Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να γράψω 5 πραγματάκια για το πρόβλημα με τις κίτρινες θαμπάδες που αναφέρω στο post #205.
Ενημέρωσα την εξυπηρέτηση πελατών για το πρόβλημα και άμεσα (την επομένη) έγινε η παραλαβή από το εξουσιοδοτημένο service.
Σήμερα ενημερώνομαι πως το service απεφάνθη υπαιτιότητα του πελάτη.
Μου είπαν τηλεφωνικώς πως δεν γίνεται η βλάβη να περαστεί στην εγγύηση διότι η ζημιά είναι στο φίλτρο της τηλεόρασης και οφείλεται είτε σε στατική εικόνα (πολύωρη έκθεση) είτε σε κάποιο φωτισμό από το χώρο.
Δεν δέχομαι το "στατική εικόνα". Δεν πήρα 50ρα τηλεόραση για κάδρο, να της βάλω ένα jpg και να κάθεται για ώρες.
Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι το "φωτισμός που προέρχεται από το χώρο". Προφανώς και δεν έχω κάποιον προβολέα να βαράει επάνω της... ότι φώς μπορεί να υπάρχει σε ένα τυπικό σαλόνι, υπάρχει και στο δικό μου.
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Η τηλεόραση έχει στρωθεί 200 ώρες με zoom in ώστε να μην φαίνονται τα logos των καναλιών, και με όλες τις ρυθμίσεις στο 50%.
Η τηλεόραση με ενημέρωσαν από το service πως έχει παίξει 8600 ώρες.
Η τηλεόραση είναι ΕΝΤΟΣ εγγύησης. Αγορά 10/2012.
Δεν έχει παίξει ΠΟΤΕ games.
Δεν έχει υποστεί άλλη βλάβη στο παρελθόν.
Δεν έχει υποστεί ούτε κάποια αναβάθμιση, ούτε κάποιο calibration, ούτε έχει μπεί ποτέ σε κάποιο κρυφό μενού.
Να αναφέρω πώς σε ότι αφορά κάποια πηγή θερμότητας, το καλοριφέρ είναι στον απέναντι τοίχο (περί τα 2.5-3m) και το τζάκι που υπάρχει κοντά, ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
Πώς θα με συμβουλεύατε να προχωρήσω?
Δεν μπορώ να δεχθώ σαν δικαιολογία την στατική εικόνα ή κάποιο φως και να πρεπει να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας.
Νοιώθω σαν να έχουν βρεί την "χρυσή δικαιολογία" την οποία σου πετάνε και άντε να αποδείξεις τα αναπόδεικτα.
Σας ευχαριστώ για τον κόπο σας να διαβάσετε όλα τα παραπάνω.
Κάθε βοήθεια, ευπρόσδεκτη.
Σας παραθέτω και εικόνα, σε μια προσπάθεια να απεικονίσω το πρόβλημα: