Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του 831, ισχύει οτι η υπηρεσία on demand , προσφέρεται στους κατόχους του νέου NovaBox, ανεξαρτήτως παρόχου ίντερνετ.
Και αν ναι, πως μπορώ να προμηθευτώ τον νέο αποκωδικοποιητή;
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα σας. Είμαι κάτοχος του Novabox HD 831. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είστε κατηγορηματικοί στη χρήση σκληρού δίσκου για δυνατότητα εγγραφών στο δέκτη ή αν τελικά μπορώ να χρησιμοποιήσω usb stick καθώς είναι πιο πρακτικά. Εχω βρει κάποια αρκετά γρήγορα usb 128GB στην αγορά που έχουν αντίστοιχες επιδόσεις με δίσκους. Ποια είναι η γνώμη σας;
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα,
Το τελευταίο διάστημα έχω πρόβλημα με την αλλαγή των καναλιών και του πλήκτρου "ΟΚ" που πατάω για να μου βγάλει τα αγαπημένα.
Το Τ/Χ δίνει σήμα στον δέκτη, φαίνεται από το LED που ανάβει στον δέκτη, αλλά ο δέκτης κολλάει και μόνο μετά από μερικά
λεπτά ανταποκρίνεται, ενώ προχθές παρατήρησα ότι έκανε reset o δέκτης.
Τι θα μπορούσε να φταίει ? Οι μπαταρίες στο Τ/Χ είναι καινούργιες.
Ελπίζω το παραπάνω να μεταφερθεί στους υπευθύνους προς εξέταση, καθώς η τεχνολογία CI+ είναι διαθέσιμη σε αρκετές τηλεοράσεις / δέκτες τρίτων κατασκευστών (και αρκετά ασφαλής).
αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις ταινίες του on demand. Αυτή τη στιγμή έχω διαθέσιμες μόνο 2 ταινίες, οοι οποίες με βάση το πρόγραμμα κατέβηκαν στις 9/8 αντί 10 ταινιών που έπρεπε να έχω και 2 επισοδίων σειρών. Φαίνεται δηλαδή μετά τις 9/8 να μην κατέβηκαν άλλες ταινίες. Ανάλογο πρόβλημα είχα αντιμεωπίσει και το Μάιο.
Εγγραφές μπορώ να κάνω κανονικά.
Που μπορεί να οφείλετε το πρόβλημα;
Καλησπέρα. Έχω στείλει προσωπικό μνμ σχετικά με πρόβλημα με την καινούργια έκδοση του αποκωδ. και σύνδεση με dvi. Ελπίζω σε κάποια απάντηση, ευχαριστώ.
Καλησπέρα
Μόλις γύρισα από διακοπές
Και είδα ότι δεν παίζουν κάποια κανάλια (NC1 NC2 NS1 NS2 κτλ)
Έχω το full pack μπορείτε να το φτιάξετε?
Ευχαριστώ
(στέλνω pm με σταθερό)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.