Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Μάιστα...

Γιατρέ μου, μετά από όλα αυτά τα εξόχως ενιαφέροντα και διαφωτιστικά :grinning-smiley-043 , όπως φαίνεται θα πρέπει όχι μόνο να αποκτήσουμε και δίπλωμα μαγειρικής, αλλά να γίνουμε Μαμαλάκηδες -το λιγότερο...//;-)
Σπυράκλα , Φιλε , έχεις δίκιο , αφού ξέρεις εσύ ρε μάνα μου , είσαι πολύ παλιά καραβάνα :award:
..δέν ξεχνάω , σου χρωστάω ακρόαση:ernaehrung004: με μεγάλη λάμπα και Blind Boys :violent-smiley-030: ....αλλά θα τα πούμε .....
Χαιρετισμούς-bye-
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Λοιπόν:
Απ' ότι είδα στις "παλιές" λάμπες μετά τις δύο μέρες λειτουργίας δεν αλλάζει τίποτα ηχητικά.
Στις καινουργείς χρειάζονται 4 με 5 μέρες.
Μετά ηχητικά δεν αλλάζει τίποτα.

Τώρα για την CRYOVAC:
Η λάμπα αυτή δεν είναι και πολύ ισορροπημένη!
Έχει πολύ καλές μεσαίες.
Το χαμηλό της είναι γρήγορο και κοφτό αλλά έχει αρκετά μειωμένο όγκο και δύναμη.
Έχει όμως πολύ καλή ανάλυση.
Το παραπάνω ισχύει και στις μεσαίες.
Θολούρες και άλλα τινά δεν υφίστανται.
Αυτό όμως που με χάλασε αρκετά είναι τα πρίμα!
Δεν έχουν σώμα και διακριτότητα.
Η λάμπα κόβει αρκετά νωρίτερα τις αρμονικές τους. Δεν τα σβύνει ομαλά.
Σε δύσκολα έργα μοιάζουν πολλές φορές με συνοθύλευμα...
Από εικόνα τα πάει αρκετά καλά.
Με λίγα λόγια, μυστήριο τραίνο η λάμπα αυτή.
icon11.gif
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Τώρα έβαλα τις "αρχαιολογίες" RAYTHEON.
Οι πρώτες Made in USA λάμπες που δοκιμάζω ever.
Μέχρι στιγμής ακούγονται αν μη τι άλλο, εντυπωσιακά!
Για να δούμε...
 

Attachments

  • Dsc00768.jpg
    Dsc00768.jpg
    67.4 KB · Views: 116

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Τα πράγματα δείχνουν να σοβαρεύουν αρκετά...
Οπότε κρίθηκε απαραίτητη η συνδρομή και άλλου software:
 

Attachments

  • Dsc00773.jpg
    Dsc00773.jpg
    92.9 KB · Views: 129
10 December 2006
17
φιλε μου κανις ενα λαθος θελις να τεσταρις λαμπες του σημερα των 8 ευρο με
λαμπες του παρελθοντος τι σχεσι μπορη να εχει η ELECTROHARMONICS με την SIEMENS αν βεβεα μπορης να βρης SIEMENS ενοιτε του 1960 γιατη ημεταγενεστερες εχουν αλες προσμικσις στα μεταλα και δεν λενε ακομη και η 12AX δεν κανουν εχουν θοριβο και μικροφονισμους πρεπει να ηνε 12AXWE αυτες εχουν χαθι εδω και 3 χρονια απο την αμερικανικη αγορα με τελευτεα τιμη σε (5814A-12AU-200EURO) (ΚΑΙ ΣΕ 12AXWE ΜΕ ΤΡΙΠΛΟ ΜΙΚΑ 350 EURO)
η μια τωρα αν θελισ σοβαρα να δης τη πεζι η καθε λαμπα σου προτινο να επισκευτης TUBEWORLD και το τελευτεο που θα σου πω για να στροσο ενα ζευγαρι B759 Ultra-low noise premium 12AX7, Genalex "Gold Lion που αγορασα απο κολεκτορα στο Ησδραηλ εκανα κοντα 5 μηνες της ηχα στο PHONO (AUDIO NOTE M-3)
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
φιλε μου κανις ενα λαθος θελις να τεσταρις λαμπες του σημερα των 8 ευρο με
λαμπες του παρελθοντος τι σχεσι μπορη να εχει η ELECTROHARMONICS με την SIEMENS αν βεβεα μπορης να βρης SIEMENS ενοιτε του 1960 γιατη ημεταγενεστερες εχουν αλες προσμικσις στα μεταλα και δεν λενε ακομη και η 12AX δεν κανουν εχουν θοριβο και μικροφονισμους πρεπει να ηνε 12AXWE αυτες εχουν χαθι εδω και 3 χρονια απο την αμερικανικη αγορα με τελευτεα τιμη σε (5814A-12AU-200EURO) (ΚΑΙ ΣΕ 12AXWE ΜΕ ΤΡΙΠΛΟ ΜΙΚΑ 350 EURO)
η μια τωρα αν θελισ σοβαρα να δης τη πεζι η καθε λαμπα σου προτινο να επισκευτης TUBEWORLD και το τελευτεο που θα σου πω για να στροσο ενα ζευγαρι B759 Ultra-low noise premium 12AX7, Genalex "Gold Lion που αγορασα απο κολεκτορα στο Ησδραηλ εκανα κοντα 5 μηνες της ηχα στο PHONO (AUDIO NOTE M-3)

Θοδωρή δεν τεστάρω απλά γραφω πως πάιζει η κάθε μία στο δικό μου σύστημα.
Θα σε βομβαρδίσω με ερωτήσεις γιατί είμαι γκάου στις λάμπες:

Εφόσον οι παλιές με τις νέες λάμπες είναι ίδιου τύπου δεν έχει νόημα το γιατί να μην κάνω το εγχείρημα. Τι σχέση έχουν τα ευρώ????
Οι παλιές λάμπες στον καιρό τους πόσο κόστιζαν αναλογικά με τις καινούργιες?
Τι έχουν τα μέταλλα στις καινούργιες και τι στις παλιές και οι καινούργιες δεν λένε?
Οι 5 μήνες θεωρείς ότι είναι ασφαλής χρόνος ώστε να θυμόμαστε πως έπαιζε η λάμπα τις πρώτες μέρες, μετά από ένα μήνα, μετά από τρείς και τελικά να πούμε ότι στους 5 ήρθε στα ίσα της?
 
10 December 2006
17
Αγαπιτε Γιαννη Ακριβοπουλε η CRYOVAC δεν ηνε μαρκα λαμπας ουτε τυπος
απλα ηνε οτροπος που εχει ηπερθερμανθη κια αμεσος μετα καταψηχθη η λαμπα για να αυξηση την δηαρκια ζωης της λαμπας μπορουμε να κανομε οτι μαρκα και τυπο θελομε CRYOVAC .εαν βαλομε λαμπες σημερινης κατασκευης ροσικες ροσικος ηχοσ θα παραμινη εαν βαλομε λαμπες JAN--NOS τοτε τα πραγματα αλαζουν και παλι αναλογα την μαρκα και την ημερομινια κατασκευης οσο πιο παλια ηνε ηλαμπα τοσο πιο καλα ακουγετε η CRYOVAC απετουν περιπου 300 ωρες λητουργιας για να στροσουν ελπιζω να σε βοηθισα
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Θοδωρή :grinning-smiley-043 ότι γράφεται βοηθά όλον τόν κόσμο και ευχαριστώ.
Για την CRYOVAC έχεις δίκιο, το σωστό είναι ELECTRONSKA INDUSTRIJA (EI) (made in Yugoslavia) και το μοντέλο PEARL-CRYOVAC.

Να ρωτήσω και κάτι άλλο, περιμένοντας απαντήσεις για τις προηγούμενες ερωτήσεις μου.
Η παλιές λάμπες είμαστε σίγουροι ότι δεν έχουν δουλευτεί ποτέ?
Aν έχουν δουλευτεί, προς τι το στώσιμο των 300 π.χ ωρών?
Μήπως τελικά η μείωση της ζωής επιφέρει (λογικό) τις ηχητικές αλλαγές και σταματάμε εκεί που μας αρέσει?
Και μετά από 12 μήνες ξαναλλάζει ό ήχος και ξαφνικά δεν μας αρέσουν?
Και ξαναλλάζουμε λάμπες.
 

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Αγαπιτε Γιαννη Ακριβοπουλε η CRYOVAC δεν ηνε μαρκα λαμπας ουτε τυπος
απλα ηνε οτροπος που εχει ηπερθερμανθη κια αμεσος μετα καταψηχθη η λαμπα για να αυξηση την δηαρκια ζωης της λαμπας μπορουμε να κανομε οτι μαρκα και τυπο θελομε CRYOVAC .εαν βαλομε λαμπες σημερινης κατασκευης ροσικες ροσικος ηχοσ θα παραμινη εαν βαλομε λαμπες JAN--NOS τοτε τα πραγματα αλαζουν και παλι αναλογα την μαρκα και την ημερομινια κατασκευης οσο πιο παλια ηνε ηλαμπα τοσο πιο καλα ακουγετε η CRYOVAC απετουν περιπου 300 ωρες λητουργιας για να στροσουν ελπιζω να σε βοηθισα

Φίλε μου πολύ χρήσιμες οι απόψεις σου και τα γραφόμενά σου, αλλά για να σε διαβάσω ζαλίστηκα...:blink:
Εκτός αν είσαι ομογενής οπότε αρκεί η προσπάθεια.
 
10 December 2006
17
αγαπιτε μου γιαννη ηπαλιες λαμπες κατασκρβαζονταν απο καθαρο βολφραμιο
που αντεχη σε παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια.Ησημερινες το βολφραμιο εχει υποστη τοσες πολες προσμηκσης (για το κοστος) οπου τα πλειτ αλιονοντε τοσο πολυ και το μουσικο σημα αλιονετε.Οτι πληρωνης περνης ητιμη ανεβενη στης λαμπες γιατη δεν υπαρχουν και γινοντε πολυ σπανιες και σπανιες γινοντε πρωτα ηκαλιτερες (12AU7A RCA "CLEAR TOP" 1960's - 1970's
(the best sounding US made 12AU7A, the 5814A RCA is also good from 1959-1970)
(the 12AU7 Tungsol and 5814A Tungsol are also very good)
(12AX7=ECC83 / E83CC SIEMENS WEST GERMANY
(E83CC=clear-transparent, detailed, lots of inner-resolution, extended high-end)
(E83CC=Special Quality 10,000+ hour 12AX7, very low noise, highly recommended for phone stages) γιαννη μην κσεχνας οτι οταν βαζης μια λαμπα κενουργια αναθεματιζης τα λεφτα που εδοσες μετα απο 100-300 ωρες λητουργιας αρχιζης και χαμογελας αφτα για της (CRYOVAC JAN H INDOYSTRIAL) το κακο ηνε οτι οανθροπως δεν εχει ακουστικη μνημη εγω περνο ενα στιλο και ενα χαρτι και γραφο αφτες ηαρμονικες απο την κιθαρα τοσο οελεχος του χαμηλου με βοηθαη πολυ και το TV7 το λυχνιομετρο σημερα κυριακη εβγαλα λαμπες JAN-CNU-6X5GT=VT-126B National Union NOS 1940's που ηνε στην τροφοδοσια και στο ρευμα ηδια μαρκα ηδιος τυπος αλλα κατασκεβασμενη 10 χρονια μετα αλλος ηχος
 
10 December 2006
17
φιλε McZab ναι ημε ομογενης απο το BROOKLYN KAI ASTORIA λοιπο 32 χρονια απο την πατριδα ερχομουνα ανα 3 χρονια για 20 μερες τωρα εχω ενα χρονο μονιμης εγκαταστασης παντος προσπαθο δεν ηνε και τοσο ευκολο
 

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

φιλε McZab ναι ημε ομογενης απο το BROOKLYN KAI ASTORIA λοιπο 32 χρονια απο την πατριδα ερχομουνα ανα 3 χρονια για 20 μερες τωρα εχω ενα χρονο μονιμης εγκαταστασης παντος προσπαθο δεν ηνε και τοσο ευκολο

Καλώς ήρθες! Και μένα εκεί πήγε το μυαλό μου όπως έγραψα αλλά επειδή βλέπουμε πολλά πράγματα κάθε μέρα είπα να το σιγουρέψω. Όπως είπα μετράει η προσπάθεια και ζητάω συγγνώμη αν σε έκανα να αισθανθείς άσχημα, δεν ήταν αυτός ο σκοπός.:grinning-smiley-043
Με την ευκαιρία, που νομίζεις ότι μπορεί να βρεθεί ένα καλό ζευγάρι 12ΑΤ για κάποιες δοκιμές? Υπάρχει αξιόπιστο online shop εκτός e-bay?

Αν θες πες μας και με τι μηχανήματα ακούς.
 
Last edited:
10 December 2006
17
γιαννη εδω και ενα χρονο που ημε μονιμος κατικος στην ελλαδα και παραγκελνο λαμπες απο εξω και για να μην με κοροιδεβουν εχο προμηθεφτη ληχνιομετρο το TV7 ηνε ενα στρατιοτικο λιχνιομετρο ακριβιας.Τωρα τα μεγαλα μαγαζια στην USA δεν κοροηδεβουν οτι σου λενε ηνε πουλανε κενουργιες πουλανε και μεταχηρησμενες ηνε ξεκαθαρο αυτο. Η Sylvania μετα
την μεση διαρκια τη ζωη της αρχιζη να ηνε εμφανη ηφθορα του χρονου οπως και Hfonoco H Rogers Canada Η Tungsol και η RCA "CLEAR TOP και Siemens για να χαλασουν ηχητικα φθανουν στης τελευτεες ωρες της ζωης τους γιαννη πρεπει να ξερης τη θελεις να παρης απο της λαμπες και ησχεδιαση του προενισχιτη σου να σικονη της αλαγες εγω γιαννη σαν προενισχιση εχω την AUDIO NOTE M-3 που πεζω συνεχια με της λαμπες αμερικανικες λαμπες αμερικανικος ηχος βαρης παχης λιγοτερο αναλιτηκος γερμανικες λαμπες μονιτορ ηχος περισοτερο αναλιτικος πιο στενος ελεχομενος πολυ τονισμενα μεσο υψηλα
 
10 December 2006
17
σε ευχαριστο Νικο Κρυονα για τα καλα σου λογια βεβεα και θα ημε εδω να ανταλαζουμε αποψης ηνε παρα πολυ εδιαφερον.Θα με συχορεσης για τα εληνικα μου παντος οσο μπορο προσπαθο να βελτιονομε
 
10 December 2006
17
αγαπιτε φιλε McZab ηπαρχουν καπια μαγαζια εγω πηστεβο ενα ηνε το καλιτερο που μπορης να παραγκιλης αλλα ηνε ακριβο εκμεταλεβετε την εγκιροτητα του αν θες θα σου πω της διεφθινσης που μπορης να παραγκιλης ομως πρεπει να μου πης που θα της πεξης για να σε συμβουλεψο τι να παρης
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Μετά την ομολογουμένως ευχάριστη παρέμβαση του Θοδωρή συνεχίζω με τις εντυπώσεις της RAYTHEON.

