φιλαρακι geo μην παραμυθιαζεσαι απο αυτα που ακους.Κανενας topaz δεν χανει φωτεινοτητα μετα τις 200 ωρες.Και 650 ευρω ειναι μια καλη τιμη για μεταχειρισμενο μηχανημα.Δεν ειναι και σκοτωμα.Να σε ενημερωσω οτι ο δικος μου topaz εχει 780 ωρες και παιζει στο low 140' σε custom οθονη που εχω στο μαγαζι μου.Ναι μονο ματροσκες παιζει.σε sd πρεπει να τον βαλω σε high.Συμπεριφορα λαμπας πολυ καλυτερη απο panasonic epson και τα σχετικα.Και μην μου πεις οτι παιζει συγκριση μεταξυ sxrd με benq γιατι θα ξεχασω αυτα που βλεπω τα τελευταια 10 χρονια....:BXVZCBXZ6:
Και αυτα περι ansi τα ακουω βερεσε.Εχω σταματησει προ πολου να δινω σημασια στο τι ανακοινωνει η καθε εταιρια.Πολυ απλα γιατι δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.Βλεπε και μετα γραψε.Και οχι ακου και γραψε.με πιανς?
Φιλαράκι tegonik καλημέρα. Να είσαι σίγουρος ότι για θέματα που αφορούν εικόνα, πρώτα βλέπω και ύστερα εκφέρω γνώμη (και βέβαια για αυτά που αφορούν ήχο πρώτα ακούω ...).
Είδα λοιπόν τον σόνυ 60 (πολύ καλά ρυθμισμένο από τον Β.Λ. 5 ώρες πάλευε να τον "στρώσει" όπως μας είπε) κόντρα στον Infocus In82 (ο οποίος του πήρε περίπου μισή ωρίτσα για να ρυθμιστεί ...). Για να μήν τα πολυλογούμε αυτό που θυμάμαι από τον σόνυ ήταν ότι η μισή οθόνη του πρασίνιζε και η υπόλοιπη κιτρίνιζε ασύστολα, κάτι σαν ...βάζελος με ίκτερο :flipout:τα δε χρώματα που ζωγράφιζε στην οθόνη έμοιαζαν ψεύτικα, κάτι σαν παστέλ, ενώ ο In82 μας έδειχνε κάτι σαν ένα παράθυρο στη φύση, άσε που ο 60 έμοιαζε σαν καντήλι μπροστά στον DLP. Στην συνέχεια είδα τιν In82 δίπλα στον BenQ 5000, και όταν (παίζοντας βεβαίως) επίτηδες πειράξαμε λίγο μια ρύθμιση στον In82 ο 5000 τον έφτασε σε απόσταση αναπνοής.
Όσο για τον περιβόητο τοπάζ, όταν τον είδα, είχε θεραπευτεί από τον ίκτερο του μεγάλου του αδελφού, αλλά η ...πρασινίλα πανταχού παρούσα (αθεράπευτος ...βάζελος κι αυτός :flipout
, και παρ´όλη την καλύτερη ευκρίνεια του έμοιαζε κι αυτός με καντήλι μπροστά σε ένα ταπεινό 72. Όση προσπάθεια και να κατέβαλα, τα μάτια μου διάλεξαν ασυναίσθητα, και παρακολουθούσαν τις σκηνές από την οθόνη του 72, και απλά τα γύρναγα για να δώ και τί κάνει ο 15. Φυσικά και οι δυό τους δεν έκαναν "μία" μπροστά στον 5000 (και βέβαια όλοι αυτοί ρυθμισμένοι από τον -γνωστό και μή εξαιρετέο- Β.Λ.).
Τέλος ο 5000 -στα μάτια μου- ήταν ο ξεκάθαρος (και με διαφορά μάλιστα) νικητής απέναντι στον συρφετό των LCD (epson, pana κ.λ.π.). Αυτή τη φορά τα μηχανήματα ήταν προσεκτικά ρυθμισμένα από τον Μ.Κ. Φυσικά ο 5000 υποκλίθηκε ιπποτικά μπροστά στη ανωτερότητα του μεγάλου του αδελφού 20000 (και αυτοί προσεκτικά ρυθμισμένοι από τον Μανώλη Καστρουνή). Στα μάτια τα δικά μου όμως η διαφορά των δύο αδελφιών ήταν μικρότερη από την διαφορά στην τιμής τους, και διαφώνησα σε αυτό με τους υπόλοιπους της παρέας.
Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν φίλε tegonik, πρώτα βλέπω-επιλέγω, και έπειτα μιλάω, και πάντα από την σκοπιά του τελικού χρήστη αφού βεβαίως δεν είμαι ούτε calibrator ούτε επαγγελματίας reviewer, και φυσικά έχω τις δικές μου προτιμήσεις στην εικόνα, όπως άλλωστε όλοι μας (και βεβαίως πολύ καλά κάνουμε).
Αυτά για να καταλάβεις ότι δεν "παραμυθιάζομαι", ούτε ακούω: βλέπω και επιλέγω -bye- (κι αν κάνω και "λάθος" στην επιλογή μου, έ τι να γίνει, προτιμήσεις είναι αυτές και φυσικά υποκειμενικές...)
Πάντα φιλικά
Γιώργος Δενδρόπουλος.