Νέος Sony BRAVIA VPL-HW10

zazou8

Established Member
18 October 2007
171
Μανωλη αν θες επικοινωνησε μαζι μου κ με τα παιδια της διαχειρισεως να κανονισουμε οποτε θελετε μια παρουσιαση που να συμπεριλαμβανει τον 10αρι με τον 5000 και τον 20000 της benq

προς τα τελη Σεπτεβρη μια τετοια παρουσιαση θα ηταν ιδανικη

τι λετε?

Μήπως φέρω και τον δικό μου EPSON 2000 με 15 ώρες παιξίματος να συγκρίνουμε?

Οι γραμμές μεταξυ των pixels δεν είναι οριζόντιες και κάθετες αλλά διαγώνιες, άρα και τα pixels.
Όπως κόβουν στο ταψί τον μπακλαβά δηλαδή... ή όπως τοποθετούν τα πλακάκια ρόμβο.

Μπάμπη ναι αν και νέος προβολέας είναι να μην μπεις στον πειρασμό με την νέα φουρνιά...Εγκατέλειψα τον Πάννυ γιατί φοβήθηκα τις σκόνες κτλ. Για να δούμε τώρα...
Ακόμα να κανονισουμε αυτήν την προβολή...
 

FABIAWRC

AVClub Enthusiast
10 October 2007
864
για 1700 το βλεπω πολυ χλωμο..οταν βλεπω στο εξωτερικο οι τιμες να ειναι 1900+.

αν ειναι στα 1700 δεν θα βρουμε μηχανακι.θα φευγουν ολα!
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,668
Ακόμα τίποτα... Είχαν πει προς το τέλος Σεπτεμβρίου, έτσι δεν είναι;
Μην βιάζεσαι.

Τον έφαγες τον γαιδαρο.

Περιμενε μεχρι τα Χριστουγεννα να εχουν βγει ολα τα νεα μοντελα από σχεδόν όλες τις άλλες εταιρίες και αποφασίζεις.

Εντωμεταξύ τότε μπορεις να βρεις και καμια πολυ καλη περίπτωση σε μτχ.
 

johny1989

AVClub Addicted Member
17 December 2007
2,573
και μετα που θα δεις περι τινος προκειται...
θα τον στηλεις τον μπεν απο κει πουρθε
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
καλο θα ειναι να βλεπουμε λιγο πιο μακρια απο την μυτη μας
δες τι φωτεινοτητα εχει ο κασονι
900
και στα 1500 ο benq
ποιος θα γεμισει πιο σωστα τις 113 ιντσες μου
γιααααααααααααααααααααααααααααααααααα
 

geodengr

AVClub Addicted Member
Re: Απάντηση: Νέος Sony BRAVIA VPL-HW10

και μετα που θα δεις περι τινος προκειται...
θα τον στηλεις τον μπεν απο κει πουρθε


Συμπληρώνω αυτά που λέει ο argi με το εξής: μετά τις 200-250 ώρες λειτουργίας του σόνυ τι γίνεται???? Γιατί στις 200+ ώρες του περιβόητου topaz, αρχίσαμε να τον βλέπουμε στις αγγελίες για 650 , και κανείς να μην τον παίρνει οέοοοο???
Γιατιιιιιιιιιιιιιίίί???????? :BDGBGDB55:
Πάρε DLP να δείς την υγειά σου............. -bye-


Φιλικά
Γιώργος Δενδρόπουλος.
 

johny1989

AVClub Addicted Member
17 December 2007
2,573
Απάντηση: Re: Νέος Sony BRAVIA VPL-HW10

βαψε σκουρο χρωμα τους τοιχους και σκουρο χαλι
εμενα ετσι γεμιζε ανετα ο 60 που εχει μικροτερη φωτεινοτητα απο 10 140" (16/9 παλια οθονη επιπεδη οχι κυλη)
πουλα τον οσο ειναι νωρις...:flipout::flipout::flipout:
:grinning-smiley-043
-bye-
καλο θα ειναι να βλεπουμε λιγο πιο μακρια απο την μυτη μας
δες τι φωτεινοτητα εχει ο κασονι
900
και στα 1500 ο benq
ποιος θα γεμισει πιο σωστα τις 113 ιντσες μου
γιααααααααααααααααααααααααααααααααααα
 

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
οι τοιχοι και το πατωμα ειναι φτιαγμενα
η σχεδον μιση φωτεινοτητα δεν μαζευεται με τιποτα
αν δεν δεις κατι με την σχεδον διπλη φωτεινοτητα διπλα διπλα
δεν ξερεις τι χανεις απλα νομιζεις
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
φιλαρακι geo μην παραμυθιαζεσαι απο αυτα που ακους.Κανενας topaz δεν χανει φωτεινοτητα μετα τις 200 ωρες.Και 650 ευρω ειναι μια καλη τιμη για μεταχειρισμενο μηχανημα.Δεν ειναι και σκοτωμα.Να σε ενημερωσω οτι ο δικος μου topaz εχει 780 ωρες και παιζει στο low 140' σε custom οθονη που εχω στο μαγαζι μου.Ναι μονο ματροσκες παιζει.σε sd πρεπει να τον βαλω σε high.Συμπεριφορα λαμπας πολυ καλυτερη απο panasonic epson και τα σχετικα.Και μην μου πεις οτι παιζει συγκριση μεταξυ sxrd με benq γιατι θα ξεχασω αυτα που βλεπω τα τελευταια 10 χρονια....:BXVZCBXZ6:
Και αυτα περι ansi τα ακουω βερεσε.Εχω σταματησει προ πολου να δινω σημασια στο τι ανακοινωνει η καθε εταιρια.Πολυ απλα γιατι δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.Βλεπε και μετα γραψε.Και οχι ακου και γραψε.με πιανς?
 

FABIAWRC

AVClub Enthusiast
10 October 2007
864
εγω εχω τον τοπαζ αλλα απο περσι τα χριστουγενα μεχρι τωρα εχω 120 ωρες και δεν μπορω να εκφερω γνωμη.

το θεμα ειναι τι κανει η σονυ που περιμενουμε να ξεστοκαρει τον 40....
 

geodengr

AVClub Addicted Member
φιλαρακι geo μην παραμυθιαζεσαι απο αυτα που ακους.Κανενας topaz δεν χανει φωτεινοτητα μετα τις 200 ωρες.Και 650 ευρω ειναι μια καλη τιμη για μεταχειρισμενο μηχανημα.Δεν ειναι και σκοτωμα.Να σε ενημερωσω οτι ο δικος μου topaz εχει 780 ωρες και παιζει στο low 140' σε custom οθονη που εχω στο μαγαζι μου.Ναι μονο ματροσκες παιζει.σε sd πρεπει να τον βαλω σε high.Συμπεριφορα λαμπας πολυ καλυτερη απο panasonic epson και τα σχετικα.Και μην μου πεις οτι παιζει συγκριση μεταξυ sxrd με benq γιατι θα ξεχασω αυτα που βλεπω τα τελευταια 10 χρονια....:BXVZCBXZ6:
Και αυτα περι ansi τα ακουω βερεσε.Εχω σταματησει προ πολου να δινω σημασια στο τι ανακοινωνει η καθε εταιρια.Πολυ απλα γιατι δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.Βλεπε και μετα γραψε.Και οχι ακου και γραψε.με πιανς?

Φιλαράκι tegonik καλημέρα. Να είσαι σίγουρος ότι για θέματα που αφορούν εικόνα, πρώτα βλέπω και ύστερα εκφέρω γνώμη (και βέβαια για αυτά που αφορούν ήχο πρώτα ακούω ...).
Είδα λοιπόν τον σόνυ 60 (πολύ καλά ρυθμισμένο από τον Β.Λ. 5 ώρες πάλευε να τον "στρώσει" όπως μας είπε) κόντρα στον Infocus In82 (ο οποίος του πήρε περίπου μισή ωρίτσα για να ρυθμιστεί ...). Για να μήν τα πολυλογούμε αυτό που θυμάμαι από τον σόνυ ήταν ότι η μισή οθόνη του πρασίνιζε και η υπόλοιπη κιτρίνιζε ασύστολα, κάτι σαν ...βάζελος με ίκτερο :flipout:τα δε χρώματα που ζωγράφιζε στην οθόνη έμοιαζαν ψεύτικα, κάτι σαν παστέλ, ενώ ο In82 μας έδειχνε κάτι σαν ένα παράθυρο στη φύση, άσε που ο 60 έμοιαζε σαν καντήλι μπροστά στον DLP. Στην συνέχεια είδα τιν In82 δίπλα στον BenQ 5000, και όταν (παίζοντας βεβαίως) επίτηδες πειράξαμε λίγο μια ρύθμιση στον In82 ο 5000 τον έφτασε σε απόσταση αναπνοής.
Όσο για τον περιβόητο τοπάζ, όταν τον είδα, είχε θεραπευτεί από τον ίκτερο του μεγάλου του αδελφού, αλλά η ...πρασινίλα πανταχού παρούσα (αθεράπευτος ...βάζελος κι αυτός :flipout:), και παρ´όλη την καλύτερη ευκρίνεια του έμοιαζε κι αυτός με καντήλι μπροστά σε ένα ταπεινό 72. Όση προσπάθεια και να κατέβαλα, τα μάτια μου διάλεξαν ασυναίσθητα, και παρακολουθούσαν τις σκηνές από την οθόνη του 72, και απλά τα γύρναγα για να δώ και τί κάνει ο 15. Φυσικά και οι δυό τους δεν έκαναν "μία" μπροστά στον 5000 (και βέβαια όλοι αυτοί ρυθμισμένοι από τον -γνωστό και μή εξαιρετέο- Β.Λ.).
Τέλος ο 5000 -στα μάτια μου- ήταν ο ξεκάθαρος (και με διαφορά μάλιστα) νικητής απέναντι στον συρφετό των LCD (epson, pana κ.λ.π.). Αυτή τη φορά τα μηχανήματα ήταν προσεκτικά ρυθμισμένα από τον Μ.Κ. Φυσικά ο 5000 υποκλίθηκε ιπποτικά μπροστά στη ανωτερότητα του μεγάλου του αδελφού 20000 (και αυτοί προσεκτικά ρυθμισμένοι από τον Μανώλη Καστρουνή). Στα μάτια τα δικά μου όμως η διαφορά των δύο αδελφιών ήταν μικρότερη από την διαφορά στην τιμής τους, και διαφώνησα σε αυτό με τους υπόλοιπους της παρέας.
Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν φίλε tegonik, πρώτα βλέπω-επιλέγω, και έπειτα μιλάω, και πάντα από την σκοπιά του τελικού χρήστη αφού βεβαίως δεν είμαι ούτε calibrator ούτε επαγγελματίας reviewer, και φυσικά έχω τις δικές μου προτιμήσεις στην εικόνα, όπως άλλωστε όλοι μας (και βεβαίως πολύ καλά κάνουμε).
Αυτά για να καταλάβεις ότι δεν "παραμυθιάζομαι", ούτε ακούω: βλέπω και επιλέγω -bye- (κι αν κάνω και "λάθος" στην επιλογή μου, έ τι να γίνει, προτιμήσεις είναι αυτές και φυσικά υποκειμενικές...)


Πάντα φιλικά
Γιώργος Δενδρόπουλος.