Λοίπόν θεωρώ προαπαιτούμενο για όσους δεν γνωρίζουν να πω δύο λόγια για τον τρέχοντα προ μου.

Αυτός όπως και οι περισσότεροι επαγγελματικοί (ανεξαρτήτου τιμής) έχει στάδιο εξόδου με τελεστικούς (JRC) και όχι λαμπάτο όπως πολλοί φίλοι εννόησαν.
Το λαμπάτο στάδιο είναι απλά ένα ρυθμιζόμενο drive που πρόσθέτει αρμονικές στο σήμα που υποδέχεται το τελικό στάδιο εξόδου.
Έτσι υπάρχει η κατά βούληση παρέμβαση (ρυθμιζόμενη) στο σήμα μέσω του λαμπάτου drive.
Και φυσικά δεν τίθεται θέμα ταιρίασματος με υπόλοιπα επαγγελματικά μηχανάκια όσον αφορά τις αντιστάσεις εισόδου/εξόδου κ.λ.π που πολλές φορές ταλανίζουν τον απλό χομπίστα.
Αυτό γίνεται λόγω των τελεστικών εξόδου οι οποίοι συνήθως δεν πάσχουν από προβλήματα συνέργειας όσο μερικά λαμπάτα στάδια εξόδου.
Σημειωτέον πως στο σύστημα ο προ δίνει σήμα σε proffesional ενεργό κροσσόβερ που είναι τίγκα στους τελεστικούς! (για λεπτομέρειες βλ. προφιλ)

Επανερχόμενος στις λαμπάτες ρυθμίσεις του προ να πως πως έχει γι' αυτή την δουλεια δύο ποτς.
Ένα για κάθε κανάλι.
Γυρίζοντας τα ποτς αριστερά έχουμε ήχο cold και γυρίζοντάς τα δεξιά έχουμε ήχο warm!
Πράγμα που ακουστικά ισχύει 100 τοις 100!
Το θέμα είναι πως στις περισσότερες λάμπες που δοκίμασα, αν ξεπεράσουμε το "παρά 10'" στα ποτς ό ήχος χαλάει γιατί τα πρίμα/μεσουψηλα δείχνουν να γίνονται περισσότερα του κανονικού, οπότε οι φασματικές ισορροπίες χάνονται.

Με τις ρυθμίσεις αυτές, επωφελήθηκε όμως πολύ η RAYTHEON...
Θα δείτε παρακάτω γιατί.

Λοιπόν αυτή η λάμπα με εξέπληξε.
Κατ' αρχήν έχει τεράστια σώματα παντού.
Πολύ "κρέας" χωρίς όμως να τα χάνει πουθενά.
Έχει δηλαδή έλεγχο και στην παραμικρή περιοχή του φάσματος.
Καθαρή και αναλυτική.
Με εξαίρετη στερεοφωνική εικόνα.
Με πλήρως ευδιάκριτες οργανικές ομάδες και σεβαστό αέρα ανάμεσά τους.
Μία ροή και μουσικότητα που καθηλώνει και σε κάνει να θέλεις να ακούσεις όλη την δισκοθήκη σου σε μία μέρα.

