*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

ilias78

Established Member
13 December 2009
280
Οταν βλεπω ταινιες στο on demand, καποιες φορες δεν μου εμφανιζει υπότιτλους. Όχι σε όλη την ταινία, χάνει κάποιους διαλόγους. Χρειάζεται κάποια επιπλέον ρύθμιση?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Οταν βλεπω ταινιες στο on demand, καποιες φορες δεν μου εμφανιζει υπότιτλους. Όχι σε όλη την ταινία, χάνει κάποιους διαλόγους. Χρειάζεται κάποια επιπλέον ρύθμιση?

Καλησπέρα ilias78,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Να επισημάνω ότι το κάνει και στις δύο συσκευές που έχω δηλωμένες στο novago...Δεν μπορώ δηλαδή να δω ΤΙΠΟΤΑ από την εφαρμογή εκτός δικτύου fortthnet
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Να επισημάνω ότι το κάνει και στις δύο συσκευές που έχω δηλωμένες στο novago...Δεν μπορώ δηλαδή να δω ΤΙΠΟΤΑ από την εφαρμογή εκτός δικτύου fortthnet

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Έστειλα πμ

Καλησπέρα MATTHIAS,

Το έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά :eek:perator:

Γιώργος, Nova Support
 

AnDas

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,103
Αθήνα
Γειά χαρά
Τις προάλλες βρήκα τον pace 831HD κολλημένο, δεν άνοιγε ούτε από το τηλεκοντρόλ ούτε από το κουμπάκι που έχει επάνω. Τον έβγαλα από την πρίζα, άνοιξε , αλλά προφανώς κάηκε το tuner γιατί δεν βρίσκει πλέον σήμα, ενώ η εγκατάσταση είναι οκ μια και την δοκίμασα με τον δεύτερο δέκτη της nova που έχω (έχω την υπηρεσία του εξοχικού).
Η αντικατάσταση πως θα γίνει; Πάω σε ένα κατάστημα αγοράζω τον καινούριο και η αντικατάσταση γίνεται αυτόματα; Χρειάζεται κάτι άλλο; Σας στέλνω με pm τα στοιχεία μου
Ευχαριστώ
Ανδρέας

Στάλθηκε από το J9210 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα AnDas,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

hercoulis

AVClub Addicted Member
7 September 2008
2,388
Γεια σας. Έχει ολοκληρωθεί η διάρκεια του συμβολαίου. Εκτός από την αίτηση διακοπής, τι άλλο χρειάζεται ώστε να προβείτε στη διακοπή?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γεια σας. Έχει ολοκληρωθεί η διάρκεια του συμβολαίου. Εκτός από την αίτηση διακοπής, τι άλλο χρειάζεται ώστε να προβείτε στη διακοπή?

Καλησπέρα hercoulis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Charoula

New member
23 March 2018
1
Σήμερα το πρωί έβλεπα κανονικά δορυφορικά κανάλια. Το μεσημέρι ξαναπροσπάθησα και μου έλεγε αναζήτηση σήματος. Είδα ότι ίσως είναι λόγω καιρού αλλά ο καιρός είναι σε νορμάλ κατάσταση. Συννεφιά μεν, αλλά ούτε καταιγίδες, ούτε τρομερός άνεμος. Έκανα σάρωση καναλιών, έλεγξα το καλώδιο της κεραίας, έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και τα μόνα κανάλια που πιάνω είναι τα επίγεια. (αντ1, mega, alpha, κλπ)

Edit: Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, αλλά μέσα στον Μάρτιο έληγε το συμβόλαιο και πριν λίγο καιρό το ανανεώσαμε δια τηλεφώνου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σήμερα το πρωί έβλεπα κανονικά δορυφορικά κανάλια. Το μεσημέρι ξαναπροσπάθησα και μου έλεγε αναζήτηση σήματος. Είδα ότι ίσως είναι λόγω καιρού αλλά ο καιρός είναι σε νορμάλ κατάσταση. Συννεφιά μεν, αλλά ούτε καταιγίδες, ούτε τρομερός άνεμος. Έκανα σάρωση καναλιών, έλεγξα το καλώδιο της κεραίας, έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και τα μόνα κανάλια που πιάνω είναι τα επίγεια. (αντ1, mega, alpha, κλπ)

Καλησπέρα Charoula,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

kevin7

New member
5 June 2016
28
Καλησπέρα, εδώ και λίγο καιρό έχω θεματάκι με τον εξωτερικό σκληρό δίσκο. Τον έχω περιπου ενάμιση χρόνο και ήταν όλα οκ. ξαφνικά άρχισε να κολλάει ο δέκτης και βγάζοντας τον σκληρό δισκο και κάνοντας επανεκκίνηση έπαιζε. αποτέλεσμα είναι να μην έχω τον σκληρό δίσκο στον δέκτη. Novabox Pace 3001HD, ευχαρισ´τω εκ των προτερων για τη βοηθεια
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Ευχαριστώ πολύ για την επίλυση του (περίεργου) θέματος μη δυνατότητας παρακολούθησης (με το ακόμα πιο περίεργο μήνυμα) του novago
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα, εδώ και λίγο καιρό έχω θεματάκι με τον εξωτερικό σκληρό δίσκο. Τον έχω περιπου ενάμιση χρόνο και ήταν όλα οκ. ξαφνικά άρχισε να κολλάει ο δέκτης και βγάζοντας τον σκληρό δισκο και κάνοντας επανεκκίνηση έπαιζε. αποτέλεσμα είναι να μην έχω τον σκληρό δίσκο στον δέκτη. Novabox Pace 3001HD, ευχαρισ´τω εκ των προτερων για τη βοηθεια

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Ευχαριστώ πολύ για την επίλυση του (περίεργου) θέματος μη δυνατότητας παρακολούθησης (με το ακόμα πιο περίεργο μήνυμα) του novago
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Nova Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Μια ερώτηση. Στο Nova Go η ανάλυση των ταινιών είναι 576p. Υπάρχει μελλοντικό πλάνο να ανέβει η ανάλυση στο αξιοπρεπές 1080p?
Γιατί εν έτη 2020 μου φαίνεται γελειο το 576p!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα pankostas,

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια πληροφορία να σου μεταφέρουμε.

Ωστόσο εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας.

Η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Κώστας, Nova Support
 

andrdive

Established Member
19 June 2006
203
Μεταμόρφωση
Καλησπέρα,
είμαι συνδρομητής σας με adsl και ζήτησα αναβάθμιση σε vdsl 50, στην επικοινωνία μου με το εμπορικό τμήμα σας ενημέρωσα ότι δεν επιθυμώ δικό σας εξοπλισμό μιας και ηδη διαθέτω δικό μου.
Με ενημέρωσε οτι αυτό είναι εφικτό και συμφωνήσαμε στην αναβάθμιση, μέχρι και αυτή την στιγμή όμως δεν έχει ενεργοποιηθεί το vdsl.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα andrdive,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε τα παραπάνω;

Γεωργία, Nova Support