Ο τρόπος που λειτουργούν οι Ελληνικαί Επιχειρήσεις.

Athanasis

AVClub Enthusiast
3 August 2009
927
Δεν ξέρω πόσο κακός είμαι σε μιά περίοδο κρίσης στη χώρα, ίσως να έπρεπε να κρατηθώ λίγο αλλά αυτά τα έγραψα στην αλυσίδα καταστημάτων www.nakas.gr (Όλα για τη μουσική, τον ήχο και τα Multimedia). Αν διαβάσετε τα πιό κάτω emails μου θα καταλάβετε πως έννιωσα.

Στο πρώτο μου εμαιλ απλά ζητώ διευκρινήσεις για ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Κύριοι
Γεια σας,

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα, αναφορικά με το YAMAHA YSS-475 Σοπράνο
Σαξόφωνο το οποίο αναρτάτε στο σημείο
http://nireas.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/Default.asp?Static=243&Product=4546&Category=2652#
της ιστοσελίδας σας και θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
Υπάρχουν διάφορες εκδόσεις Ι, ΙΙ, και ΙΙΙ του εν-λόγω προϊόντος αν δεν
κάνω λάθος και θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου γνωστοποιήσετε την
έκδοση του καθώς επίσης και οποιαδήποτε άλλα στοιχεία σχετικά με αυτό.

Με εκτίμηση,
Θανάσης
Ο παραλήπτης του εμαιλ μου δεν μπήκε κάν στον κόπο να το απαντήσει αφού ήταν σίγουρος ότι δεν θα εξασφάλιζε πώληση. Πως έβγαλα αυτό το συμπέρασμα? Διαβάστε την απάντηση μου στην ΝΑΚΚΑΣ....

Με λύπη σας αναφέρω ότι παρατήρησα, ότι μερικά λεπτά μετά την αποστολή του προηγούμενου μου email η διαθεσιμότητα του προϊόντος έχει παρέλθει (απο "Περιορισμένης Διαθεσιμότητας" σε "Μη διαθέσιμο"). Είναι μήπως τυχαίο?

Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ένα γεγονός αφού ενώ είχατε αναρτημένο το προϊόν ώς "Περιορισμένης Διαθεσιμότητας" για ένα σχεδόν μήνα, ξαφνικά έχει αλλάξει σε "Μη διαθέσιμο" λίγα λεπτά μετά την αποστολή του email μου. Η κοινή λογική οδηγεί στο συμπέρασμα ότι έχετε λάβει το email μου, κοιτάξατε για να μου απαντήσετε στο απλό ερώτημα μου σε σχέση με την έκδοση του συγκεκριμένου προϊόντος και αφού ανακαλύψατε ότι το προϊόν ήταν λανθασμένα αναρτημένο στην ιστοσελίδα ως "Διαθέσιμο" ενώ στην πραγματικότητα δεν ήταν, τότε δεν μπήκατε καν στον κόπο να μου απαντήσετε.

Θα έπρεπε για λόγους ευθυκρισίας και επαγγελματισμού να μου γνωστοποιήσετε ότι το προϊόν έχει "εξαντληθεί" όπως θα μου είχατε γνωστοποιήσει την Διαθεσιμότητα του και την τελευταία έκδοση του, αν είχατε τα μετρητά στο χέρι σας.

Λυπάμαι που αναγκάζομαι πάντα να καταφεύγω σε καταστήματα online του εξωτερικού για να προμηθεύομαι τον εξοπλισμό μου, αφού παρέχουν άψογη υποστήριξη όταν πραγματικά τη χρειάζομαι πριν και μετά.

Με εκτίμηση
Θανάσης
Αυτά παιδιά. Απλά εξοργίστικα προς στιγμής για την νοοτροπία των Ελληνικών καταστημάτων που βλέπουν μόνο την πώληση της στιγμής και χέστηκαν στην ουσία για υποστήριξη πρίν και μετά την αγορά.
 

Δημήτρης Αντωνόγλου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,493
Χίος
Πρόσφατα είχα μια δυσάρεστη εμπειρία με το κατάστημα easy buy world. Παρήγγειλα προϊόν που φαινόταν διαθέσιμο στο Internet. Με ενημέρωσαν με τηλεφώνημα ότι ήταν διαθέσιμο για αποστολή. Την άλλη μέρα με παίρνουν τηλέφωνο πως έκαναν λάθος και πως δεν ήταν διαθέσιμο και μου πρότειναν άλλο σχεδόν διπλάσιας τιμής.

Τους είπα ok. Ζήτησα ταχεία παράδοση με courier άλλη από αυτή που συνεργάζονται και όταν ήρθε το δέμα αρνήθηκα να παραλάβω. Όταν επικοινώνησαν μαζί μου τους είπα ότι έκανα λάθος και είχα ήδη το προϊόν στην αποθήκη μου και αν ήθελαν μπορούσα να παραλάβω το προϊόν τους πληρώνοντας τα μισά. Κόκκαλο ο πωλητής.
 

Athanasis

AVClub Enthusiast
3 August 2009
927
Γεια σου Δημήτρη

Φαντάζομαι συμφώνησες μαζί τους να πλήρωνες την Courier όταν παραλάμβανες το προϊόν ενώ εσύ τό στηλες πίσω και άφησες τα έξοδα της Courier πάνω τους....

Καλά να τους κάνεις.
 

Δημήτρης Αντωνόγλου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,493
Χίος
Απάντηση: Re: Ο τρόπος που λειτουργούν οι Ελληνικαί Επιχειρήσεις.

Γεια σου Δημήτρη

Φαντάζομαι συμφώνησες μαζί τους να πλήρωνες την Courier όταν παραλάμβανες το προϊόν ενώ εσύ τό στηλες πίσω και άφησες τα έξοδα της Courier πάνω τους....

Καλά να τους κάνεις.

Ακριβώς.
 

ΠΕΤΡΟΣ Κ.

Established Member
4 October 2007
118
Θεσσαλονίκη
Εδώ πάει αυτό:


Ένας τύπος πάει στο φούρνο στις 2 το μεσημέρι Σαββάτου και ζητάει 500 ψωμιά. Ο φούρναρης του απαντά:"Φυσικά δεν έχω. δεν είναι δυνατόν να έχω 500 ψωμιά Σάββατο μεσημέρι λίγο πριν το κλείσιμο".
Αυτό συνεχίστηκε για 4 Σάββατα. Το πέμπτο Σάββατο ο φούρναρης είχε ετοιμάσει 500 ψωμιά παραπάνω, σίγουρος οτι ο "πελάτης" θα έρθει και θα τα αγοράσει. Πράγματι, στις 2 το μεσημέρι του Σαββάτου σκάει μύτη ο τύπος. "500 ψωμιά έχετε??". "Φυσικά και έχω" λέει ο φούρναρης, τρίβοντας τα χέρια του. "Καλά, τέτοια ώρα Σάββατο πριν το κλείσιμο, τι θα τα κάνεις?????" του απαντάει ο "πελάτης".
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Πρόσφατα είχα μια δυσάρεστη εμπειρία με το κατάστημα easy buy world. Παρήγγειλα προϊόν που φαινόταν διαθέσιμο στο Internet. Με ενημέρωσαν με τηλεφώνημα ότι ήταν διαθέσιμο για αποστολή. Την άλλη μέρα με παίρνουν τηλέφωνο πως έκαναν λάθος και πως δεν ήταν διαθέσιμο και μου πρότειναν άλλο σχεδόν διπλάσιας τιμής.

Τους είπα ok. Ζήτησα ταχεία παράδοση με courier άλλη από αυτή που συνεργάζονται και όταν ήρθε το δέμα αρνήθηκα να παραλάβω. Όταν επικοινώνησαν μαζί μου τους είπα ότι έκανα λάθος και είχα ήδη το προϊόν στην αποθήκη μου και αν ήθελαν μπορούσα να παραλάβω το προϊόν τους πληρώνοντας τα μισά. Κόκκαλο ο πωλητής.

Πω πω.... τους έκαμες όντως τέτοια γυμνάσια?
Ο Θεός των καταναλωτών που διψούν να πάρουν το αίμα τους πίσω. :fahne90:
Δεν ξέρω εάν θα έφτανα τελικά να γίνω τόσο "κακούλης" βέβαια