Περιπέτειες με αγορά εξωτερικού σκληρού δίσκου

lazgr

Senior Member
28 March 2008
313
Αγόρασα από κατάστημα τον Western Digital MyBook 500 GB και πήγα να τον συνδέσω στον υπολογιστή. Τον βάζω στο ρεύμα, ακούγεται ο σκληρός που αρχίζει να παίρνει στροφές, συνδέω το usb καλώδιο στον σκληρό και μένει να συνδέσω το usb στον υπολογιστή. Καθώς πάω να το συνδέσω είδα μια μικρή λάμψη από την άκρη του καλωδίου όταν η άκρη ακούμπησε κάπου στο πίσω μέρος του κουτιού. Δεν δίνω σημασία και το συνδέω στην usb. Κοιτάω αν βρίσκει τον σκληρό το λειτουργικό σύστημα και δεν τον βρίσκει. Αλλάζω usb θύρα. Τίποτα πάλι. Ελέγχω τις συνδέσεις στον σκληρό δίσκο και βλέπω ότι από τον σκληρό δεν ακούγεται τίποτα. Τον βγάζω από την μπρίζα, τον ξαναβάζω. Τίποτα. Παίρνω την ίδια μέρα τηλέφωνο στο κατάστημα και τους λέω ότι δεν δουλεύει ο σκληρός ενημερώνοντάς τους τι έκανα. Μου λένε ότι θα τον αντικαταστήσουν επιτόπου με άλλον. Τον επιστρέφω, τον βάζουν στον ρεύμα να τον δοκιμάσουν, τους ρωτάω μήπως μπορεί να χαλάσει ένας σκληρός προσπαθώντας να συνδέσεις τα καλώδια usb, όπως συμβαίνει καμμιά φορά στα usb flash disks, βλέπουν ότι δεν δουλεύει και τότε βλέπει ένας υπάλληλος γρατσουνιές στο πλάι του εξωτερικού μέρους του σκληρού δίσκου η οποίες δεν ξέρω πως έγιναν (πολύ πιθανόν από το καλώδιο που το είχα μαζί με τον σκληρό μέσα σε μια σακούλα κατά την μεταφορά). Με ρωτάει αν μου έπεσε. Όχι του λέω. Μισό λεπτό έρχομαι λέει. Ξαναέρχεται και ξαναρωτάει με αυστηρό ύφος "Σίγουρα δεν σου έπεσε?". Όχι λέω. Με κοιτάει κάπως με άγριο και όλο υποψία ύφος και ξαναρωτάει "Αν σου έπεσε δικό σου λάθος και δεν γίνεται αντικατάσταση, ξαναρωτάω σου έπεσε?". Αυτή η συμπεριφορά με πείραξε. Ξαναφεύγει και ξαναέρχεται και λέει με ένα σπαστικό ύφος "Θα τον στείλουμε κάτω και θα τον ελέγξουν και σε 2-3 μέρες θα ξέρουμε αν θα σου τον αντικαταστήσουμε" και ξαναφεύγει προς το αφεντικό του και τους βλέπω να συνεχίζουν να παραμιλάνε. Νευριάζω εγώ, λέω σε έναν άλλο υπάλληλο εκεί κοντά να τον πει να τον κρατήσει τον σκληρό και ότι πάω να πάρω άλλον από το κατάστημα απέναντι. Πήγα πήρα έναν άλλον, τον σύνδεσα (τα καλώδια τα έβαλα αυτήν την φορά πριν ανοίξω τον υπολογιστή) και όλα δούλεψαν κανονικά.

Μας φέρονται σαν να είμαστε απατεώνες για 75 ευρώ. Τόσα πράγματα αγόρασα από εκεί. Τον σκληρό δεν έπρεπε ούτε να τον πληρώσω, δώρο έπρεπε να μου τον κάνουν.
 
Last edited:

lazgr

Senior Member
28 March 2008
313
Έχω τους λόγους μου αλλά έχει σημασία από ποιο κατάστημα?
 
Last edited:
Φυσικά και έχει σημασία!

Αυτή είναι η ουσία τέτοιων θεμάτων.

Να ξέρουμε, ώστε να προστατευτούμε από τέτοιες συμπεριφορές.

Αν όντως έχεις τους λόγους σου που δεν αναφέρεις το κατάστημα, θα ήταν καλύτερα να μην είχες ανοίξει καν το νήμα.

Φυσικά αν πεις το όνομα του καταστήματος θα θεωρηθεί καταγγελία, οπότε και θα πρέπει να στείλεις με PM στον ΓΔ ή ΑΓΔ και τα πραγματικά σου στοιχεία.
 

nikolakis

New member
23 June 2006
89
το βασικό είναι να βοηθάμε και τους υπόλοιπους, μέσα από τις δικές μας εμπειρίες... αν ήταν να λέμε μόνο τον πόνο μας ο καθένας... θα πηγαίναμε στην Δρούζα...!

(φιλικά πάντα!)
 
Αν είναι καλύτερα να σβηστεί το thread, σβήστο. Εγώ "τον πόνο μου" ήθελα να πω.

Είναι κατανοητό το να θέλεις να πεις τον πόνο σου. Όλοι το έχουμε πάθει. :smile:

Απλά, θα ήταν πιο χρήσιμο στο κοινό του φόρουμ αν μαθαίναμε και το κατάστημα.

Δεν υπάρχει πρόβλημα αν δεν θέλεις να το πεις. Το νήμα δεν παραβαίνει κάποιο κανονισμό, οπότε σαφώς και δεν χρειάζεται να σβηστεί.

Προσωπικά, δεν είμαι αρμόδιος για να το σβήσω ούτως ή άλλως. :smile:
 

MANOS

Inactive User
1 July 2007
1,780
Σορρυ για να καταλάβω... τους άφησες τον σκληρό των 75 ευρώ, χωρίς να πάρεις πίσω τα λεφτά σου???!!!
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Παιδιά, ας περιμένουμε λίγο.
Απ' ότι κατάλαβα, διανύουμε ακόμη τις "2-3 μέρες" οπότε, λογικό είναι να μήν θέλει ακόμη να "κράξει" το κατάστημα.
 

kormos

Senior Member
21 September 2008
650
Ελλάδα
Συνηθως κατα 80% τετοια συμπεριφορα και αντιδραση καθως και σταση δειχνουν μονο οι αχρηστοι (εχω το λογο μου να τους κρινω ετσι μετα απο περιπετειες και παρεμβασεις δικηγορου μου για επιλυση προβληματος μου) του E-Shop και κανενας αλλος... :BDBDG54: