Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

dino77

New member
28 August 2017
6
Το νόμιμο δεν σημαίνει πως ειναι και ηθικό...Αυτο που κάνει η νοβα ειδικα σε καταστηματαρχες που εχουν κλεισει την επιχειρηματικη τους δραστηριοτητα με εντολη του κρατους ειναι με σεμνα λογια ανήθικο...Σοβαρά τωρα ??Απο
γνωστο μου ιδιοκτητη καφε Ζηταει ακατεβατα 300 ευρω γιατι δεν ευθυνεται αυτη για το κλεισιμο??Σοβαρα τωρα??Και θα σκεφτω εγω τα οικονομικα προβληματα της νοβα..
Ας κανει αναστολη και η νοβα την εκπομπη μεταδοσης ολων των novasports..Οποιος επιθυμει ας συνεχισει βεβαια να βλεπει..Εμενα δηλαδη πως εγινε αναστολη συμβασης εργαδιας??
Σοβαρευτειτε μερικοι εχουμε "πολεμο" και μαλιστα παγκοσμιο..δεν γινεται η νοβα να θελει να βγει και αλωβητη...οταν ολοι πληττομαστε..
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Το σοβαρευτείτε το παίρνεις πίσω, θεωρώ πως δεν γράφτηκε ποτέ.

Το bottom line είναι ένα και σχετικά απλό. Όποιος δεν πληρώσει τον οποιονδήποτε πάροχο υπηρεσιών, αυτές θα διακοπούν.
 

dino77

New member
28 August 2017
6
Συγγνωμη για το "σοβαρευτειτε" εχεις απολυτο δικιο..δεν εχω σκοπο να ερθω σε αντιπαραθεση..
Οσον αφορα τα υπολοιπα θεωρω πως ο καθενας εκφραζει τις αποψεις του..δε θελω να κανω καποιον να συμφωνησει μαζι μου..
 

dino77

New member
28 August 2017
6
Αλλα οσον αφορα για το συμπερασμα ειναι δικο σου..επιτρεψε μου να διαφωνω..δεν μιλαω για διακοπη μιλαω για αναστολη..
Καταλαβαινω ομως πως δεν προκειται να συμφωνησουμε .
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Η αλήθεια είναι ότι η παροχοι συνδρομητικής τηλεόραση σε επαγγελματικές συνδέσεις χρεώνουν βάση τα καθίσματα στο κάθε κατάστημα. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν καθίσματα πλέον και δεδομένου ότι ζούμε σε εξαιρετικά άσχημες συνθήκες θα μπορούσε σε συνεργασία με τον κάθε επαγγελματία πελάτη της να βρει την καλύτερη λύση και για τους δυο. Και δεν μιλώ μόνο για την Nova αλλα και για τα υπόλοιπα συνδρομητικά πακέτα που πωλούνται για επαγγελματική χρήση.
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
αυτο με τους επαγγελματιες ειναι απολυτα σωστο,δεν το ειχα σκεφτει
εκει πρεπει απαραιτητα να πεσει ψαλιδι και μεγαλο μαλιστα στα συμβολαια
οσο για μας με το αθλητικο πακετο οσοι το εχουμε με εκπτωσεις απο τις αναγραφομενες τιμες δεν πρεπει να
επιζητουμε τιποτε(εδω δεν επιστρεφουν οι παε σε οσους ειχαν παρει διαρκειας)
γι αυτους που δεν εχουν το πακετο σε προσφορα ισως πρεπει να επιδειχθει καποια κατανοηση απο την νοβα
η αναβαθμιζοντας το πακετο τους η επιπλεον δωρεαν μηνες
 

dino77

New member
28 August 2017
6
Επιστολή έστειλε η νοβα στις παε των Ελληνικών ομάδων για μείωση στα συμβόλαια λογω διακοπής πρωταθλήματος...
"Ναι αλλα δεν ευθύνομαστε εμείς για την διακοπή " θελω να απαντήσουν οι παε και να ζητήσουν κανονικά τα λεφτά του συμβολαίου...όπως απαντά και η νοβα στους συνδρομητές όταν ζητάμε έστω μια έκπτωση..και ειδικά στους ιδιοκτήτες καφετεριών που οπως είχα ξαναγράψει ο λογαριασμός φτάνει και 300 ευρω..
 

johnkok

Established Member
30 April 2013
147
Επιστολή έστειλε η νοβα στις παε των Ελληνικών ομάδων για μείωση στα συμβόλαια λογω διακοπής πρωταθλήματος...
"Ναι αλλα δεν ευθύνομαστε εμείς για την διακοπή " θελω να απαντήσουν οι παε και να ζητήσουν κανονικά τα λεφτά του συμβολαίου...όπως απαντά και η νοβα στους συνδρομητές όταν ζητάμε έστω μια έκπτωση..και ειδικά στους ιδιοκτήτες καφετεριών που οπως είχα ξαναγράψει ο λογαριασμός φτάνει και 300 ευρω..

