*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα!
Μόλις έκανα εγγραφή και θα ήθελα εκ των προτέρων να σας ζητήσω συγγνώμη γιατί θα σας κουράσω. Δυστυχώς όμως πραγματικά η υπομονή μου έxει εξαντληθεί με τη forthnet.
Είμαι νέος συνδρομητής στη nova αλλά παλιός πελάτης της forthnet (περισσότερο από 8 χρόνια).
Έως τον Ιανουάριο χρησιμοποιούσα 2 συνδέσεις forthnet adsl 24 + απεριόριστα σταθερά και κινητά τηλέφωνα. 1 γραμμή Αθήνα και 1 επαρχία (Τρίκαλα Θεσσαλίας).
Στην επαρχία η ταχύτητα δεν ξεπερνούσε ποτε τα 2-4 mbps. Ωστόσο λόγω της μειωμένης χρήσης από τους γονείς σπάνια ενοχλήσαμε τη forthnet. Φυσικά η απάντηση τους μια-δυο φορές που επικοινώνησα προσωπικά ήταν ότι οφείλεται στην απόσταση απο το κέντρο - παρ'ότι το σπίτι βρίσκεται μέσα στην πόλη.
Ο γολγοθάς ξεκινάει από τον Ιανουάριο οπότε και μετακομίζω στην επαρχία. Αποφασίζω να μεταφέρω την υπαρχουσα γραμη της Αθήνας στα Τρίκαλα μετά απο προσφορά της forthnet στον όροφο όπου θα έμενα -διατηρώντας πάντα στον άλλο όροφο τη γραμμή που υπήρχε με τη μειωμένη ταχύτητα. Το νέο συμβόλαιο περιλαμβάνει και nova (nova 3play cinema+) όπως είχαμε αποφασίσει με τη σύζυγο για να βλέπουμε καμιά ταινία.
1. Μεσολαβούν 2 μήνες μέχρι να γίνει η μεταφορά δημιουργώντας πρόβλημα στη δουλειά μου, με συνεχείς ενοχλήσεις από την πλευρά μου - η forthnet κατηγορεί τον ΟΤΕ αν και με είχαν διαβεβαιώσει οτι μεσολαβούν μόνο 15 ημέρες.
2. Μικρή ταχύτητα όπως και στην ήδη υπάρχουσα σύνδεση - λογικό θα μου πει κάποιος, γιατί να περιμένω κάτι καλύτερο.
3. Αποφασίζουμε να αναβαθμίσουμε το συμβόλαιο σε vdsl ώστε να λυθούν τα προβλήματα και ίσως καταφέρουμε να χρησιμοποιήσουμε και την υπηρεσία nova on demand (όταν δουλεύεις αρκετές ώρες είναι μια καλή επιλογή). Μεσολαβούν 10 ημέρες εως την αναβάθμιση (πάλι καλά). Την πρώτη ημέρα η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 6 Mbps (σχεδόν διπλασιάστηκε χαχα!). Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα μου συστήνουν να αλλάξω όλες τις παλιές πρίζες τηλεφώνου και μετά να στείλουν τεχνικό. Βέβαια και οι πρίζες του σπιτιού που έχει την άλλη γραμμή έχουν αλλάξει αλλά η ταχύτητα παραμένει 2-4 Mbps. Αλλάζω όλες τις πρίζες την ίδια ημέρα και τηλεφωνικά κάνω στο laptop τις ρυθμίσεις που προτείνουν, η ταχύτητα πλέον κυμαίνεται 20-30 Mbps.Βέβαια υπάρχουν κάποιες στιγμές που δεν ξεπερνά τα 4-6 Mbps αλλά για μικρό χρονικό διάστημα. Φανταστείτε τη χαρά μου! Αγοράζω powerline TP-LINK TL-PA8030PKIT 85 ευρώ - επειδή router και novabox είναι σε διαφορετικό δωμάτιο - τα συνδέω (όπως λένε οι οδηγίες) και ετοιμάζομαι με τη σύζυγο ως σινεφιλ να το <<κάψουμε>>! Όσες ταινίες είδαν όσοι δεν έχουν nova τόσες είδαμε και εμείς. Στο χωριό μου λένε << Μη φας, έχει γλάρο>>! Στην αρχή η υπηρεσία λειτουργούσε αλλά μόλις άρχιζε η ταινία έβγαζε μήνυμα ότι η ταχύτητα πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 Mbps. Μετά έβγαζε σφάλμα και οτι δεν είναι δυνατή η σύνδεση. Αφού το έψαξα έκανα της ρυθμίσεις και επανεκκίνηση όπως αναφέρονται στο φορουμ. Το αποτέλεσμα το ίδιο, ξεκινάει η ταινία και σταματάει, ακολουθεί μήνυμα για την ταχύτητα. Θα δοκιμάσω οτι μου προταθεί αλλά για εμένα ήταν η σταγόνα που ξεχύλισε το ποτήρι. θα εξετάσω και τη δυνατότητα να πληρώσω penalty και να το κόψω εντελώς. Λιγότερα θα πληρώσω. Απαράδεκτοι, απλά ευγενικοί αλλά από υπηρεσίες τραγικοί. Κρίμα!
Ζητάω συγγνώμη για το κατεβατό αλλά σκεφτείτε την ταλαιπωρία και τα έξοδα από 15 Ιανουαρίου.
Ευχαριστώ!

