τον ιδιοκτήτη της.. μόνιμα μπαναρισμένο εδώ και χρόνια.Ειδα ότι η EAST Electronics μας διαφημίζει στο site της . Ξερουμε κάποιον εκεί ?
(από την EAST γνώρισα το κλαμπ και έκανα εγγραφή)
τον ιδιοκτήτη της.. μόνιμα μπαναρισμένο εδώ και χρόνια.Ειδα ότι η EAST Electronics μας διαφημίζει στο site της . Ξερουμε κάποιον εκεί ?
Aαα Τόσο καλά ..τον ιδιοκτήτη της.. μόνιμα μπαναρισμένο εδώ και χρόνια.
(από την EAST γνώρισα το κλαμπ και έκανα εγγραφή)
Τι να πω ρε παιδιά το Α820 είναι ένας θρύλος. Μαζί με το Α80, που επίσης έχω, ευθύνονται για το 80-90% της αναλογικής δισκογραφίας.Όπου Έλληνας …
Διαπρέπουν στις επιστήμες, γίνονται επιτυχημένοι επιχειρηματίες, ή συγκεντρώνουν τα βλέμματα με τις πρωτότυπες ιδέες τους. Πάντα εντυπωσιάζουν οι ιστορίες με τους Ελληνες που φεύγουν για το εξωτερικό και εκεί γίνονται πρωταγωνιστές στον τομέα τους.
Υπέροχη μηχανολογική κατασκευή αλλά γενικά όσοι τα έχουν λύσει (μπομπινόφωνα ).
Προσωπικά τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση …αυτή η ηρεμία στον ήχο τους εκεί που πρέπει το βάθος η αληθοφάνεια και γενικά η γήινη προσέγγιση ,προβληματίζει αλλά ας προβληματιστούν και οι κατασκευαστές νομίζοντας οτι με ένα λογισμικό μπορούν να φτιάξουν ήχο και μουσική ,χρειάζονται και άλλα πράγματα …
Έχω ηχογραφήσει σε μικρή ηλικία τον παιδικό μου φίλο και μπασίστα Τέρη με την rock μπάντα του στα πρώτα βήματα του εντελώς ερασιτεχνικά με δυο γερμανικά μικρόφωνα Grundig αν θυμάμαι καλά live στο Akai GX 4000D και εξεπλάγην με αυτό που άκουσα .
Πρόσφατα ακούγοντας το η γυναίκα μου με διάφορα τραγούδια που την έχω τρελάνει με τον ήχο (η ακοή της είναι πολύ ευαίσθητη)και πιάνει λεπτομέρειες …Μου λέει επί λέξη είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει σαν ΠΗΓΗ και της λέω και εγώ τι σου άρεσε δηλαδή ;δεν μπορώ να στο εξηγήσω
Υ.Σ.Όπου AKAI αυτό που γνωρίζω είναι ,όλα τα λεφτά είναι οι κεφαλές τους όπου GX δηλαδή αρκεί να βρεθούν σε άριστη κατάσταση .
Ο Γιώργος (geovar )μπορεί αν θέλει να μας πει δυο λόγια για το υπέροχο καινούργιο απόκτημα του το Studer A820 MK I.
τολμώ να προβλέψω μια ωραιότατη ισοπαλία...Τι να πω ρε παιδιά το Α820 είναι ένας θρύλος. Μαζί με το Α80, που επίσης έχω, ευθύνονται για το 80-90% της αναλογικής δισκογραφίας.
Πριν λίγα χρόνια το εύρισκες για λίγες εκατοντάδες Ευρώ. Τώρα δεν το βρίσκεις εύκολα και το πληρώνεις δύσκολα. Αυτό που πήρα έχει Remote control και δύο μονάδες Dolby 361. Επίσης στο Μπλοκ των κεφαλών υπάρχου 2 Βερνιέροι μικρορύθμισης του αζιμουθίου των κεφαλών, πράγμα πολύ σπάνιο και πολύ το γουστάρω. Κάποια στιγμή όταν τελειώσουν έλεγχοι και recaping θα συγκριθούν τα δύο.View attachment 219123
Γιάννη εμείς ακούμε τα πάντα ,ακόμη και από CDdac ,βινύλιο ,streaming ανάλογα όμως την υλοποίηση .Έχω την τιμή να έχω ταινίες με σπάνιο υλικό μαγνητοφωνημένο από ΕΡΤ...και Τουρκικά.
Όπως ξανα-εγραψα υπάρχουν αποθηκευμένα τα πρώτα πολεμικά ανακοινωθέντα της εισβολής,τρέιλερ με τις γνωστές εκπομπές των δισκογραφικών όπου δεσπόζει η ανακοίνωση της κυκλοφορίας του The wall, εξαγγελία της επιστράτευσης, εκπομπές από DW, κουράγιο χρειάζομαι μαζί με το σέρβις.
Βέβαια τώρα ξεκίνησε η ψηφιοποίηση του αρχείου της ΕΡΤ/ΥΕΝΕΔ και ανυπομονώ να κατεβάσω κάποια ιστορικά 'δείγματα' ώστε να καταλάβω τι έκαναν τα φίλτρα..,οι κονσόλες και τα ψηφιακά αυτιά.
Αν ο ήχος είναι αντάξιος του U tube,θα κάνω το conversion μόνος μου.
Η χρηματοδότηση (αρχείο ΕΡΤ) εγκρίθηκε εδώ και λίγο καιρό..
Η ηχογράφηση με μικρόφωνα, ιστορία ολόκληρη.
Έχω και εγώ τις απορίες μου σχετικά με τα αποτελέσματα σύγχρονων και άρτια εξοπλισμένων στούντιο.
Δεκάδες ώρες συνομιλιών με τεχνικό ηχογράφησης (συνταξιούχο) μεγάλου στούντιο, όσον αφορά την μουσική που ακούω με μπέρδεψε ..
Η τεχνολογία θέλει και λίγη μουσική παιδεία και πολύ δουλειά.
Μεγάλο θέμα,ας μην το ανοίξουμε.
Αν έχεις σε μαγνητοταινία θησαυρούς, γιατί όχι..Γιάννη εμείς ακούμε τα πάντα ,ακόμη και από CDdac ,βινύλιο ,streaming ανάλογα όμως την υλοποίηση .
Τώρα ακούω και απο μαγνητόφωνο
Γιάννη εμείς ακούμε τα πάντα ,ακόμη και από CDdac ,βινύλιο ,streaming ανάλογα όμως την υλοποίηση .
Τώρα ακούω και απο μαγνητόφωνο
Τόσο παλιές ταινίες χρειάζονται προσοχή στη χρήση τους. Συνήθως (πάντα θα έλεγα) χρειάζονται baking για να παίξουν για να αντιγραφούν σε άλλη μαγνητοταινία ή αρχείο και να σωθεί το ιστορικό τους περιεχόμενο. Φαντάζομαι να ξέρεις τη διαδικασία Baking.Έχω την τιμή να έχω ταινίες με σπάνιο υλικό μαγνητοφωνημένο από ΕΡΤ...και Τουρκικά.
Όπως ξανα-εγραψα υπάρχουν αποθηκευμένα τα πρώτα πολεμικά ανακοινωθέντα της εισβολής,τρέιλερ με τις γνωστές εκπομπές των δισκογραφικών όπου δεσπόζει η ανακοίνωση της κυκλοφορίας του The wall, εξαγγελία της επιστράτευσης, εκπομπές από DW, κουράγιο χρειάζομαι μαζί με το σέρβις.
Βέβαια τώρα ξεκίνησε η ψηφιοποίηση του αρχείου της ΕΡΤ/ΥΕΝΕΔ και ανυπομονώ να κατεβάσω κάποια ιστορικά 'δείγματα' ώστε να καταλάβω τι έκαναν τα φίλτρα..,οι κονσόλες και τα ψηφιακά αυτιά.
Αν ο ήχος είναι αντάξιος του U tube,θα κάνω το conversion μόνος μου.
Η χρηματοδότηση (αρχείο ΕΡΤ) εγκρίθηκε εδώ και λίγο καιρό..
Η ηχογράφηση με μικρόφωνα, ιστορία ολόκληρη.
Έχω και εγώ τις απορίες μου σχετικά με τα αποτελέσματα σύγχρονων και άρτια εξοπλισμένων στούντιο.