Έχει όμως και ελλατώματα!
Βασικά ένα ελλάτωμα έχει.
Δεν είναι πολύ ισορροπημένη!
Με λίγα λόγια οι μεσαίες υπερισχύουν των άλλων περιοχών.
Τόσο που σε ξεγελάνε γιατί τις νοιώθεις απόλυτα αλληθοφανείς...
Σε μερικά όμως software το υπόλοιπο φάσμα αδικείται!
Πολλές φορές μ' αυτή την λάμπα αναρωτιώμουν αν ακούω CD ή LP...
Όντως ο ήχος μοιάζει με του βινυλίου, αλλά με δυναμικές και ατάκα που στερείται συνήθως το μέσο αυτό...
Η λάμπα έχει μία ικανότητα να "σιδερώνει" τα ψηφιακά τεχνουργήματα και να νομίζεις ότι ακούς βινύλιο.
Πράγμα που πολλοί θα το λατρέψουν!!!
Συνεπακόλουθο όμως του παραπάνω είναι ότι οι φωνές και τα χάλκινα πνευστά χάνουν λίγουλάκι από το "μέταλλο" που διαθέτουν.
Μια μουντάδα δηλαδή.
Απ' την άλλη μπορείς να ακούς 10,000 ώρες συνεχόμενα μουσική χωρίς να κουραστείς ποτέ!
Για μένα όμως είχε λάθος.
Επειδή όμως μου άρεσε αποφάσισα να το γιατρέψω.
Τελικά η λύση ήταν απλή.
Και την έδωσαν οι ρυθμιστικές ικανότητες του προ.
Τσιμπώντας λοιπόν τα "λαμπίσια" ποτς του προ στο παρά 5 με ακριβώς όλα ήρθαν στα ίσα τους.
Πιθανολογώ πως αν κάποιος έχει για πηγή ένα phono stage (όπως ο Θοδωρής) η λάμπα αυτή να είναι ότι χειρότερο!!!

Πολύ καλή.

Στο επόμενο επεισόδιο
icon10.gif
η JJ TESLA.
 
Last edited:
10 December 2006
17
ΦΙΛΕ McZab ΠΡΟΕΝΙΣΧΗΣΗ ΕΧΩ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑΤΗ AUDIO NOTE M-3 CD player WADIA 860 ΤΕΛΙΚΟΥΣ Audio Research REF600 Mk II ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΙΑ ΜΙΤMagnum M1 Proline (XLR) ΟΛΑ ΜΙΤ magnum ΠΡΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΦΕΡΑ NORDOST TO FREY ENA 3 ΜΕΤΡΟ HXEION KAI 2 INTERCONNECT ΤΟΥ 1 ΜΕΤΡΟΥ ΕΓΩ ΦΙΛΕ McZab ΠΕΖΩ ΠΟΛΥ ΒΙΝΙΛΙΟ ΜΕ VPI THE HR-X IS JMW 12.6 tonearm KAI ΚΕΦΑΛΙ Grado Statement (CLEARAUDIO STRANDIVARI )
 
10 December 2006
17
Μετά την ομολογουμένως ευχάριστη παρέμβαση του Θοδωρή συνεχίζω με τις εντυπώσεις της RAYTHEON.

Λοίπόν θεωρώ προαπαιτούμενο για όσους δεν γνωρίζουν να πω δύο λόγια για τον τρέχοντα προ μου.

Αυτός όπως και οι περισσότεροι επαγγελματικοί (ανεξαρτήτου τιμής) έχει στάδιο εξόδου με τελεστικούς (JRC) και όχι λαμπάτο όπως πολλοί φίλοι εννόησαν.
Το λαμπάτο στάδιο είναι απλά ένα ρυθμιζόμενο drive που πρόσθέτει αρμονικές στο σήμα που υποδέχεται το τελικό στάδιο εξόδου.
Έτσι υπάρχει η κατά βούληση παρέμβαση (ρυθμιζόμενη) στο σήμα μέσω του λαμπάτου drive.
Και φυσικά δεν τίθεται θέμα ταιρίασματος με υπόλοιπα επαγγελματικά μηχανάκια όσον αφορά τις αντιστάσεις εισόδου/εξόδου κ.λ.π που πολλές φορές ταλανίζουν τον απλό χομπίστα.
Αυτό γίνεται λόγω των τελεστικών εξόδου οι οποίοι συνήθως δεν πάσχουν από προβλήματα συνέργειας όσο μερικά λαμπάτα στάδια εξόδου.
Σημειωτέον πως στο σύστημα ο προ δίνει σήμα σε proffesional ενεργό κροσσόβερ που είναι τίγκα στους τελεστικούς! (για λεπτομέρειες βλ. προφιλ)

