Απάντηση: 'ΝΕΑ' Κινητής & Σταθερής Τηλεφωνίας (Καθημερινή ανανέωση!)
Vodafone: Το a la Carte γίνεται... «Νέο Καρτοκινητό Vodafone»
Την εμπορική διάθεση του «Νέου Καρτοκινητού Vodafone» ανακοίνωσε σήμερα η Vodafone, δίνοντας την υπόσχεση ότι θα «αλλάξει τα δεδομένα» και «θα απελευθερώσει
την επικοινωνία». Η εν λόγω καρτοκινητή πρόταση, που αντικαθιστά ουσιαστικά το γνωστό «a la Carte», προσφέρει ενιαία χρέωση για όλες τις κλήσεις στην Ελλάδα,
πακέτα με χρόνο ομιλίας για κλήσεις προς «όλους» τους εθνικούς προορισμούς, ανταμοιβή με επιστροφή από 10% έως 20% της αξίας ανανέωσης, καθώς και χρέωση
1 λεπτό (0,01 ευρώ) το λεπτό προς δύο κινητά Vodafone. Πιο αναλυτικά, όλοι οι πελάτες του «Νέου Καρτοκινητού Vodafone» μπορούν να καλούν και να στέλνουν
μηνύματα προς όλα τα κινητά και σταθερά δίκτυα στην Ελλάδα με μία ενιαία χρέωση 0,35 ευρώ ανά λεπτό ομιλίας και 0,11 ευρώ το γραπτό μήνυμα.
Παράλληλα, με το «Νέο Καρτοκινητό Vodafone», οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να επικοινωνούν οικονομικότερα, κάνοντας χρήση των νέων «Super Πακέτων», τα οποία
προσφέρουν 80 λεπτά ομιλίας με 7 ευρώ, 150 λεπτά ομιλίας με 12 ευρώ, καθώς και 30 γραπτά μηνύματα με 2 ευρώ. Τα «Super Πακέτα» έχουν διάρκεια ένα μήνα και οι
συνδρομητές μπορούν να τα ενεργοποιήσουν όσες φορές επιθυμούν μέσα στο μήνα. Διευκρινίζεται ωστόσο, ότι για τα πακέτα ομιλίας, η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι
3 λεπτά, ενώ από εκεί και έπειτα η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο.
Επιπρόσθετα, με την υπηρεσία «Cash Back», το νέο Καρτοκινητό Vodafone ανταμείβει τους συνδρομητές του, επιστρέφοντας 10% για κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας
μέχρι 19,99 ευρώ και 20% για κάθε ανανέωση μεγαλύτερη των 20 ευρώ κάθε 3 μήνες. Οι συνδρομητές έχουν ακόμη την επιλογή να επικοινωνούν με τα αγαπημένα
τους πρόσωπα, μέσω του προγράμματος «Friends & Family», το οποίο προσφέρει την «προνομιακή χρέωση» των 0,01 ευρώ ανά λεπτό ομιλίας προς δύο αριθμούς
Vodafone της επιλογής τους. Για την ενεργοποίηση όλων των παραπάνω επιλογών, οι χρήστες του νέου Καρτοκινητού Vodafone μπορούν να καλούν, χωρίς χρέωση,
τον τετραψήφιο αριθμό 1286. Όλοι οι συνδρομητές του νέου πακέτου καρτοκινητής τηλεφωνίας θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλους τους υπάρχοντες
τρόπους ανανέωσης. Σημειώνεται ότι το νέο Καρτοκινητό διατίθεται από όλα τα υπάρχοντα κανάλια διανομής από σήμερα, 4 Σεπτεμβρίου 2009.
Όλοι οι υπάρχοντες συνδρομητές του Vodafone a la Carte θα μεταφερθούν αυτόματα στο «Νέο Καρτοκινητό Vodafone» (ενέργεια η οποία θα γίνει σήμερα, 4 Σεπτεμβρίου
2009) διατηρώντας τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις ομιλίας και μηνυμάτων που ήδη απολαμβάνουν. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, στόχος της είναι να
«αλλάξει τα δεδομένα της καρτοκινητής τηλεφωνίας» στην ελληνική αγορά, αλλάζοντας ταυτόχρονα την επικοινωνιακή της προσέγγιση. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως
τοποθετεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και πάνω από όλα τον ίδιο τον πελάτη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται. Η υπογραφή
της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας, «Power to You», σηματοδοτεί για τη Vodafone την έναρξη μίας νέας εποχής με «καινοτόμες, εύκολες και εξατομικευμένες υπηρεσίες
και προϊόντα», στην οποία «οι πελάτες της έχουν τη δύναμη να επιλέγουν αυτό που πραγματικά θέλουν».
(πηγή: myPhone)
Vodafone: Το a la Carte γίνεται... «Νέο Καρτοκινητό Vodafone»
Την εμπορική διάθεση του «Νέου Καρτοκινητού Vodafone» ανακοίνωσε σήμερα η Vodafone, δίνοντας την υπόσχεση ότι θα «αλλάξει τα δεδομένα» και «θα απελευθερώσει
την επικοινωνία». Η εν λόγω καρτοκινητή πρόταση, που αντικαθιστά ουσιαστικά το γνωστό «a la Carte», προσφέρει ενιαία χρέωση για όλες τις κλήσεις στην Ελλάδα,
πακέτα με χρόνο ομιλίας για κλήσεις προς «όλους» τους εθνικούς προορισμούς, ανταμοιβή με επιστροφή από 10% έως 20% της αξίας ανανέωσης, καθώς και χρέωση
1 λεπτό (0,01 ευρώ) το λεπτό προς δύο κινητά Vodafone. Πιο αναλυτικά, όλοι οι πελάτες του «Νέου Καρτοκινητού Vodafone» μπορούν να καλούν και να στέλνουν
μηνύματα προς όλα τα κινητά και σταθερά δίκτυα στην Ελλάδα με μία ενιαία χρέωση 0,35 ευρώ ανά λεπτό ομιλίας και 0,11 ευρώ το γραπτό μήνυμα.
Παράλληλα, με το «Νέο Καρτοκινητό Vodafone», οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να επικοινωνούν οικονομικότερα, κάνοντας χρήση των νέων «Super Πακέτων», τα οποία
προσφέρουν 80 λεπτά ομιλίας με 7 ευρώ, 150 λεπτά ομιλίας με 12 ευρώ, καθώς και 30 γραπτά μηνύματα με 2 ευρώ. Τα «Super Πακέτα» έχουν διάρκεια ένα μήνα και οι
συνδρομητές μπορούν να τα ενεργοποιήσουν όσες φορές επιθυμούν μέσα στο μήνα. Διευκρινίζεται ωστόσο, ότι για τα πακέτα ομιλίας, η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι
3 λεπτά, ενώ από εκεί και έπειτα η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο.
Επιπρόσθετα, με την υπηρεσία «Cash Back», το νέο Καρτοκινητό Vodafone ανταμείβει τους συνδρομητές του, επιστρέφοντας 10% για κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας
μέχρι 19,99 ευρώ και 20% για κάθε ανανέωση μεγαλύτερη των 20 ευρώ κάθε 3 μήνες. Οι συνδρομητές έχουν ακόμη την επιλογή να επικοινωνούν με τα αγαπημένα
τους πρόσωπα, μέσω του προγράμματος «Friends & Family», το οποίο προσφέρει την «προνομιακή χρέωση» των 0,01 ευρώ ανά λεπτό ομιλίας προς δύο αριθμούς
Vodafone της επιλογής τους. Για την ενεργοποίηση όλων των παραπάνω επιλογών, οι χρήστες του νέου Καρτοκινητού Vodafone μπορούν να καλούν, χωρίς χρέωση,
τον τετραψήφιο αριθμό 1286. Όλοι οι συνδρομητές του νέου πακέτου καρτοκινητής τηλεφωνίας θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλους τους υπάρχοντες
τρόπους ανανέωσης. Σημειώνεται ότι το νέο Καρτοκινητό διατίθεται από όλα τα υπάρχοντα κανάλια διανομής από σήμερα, 4 Σεπτεμβρίου 2009.
Όλοι οι υπάρχοντες συνδρομητές του Vodafone a la Carte θα μεταφερθούν αυτόματα στο «Νέο Καρτοκινητό Vodafone» (ενέργεια η οποία θα γίνει σήμερα, 4 Σεπτεμβρίου
2009) διατηρώντας τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις ομιλίας και μηνυμάτων που ήδη απολαμβάνουν. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, στόχος της είναι να
«αλλάξει τα δεδομένα της καρτοκινητής τηλεφωνίας» στην ελληνική αγορά, αλλάζοντας ταυτόχρονα την επικοινωνιακή της προσέγγιση. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως
τοποθετεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και πάνω από όλα τον ίδιο τον πελάτη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται. Η υπογραφή
της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας, «Power to You», σηματοδοτεί για τη Vodafone την έναρξη μίας νέας εποχής με «καινοτόμες, εύκολες και εξατομικευμένες υπηρεσίες
και προϊόντα», στην οποία «οι πελάτες της έχουν τη δύναμη να επιλέγουν αυτό που πραγματικά θέλουν».
(πηγή: myPhone)