Re: Απάντηση: Νέα για τη NOVA
Nova και super League, υπογράφουν συμβόλαια για αυτά,
Εμείς οι συνδρομητές δεν υπογράφουμε τίποτα, τι θα γίνει δηλαδή σε μη μετάδοση προγραμματισμένου αγώνα.
Επίσης το ότι δεν έγιναν τα παιχνίδια δεν φταίει η nova αλλά η super League.
Ασφαλώς και δεν υπογράφουμε κάτι. Το πρόβλημα της Forthnet και της Nova είναι ότι δεν είναι πελατοκεντρική. Ως εταιρεία βάζει ρήτρες αλλά ουδέποτε σκέφτηκε να μετακυλήσει κάποια από τα οφέλη των ρητρών στους πελάτες. Ένα κατάστημα πχ που πληρώνει ουκ ολίγα χρήματα για επαγγελματική συνδρομή θα έχει ζημία. Εφόσον η εταιρεία forthnet κάνει χρήση της ρήτρας και αποζημιωθεί, θα μπορούσε στους πελάτες αυτούς να χρεώσει για έναν μήνα ένα Χ λιγότερο ποσό.
Παλαιότερα, ως παθών των υπηρεσιών ADSL της forthnet όταν είχε προβλήματα διασύνδεσης με το εξωτερικό μέσω Seabone, είχα ζητήσει αποζημίωση ως οικιακός πελάτης. Εποχές που εννοείται πως ήθελαν πελάτες. Για όσο υπήρχε το πρόβλημα με πίστωσαν το αντίστοιχο ποσό συνδρομής. Βέβαια μετά από καιρό, το πρόβλημα επαναλήφθηκε αλλά δεδομένου του μεγέθους του (είχε γίνει και ομαδική καταγγελία από γειτονικό forum) απέφυγαν να αποζημιώσουν με αποτέλεσμα αρκετοί καταγγέλλοντες να πάνε σε άλλον ISP.
Τώρα λοιπόν με τις ρήτρες, ένας που έχει το sports πακέτο για να βλέπει 4 αγώνες ποδοσφαίρου τον μήνα και κανά 2 μπάσκετ και αν (γιατί εκεί έχει καταλήξει το αθλητικό πακέτο τους) είτε ο ιδιοκτήτης καφέ-μπαρ που πληρώνει αδρά κι έχει χασούρα μένουν "μπουκάλα". Δεν είναι θέμα συμβολαίου αλλά σεβασμού στον πελάτη σου. Ο σεβασμός πρέπει να έρχεται πριν από κάθε συμβόλαιο. Ο λόγος που η Forthnet/Nova χάνει πελάτες είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο αυτός. Όπως έχασε παλαιότερα και ο ΟΤΕ όταν πήγαινε με την λογική "πλήρωνε και σκάσε", όπως έχασε και η HOL με το traffic shaping κλπ.
Εγώ περιμένω να δω τα οικ. αποτελέσματα του '16. Πολύ φοβάμαι πως θα κλάψουν μανούλες.