Το κλείσιμο των καταστημάτων είναι κυβερνητική απόφαση, δεν είναι επιλογή του καταστηματάρχη, του συνδρομητή ή της Nova. Αν οι ΠΑΕ (που δεν ευθύνονται για τη διακοπή του πρωταθλήματος) προσφέρουν μείωση στα συμβόλαια της Nova, η Nova (που επίσης δεν φταίει για τη διακοπή του πρωταθλήματος) μπορεί να προσφέρει ανάλογη μείωση στις τιμές των συνδρομητών της (που επίσης δεν ευθύνονται). Όχι το αντίστροφο, όπως το θέτεις.
Ίσως όμως δεν είναι ακόμη το κατάλληλο timing για λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, όταν δεν είναι γνωστά τα δεδομένα (όπως διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, οικονομικές επιπτώσεις, κλπ.). Σε κάθε περίπτωση βέβαια, τη ευθύνη της προστασίας των καταναλωτών, ενδιάμεσων και επιχειρήσεων την έχει η εκάστοτε κυβέρνηση, η οποία οφείλει να παρέμβει, στο σωστό χρόνο πάντα. Εκεί θα πρέπει να στραφούν τα παράπονα.
 

Chrisvas

New member
29 April 2020
1
Καλησπέρα, εβαλα Vdsl 50 mbps απο τον Νοέμβριο και τελικά ήρθε τέλος Ιανουαρίου. Απο 21/1/2020 εως και σήμερα έχω συνέχεια προβλήματα. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι δεν είχα τηλέφωνο όσο έκανα Upload.
Αυτό σημαίνει αντικατάσταση 4 φορές με διαφορετικούς routers. Το κύριο πρόβλημα με το Voip λύθηκε μόλις σήμερα 29/04/2020 με τον ZTE H288A.
Τώρα όταν κάνω Upload ή Streaming έχω πολύ χαμηλό Download 2 mbps που με αυτήν την ταχύτητα είναι άστα βράστα και τώρα ειδικά που είμαστε σπίτι.
Εκανα το ίδιο test με φίλο που έχει Wind Vdsl 100mbps και δεν έχει τέτοιο πρόβλημα.
Αναρωτιέμαι μόνο εγώ έχω αυτό το πρόβλημα με Nova ή συμβαίνει και σε άλλους συνδρομητές με NOva Vdsl 50 mbps.
Παρακαλώ πολύ εαν κάποιος άλλος έχει ανάλογο πρόβλημα ή εαν γνωρίζει κάτι σχετικό να μου απαντήσει εδώ.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,765
ΑΘΗΝΑ
οταν ανανεωσα το συμβολαιο ιντερνετ-σταθερης,ειχα το technicolor 788,οποτε δεν πηρα το zte που μου εδιναν τοτε δωρεαν.
στα μεσα της προηγουμενης χρονιας,εκανα επανασυνδεση της τηλεορασης και μου ειπαν οτι δικαιουμαι δωρεαν εξοπλισμο.
δεν τον πηρα-ειχα αγορασει προσφατα τον 5001.
τωρα που μου κανει αρκετα κολπα το 788(βυθισματα της γραμμης,χανεται το wifi..)
τους εστειλα μηνυμα για να μου δωσουν το zte να δω τι γινεται.
20 ευρω μου λενε...
γιατι..?
ειναι κατι που δικαιουμαι δωρεαν απο την ανανεωση της τελευταιας συμφωνιας μου...
οχι λεει..δεν...μονο με χρεωση...
ακουσατε την ηχογραφημενη συνομιλια...?
καμια απαντηση στο συγκεκριμενο ερωτημα..

δηλαδη ενα μοντεμ που δεν πηρα γιατι ειχα αλλο και θεωρησα οτι ειναι περιττο,
σημερα που χρειαζεται αλλαγη λογο-προφανως-προβληματος,ζητανε να πληρωθει απο εναν πελατη που 15 σχεδον χρονια δινει ανελλιπως και στην ωρα τους ολες τις συνδρομες..