Επανερχόμενος στις λαμπάτες ρυθμίσεις του προ να πως πως έχει γι' αυτή την δουλεια δύο ποτς.
Ένα για κάθε κανάλι.
Γυρίζοντας τα ποτς αριστερά έχουμε ήχο cold και γυρίζοντάς τα δεξιά έχουμε ήχο warm!
Πράγμα που ακουστικά ισχύει 100 τοις 100!
Το θέμα είναι πως στις περισσότερες λάμπες που δοκίμασα, αν ξεπεράσουμε το "παρά 10'" στα ποτς ό ήχος χαλάει γιατί τα πρίμα/μεσουψηλα δείχνουν να γίνονται περισσότερα του κανονικού, οπότε οι φασματικές ισορροπίες χάνονται.

Με τις ρυθμίσεις αυτές, επωφελήθηκε όμως πολύ η RAYTHEON...
Θα δείτε παρακάτω γιατί.

Λοιπόν αυτή η λάμπα με εξέπληξε.
Κατ' αρχήν έχει τεράστια σώματα παντού.
Πολύ "κρέας" χωρίς όμως να τα χάνει πουθενά.
Έχει δηλαδή έλεγχο και στην παραμικρή περιοχή του φάσματος.
Καθαρή και αναλυτική.
Με εξαίρετη στερεοφωνική εικόνα.
Με πλήρως ευδιάκριτες οργανικές ομάδες και σεβαστό αέρα ανάμεσά τους.
Μία ροή και μουσικότητα που καθηλώνει και σε κάνει να θέλεις να ακούσεις όλη την δισκοθήκη σου σε μία μέρα.

Έχει όμως και ελλατώματα!
Βασικά ένα ελλάτωμα έχει.
Δεν είναι πολύ ισορροπημένη!
Με λίγα λόγια οι μεσαίες υπερισχύουν των άλλων περιοχών.
Τόσο που σε ξεγελάνε γιατί τις νοιώθεις απόλυτα αλληθοφανείς...
Σε μερικά όμως software το υπόλοιπο φάσμα αδικείται!
Πολλές φορές μ' αυτή την λάμπα αναρωτιώμουν αν ακούω CD ή LP...
Όντως ο ήχος μοιάζει με του βινυλίου, αλλά με δυναμικές και ατάκα που στερείται συνήθως το μέσο αυτό...
Η λάμπα έχει μία ικανότητα να "σιδερώνει" τα ψηφιακά τεχνουργήματα και να νομίζεις ότι ακούς βινύλιο.
Πράγμα που πολλοί θα το λατρέψουν!!!
Συνεπακόλουθο όμως του παραπάνω είναι ότι οι φωνές και τα χάλκινα πνευστά χάνουν λίγουλάκι από το "μέταλλο" που διαθέτουν.
Μια μουντάδα δηλαδή.
Απ' την άλλη μπορείς να ακούς 10,000 ώρες συνεχόμενα μουσική χωρίς να κουραστείς ποτέ!
Για μένα όμως είχε λάθος.
Επειδή όμως μου άρεσε αποφάσισα να το γιατρέψω.
Τελικά η λύση ήταν απλή.
Και την έδωσαν οι ρυθμιστικές ικανότητες του προ.
Τσιμπώντας λοιπόν τα "λαμπίσια" ποτς του προ στο παρά 5 με ακριβώς όλα ήρθαν στα ίσα τους.
Πιθανολογώ πως αν κάποιος έχει για πηγή ένα phono stage (όπως ο Θοδωρής) η λάμπα αυτή να είναι ότι χειρότερο!!!

Πολύ καλή.

Στο επόμενο επεισόδιο
icon10.gif
η JJ TESLA.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΣΤΕΒΟ Η RAYTHEON ΗΝΕ ΗΚΑΛΙΤΕΡΗ Η JJ ΜΑΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΟΝ ΗΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΣΟΥ
 
Last edited by a moderator: