Εκτός θέματος τα σχόλια του Νούμερο Ένα έντυπου περιοδικού στον κόσμο περί 'Βινυλίου' ? Αυτού που ξεκίνησε τα restoration και τα Upgradeς των ιστορικών αυτών Μουσικών Οργάνων από το πρώτο τεύχος το 1992 και έμεινε στην ιστορία επειδή ΑΠ ΤΟ ΠΡΏΤΟ TEYXOS τόνισε ότι η ποιότητα των Garrard,Thorens,Lenco,Luxman,Denon απογειώνεται με tweeking ,όταν στα δικά μας λημέρια κάναμε Τεστ και Εκθέσεις με Dual και BOSE ?
Στην διάθεση όποιου θέλει το πρώτο τεύχος του High Fi World by D.Price,Noel Keywood,Adam Smith...καθώς και τα Queries όλων των πρωτοπόρων στις αναβαθμίσεις ιστορικών 'έργων τέχνης'.
Ποίον αφήσω ,Ken Kessler ή Βαραβάν?
Πιστεύω ότι πάντα πρέπει να είμαστε ανοικτοί σε πληροφορίες αναβαθμίσεων.
Μπορεί κάποιο νέο μέλος ή ένας αναγνώστης να θέλει να μάθει πως ,από ποιον και γιατί ξεκίνησε η 'υστερία' με το π.χ. Garrard,τι τον ώθησε, ποιο το επάγγελμά του, και ποια η επιρροή του στην μεταπώληση της εταιρείας, πόσο κόστισε η αγορά ,τι σχεδιάζει η νέα εταιρεία και πολλά άλλα...
Το Forum είναι για παροχή γνώσης και όχι για κόντρες γιάφκας...
Το υλικό που μάζεψα για τα ΕΜΤ για παράδειγμα μου πήρε βδομάδες, όπως και το θέμα με τον εξοπλισμό διάσημων Ραδιοσταθμών.
Το 1992 ήδη είχε ξεκινήσει το restoration των Garrard,αλλά πέτυχα κόντρες με Linn Sondek σε Βρετανικό τεύχος το 1975.
Γιατί να λογοκρίνουμε Δημόσια συζήτηση?
Τέλος πάντων Επαρχιακοί Ραδιοσταθμοί εποχές 92 είχαν πλατό που δεν πειραματίζονταν... με bits.(BEOGRAM)