- 3 August 2009
- 927
Δεν ξέρω πόσο κακός είμαι σε μιά περίοδο κρίσης στη χώρα, ίσως να έπρεπε να κρατηθώ λίγο αλλά αυτά τα έγραψα στην αλυσίδα καταστημάτων www.nakas.gr (Όλα για τη μουσική, τον ήχο και τα Multimedia). Αν διαβάσετε τα πιό κάτω emails μου θα καταλάβετε πως έννιωσα.
Στο πρώτο μου εμαιλ απλά ζητώ διευκρινήσεις για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Στο πρώτο μου εμαιλ απλά ζητώ διευκρινήσεις για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Ο παραλήπτης του εμαιλ μου δεν μπήκε κάν στον κόπο να το απαντήσει αφού ήταν σίγουρος ότι δεν θα εξασφάλιζε πώληση. Πως έβγαλα αυτό το συμπέρασμα? Διαβάστε την απάντηση μου στην ΝΑΚΚΑΣ....Κύριοι
Γεια σας,
Θα μπω κατευθείαν στο θέμα, αναφορικά με το YAMAHA YSS-475 Σοπράνο
Σαξόφωνο το οποίο αναρτάτε στο σημείο
http://nireas.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/Default.asp?Static=243&Product=4546&Category=2652#
της ιστοσελίδας σας και θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
Υπάρχουν διάφορες εκδόσεις Ι, ΙΙ, και ΙΙΙ του εν-λόγω προϊόντος αν δεν
κάνω λάθος και θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου γνωστοποιήσετε την
έκδοση του καθώς επίσης και οποιαδήποτε άλλα στοιχεία σχετικά με αυτό.
Με εκτίμηση,
Θανάσης
Αυτά παιδιά. Απλά εξοργίστικα προς στιγμής για την νοοτροπία των Ελληνικών καταστημάτων που βλέπουν μόνο την πώληση της στιγμής και χέστηκαν στην ουσία για υποστήριξη πρίν και μετά την αγορά.Με λύπη σας αναφέρω ότι παρατήρησα, ότι μερικά λεπτά μετά την αποστολή του προηγούμενου μου email η διαθεσιμότητα του προϊόντος έχει παρέλθει (απο "Περιορισμένης Διαθεσιμότητας" σε "Μη διαθέσιμο"). Είναι μήπως τυχαίο?
Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ένα γεγονός αφού ενώ είχατε αναρτημένο το προϊόν ώς "Περιορισμένης Διαθεσιμότητας" για ένα σχεδόν μήνα, ξαφνικά έχει αλλάξει σε "Μη διαθέσιμο" λίγα λεπτά μετά την αποστολή του email μου. Η κοινή λογική οδηγεί στο συμπέρασμα ότι έχετε λάβει το email μου, κοιτάξατε για να μου απαντήσετε στο απλό ερώτημα μου σε σχέση με την έκδοση του συγκεκριμένου προϊόντος και αφού ανακαλύψατε ότι το προϊόν ήταν λανθασμένα αναρτημένο στην ιστοσελίδα ως "Διαθέσιμο" ενώ στην πραγματικότητα δεν ήταν, τότε δεν μπήκατε καν στον κόπο να μου απαντήσετε.
Θα έπρεπε για λόγους ευθυκρισίας και επαγγελματισμού να μου γνωστοποιήσετε ότι το προϊόν έχει "εξαντληθεί" όπως θα μου είχατε γνωστοποιήσει την Διαθεσιμότητα του και την τελευταία έκδοση του, αν είχατε τα μετρητά στο χέρι σας.
Λυπάμαι που αναγκάζομαι πάντα να καταφεύγω σε καταστήματα online του εξωτερικού για να προμηθεύομαι τον εξοπλισμό μου, αφού παρέχουν άψογη υποστήριξη όταν πραγματικά τη χρειάζομαι πριν και μετά.
Με εκτίμηση
Θανάσης