thundergav
Senior Member
- 26 September 2007
- 608
μια ερωτηση, γιατι δεν εχω ασχοληθει καθολου με 3d ως τωρα,
τα DLP γυαλιά παιζουν μονα τους σκετα ή χρειαζονται και καποιο ειδος δεκτη για να επικοινωνούν με τον προβολεα ?
ρωταω γιατι απο οτι βλεπω ο προβολεας εχει μια υποδοχη για καποια συσκευή που γραφει 3d sync πανω.
Αυτό που λες δεν ισχύει. Αν η παραγγελία γίνει μέσω ιντερνετ ή τηλεφωνικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην σου επιστρέψει τα χρήματα σου το eshop και καθε eshop. Βεβαίως όχι με ευχαρίστηση και όχι χωρίς να τους το καταστήσεις σαφές γραπτώς, αλλά θα σου τα επιστρέψουν, εκτός και αν έχεις χάσει την προθεσμία ή την κούτα ή έχεις προκαλέσει φθορά στο μηχάνημα ή στην κούτα ή έχεις χάσει κάποιο εξάρτημα. Τηλεφωνικά βεβαιως θα σου πούν ακριβώς τα αντίθετα για ευνόητους λόγους. Όσον αφορά την παραεισαγωγή αυτό ισχύει, το eshop αγοράζει από άλλους προμηθευτές και όχι από τις ελληνικές αντιπροσωπείες, οι οποίες ωστόσο στην ελλάδα έχουν πλέον περιορισμένη ευθύνη σε ζητήματα βλαβών και σέρβις καθώς λειτουργούν ως διανομείς των προϊόντων και όχι ως αντιπρόσωποι.
Ισως να σου δωσουν χρηματα πισω αλλα μου το τονισε ο εκπροσωπος οτι θα σου δωσει 20-30% λιγοτερα γιατι οπως μου ειπε θα εχει χασει την αξια του. Αν λοιπον μου λενε αυτα στο τηλεφωνο γιατι να μπω στην διαδικασια να παρω απο εκει και να μου κανουν τα νευρα τσαταλια οταν μπορω να παρραγειλω απο Amazon και να εχω επιστροφη ανεξοδη και χωρις πολλα επεισοδια.
Γνωριζω τον νομο αλλα θα πρεπει να κανω καταγγελια στο ΙΝΚΑ για να βρω το δικιο μου?
Καλησπέρα.Γνωριζετε αν παιζει απροβλημάτιστα 3d mkv side by side από media Player
γιατι εχω διαβασει για καποια προβλήματα σε φορουμ του εξωτερικου και είναι κατι που θεωρω πολύ σημαντικο.
Που να τους ζήσεις σε πραγματικές "συνθήκες"Δεν θέλησα να σχολιάσω τις εγγυήσεις του e-shop
για να μη φανώ "βαλτός".Επιτρέψτε μου να πώ δυο λόγια.Σε βάθος 10χρόνων(περίπου) αγορών
έχω καταλάβει οτι πρέπει να εμπιστεύομαι περισσότερο τα καταστήματα παρά τις "Αντιπροσωπείες"
saturn(πρίν κλείσουν),mediamarkt,lidl,e-shop έχω να πω τα καλύτερα σε θέματα εγγυήσεων και service.
Οσοι έχουν αγοράσει από plaisio,sony,samsung θα με καταλάβουν:worshippy:
Ναι παίζει απροβλημάτιστα και SBS και top bottom. Το 3d του είναι από τα πιο δυνατά του σημεία! Το έχω δοκιμάσει με έναν παλιο media player που έχω τον egreat, με το media player του blu ray player (LG BP325) και μετο laptop μέσω XBMC και VLC. Όλα καλα!
Δεν παίρνεις κάνα τηλέφωνο και στην benq (cpi) γιατί κ' αυτοί αν δεν έχεις αγοράσει από μεταπωλητή τους στην ελλάδα δεν νομίζω να δέχονται την εγγύηση, πολύ περισσότερο την εγγύηση του amazon για παράδειγμα. Δεν πρόσεξες ούτε τι σου είπα σε προηγούμενο ποστ ούτε και τι σου απάντησαν από την optoma. Η πρακτική της optoma δεν είναι η εξαίρεση στην Ελλάδα αλλά ο κανόνας. Δεν υπάρχουν πλέον αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, τουλάχιστον για τους optoma αλλά και τους benq και πολλούς άλλους κατασκευαστές, μόνο διανομείς και επισκευαστές (distributors-repairers), οι οποίοι έχουν περιορισμένη ευθυνη ως προς το service και την εγγύηση σε σχέση με τις αντιπροσωπείες, κοινώς επισκευάζουν εντός της εγγύησης εφόσον έχουν συμμετοχή στην διανομή του προϊόντος. Όσον αφορά το INKA ή τον συνήγορο του καταναλωτή που επικαλείσαι είναι όργανα που δεν έχουν την αρμοδιότητα να επιβάλλουν κυρώσεις, ο ρόλος τους είναι διαμεσολαβητικός άρα διακοσμητικός. Άλλο είναι το όργανο που επιβάλλει τις κυρώσεις και τα πρόστιμα και το οποίο τα εγχώρια eshop σέβονται (τουλάχιστον ακόμα) ενώ τα διεθνή eshop για παράδειγμα το amazon το έχουν γραμμένο στα π@π@ρια τους. Γι' αυτό τον λόγο αν δεν σε ενδιαφέρει η εγγύηση και ζεις στην ελλάδα δεν αγοράζεις από το amazon αλλά από το eshop και κάθε ελληνικό eshop, πολύ περισσότερο αν είναι πιο φτηνο το συγκεκριμένο προϊόν από το αμαζον. Αν σε ενδιαφέρει η εγγύηση αγοράζεις από τους επίσημους εγχώριους διανομείς - επισκευαστές και τους εγχώριους μεταπωλητές τους.ΣΕ συνεχεια του προηγουμενου ποστ σχετικα με την μανευρωπαικη εγγυηση, πηρα μια επισημη απαντηση απο την οπτομα europe στα αγγλικα την οποια την παραθετω στα αγγλικα.
"Many thanks for your interest in our products.
Yes indeed Etyt is the Optoma exclusive distributor-repairer in Greece. I confirm they are very trustful and I strongly advise you to buy through them. They are able to give you best support and fast warranty service.
You are right, consumers within the EU can purchase anything and will be covered for 2 years as long as they are within the EU, but warranty will be covered only in the country where the projector was bought from. At least this is the case of Optoma where we have specialized partners who sell and repair. In simple words they promote and take care of our brand locally while we protect them of grey market we call. The main reason is because Optoma has no local office in Greece but only this company we trust.
Tell me please, why would you bother to buy it from UK instead of having local support and warranty in Greece ? Etyt have great price offer for HD141X.
Please let me know if there is anything else I could help you with and hope you enjoy our products."
Μα λιγα λογια ναι εγγυηση 2 χρονια αλλα μονο για Ελαδα αν αγοραστει στην Ελλαδα(μονο απο επισημους μεταπωλητες), μονο για ΗΒ αν αγοραστει εκει κλπ κλπ. Αυτο βεβαια ειναι και παρανομο γιατι ο νομος το λεει καθαρα. Πανευρωπαικη εγγυηση σημαινει οτι οπου και να βρεθεις η επισκευη πρεπει να γινετε στο τοπικο κεντρο επισκευων του καθε αντιπροσωπου χωρις κοστος. Το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι μεχρι η Οπτομα να ξεμπερδεψει τα μπουτια της με την εμπορικη της πολιτικη θα κοιταζα προς Benq και Acer που δοκιμασμενα ισχυει πανευρωπαικη η εγγυηση. Βεβαια υπαρχει και ο δρομος της δικαιοσυνης που το Ινκα μου επιβεβαιωσε οτι οποιος κανει αγωγη θα δικαιωθει για παρανομει η Οπτομα αλλα ποιος θελει να μπει σε τετοια δοκιμασια?
Εγω ομως που θελω εναν portable προβολεα για να τον πηγαινοφερνω μεταξυ ΗΒ και Ελλαδας τι θα κανω αν μου χαλασει στο ΗΒ και τον εχω αγορασει απο Ελλαδα η το αντιστροφο?
Δεν παίρνεις κάνα τηλέφωνο και στην benq (cpi) γιατί κ' αυτοί αν δεν έχεις αγοράσει από μεταπωλητή τους στην ελλάδα δεν νομίζω να δέχονται την εγγύηση, πολύ περισσότερο την εγγύηση του amazon για παράδειγμα. Δεν πρόσεξες ούτε τι σου είπα σε προηγούμενο ποστ ούτε και τι σου απάντησαν από την optoma. Η πρακτική της optoma δεν είναι η εξαίρεση στην Ελλάδα αλλά ο κανόνας. Δεν υπάρχουν πλέον αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, τουλάχιστον για τους optoma αλλά και τους benq και πολλούς άλλους κατασκευαστές, μόνο διανομείς και επισκευαστές (distributors-repairers), οι οποίοι έχουν περιορισμένη ευθυνη ως προς το service και την εγγύηση σε σχέση με τις αντιπροσωπείες, κοινώς επισκευάζουν εντός της εγγύησης εφόσον έχουν συμμετοχή στην διανομή του προϊόντος. Όσον αφορά το INKA ή τον συνήγορο του καταναλωτή που επικαλείσαι είναι όργανα που δεν έχουν την αρμοδιότητα να επιβάλλουν κυρώσεις, ο ρόλος τους είναι διαμεσολαβητικός άρα διακοσμητικός. Άλλο είναι το όργανο που επιβάλλει τις κυρώσεις και τα πρόστιμα και το οποίο τα εγχώρια eshop σέβονται (τουλάχιστον ακόμα) ενώ τα διεθνή eshop για παράδειγμα το amazon το έχουν γραμμένο στα π@π@ρια τους. Γι' αυτό τον λόγο αν δεν σε ενδιαφέρει η εγγύηση και ζεις στην ελλάδα δεν αγοράζεις από το amazon αλλά από το eshop και κάθε ελληνικό eshop, πολύ περισσότερο αν είναι πιο φτηνο το συγκεκριμένο προϊόν από το αμαζον. Αν σε ενδιαφέρει η εγγύηση αγοράζεις από τους επίσημους εγχώριους διανομείς - επισκευαστές και τους εγχώριους μεταπωλητές τους.