Δεκάδες ώρες συνομιλιών με τεχνικό ηχογράφησης (συνταξιούχο) μεγάλου στούντιο, όσον αφορά την μουσική που ακούω με μπέρδεψε ..
Η τεχνολογία θέλει και λίγη μουσική παιδεία και πολύ δουλειά.
Μεγάλο θέμα,ας μην το ανοίξουμε.
-Οι ταινίες ουσιαστικά αποτελούνται κυρίως από δυο μέρη, το υπόστρωμα και πάνω του το μαγνητικό υλικό που μαγνητίζεται καθώς έρχεται σε επαφή με την κεφαλή εγγραφής. Ο Westsound ανέφερε για ταινίες πάρα πολύ παλιές, αποθηκευμένες σε περιβάλλον που συνήθως είναι χωρίς έλεγχο θερμοκρασίας, υγρασίας κλπ. Είναι λοιπόν πιθανότατο να αποκολληθεί το μαγνητικό στρώμα από το υπόστρωμα, καθώς η ταινία κατά την αναπαραγωγή υφίσταται μηχανική καταπόνηση. Αν συμβεί αποκόλληση η ταινία θα αχρηστευτεί και μπορεί να δημιουργήσει και πρόβλημα στο μαγνητόφωνο. Το Baking είναι μία θερμική επεξεργασία που κάνεις σε τέτοιες ταινίες, για να μπορέσεις να τις αντιγράψεις σε φρέσκια ταινία ή ψηφιακό αρχείο και μετά έχουν αξία μόνο συναισθηματική. Αν κάνεις αναζήτηση Baking στο δίκτυο θα βρεις λεπτομέρειες.Γιώργο δώσε περισσότερες πληροφορίες ιδιαίτερα για αρχεία που θα πρέπει να αντιγραφούν εννοείς αντιγραφή σε άλλο μαγνητόφωνο αυτό περί baking?
Εδώ όμως τίθεται νομίζω το εξής ερώτημα αν σήμερα υπάρχουν μαγνητοταινίες που μπορεί να είναι ισάξιες με τις παλιότερες σε ποιότητα γιατί απλούστατα υπήρχαν διαφοροποιήσεις σε ποιότητα εγγραφής ακόμη και από τον ίδιο τον κατασκευαστή .
View attachment 219195View attachment 219196
https://www.thomann.de/gb/rtm.html. Η δυναμική περιοχή εξαρτάται και από το μηχάνημα και τις ρυθμίσεις που μπορούν να γίνουν στο μηχάνημα. Η ταινία με την καλλίτερη δυναμική είναι η 911, αλλά επαναλαμβάνω, πρέπει να ξέρεις πως είναι ρυθμισμένο το μαγνητόφωνο BIAS,Flux.....Ευχαριστώ Γιώργο για τις πληροφορίες .
Για δώσε αν δε σου είναι κόπος κανένα λινκ για καινούργιες ταινίες αυτό εννοούσα, είναι ενδιαφέρον να τις δοκιμάσω για τον απλούστατο λόγο που αναφέρεις …σημαντικά μεγαλύτερη δυναμική περιοχή εγγραφής .
Ευπρόσδεκτη κάθε συμβουλή και βοήθεια..Τόσο παλιές ταινίες χρειάζονται προσοχή στη χρήση τους. Συνήθως (πάντα θα έλεγα) χρειάζονται baking για να παίξουν για να αντιγραφούν σε άλλη μαγνητοταινία ή αρχείο και να σωθεί το ιστορικό τους περιεχόμενο. Φαντάζομαι να ξέρεις τη διαδικασία Baking.
Μπορεί και να το έχω ακούσει σε κάποιο φόρουμ,αλλά δεν το έχω δοκιμάσει σίγουρα.Τόσο παλιές ταινίες χρειάζονται προσοχή στη χρήση τους. Συνήθως (πάντα θα έλεγα) χρειάζονται baking για να παίξουν για να αντιγραφούν σε άλλη μαγνητοταινία ή αρχείο και να σωθεί το ιστορικό τους περιεχόμενο. Φαντάζομαι να ξέρεις τη διαδικασία Baking.