*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

major1965

Banned
27 May 2014
12
Η ΝOVA θα αφαιρέσει το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης, μειώνοντας τους λογαριασμούς, όπως έκαναν όλοι οι υπόλοιποι πάροχοι??
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα major1965,


Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η εφαρμογή της αναστολής του Τέλους Συνδρομητικής Τηλεόρασης, ξεκίνησε από 1η Οκτώβρη & γίνεται βάσει της ημερομηνίας τιμολόγησης.

Γεωργία, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Καλησπέρα
Ολοκληρώνεται στις 15-10 το πιλοτικό πρόγραμμα στην κινητή τηλεφωνία της Nova ή θα παραταθεί εκ νέου; Για να γνωρίζουμε αν και πότε θα πρέπει να αιτηθούμε διακοπή
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Αναφορικά με το παραπάνω θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση σου από το αρμόδιο τμήμα μας.

Γεωργία, Nova Support
 

i ludicrous

New member
20 May 2010
19
Αθηνα
Καλησπέρα. Είμαι πελάτης nova 3 play plus (απεριόριστα σταθερά, κινητά, internet 24, full cinema, novasport 1. Ενδιαφέρομαι για αναβάθμιση του ίντερνετ σε 50 ή 100 και για το full πακέτο της τηλεόρασης. Θα μπορούσα να έχω κάποια προσφορά; Ευχαριστώ.
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Καλησπέρα...είμαι κάτοχος Nova τηλεόραση full pack με Multiview... Και θέλω να βλέπω και σε τρίτο δωμάτιο. Γίνεται; Χρειάζεται καινούρια σύνδεση; Αν ήταν με χαμηλή τιμή θα με ενδιέφερε. Βάλτε μου το λινκ να σας στείλω προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,


Καλησπέρα. Είμαι πελάτης nova 3 play plus (απεριόριστα σταθερά, κινητά, internet 24, full cinema, novasport 1. Ενδιαφέρομαι για αναβάθμιση του ίντερνετ σε 50 ή 100 και για το full πακέτο της τηλεόρασης. Θα μπορούσα να έχω κάποια προσφορά; Ευχαριστώ.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να βοηθήσουμε;


Καλησπέρα...είμαι κάτοχος Nova τηλεόραση full pack με Multiview... Και θέλω να βλέπω και σε τρίτο δωμάτιο. Γίνεται; Χρειάζεται καινούρια σύνδεση; Αν ήταν με χαμηλή τιμή θα με ενδιέφερε. Βάλτε μου το λινκ να σας στείλω προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ πολύ.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova Multiview υποστηρίζει θέαση σε δύο τηλεοράσεις.


Παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Για έξτρα συνδρομή ενδιαφέρομαι...αν υπάρχει κάποια προσφορά.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Για έξτρα συνδρομή ενδιαφέρομαι...αν υπάρχει κάποια προσφορά.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υφιστάμενης συνδρομής ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Γεωργία, Nova Support
 

gvard

Established Member
4 April 2011
205
Καλημέρα,

Έχω συμπληρώσει 12 μήνες με πάγια εξόφληση μέσω κάρτας στο full pack με 50άρα. Πριν από μερικές ημέρες συμφώνησα για αλλαγή σε 100άρα, ο επόμενος μήνας (ο 13ος που είναι δωρεάν) θα έχει σαν χρεώση μόνο την διαφορά τιμής των 2 πακέτων;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Πως στέλνω προσωπικό μήνυμα;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προσωπικό μήνυμα μπορείς να στείλεις από εδώ



Καλημέρα,

Έχω συμπληρώσει 12 μήνες με πάγια εξόφληση μέσω κάρτας στο full pack με 50άρα. Πριν από μερικές ημέρες συμφώνησα για αλλαγή σε 100άρα, ο επόμενος μήνας (ο 13ος που είναι δωρεάν) θα έχει σαν χρεώση μόνο την διαφορά τιμής των 2 πακέτων;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Καλησπέρα..Από το μεσημέρι ενώ έχω σύνδεση vdsl στην περιοχή της Ξάνθης η ταχύτητα του ίντερνετ κυμαίνεται μεταξύ 0.8 και 1 mbps...υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή;κάποια υπεύθυνη ενημέρωση ζητάω...Επίσης αυτό με το chat της Νόβα για να μπορέσεις να εξυπηρετηθεις είναι αστείο για μια επιχείρηση που λέγεται σοβαρή...τηλεφωνική επικοινωνία για να νιώσουν και οι πελάτες σας ότι νοιάζεστε...(χωρίς χρέωση από τον πελάτη)..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Nikos 76,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε, ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή των συνδρομητών μας, πέραν της τηλεφωνικής επικοινωνίας, έχουμε δημιουργήσει και επιπλέον κανάλια επικοινωνίας:

- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών 13831
- Καταστήματα Nova
- Social Media
- Φόρμες επικοινωνίας
-Την επίσημη παρουσία και βοήθεια των μελών του avclub.

Η εταιρία μας έχει δημιουργήσει εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας ώστε οι συνδρομητές μας να μπορούν να επικοινωνούν με τα εκάστοτε τμήματα της εξυπηρέτησης πελατών με διάφορους τρόπους. Πέραν της διαδικτυακής αλλά και της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, υπάρχουν και τα εκάστοτε καταστήματά μας.Εκμεταλλευόμενοι όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν για την επικοινωνία των συνδρομητών μας, και όπως είναι λογικό καλύπτοντας όλους τους τρόπους ώστε να επικοινωνήσουν οι συνδρομητές μας με τα τμήματα εξυπηρέτησης, τους παρέχουμε την δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο που θα επικοινωνήσουν μαζί μας, για το οποιοδήποτε ζήτημα επιθυμούν.

Πέραν των παραπάνω για τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet και αναγγελία βλαβών , μπορείς να καλείς όλο το 24ωρο στο 13731, χωρίς χρέωση.

Ωστόσο για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε απο εδώ θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Κώστας, Nova Support
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Για το 13731 δεν ήξερα...Όσο για το 13831 είναι ντροπή και μόνο που το αναφέρετε καθόσον είναι με χρέωση του πελάτη..μη μου πείτε ότι είναι χαμηλή η χρέωση αφού για προβλήματα της εταιρείας δε θεωρώ λογικό να αναγκάζεται ο πελάτης να χρεωθεί ούτε ένα λεπτό..εν πάση περιπτώσει η βλάβη αποκαταστάθηκε μετά 5 ώρες και δε βλέπω λογο να μη ζητάτε δημοσίως συγγνώμη και όχι με προσωπικό μήνυμα...
 

marlborakis

New member
17 October 2020
1
Καλημέρα σας.
Πηρα από κατάστημα νόβα το ρουτερ ZTE ZXHN H288a.
Το έβαλα να λειτουργήσει και έκανα τις ρυθμίσεις σε κωδικούς και ονόματα WiFi. Συνδέθηκα κανονικά στα 5 GHz και μετά από λίγο από συνδέθηκε και έβλεπε μόνο τα 2.4 GHz.
Επανήλθε μετά από μισή ώρα περίπου συνδέθηκε για 5 λεπτά και πάλι τα ίδια...
Έγινε αντικατάσταση αμέσως από το κατάστημα κατόπιν επικοινωνίας με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
Έβαλα το νέο ρουτερ και έκανε ακριβώς το ίδιο Προβλημα... Μίλησα με τεχνική υποστήριξη έκαναν κάποιες ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δεν διορθώθηκε... Το κατάστημα μου ξανά άλλαξε ρουτερ το βάζω πάλι και... ΠΆΛΙ το ίδιο Προβλημα...τα νεύρα σμπαραλια 3 μέρες έχω χάσει να ρυθμίζω να μιλάω στο τηλέφωνο Να βρω άκρη αλλά μάταια...τις γνώμες που έχω ακούσει από το τεχνικό τμήμα να μη τις χαρακτηρίσω καλύτερα... Κάθε εκπρόσωπος και διαφορετική γνώμη... Η τελευταία ενημέρωση είναι ότι χρειάζεται firmware update... Κατι το οποίο όμως δεν το κάνουν... Είναι τόσο δύσκολο να γίνει εφόσον το κάνουν online? Οχι απλά προτιμούν να με ταλαιπωρούν τόσες μέρες.... Το πρόβλημα μου μετά από τρία διαφορετικά ρουτερ ZTE ZXHN H288A παραμένει... Λύση καμία... Περιμένω να δώσετε λύση

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας.
Πηρα από κατάστημα νόβα το ρουτερ ZTE ZXHN H288a.
Το έβαλα να λειτουργήσει και έκανα τις ρυθμίσεις σε κωδικούς και ονόματα WiFi. Συνδέθηκα κανονικά στα 5 GHz και μετά από λίγο από συνδέθηκε και έβλεπε μόνο τα 2.4 GHz.
Επανήλθε μετά από μισή ώρα περίπου συνδέθηκε για 5 λεπτά και πάλι τα ίδια...
Έγινε αντικατάσταση αμέσως από το κατάστημα κατόπιν επικοινωνίας με το τεχνικό τμήμα στο 13731.
Έβαλα το νέο ρουτερ και έκανε ακριβώς το ίδιο Προβλημα... Μίλησα με τεχνική υποστήριξη έκαναν κάποιες ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δεν διορθώθηκε... Το κατάστημα μου ξανά άλλαξε ρουτερ το βάζω πάλι και... ΠΆΛΙ το ίδιο Προβλημα...τα νεύρα σμπαραλια 3 μέρες έχω χάσει να ρυθμίζω να μιλάω στο τηλέφωνο Να βρω άκρη αλλά μάταια...τις γνώμες που έχω ακούσει από το τεχνικό τμήμα να μη τις χαρακτηρίσω καλύτερα... Κάθε εκπρόσωπος και διαφορετική γνώμη... Η τελευταία ενημέρωση είναι ότι χρειάζεται firmware update... Κατι το οποίο όμως δεν το κάνουν... Είναι τόσο δύσκολο να γίνει εφόσον το κάνουν online? Οχι απλά προτιμούν να με ταλαιπωρούν τόσες μέρες.... Το πρόβλημα μου μετά από τρία διαφορετικά ρουτερ ZTE ZXHN H288A παραμένει... Λύση καμία... Περιμένω να δώσετε λύση

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα marlborakis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Σηκώνομαι πρωί πρωί, ανοίγω το τηλέφωνο με το nova νούμερο, και χωρίς να έχει γίνει αποτυχημένη τρεις φορές καταχώρηση PIN, μου βγάζει οθόνη με μήνυμα που ζητά το PUK....Αν και με παραξενεύει, το κάνω,περνάω δύο φορές το νέο PIN για την κάρτα SIM, μου κάνει μετά το ίδιο, οθόνη που ζητά Άλλη μία, και άλλη μία φορά, το ίδιο... Και τελικά, έχω ένα τηλέφωνο που μου βγάζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει κάρτα SIM! Παίρνω από το τηλέφωνο του σπιτιού στην εξυπηρέτηση πελατών, γίνομαι επί μισή ώρα μπαλάκι μεταξύ τεχνικού και εμπορικού τμήματος, και ενώ περιμένω μετά μουσικής, βλέπω κλήση από τηλέφωνο Αθήνας που.εχω καταχωρημένο σαν τεχνική υποστήριξη NOVA... Κλείνω και μετά από δύο λεπτά χτυπάει το τηλέφωνο του σπιτιού όπου ακούω ηχογραφημένο μήνυμα για να πω τη γνώμη μου για την εξυπηρέτηση που είχα (;) από την εξυπηρέτηση πελατών!!! Κάτι δεν πάει καλά με το πιλοτικό τής κινητής ή σε μένα έτυχε το στραβό;
Το συγκεκριμένο νούμερο το χρησιμοποιώ κυρίως για να παίρνω μέσω data τα mail της δουλειάς...Όντας με τηλεεργασία στο σπίτι, δεν μου "κόστισε" κάτι βαρύτερο, αλλά στα καλά καθούμενα να "συμπεριφέρεται" έτσι και η SIM και η εξυπηρέτηση πελατών, θετικό ΔΕΝ το λες... Καλημέρα σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σου;

Γεωργία, Nova Support