Στην εκθεση ειχε και χρωματιστη , το ιδιο χάλια γκριπ ειχε
ΥΣ
η μηχανη ZF (710g. 144 x 103 x 49 mm) εχει αρκετο μεγεθος να μπουν 3 επεξεργαστες οχι 2 , ειναι θεμα πολιτικης.
Δεν ειναι μεγαλυτερη η Z7 η πρωτη μάλιστα ειναι ελαφρυτερη κατα 40 γρ. ενω ιδια σε βαρος ειναι η Ζ7 ΙΙ (705g.) αλλα με διαστασεις μικροτερες 134 x 101 x 70 mm) εκτος βεβαια του παχους λογω γκριπ.
Οι πανω ροδελες αμεσης επιλογης βοηθουν αν εισαι με χαλαρη διαθεση και θες να θυμασαι τα νιατα σου . Σε συνθηκες που θες να αλλαξεις γρηγορα διαφραγμα σιγα μην βαλεις το χερι στο δαχτυλιδι να το ψαχνεις ή να περιστρεφεις τις πανω ροδελες . Εκει θα καταφυγεις στις κλασσικες ροδελες που εδικα η μπροστα ειναι μαυρα χαλια.
Εργονομικα η μηχανη δεν ειναι σωστη , πως να το κανουμε, δεν μπορουμε να βαφτισουμε το ψαρι κρεας.
Απο εκει και περα το θεμα της αισθητικης των μηχανων ειναι καθαρα προσωπικο οπως και αν η εργονομια που καποιοι βγαζουν σπυρακια ειναι τοσο σημαντικη ή οχι