Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε
Καλημέρα gantzoul,
Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;
Αντώνης, Nova Support
Καλημέρα!
Μόλις έκανα εγγραφή και θα ήθελα εκ των προτέρων να σας ζητήσω συγγνώμη γιατί θα σας κουράσω. Δυστυχώς όμως πραγματικά η υπομονή μου έxει εξαντληθεί με τη forthnet.
Είμαι νέος συνδρομητής στη nova αλλά παλιός πελάτης της forthnet (περισσότερο από 8 χρόνια).
Έως τον Ιανουάριο χρησιμοποιούσα 2 συνδέσεις forthnet adsl 24 + απεριόριστα σταθερά και κινητά τηλέφωνα. 1 γραμμή Αθήνα και 1 επαρχία (Τρίκαλα Θεσσαλίας).
Στην επαρχία η ταχύτητα δεν ξεπερνούσε ποτε τα 2-4 mbps. Ωστόσο λόγω της μειωμένης χρήσης από τους γονείς σπάνια ενοχλήσαμε τη forthnet. Φυσικά η απάντηση τους μια-δυο φορές που επικοινώνησα προσωπικά ήταν ότι οφείλεται στην απόσταση απο το κέντρο - παρ'ότι το σπίτι βρίσκεται μέσα στην πόλη.
Ο γολγοθάς ξεκινάει από τον Ιανουάριο οπότε και μετακομίζω στην επαρχία. Αποφασίζω να μεταφέρω την υπαρχουσα γραμη της Αθήνας στα Τρίκαλα μετά απο προσφορά της forthnet στον όροφο όπου θα έμενα -διατηρώντας πάντα στον άλλο όροφο τη γραμμή που υπήρχε με τη μειωμένη ταχύτητα. Το νέο συμβόλαιο περιλαμβάνει και nova (nova 3play cinema+) όπως είχαμε αποφασίσει με τη σύζυγο για να βλέπουμε καμιά ταινία.
1. Μεσολαβούν 2 μήνες μέχρι να γίνει η μεταφορά δημιουργώντας πρόβλημα στη δουλειά μου, με συνεχείς ενοχλήσεις από την πλευρά μου - η forthnet κατηγορεί τον ΟΤΕ αν και με είχαν διαβεβαιώσει οτι μεσολαβούν μόνο 15 ημέρες.
2. Μικρή ταχύτητα όπως και στην ήδη υπάρχουσα σύνδεση - λογικό θα μου πει κάποιος, γιατί να περιμένω κάτι καλύτερο.
3. Αποφασίζουμε να αναβαθμίσουμε το συμβόλαιο σε vdsl ώστε να λυθούν τα προβλήματα και ίσως καταφέρουμε να χρησιμοποιήσουμε και την υπηρεσία nova on demand (όταν δουλεύεις αρκετές ώρες είναι μια καλή επιλογή). Μεσολαβούν 10 ημέρες εως την αναβάθμιση (πάλι καλά). Την πρώτη ημέρα η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 6 Mbps (σχεδόν διπλασιάστηκε χαχα!). Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα μου συστήνουν να αλλάξω όλες τις παλιές πρίζες τηλεφώνου και μετά να στείλουν τεχνικό. Βέβαια και οι πρίζες του σπιτιού που έχει την άλλη γραμμή έχουν αλλάξει αλλά η ταχύτητα παραμένει 2-4 Mbps. Αλλάζω όλες τις πρίζες την ίδια ημέρα και τηλεφωνικά κάνω στο laptop τις ρυθμίσεις που προτείνουν, η ταχύτητα πλέον κυμαίνεται 20-30 Mbps.Βέβαια υπάρχουν κάποιες στιγμές που δεν ξεπερνά τα 4-6 Mbps αλλά για μικρό χρονικό διάστημα. Φανταστείτε τη χαρά μου! Αγοράζω powerline TP-LINK TL-PA8030PKIT 85 ευρώ - επειδή router και novabox είναι σε διαφορετικό δωμάτιο - τα συνδέω (όπως λένε οι οδηγίες) και ετοιμάζομαι με τη σύζυγο ως σινεφιλ να το <<κάψουμε>>! Όσες ταινίες είδαν όσοι δεν έχουν nova τόσες είδαμε και εμείς. Στο χωριό μου λένε << Μη φας, έχει γλάρο>>! Στην αρχή η υπηρεσία λειτουργούσε αλλά μόλις άρχιζε η ταινία έβγαζε μήνυμα ότι η ταχύτητα πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 Mbps. Μετά έβγαζε σφάλμα και οτι δεν είναι δυνατή η σύνδεση. Αφού το έψαξα έκανα της ρυθμίσεις και επανεκκίνηση όπως αναφέρονται στο φορουμ. Το αποτέλεσμα το ίδιο, ξεκινάει η ταινία και σταματάει, ακολουθεί μήνυμα για την ταχύτητα. Θα δοκιμάσω οτι μου προταθεί αλλά για εμένα ήταν η σταγόνα που ξεχύλισε το ποτήρι. θα εξετάσω και τη δυνατότητα να πληρώσω penalty και να το κόψω εντελώς. Λιγότερα θα πληρώσω. Απαράδεκτοι, απλά ευγενικοί αλλά από υπηρεσίες τραγικοί. Κρίμα!
Ζητάω συγγνώμη για το κατεβατό αλλά σκεφτείτε την ταλαιπωρία και τα έξοδα από 15 Ιανουαρίου.
Ευχαριστώ!
Συγγνώμη για το ορθογραφικό λάθος -> Ξεχείλισε
Καλημέρα gantzoul,
Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;
Αντώνης, Nova Support