Συγγνώμη για το ορθογραφικό λάθος -> Ξεχείλισε

Καλημέρα gantzoul,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

gantzoul

New member
8 May 2018
3
Καλησπέρα! Επικοινώνησα για πολλοστή φορά σήμερα με το τεχνικό τμήμα της forthnet. Αναμένω λύση . . . Τις επόμενες ημέρες θα σας ενημερώσω. Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα gantzoul,

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 

kaberos

New member
13 August 2014
50
καλησπέρα
εχω multiview
master 3001
slave 831
στον 831 μπορώ να βάλω εξωτ. δίσκο ?
γιατί δοκίμασα 2 εξωτερικούς στον 831 και δεν τους αναγνωρίζει
Σημείωση : οι δίσκοι δουλεύουν χωρίς κανένα πρόβλημα στον 3001
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπέρα
εχω multiview
master 3001
slave 831
στον 831 μπορώ να βάλω εξωτ. δίσκο ?
γιατί δοκίμασα 2 εξωτερικούς στον 831 και δεν τους αναγνωρίζει
Σημείωση : οι δίσκοι δουλεύουν χωρίς κανένα πρόβλημα στον 3001

Καλησπέρα kaberos,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

LION81

New member
11 February 2014
15
Καλημέρα σας, προσπαθώ να συνδεθώ με novago βάζω username και password πατάω σύνδεση και μου εμφανίζει ''σύνδεση παρακαλώ περιμένετε'' και μετά χωρίς να έχει γίνει σύνδεση εμφανίζεται ένα μύνημα ''παρακαλώ κατεβάστε και εγκατέστησε το απαραίτητο Nova Go Player....

To θέμα είναι ότι το nova go player το έχω κατεβάσει και το έχει εγκαταστήσει. Προσπάθησα και σε mozzila firefox και σε google chrome αλλά δεν γίνεται κάτι. Πριν 1 χρόνο που λειτουργούσα κανονικά το novago μέσω από το λαπτοπ μου συνδεόμουν με mozzila firefox. Τους τελευταίους 10 μήνες περίπου δεν είχα χρησιμοποιήσει την υπηρεσία λόγω ότι έλειπα από Ελλάδα και τώρα που προσπαθώ να συνδεθώ εμφανίζονται αυτά που ανέφερα προηγουμένως. Αλλαξα password μήπως γίνει κάτι αλλά πάλι το ίδιο και πάτησα ανανέωση συσκευής μήπως φταίει αυτό αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ για να επιλέξω συσκευή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα LION81,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

p_zakas

New member
27 June 2006
95
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα,

πια η διαδικασία για διακοπή συνδρομής NOVA

ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα p_zakas,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. αρ. κάρτας Nova κλπ), καθώς και με τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

Kotsos28

New member
10 May 2011
38
Καλησπέρα,

Θα ήθελα να επικοινωνήσω με το αρμόδιο τμήμα που ασχολείται με την τιμολόγηση των καινούργιων αποκωδικοποιητών γιατί έπεσε στην αντίληψη μου μία τεράστια αδικία σε βάρος κάποιων συνδρομητών σας.

Ευχαριστώ πολύ!
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Γειά σας παιδιά,
Θα ήθελα να κάνω νέα προπληρωμένη σύνδεση adsl 24. Για περισσότερες πληροφορίες τι χρειάζεται;

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

jima

Established Member
20 May 2016
169
Καλησπέρα. Θα μπορούσε κάποιος εκπρόσωπός να με καλέσει για ανανέωση συμβολαίου?Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα,

Θα ήθελα να επικοινωνήσω με το αρμόδιο τμήμα που ασχολείται με την τιμολόγηση των καινούργιων αποκωδικοποιητών γιατί έπεσε στην αντίληψη μου μία τεράστια αδικία σε βάρος κάποιων συνδρομητών σας.

Ευχαριστώ πολύ!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Γειά σας παιδιά,
Θα ήθελα να κάνω νέα προπληρωμένη σύνδεση adsl 24. Για περισσότερες πληροφορίες τι χρειάζεται;

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με ένα ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά;


Καλησπέρα. Θα μπορούσε κάποιος εκπρόσωπός να με καλέσει για ανανέωση συμβολαίου?Ευχαριστώ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει εξειδικευμένος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα και πάλι jima,

Θα προτείναμε για την διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, να μην δίνεις δημόσια τα στοιχεία σου.

Γεωργία, Nova Support
 

socstamatiou

New member
4 August 2016
13
Καλησπέρα, κατόπιν ενημέρωσης που είχα ότι ξεκίνησε η αναβάθμιση των δεκτών pvr865 θα ήθελα να ενεργοποιηθεί ξανά αυτός ο δέκτης για τη συνδρομή μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα socstamatiou,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
καλησπερα
Εκανα αλλαγη απο nova εξοχικο σε σπιτι και δεν ενεργοποιηθηκε μου βγαζει ενδειξη E30-4.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα palm238,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλημερα σας,

θα ηθελα να πω ενα παραπονο που εχω αυτο τον καιρο.
Πριν απο 1-2 μηνες περιπου ειχαμε ενα προβλημα με το ιντερνετ και δεν ειχε κανενας στην γειτονια μου.
Αλλοι που ειναι απο αλλους παροχους δεν ειχαν και τηλ αλλα τουλαχιστον εγω δεν ειχα ιντερνετ αν και συγχρόνιζε το ιντερνετ ηταν κοκκινο.
Τελικα το θεμα λυθηκε μετα απο 2 ημερες και ηρθε τεχνικος του οτε στο καφαο (Vdsl) και αλλαξε rank.

Τωρα απο το Σαββατο εχουμε μια απο τα ιδια.
Κοκκινο στο ιντερνετ και παλι ακομα και οι γυρω γειτονες δεν εχουμε ιντερνετ και αλλοι εκτος απο νοβα, σταθερο.

Εχω παρει τηλ και το εχω δηλωσει απο το Σαββατο το πρωι και μεχρι και σημερα δεν εχω λαβει καμια απαντηση.
Πηρα τηλ και μου ειπαν οτι λογο των ημερων θα ερθουν απο Τριτη!!!.
Δηλ βρε παιδια θα μεινουμε χωρις να μπορουμε να κανουμε τις δουλειες μας για να μην ερθουν συντομα?

Το αλλο που μου ειπαν ειναι οτι το Σαββατο που επικοινωνησα μαζι σας εχει δηλωθει να ερθει τεχνικος στο σπιτι!!!!
Εγω εχω δηλωσει βλαβη (και πολλοι αλλοι) αλλα ποτε δεν ειπα καθως και δεν με εννημερωσαν οτι θα ερθει τεχνικος στο σπιτι.

Η βλαβη αυτη ειναι η δευτερη μεσα σε λιγο καιρο που εχει γινει και δεν ειναι απο εμενα αλλα απο το καφαο.

Προς τι ολο αυτο?
Συγνωμη αλλα υπαρχουν και δουλειες οι οποιες θα πρεπει να γινουν και δυστυχως δεν μπορουν να γινουν κατω απο αυτες τις συνθηκες.

Ζητω συγνωμη για τον τονο της φωνης μου αλλα εχουν μεινει πολλα πισω και δεν μπορω να ειμαι συνεχεια με δεδομενα κινητης τηλεφωνιας.

Θα ηθελα σας παρακαλω μια πιο αμμεση βοηθεια απο εσας.

Σας εχω στειλει τα στοιχεια μου με πμ>

Περιμενω απαντηση σας.
Ευχαριστω πολυ.