Καλησπέρα Paris2018,
Καλή χρονιά με υγεία.
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η ημερομηνία λήξης της εκάστοτε κλήρωσης, διαφέρει από την ημερομηνία ανακοίνωσης των νικητών που αναφέρεται στους όρους της εκάστοτε κλήρωσης.
Κώστας, Nova Support
Κατά πρώτον εχω κοιτάξει και παλιότερες κληρώσεις και μετά από αρκετες μέρες δεν είχαν εμφανιστεί ονόματα σε κάποιες.Ακομα και έτσι να είναι όμως καλό είναι να φροντίσετε να δημοσιεύονται όλα τα ονόματα σε μια λίστα δημοσίως αν δεν το κάνετε ήδη,-κάτι που δεν έχω βρει πουθενα- και να μην ψάχνει κάποιος μόνο μέσω της εφαρμογής να δει τους νικητές, γιατί δημιουργούνται υπόνοιες για το αδιάβλητο της διαδικασίας. Ποσο μάλλον όταν σε κάποιες κληρώσεις βάζετε καθυστερημένα τα ονόματα η και καθόλου.
Πότε θα φτιάξετε επιτέλους την εφαρμογή Novaguide.gr για να μπορούμε να δούμε τον τηλεοπτικό οδηγό προγράμματος των καναλιών; Από browser μόνο;
Καλημερα και Καλη Χρονια με Υγεια.
Σας εχω στειλει pm μηνυμα ΣΥΝΕΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ iNTERNET-ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ.
Μπορειτε να με βοηθησετε να βρειτε μια λυση ?
Περιμενω απαντηση σας.
Ευχαριστω πολυ
to novaguide σε ios app να ξαναβγαλετε!
Πως γίνεται να ενεργοποιώ την υπηρεσία πριν καμιά βδομάδα (ημ λήξης βγάζει 28/1), να έχω μηνιαία πληρωμή στα 24.99 και να έρχεται λογαριασμός στα 51.47;;
Τι ακριβώς χρεώνετε;;;
καλημέρα σας.
Είμαι πελάτης της Nova-Forthnet για πάνω απο 15 έτη.
Πριν από ένα μήνα έληξε η τελευταία 24μηνη δέσμευση.
Σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεσμεύτηκαν να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να μου κάνουν καλύτερη προσφορά για να ξανά ανανεώσω.
Έκτοτε δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου.
Επειδή συζητάω και με άλλη εταιρεία για δέσμευση, αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου προτού δεσμευτώ.
Καλησπέρα σας, και καλή χρονιά!
Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Κώστας, Novva Support
Σας εχω απαντησει
Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου.
Γιώργος, Nova Support
Καλημερα σας,
Σας εχω στειλει απαντηση με συνεχόμενα προβλήματα.
Καλημέρα...σας έχουμε πει τόσοι συνδρομητές να βάζετε τον Τάσο Μπαϊρακτάρη να περιγράφει ελληνικό πρωτάθλημα και μάλιστα ντέρμπι κι εσείς τον βάζετε να περιγράφει τις τελευταίες ομάδες του Βελγίου και βάζετε σε δύο παιχνίδια τον μπασκετικό Παπαβασιλείου και όλους τους άλλους που δεν βγάζουν καθόλου πάθος και φωνή στην περιγραφή;; Τι να πω.....
Καλησπέρα. Τα 50 δωρεάν SMS που δεν είναι διαθέσιμα επί επτάμηνο (και για τα οποία είχατε επικαλεστεί τεχνικά προβλήματα με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας) εν τέλει καταργήθηκαν;
Επίσης η εφαρμογή Novaguide είναι παρατημένη επίσης για επτά-οκτώ μήνες. Τελεί υπό κατάργηση;
Έστειλα αυτό το μήνυμα 5/1.καλημέρα σας.
Είμαι πελάτης της Nova-Forthnet για πάνω απο 15 έτη.
Πριν από ένα μήνα έληξε η τελευταία 24μηνη δέσμευση.
Σε επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεσμεύτηκαν να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να μου κάνουν καλύτερη προσφορά για να ξανά ανανεώσω.
Έκτοτε δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου.
Επειδή συζητάω και με άλλη εταιρεία για δέσμευση, αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μου προτού δεσμευτώ.