θεωρω οτι η καμπινα ειναι ντιουηκη αρα μπορουμε να της βγαλουμε τα ματια.
η τεχνικη βασιζεται σε μια αρχικως ολοστρογγυλη τρυπα περιπου οσο χριεαζεται για να μπει το μεγαφωνο (cut out diam. οπως αναφερεται).
εστω λοιπον ενα μεγαφωνο με 146mm διαμετρο φλατζας (5" δηλαδη) και διαμετρο τρυπας που χρειαζεται 112mm (πχ ενα σασι seas). αυτο σημαινει οτι εχουμε πατουρα 17 χιλιοστα.
ψαχνουμε για κοπτικο πατουρας απο 15 μεχρι 17 χιλιοστα (ευκολο)
εστω οτι βρισκουμε το 15 χιλιοστων.
κοβουμε σε ενα ρεταλι και μετραμε ακριβως με παχυμετρο την πατουρα (πχ 15.1mm). βαση αυτου φτιαχνουμε μια ΤΕΛΕΙΑ τρυπα 115.8 mm (αντε και 116 για 0.1 δεν εγινε και τιποτα).
αν δεν μπορουμε να το κανουμε αυτο (υπαρχουν καποια εργαλεια για επιτραπεζιο δραπανο που κοβουν με μεγαλη ακριβεια και δεν ειναι ακριβα (περιπου 20 ευρω)) παραγγελνουμε σε εναν πλεξυγκλασσα που εχει cnc (η σε ενα μηχανουργειο ) ενα κομματι πλεξυγκλας (η μια χαλυβδινη πλακα αντιστοιχα) με μια τρυπα αυτης της διαμετρου (ευκολο, αλλα στην παραλαβη την μετραμε).
την τοποθετουμε πισω απο την μπαφλα και την στερεονουμε πολυ καλα (ακομα και με βιδες).
με ενα κοπτικο αντιγραφης ανοιγουμε την παλια τρυπα στο καινουριο μεγεθος (των 116 χιλιοστων).
εδω πλεον ειμαστε σε καλο δρομο.
με το κοπτικο πατουρας και ΑΦΟΥ εχουμε δοκιμασει εκ νεου την πατουρα σε ενα ρεταλι μετρωντας το βαθος πλεον ωστε να ειναι οσο χρειαζεται το σασι να βυθιστει, κοβουμε την πατουρα στην καμπινα.
φυσικα χρειαζεσαι το ρουτερ που θα χρησιμοποιησει τα κοπτικα, μια καποια εμπειρια χρησης ρουτερ, και καλυψη με χαρτοταινια της καμπινας για να μην γινει σημαδι στην μπαφλα.
επισης προνοουμε να μην μπει ροκανιδι εκει που δεν θα βγαινει μετα γαιτι το ρουτερ βγαζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (γ@μι3τ@ι κοινως).
αυτα.
τωρα για μικροτερο παλι υπαρχει λυση αλλα οχι τοσο καλη και πρεπει να ξαναβαψεις...