Οταν βλεπω ταινιες στο on demand, καποιες φορες δεν μου εμφανιζει υπότιτλους. Όχι σε όλη την ταινία, χάνει κάποιους διαλόγους. Χρειάζεται κάποια επιπλέον ρύθμιση?
Να επισημάνω ότι το κάνει και στις δύο συσκευές που έχω δηλωμένες στο novago...Δεν μπορώ δηλαδή να δω ΤΙΠΟΤΑ από την εφαρμογή εκτός δικτύου fortthnet
Έστειλα πμ
Γεια σας. Έχει ολοκληρωθεί η διάρκεια του συμβολαίου. Εκτός από την αίτηση διακοπής, τι άλλο χρειάζεται ώστε να προβείτε στη διακοπή?
Σήμερα το πρωί έβλεπα κανονικά δορυφορικά κανάλια. Το μεσημέρι ξαναπροσπάθησα και μου έλεγε αναζήτηση σήματος. Είδα ότι ίσως είναι λόγω καιρού αλλά ο καιρός είναι σε νορμάλ κατάσταση. Συννεφιά μεν, αλλά ούτε καταιγίδες, ούτε τρομερός άνεμος. Έκανα σάρωση καναλιών, έλεγξα το καλώδιο της κεραίας, έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και τα μόνα κανάλια που πιάνω είναι τα επίγεια. (αντ1, mega, alpha, κλπ)
Καλησπέρα, εδώ και λίγο καιρό έχω θεματάκι με τον εξωτερικό σκληρό δίσκο. Τον έχω περιπου ενάμιση χρόνο και ήταν όλα οκ. ξαφνικά άρχισε να κολλάει ο δέκτης και βγάζοντας τον σκληρό δισκο και κάνοντας επανεκκίνηση έπαιζε. αποτέλεσμα είναι να μην έχω τον σκληρό δίσκο στον δέκτη. Novabox Pace 3001HD, ευχαρισ´τω εκ των προτερων για τη βοηθεια
Ευχαριστώ πολύ για την επίλυση του (περίεργου) θέματος μη δυνατότητας παρακολούθησης (με το ακόμα πιο περίεργο μήνυμα) του novago
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους
Καλησπέρα andrdive,
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε τα παραπάνω;
Γεωργία, Nova Support