εχουμε αλλες παρομοιες περιπτωσεις..?
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,373
Αθήνα...
Ο εξοπλισμός διατίθεται με χρησιδάνειο ή τον παραχωρούν με διετή εγγύηση;

Εάν είναι είτε στην εγγύηση είτε μέσω χρησιδανεισμού, εφόσον σου δημιουργεί προβλήματα, μπορείς να το αναφέρεις και φαντάζομαι θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
 

dkasmodeus

New member
27 November 2014
58
Αθήνα
τα router εδώ και χρόνια η nova τα χρεώνει. δεν τα δίνουν δωρεάν από όσο ξέρω και στην επανασύνδεση ποτέ δε έδιναν εξοπλισμό γιατί ακριβώς είναι επανασύνδεση.
Δεν ξέρω αν σου εκαναν κάποια ειδική προσφορά αλλά από τα μέσα της προηγούμενης χρονιάς; γιατί δεν το πήρες τότε να έχεις το έχεις καβάτζα και να έχεις και ήσυχο το κεφάλι σου;
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,765
ΑΘΗΝΑ
Ο εξοπλισμός διατίθεται με χρησιδάνειο ή τον παραχωρούν με διετή εγγύηση;

Εάν είναι είτε στην εγγύηση είτε μέσω χρησιδανεισμού, εφόσον σου δημιουργεί προβλήματα, μπορείς να το αναφέρεις και φαντάζομαι θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.

ποτε στην νοβα δεν εχει γινει αυτο.οτι εδιναν ηταν δικο σου.τωρα δεν ξερω τι γινεται αλλα δεν νομιζω οτι εχει αλλαξει κατι.
απλα σε καθε ανανεωση επερνες δωρεαν εξοπλισμο.αυτο θυμαμαι τουλαχιστον τις 2 τελευταιες ανανεωσεις σε ιντερνετ/τηλεφωνια/τηλεοραση απο τηλεφωνικη συμφωνια/συνομιλια.
και προφανως επειδη δεν τον πηρα οταν μου τον εδιναν,τωρα το παιζουν κινεζοι...:afro:
 

pirovola

AVClub Enthusiast
οταν ανανεωσα το συμβολαιο ιντερνετ-σταθερης,ειχα το technicolor 788,οποτε δεν πηρα το zte που μου εδιναν τοτε δωρεαν.
στα μεσα της προηγουμενης χρονιας,εκανα επανασυνδεση της τηλεορασης και μου ειπαν οτι δικαιουμαι δωρεαν εξοπλισμο.
δεν τον πηρα-ειχα αγορασει προσφατα τον 5001.
τωρα που μου κανει αρκετα κολπα το 788(βυθισματα της γραμμης,χανεται το wifi..)
τους εστειλα μηνυμα για να μου δωσουν το zte να δω τι γινεται.
20 ευρω μου λενε...
γιατι..?
ειναι κατι που δικαιουμαι δωρεαν απο την ανανεωση της τελευταιας συμφωνιας μου...
οχι λεει..δεν...μονο με χρεωση...
ακουσατε την ηχογραφημενη συνομιλια...?
καμια απαντηση στο συγκεκριμενο ερωτημα..

δηλαδη ενα μοντεμ που δεν πηρα γιατι ειχα αλλο και θεωρησα οτι ειναι περιττο,
σημερα που χρειαζεται αλλαγη λογο-προφανως-προβληματος,ζητανε να πληρωθει απο εναν πελατη που 15 σχεδον χρονια δινει ανελλιπως και στην ωρα τους ολες τις συνδρομες..

εχουμε αλλες παρομοιες περιπτωσεις..?

Δυστυχώς η εμπειρία έχει δείξει ότι μετά την απομάκρυσή από το ταμείο κανένα λάθος δεν αναγνωρίζεται.
Αν τυχών σου στείλουν τελικά εξοπλισμό αυτό θα το θεωρήσουν σαν να κάνεις ανανέωση άσε που για το αυτονόητο θα πρέπει να δαπανήσεις χρόνο από το χρόνο σου. Δεν ξέρω όλη η ταλαιπωρία που θα περάσεις και αν δικαιωθείς να αξίζει αυτό για 20 ευρώ. Αγοράζεις ένα και έχεις και για 12 μήνες εγγύηση και όταν θα λήξει το συμβόλαιό σου παίρνεις το αίμα σου πίσω δηλαδή αντικατάσταση τα πάντα. Εμπειρικά ξέρω ότι όταν κάνουμε ανανέωση δεν συνεπάγεται ότι γίνεται ανανέωση και τις εγγύησης του εξοπλισμού οπότε όταν σας δίνουν νέο εξοπλισμό χωρίς άλλη κουβέντα το δέχεστε για να έχεις εγγύηση. Επίσης ζητάμε αν είναι εφικτό πάντα νέο εξοπλισμό για να έχεις την εγγύηση γιατί άλλη η ανανέωση του συμβολαίου και άλλο η εγγύηση εξοπλισμού. Η εγγύηση του εξοπλισμού είναι μόνο για τους πρώτους 12 μήνες οπότε τον δεύτερο χρόνο δεν και να κάνει πάλι ανανέωση άλλους 24 μήνες πάλι δεν.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,765
ΑΘΗΝΑ
τα router εδώ και χρόνια η nova τα χρεώνει. δεν τα δίνουν δωρεάν από όσο ξέρω και στην επανασύνδεση ποτέ δε έδιναν εξοπλισμό γιατί ακριβώς είναι επανασύνδεση.
Δεν ξέρω αν σου εκαναν κάποια ειδική προσφορά αλλά από τα μέσα της προηγούμενης χρονιάς; γιατί δεν το πήρες τότε να έχεις το έχεις καβάτζα και να έχεις και ήσυχο το κεφάλι σου;

σκεφτηκα οτι ενα επιπλεον μοντεμ,ειναι περιττο..κακως..?κακως πες...
και μαλιστα ειχαμε και κουβεντα γαι το εαν ειναι καλυτερο το 788 απο το zte.
τεσπα..οι ηχογραφημενες κλησεις υπαρχουν και θα το παμε αλλιως.
οχι για το 20αρικο του μοντεμ,αλλα γιατι δεν μου αρεσει καθολου να με κοροιδευουν...καθολου ομως...
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,765
ΑΘΗΝΑ
Δυστυχώς η εμπειρία έχει δείξει ότι μετά την απομάκρυσή από το ταμείο κανένα λάθος δεν αναγνωρίζεται.
Αν τυχών σου στείλουν τελικά εξοπλισμό αυτό θα το θεωρήσουν σαν να κάνεις ανανέωση άσε που για το αυτονόητο θα πρέπει να δαπανήσεις χρόνο από το χρόνο σου. Δεν ξέρω όλη η ταλαιπωρία που θα περάσεις και αν δικαιωθείς να αξίζει αυτό για 20 ευρώ. Αγοράζεις ένα και έχεις και για 12 μήνες εγγύηση και όταν θα λήξει το συμβόλαιό σου παίρνεις το αίμα σου πίσω δηλαδή αντικατάσταση τα πάντα. Εμπειρικά ξέρω ότι όταν κάνουμε ανανέωση δεν συνεπάγεται ότι γίνεται ανανέωση και τις εγγύησης του εξοπλισμού οπότε όταν σας δίνουν νέο εξοπλισμό χωρίς άλλη κουβέντα το δέχεστε για να έχεις εγγύηση. Επίσης ζητάμε αν είναι εφικτό πάντα νέο εξοπλισμό για να έχεις την εγγύηση γιατί άλλη η ανανέωση του συμβολαίου και άλλο η εγγύηση εξοπλισμού. Η εγγύηση του εξοπλισμού είναι μόνο για τους πρώτους 12 μήνες οπότε τον δεύτερο χρόνο και να κάνει πάλι ανανέωση άλλους 24 μήνες πάλι δεν.

δεν γινεται ομως καθε φορα να το καταπινουμε..
εγω προσωπικα θα το κυνηγησω....
αρκετα..
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,765
ΑΘΗΝΑ
...και στην επανασυνδεση fullpack στα μεσα του 2019,μου προσεφεραν τον 3001 μαζι με πιατο αλλα δεν τον πηρα.
τωρα που τους ειπα "οκ-μην μου στελνετε τον μοντεμ στειλτε μου πακετο τον δορυφορικο πακετο" μου ειπαν οτι δεν ισχυει...
δηλαδη ναι μεν ουσιαστικα ειναι δικο μου γιατι εκανα καινουργια 2ετια,αλλα τωρα δεν μπορουμε να στο δωσουμε γιατι δεν το πηρες τοτε..
οκ-παπαραλογιες εσεις,ε.! κατι θα κανω και εγω απο εδω..
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
καλα το ρουτερ να το σκεφτω(αν και πιστευω με λιγη επιμονη θα στον δωσουν τελικα δωρεαν)
αλλα τον δεκτη πως και τον αρνηθηκες ?
κανουν τετοια λαθη?
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,765
ΑΘΗΝΑ
καλα το ρουτερ να το σκεφτω(αν και πιστευω με λιγη επιμονη θα στον δωσουν τελικα δωρεαν)
αλλα τον δεκτη πως και τον αρνηθηκες ?
κανουν τετοια λαθη?

βρε συ.
και να τον επαιρνα αχρηστος θα ηταν γιατι η καρτα μου ηταν παντρεμενη με τον 5001.
για μελλοντικη χρηση-ναι εχεις δικιο