Χαιρετώ όλους τους φίλους του forum και καθώς είναι το πρώτο σχόλιό μου εδώ θέλω να ευχαριστήσω όλους για τα πολύ χρήσιμα posts και ειδικά τους πιο AV experts που βοηθούν με τις γνώσεις τους (θεωρητικές ή εμπειρικές) τους πιο αδαείς (και συχνά μπερδεμένους) "συνφορουμίτες". Λοιπόν, επί της ουσίας, είμαι και εγώ κάτοχος της 42LB730V (το δεύτερο κομμάτι καθώς το πρώτο αντικαταστάθηκε λόγω ελαττωματικού panel -είχε στο κέντρο κάτι σαν κηλίδα πολύ εμφανές!). Η συγκεκριμένη δεν έχει ασφαλώς το πρόβλημα της προηγούμενης, αλλά οι σκούρες γωνιές που ανέφεραν και άλλοι κάτοχοι υπάρχουν όπως επίσης και λίγο(?) DSE. Σε όλα τα test που της έκανα (προτεινόμενα από εσάς αλλά και από αλλού + κάποια που βρήκα στο you tube) τα πήγε πολύ καλά σε γενικές γραμμές. Το μαύρο της το βρίσκω καλό αλλά οπωσδήποτε δεν μπορώ να αμφισβητήσω τα στοιχεία και το μάτι των πιο έμπειρων από εσάς που "θάβετε" τις LG. Αλλωστε αντίστοιχα είναι τα σχόλια και σε ξένα forum... Επειδή ακόμα είμαι σε διερευνητική φάση (όποιος καεί στο χυλό κλπ), θα ήθελα τη γνώμη σας σε δυο θέματα: 1) το DSE που ανέφερα (λίγο και κυρίως στο αριστερό και πάνω μέρος της οθόνης) θεωρείτε πως είναι λόγος να μπω πάλι σε διαδικασία αντικατάστασης ή οι πιθανότητες για το "τέλειο" panel είναι μηδαμινές? Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα αλλά ισχύει αυτό που λένε "από τη στιγμή που το είδες θα είναι πάντα εκεί". Και μάλλον αυτή τη φορά θα προσανατολιζόμουν προς άλλη μάρκα (Samsung,Sony) πέρνωντας κι εκεί το ρίσκο μου.
2) Επειδή δεν έχω καταφέρει να σετάρω την tv σε σημείο ικανοποιητικό για μένα (λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και γιατί ασχολούμαι πάρα πολύ με την διερεύνηση ενδεχόμενων προβλημάτων - έχω "λαλήσει" κυριολεκτικά,αν μπορείτε να με καταλάβετε!), που θα μπορούσα να βρώ κάποιες ρυθμίσεις και επεξηγήσεις σχετικά?
Και κάτι τελευταίο που θεωρώ όμως πολύ σημαντικό. Πιστεύω πως το after sales support και το service είναι σημαντικοί παράγοντες για την επιλογή τηλεόρασης (ειδικά στις μέρες που ζούμε). Οταν κάποιος διαθέτει ένα όχι ευκαταφρόνητο ποσό (για τον καθένα μπορεί να είναι διαφορετικό αλλά εξίσου σημαντικό) για την αγορά ενός καταναλωτικού αγαθού έχει την απαίτηση τουλάχιστον μιας σοβαρής και επαγγελματικής αντιμετώπισης σε ενδεχόμενα προβλήματα. Στον τομέα λοιπόν αυτό οφείλω να καταθέσω την (μέχρι στιγμής!) άψογη στάση της ελληνικής αντιπροσωπείας της LG στη δική μου περίπτωση (που προστίθεται στο πολύ καλό γενικά προφίλ της που προκύπτει και από άλλες εμπειρίες. Και απέναντι σε αυτά τα καλά υπάρχουν τα πολλά παράπονα που διάβασα (αλλά έχω και προσωπική άποψη από γνωστούς μου) άλλων κορυφαίων,κατά τα άλλα, εταιρειών που ταλαιπωρούν και αφήνουν ακάλυπτους τους πελάτες τους. Νομίζω πως δεν θα ήταν κακό αν στις συστάσεις που γίνονται για κάποιο μοντέλο tv, μετά την ανάλυση των τεχνικών χαρακτηριστικών κλπ να γινόταν και η επισήμανση-προειδοποίηση σχετικά με το καλό/μέτριο/κακό/απαράδεκτο after sales support/service της συγκεκριμένης εταιρείας και έτσι να μπορεί ο καθένας να αποφασίζει και να παίρνει ίσως και τα ρίσκα του.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία και ελπίζω να μην έκανα κατάχρηση του βήματος που μας δίνετε σε αυτό το πρώτο μήνυμά μου.