Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Χαιρόμαστε που επιλύθηκε το ζήτημα!

Σε κάθε περίπτωση, για οποιοδήποτε έλεγχο από την πλευρά μας, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
Το πρόβλημα της ποιότητας εικόνας των καναλιών στην ΕΟΝ δεν λέει να επιλυθεί με τίποτα όσο κι αν φωνάζουμε δύο χρόνια τώρα....
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Barberis

New member
9 December 2021
35
Είμαι συνδρομητής eon χωρίς τα αθλητικά κανάλια,είμαι έξω και βλέπω το ΠΑΟΚ Αστέρας Τρίπολης.ο εκφωνητής του αγώνα με απέτρεψε να κάνω ανανέωση του συμβολαίου μου με τα αθλητικά.
Δε με νοιάζει ποιος είναι αυτός που κάνει περιγραφή του αγώνα αλλά ακούγεται λυπημένος και το μεταδίδει
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Tο ότι η εικόνα είναι απαράδεκτη στην ΕΟΝ το βλέπουμε όλοι..... Τον ήχο του γηπέδου γιατί δεν τον δυναμώνετε να ακούμε τον παλμό και τις φωνές του κόσμου και έχετε τέρμα τους σχολιαστές και ακούμε μόνο αυτούς; Δείτε λίγο ματς από την ανταγωνίστρια πλατφόρμα να δείτε πως ακούγεται.....
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Ρε παιδιά δεν ακούμε τον ήχο από το γήπεδο σχεδόν καθόλου....μόνο τον Πρίντεζη να φωνάζει...(Θέλτα - Ρεάλ)..μας αρέσει το πάθος αλλά θέλουμε να ακούμε τον κόσμο.... Έλεος! Σε όλα τα ματς γίνεται. Είναι τόσο δύσκολο να το διορθώσετε;;
 

zaharias13

Established Member
25 June 2013
231
Χανιά Κρήτης
Δεν πάνε καλά εκεί στη nova, μου κάηκε ο δορυφορικός αποκωδικοποιητής, και αντί να μου πουν να πάω από κατάστημα να παραλάβω, μου λένε θα στον στείλουμε με curier από βδομάδα, τη να τον κάνω από βδομάδα εγώ σήμερα και αύριο τον θέλω που έχει μπάλα.
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

pirovola

AVClub Enthusiast
Δεν πάνε καλά εκεί στη nova, μου κάηκε ο δορυφορικός αποκωδικοποιητής, και αντί να μου πουν να πάω από κατάστημα να παραλάβω, μου λένε θα στον στείλουμε με curier από βδομάδα, τη να τον κάνω από βδομάδα εγώ σήμερα και αύριο τον θέλω που έχει μπάλα.
Είναι λογικό τα καταστήματα δεν έχουν stock,υπάρχουν επιλογές θέασης με το μεγάλη οθόνη, υπολογιστή,tablet και κινητό.
 

zaharias13

Established Member
25 June 2013
231
Χανιά Κρήτης
Είναι λογικό τα καταστήματα δεν έχουν stock,υπάρχουν επιλογές θέασης με το μεγάλη οθόνη, υπολογιστή,tablet και κινητό.
Στην cosmote όμως δεν γίνετε αυτό, πας στο κατάστημα παίρνεις τον αποκωδικοποιητή και φεύγεις.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Sers1612

Established Member
11 March 2014
173
Στην cosmote όμως δεν γίνετε αυτό, πας στο κατάστημα παίρνεις τον αποκωδικοποιητή και φεύγεις.
Στην cosmote όταν διακόψεις, επιστρέφεις τον αποκωδικοποιητη. Κάπως έτσι τα καταστήματα έχουν συνέχεια στοκ. Εκτίμηση κάνω. Απλά φαίνεται λογικό...

Στάλθηκε χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

evagelos

Senior Member
16 August 2007
599
Στην cosmote όταν διακόψεις, επιστρέφεις τον αποκωδικοποιητη. Κάπως έτσι τα καταστήματα έχουν συνέχεια στοκ. Εκτίμηση κάνω. Απλά φαίνεται λογικό...

Στάλθηκε χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και τον παίρνει ο επόμενος και βρίζει γιατί είναι μες τη βρωμιά.
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Και τον παίρνει ο επόμενος και βρίζει γιατί είναι μες τη βρωμιά.
κυτταξε καλυτερα βρωμικος και λειτουργικος και σε στοκ
παρα καινουργιος και ανυπαρκτος και σε ελλειψη
καλα τοσα εκατομμυρια διαφημιζουν οτι μπηκαν στην νοβα
δεν διαθετουν λιγες χιλιαδες ευρω για δεκτες
να μην αναφερθω ξανα και στην πατατα του νεου δορ.δεκτη
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

panos-

AVClub Enthusiast
13 January 2019
1,201
Στην cosmote όμως δεν γίνετε αυτό, πας στο κατάστημα παίρνεις τον αποκωδικοποιητή και φεύγεις.
Είναι διαφορετικό το σύστημα… Δεν είναι θέμα έλλειψης, είναι θέμα ότι η διαδικασία που έχουν είναι να στον στέλνουν από τα κεντρικά.
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Το 13700 για ποιους υπάρχει; Έχω μόνο δορυφορικό και ζητάει να καταχωρήσω τηλέφωνο προφανώς μέσω nova που δεν έχω. Αμέσως ζητάει να καλέσω με χρέωση το 13800. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Το είπα. Αλλά συνέχεια μου έλεγε να πάρω το 13800.

Κάτι άλλο που παρατήρησα. Πριν από 2 μήνες άλλαξα το password για είσοδο στο myaccount. Χρησιμοποιώ password manager τόσο στο PC όσο και στο κινητό και είναι in sync. Την περασμένη εβδομάδα πλήρωσα τον λογαριασμό κάνοντας login με το νέο password.

Για το EON+ έχω άλλο κωδικό. Έκανα πάλι login την περασμένη εβδομάδα με τον κωδικό που είχα καταγεγραμμένο.

Χθες δεν μπορούσα να μπω ούτε στο ένα, ούτε στο άλλο. Πριν από λίγο λέω "δεν βάζω τον παλιό κωδικό στο myaccount;" και ως δια μαγείας μπήκε. Παρατήρησα λοιπόν στις επιλογές ότι myaccount και EON+ έχουν πλέον ενιαίο username/password. Το ότι με κάποιο τρόπο ακυρώθηκε ο κωδικός που είχα και έγινε restore ο παλιός είναι κάτι που μόνο η NOVA ξέρει αλλά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Τόσο ότι έγινε όσο και το ότι δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Το ότι δεν υπήρχε ενημέρωση μέσω email/sms για όποια αλλαγή όσο και την ενοποίηση των λογαριασμών, επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Support ανύπαρκτο, επικοινωνία μηδέν.
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

panos-

AVClub Enthusiast
13 January 2019
1,201
Για το EON+ έχω άλλο κωδικό. Έκανα πάλι login την περασμένη εβδομάδα με τον κωδικό που είχα καταγεγραμμένο.
Από τις 3/1/2023, ο κωδικός είναι ίδιος. Προφανώς κάτι είχε σκαλώσει και στα συγχρόνισε τωρα
 

ΓΡΥΠΑΣ

AVClub Addicted Member
6 December 2018
1,371
Τί καινούρια αηδία είναι αυτή, με τη διαφήμιση της AEGEAN, και της όποιας " AEGEAN "... στην μέση της οθόνης;
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Factory reset σε καινούργια συσκευή ONEPLUS Nord κινητό που δήλωσα χτες αφού διέγραψα το προηγούμενο τηλέφωνό μου...ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΗ, ξεπέρασες το όριο συσκευών, και δεν μπορείς και να διαγράψεις πριν το μήνα... Η εφαρμογή της Cosmote TV βλέπει την ίδια συσκευή που δηλώθηκε προχτές και παίζει κανονικά...
Και μην ξεχνάμε και τη δυνατότητα download για offline viewing....που εξακολουθεί να ΜΗΝ έχει η EON.... τρομάρα σας, πολύ μπροστά την πήγε τη Νova η αλλαγή ιδιοκτησίας....
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

antonogreg

Established Member
16 December 2007
260
Ταχύτητα 50αρα κι εδώ και περίπου 1 βδομάδα το βράδυ η ταχύτητα πέφτει στα 2mb/s. Τραγικά πράγματα. Άντε να τελειώσει το συμβόλαιο να ξεμπερδεψω με αυτούς
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Factory reset σε καινούργια συσκευή ONEPLUS Nord κινητό που δήλωσα χτες αφού διέγραψα το προηγούμενο τηλέφωνό μου...ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΗ, ξεπέρασες το όριο συσκευών, και δεν μπορείς και να διαγράψεις πριν το μήνα... Η εφαρμογή της Cosmote TV βλέπει την ίδια συσκευή που δηλώθηκε προχτές και παίζει κανονικά...
Και μην ξεχνάμε και τη δυνατότητα download για offline viewing....που εξακολουθεί να ΜΗΝ έχει η EON.... τρομάρα σας, πολύ μπροστά την πήγε τη Νova η αλλαγή ιδιοκτησίας....
Πάρε τηλ. 13700 και θα στη διαγράψουν αυτοί.
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Βάλτε τώρα Cosmote Tv να ακούσετε τον ήχο από τα γήπεδα πως περνάνε οι ιαχές των οπαδών στους δέκτες μας και μετά βάλτε στα δικά σας ματς τα μαγνητοσκοπημένα..... Ακόμα περιμένουμε να το διορθώσετε..... Με σεβασμό.....