Off road LED light

ergotelis

AVClub Addicted Member
6 January 2010
2,018
Ηράκλειο Κρήτης
πολύ καλό μπράβο!!!!Πάντως εντάξει αν σε συνθήκες δωματίου αποδίδει όπως έλεγες το σώμα, ε εντάξει, έξω, βράδυ κ εν κίνησει με αέρα θα είσαι οκ.
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
βρήκα λίγο χρόνο και τοποθέτησα το πρώτο προβόλι και το driver...
Υπομονή μέχρι να παραλάβω τα υλικά του δεύτερου για νυχτερινές φωτογραφίες και των δυο αναμμένων...
Όσο δούλεψα το ένα στο αυτοκίνητο (δυο ωρίτσες απόγευμα στη λιακάδα) το αλουμινένιο σώμα πήγε στους γνωστούς 48 βαθμούς και έδειξε και 49 και το driver πήγε μέχρι 40 (κάτω από το καπώ του αυτοκινήτου με ζεστή μηχανή να λειτουργεί...)
κρίνω ως εκ τούτου το λειτουργικό αποτέλεσμα πολύ ικανοποιητικό και περιμένω να τα δω σε λειτουργία και τα δυο...
 

Attachments

  • foto (3).JPG
    foto (3).JPG
    121.8 KB · Views: 93
  • foto (4).JPG
    foto (4).JPG
    129.2 KB · Views: 95

paran

Established Member
20 May 2011
215
Λειτουργεί και βουλιαγμένο στο νερό (το δοκίμασα), μιας και είναι εντελώς αδιαβροχοποιημένο στα επίμαχα σημεία...
Για τη λάσπη δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο από πλύσιμο και το μόνο που φοβάμαι, αλλά παίζεται, είναι το σπάσιμο από απότομο βρέξιμο (νερολακούβα ας πούμε...) ενόσω είναι ζεστό...
είδωμεν...
 

astanapane_10

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,654
μπα μην φοβασαι δεν εχει τετοιο προβλημα. Νομιζω πως το τζαμακι αντεχει.
 

ergotelis

AVClub Addicted Member
6 January 2010
2,018
Ηράκλειο Κρήτης
Το πρόβλημα με την απότομη ψύξη από θέρμανση είναι η διαφορά πίεσης που θα έχει ο εσωτερικός αέρας με τον εξωτερικό του σώματος. Σας το λέω εξ εμπειρίας, ένας φακός μου , eagletac, πήρε μέσα νερό όταν τον βούτηξα ζεστό στο νερό για να τον κρυώσω. Οπότε έχετε το νου σας, αλλά όπως είπα, τον βούτηξα, δε τον έβρεξα απλά.
 

Παντελής

Supreme Member
10 April 2010
5,610
Κερατσίνι
Αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι ότι επειδή είναι χαμηλά θα αλλοιωθεί γρήγορα και θα θολώσει το τζαμάκι από τα πετραδάκια και λοιπά που θα τρώει εν κινήσει.
 

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,182
ενταξυ....δεν μπορεις να το αλλαζεις?

αυτο που εγω θα φοβομουνα ειναι το πιεστικο πλυσης. Αλλο πραγμα ειναι η στατικη πιεση του νερου, και αλλο οταν εχει δυναμη...

την εχω παθει στο δικο μου αυτοκινητο με την μοναδα του ABS
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
Το Σάββατο βρήκα μια ωρίτσα και τέλειωσα και τη δεύτερη αλουμινένια βάση... Με άφθονη ροή σαπωνέλαιου τέλειωσα πολύ γρήγορα τις δύσκολες εγκοπές χωρίς να ατυχήσει εργαλείο αυτήν τη φορά...
Άντε να έρθει το σετάκι από Γερμανία να μοντάρω και το δεύτερο...
Ο διακόπτης μου ήρθε πάντως (ON-OFF-ON με led από τη www.marcruising.gr). Ρελέ λόγω των λίγων Amperes δεν σκοπεύω να βάλω...
τα λέμε,

Α, ξέχασα, έπλυνα το πρώτο εντατικά με το πιεστικό μου και απεδείχθη αλεξίσφαιρο...
Όσο τα βλέπω, τόσο μου αρέσουν...

παράγγειλα και τον sky ray 3xT6, μαζί με ένα ζευγάρι καλές 18650... Πριν με κράξετε σας δηλώνω πως δεν θα πάρω άλλο φακό φέτος, φτάνει...
 

astanapane_10

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,654
Εγω δεν εχω παρει φακο εδω και ενα χρονο. Ο λογος ειναι απλος. Μεσα σε 2 χρονια ειχα παρει 30 φακους περιπου, ειχα καλυψει ολη την γκαμα που χρειαζομουν και με το παραπανω.

Στην συλλογη ειναι οι 3εις εξερετικοι Surefire και το κοστος ηταν μεγαλο.

Απο την αλλη δεν βλεπω κατι που να με συγκινει. Προγραμματιζα ταξιδι στην Αμερικη για τον Αυγουστο αλλα το βλεπω να γινεται εκτος απροοπτου τον Ιανουαριο.

Ετσι θα παρω μαλλον απο εκει κανα καινουριο surefire που θα ειναι και σε καλυτερη τιμη.

Αυτο που θελω ειναι να φτιαξω κατι σαν το δικο σου και μαλλον θα το κανω και με pic προγραμματιζομενο για.
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
γμτ...
Καλωδίωσα βιαστικά χτες το βράδυ το σύστημα στο αυτοκίνητο με ένα διακόπτη ON-OFF-ON, έτσι που να έχω επιλογή είτε να ανάβουν τα προβόλια μαζί με τη μεγάλη σκάλα των φώτων είτε μόνα τους και ενώ όλα δούλεψαν σωστά, δηλαδή ανάβανε μόνα τους και ανάβανε μαζί με τη μεγάλη σκάλα όταν το επέλεγες (είχα τσεκάρει με το πολύμετρο τάση στην είσοδο του driver και στα δυο ON του διακόπτη ON-OFF-ON, αλλά της νύχτας τα καμώματα...) μόλις άναψα σινιάλο καταστράφηκε ο driver... Από το σινιάλο και μετά δίνει στην έξοδο 0,30 V...
Προφανώς κάπου έκανα καλωδιακή μακακία και θα την ψάξω μόλις ευκαιρήσω...
γμτ...
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Καλημέρα, κλασική περίπτωση βλάβης :)
Μην ανησυχείς, όλοι τα ίδια παθαίνουμε, ένας καλός ύπνος και μια νέα μέρα πάντα βάζει τα πράγματα στη θέση τους :)
Να ρωτήσω κατά πόσο το χρώμα του φωτός είναι ικανοποιητικό?
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
Έχω την πεποίθηση πως στους ασπροστρωμένους καλοκαιρινούς σκονοχωματόδρομους μπορεί να αποδειχτεί πολύ ψυχρό (τα 6000αρα HID με κουράζουν μετά από πολύωρη πορεία) και να χρειαζόταν κάτι χαμηλότερης θερμοκρασίας, αλλά περίμενε λίγο να έχω και τα δυο πάνω να λειτουργούν και θα σου πω εντυπώσεις...
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
στο προηγούμενό μου τετρακίνητο είχα ένα ζευγάρι ογκώδεις lightforce καρφιά 170άρηδες, με καλές λάμπες 120 W και κάνανε τη νύχτα μέρα...
Δεν πίστευα κύριοι πως μπορεί να βρεθεί καλύτερο ζευγάρι, εκτός αν πάει κανείς σε διάμετρο 240 (ταψάκια) και σε πολύ ειδικές λάμπες και δεν έχω δοκιμάσει κανέναν από τους πανάκριβους offroad HID.
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Πριν κάνα τέταρτο γύρισα από την πρώτη νυχτερινή με τα προβόλια σε πλήρη δράση...
Λοιπόν αν το ένα από μόνο του είναι πολύ εντυπωσιακό, τα δυο μαζί είναι αυτό που χρειάζεσαι για ασφαλές offroad...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ...
Στο ζουμί, όπως σας είπα τα καλωδίωσα με έναν διακόπτη ON-OFF-ON, οπότε ανάβουν είτε μαζί με τη μεγάλη σκάλα, είτε μόνα τους και προφανώς στη μέση παραμένουν σβηστά. Οι τριπλέτες με τα οπτικά είναι flood και ενώ από το ένα δεν είχα σπουδαίο φως μακριά, τα δυο μαζί είναι απίστευτα ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ...
Αν οι αυριανές φωτό καταγράψουν πιστά το γεγονός, θα δείτε...
ΑΠΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ...
Αυτά τα driver (φατσικά απολύτως ίδια με το πρώτο που έκαψα...) μετρήθηκαν 2.71 Α, που έπεσαν μετά από κάνα-δυο λεπτά σε 2.68 και παρέμειναν σταθερά εκεί όση ώρα και να δούλεψαν (τα μέτρησα τρείς φορές και είδα σταθερά 2.68 Α !!!!!!)...
Μετά από μιαμισι ωρίτσα νυχτερινή χωματόβολτα, τα προβόλια παρέμειναν δροσερά (μόλις σταματήσαμε με το υπέρυθρο θερμόμετρο έδειξαν 38 βαθμούς) και μετά από κάνα τέταρτο σταματημένης λειτουργίας σταθεροποιήθηκαν στους 42-43 βαθμούς...
Τα drivers τοποθετήθηκαν ανάμεσα σε δυο παθητικές ψύκτρες υπολογιστή (η μια με heat pipe και πτερυγιάκια, σε σημείο που δεν αερίζεται σχεδόν καθόλου, μέσα στο χώρο του μηχανοστασίου και μετά την σημερινή βραδυνή (με πολύ χρήση δεύτερης-τρίτης αργό, που το μοτέρ "έκαψε") μετρήθηκαν 53 βαθμούς. Κάνα δεκάλεπτο μετά με το μοτέρ να δολεύει, αλλά με ανοιχτό το καπώ, έπεσαν στους 43. Ίσως πρέπει να τους κοτσάρω ένα ανεμιστηράκι PC...

Θεωρώ λοιπόν την κατασκευή σούπερ πολύ ωραία, που λέει και ο μικρός μας γιός και προφανώς την συνιστώ...
Φωτογραφίες θα τραβήξω στην επόμενη νυχτερινή (μπορεί και αύριο...) και θα τις ποστάρω για πλήρη ενημέρωση...
καληνύχτα...
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
και φωτογραφίες έχουμε...
Οι ρυθμίσεις της μηχανής είναι ακριβώς ίδιες (manual f2.8, 1/30, +1.00) με αυτές των πρώτων φωτογραφιών της εκκλησίας.
Η πρώτη (001) είναι η φωτό αναφοράς με το ιερό της εκκλησίας να αχνοφαίνεται από τον δημόσιο φωτισμό (την έχετε ξαναδεί...)
Στην δεύτερη (002) είναι μόνο τα τρίλεντα προβόλια...
Στην τρίτη και στην τέταρτη (003 και 004) είναι η μπροστά όψη τους από δυο διαφορετικές αποστάσεις (~25 και ~45 μέτρα)...
Στην πέμπτη (008) είναι τα τρίλεντα αναμμένα μαζί με την μεγάλη σκάλα των φώτων μου (που είναι H4 bixenon projectors 6000 K, 35 watt)
Η έκτη φωτό (006) έχει ρυθμίσεις f2.8, 1/30, -2.00 και φαίνεται το ένα τρίλεντο δίπλα στο ring του δίσκαλου προτζέκτορα...

Παίδες αυτό που βλέπετε στις φωτό είναι 100% η αίσθηση που έχεις οδηγώντας... 100%

Άντε να κάνω και κάνα νυχτερινό βιντεάκι...
καληνύχτα...
 

Attachments

  • P1010001.jpg
    P1010001.jpg
    14.8 KB · Views: 78
  • P1010002.jpg
    P1010002.jpg
    78.5 KB · Views: 89
  • P1010003.jpg
    P1010003.jpg
    56.9 KB · Views: 88
  • P1010004.jpg
    P1010004.jpg
    60.2 KB · Views: 81
  • P1010008.jpg
    P1010008.jpg
    61.6 KB · Views: 92
  • P1010006.jpg
    P1010006.jpg
    18 KB · Views: 80

Παντελής

Supreme Member
10 April 2010
5,610
Κερατσίνι
Απάντηση: Re: Off road LED light

και φωτογραφίες έχουμε...
Οι ρυθμίσεις της μηχανής είναι ακριβώς ίδιες (manual f2.8, 1/30, +1.00) με αυτές των πρώτων φωτογραφιών της εκκλησίας.
Η πρώτη (001) είναι η φωτό αναφοράς με το ιερό της εκκλησίας να αχνοφαίνεται από τον δημόσιο φωτισμό (την έχετε ξαναδεί...)
Στην δεύτερη (002) είναι μόνο τα τρίλεντα προβόλια...
Στην τρίτη και στην τέταρτη (003 και 004) είναι η μπροστά όψη τους από δυο διαφορετικές αποστάσεις (~25 και ~45 μέτρα)...
Στην πέμπτη (008) είναι τα τρίλεντα αναμμένα μαζί με την μεγάλη σκάλα των φώτων μου (που είναι H4 bixenon projectors 6000 K, 35 watt)
Η έκτη φωτό (006) έχει ρυθμίσεις f2.8, 1/30, -2.00 και φαίνεται το ένα τρίλεντο δίπλα στο ring του δίσκαλου προτζέκτορα...

Παίδες αυτό που βλέπετε στις φωτό είναι 100% η αίσθηση που έχεις οδηγώντας... 100%

Άντε να κάνω και κάνα νυχτερινό βιντεάκι...
καληνύχτα...
:music-smiley-005: Καλά η νύχτα μέρα,έγραψες.. :music-smiley-005:

Αν φτιάξεις και ανεβάσεις βίντεο σε κάνα δασικό δρόμο θα πέσουμε κάτω.
 

paran

Established Member
20 May 2011
215
Λοιπόν μόλις έχασα μετά από ένα τρεμόσβημα το ένα driver. Θυμίζω πως λειτουργούσαν στους 42-48 βαθμούς, με τάση εισόδου 12.2-13.8 V...
Οπότε ξαναγυρίζω στο προαιώνιο ερώτημα. Πως τροφοδοτώ με αξιόπιστο-αλεξίσφαιρο τρόπο τα καταπληκτικά μου τρίλεντα???????
Θυμίζω ακόμα πως είναι συνδεδεμένα σε σειρά και τα Γερμανικά drivers δίνανε 9.12 V, 2.68 amperes... Ακούω λοιπόν προτάσεις στα 3 amperes ή κοντά σε αυτά...
Θα μου άρεσε η λύση ενός μόνο driver και για τα δυο τρίλεντα, αλλά κάθε άλλη πρόταση συζητείται. Πρόβλημα χώρου-όγκου θυμίζω πως δεν υπάρχει...

Πολύ φως κάνουν, χρήσιμο φως κάνουν, αν τα κάνω και αξιόπιστα θα είμαι super...