Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
Nα σας πω μεχρι στιγμης η προτιμηση μου παει σε αυτο (το κλασικ) μονο που επειδη παιζει στο χιλιαρικο θα πρεπει να περιμενω λιγο ακομα. Δεν πειραζει δεν βιαζομαι.
Τωρα το καπακι πλεξι δεν ειναι τοσο ευκολη υποθεση. Μα καθολου. Απεριψα ενα μεταχειρισμενο Roksan Radius 5 THN ευκαιρια του αιωνα για αυτο τον λογο.
Αυτο εδω :

da5fa77accae65b6cb47af6c719feec14350e3eb.jpg

Για ΜΟΝΟ 550 ευρω. Αλλα δεν...καπακι δεν μπαινει.

Γιατι ουσιαστικα μην ξεχναμε οτι τα πικαπ εχουν καλωδια ΟΚ ? Και σε ενα πικαπ οπως το Thorens 209 η 309 η τα Radius της Roksan με τα σχηματα που εχουν δεν υπαρχει καπακι που να "κουμπωνει" αλλα το μονο ειναι που να το περιβαλει...οποτε εκει ερχεται το θεμα των καλωδιων.
Τεσπα το σκεπασμα και η προστασια απο την σκονη ειναι για μενα θεμελειωδης, επιπλεον μενω σε flat στο εδαφος, διπλα σε παραλια με αμμο κλπ....

Εω και νεα απο αλλα νεα πικαπ που με αποθαρρυναν απο σχολεια προσφατων ιδιοκτητων. Παραδειγμα το νεο της Onkyo, καλο πικαπ αλλα δεν εχει καλη μονωση και επηρεαζεται ευκολα δημιουργοντας θορυβο, και σχεδον αδυνατο να βαλεις MC μου ειπε ο κατοχος. Oχι οτι σκεφτομαι να βαλω κεφαλη MC αλλα γιατι να εχω ντε φακτο περιορισμους σε μια νεα αγορα ;

Αρα μενω μονο σε αυτα που εχω η ειχα ακουσει Pink Triangle ( αν βρω και σε τιμη) Systemdek ( αν βρω και σε τιμη), Pro-ject (classic), ισως Nad η Rega P3 ( σε μεταχειρισμενο και ευκαιρια, αν και δεν εχει τοσο ενδιαφερον για μενα γιατι ο ηχος ειναι σχεδον ιδιος με αυτο που εχω ισως επειδη ειναι ιδια conception ).

Έχω την εντύπωση ότι αυτό που ψάχνεις δεν υπάρχει. Ψάχνεις για καπάκι που να προστατεύει το πικάπ από τη σκόνη, που σημαίνει ότι πρέπει να κουμπώνει αεροστεγώς. Μπορείς άνετα να το ξεχάσεις, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα πλέον, αν υπήρξε ποτέ. Το καπάκι, όπου προσφέρεται, σκοπό έχει την προστασία από ατυχήματα, από κάτι που θα πέσει πάνω στο πικάπ και θα κάνει ζημιά στη βελόνα, το δίσκο κλπ. Κάτι που είχε νόημα παλιά, όταν είχε πικάπ ο καθένας και δεν το προσεχε ιδιαίτερα γιατί ήταν χρηστικό αντικείμενό όπως είναι τώρα η τηλεόραση ή το DVD Player. Για παράδειγμα ένα Thorens που είχα διέθετε καπάκι από plexiglass και είχε μιά ωραιότατη σχισμή από κάτω που άφηνε να περνάει ένα κάρο σκόνη. Αυτή η ανάγκη δεν υπάρχει πλέον γιατί όσοι έχουν πικάπ είναι φανατικοί και τα προσέχουν σαν τα μάτια τους, το παίξιμο ενός δίσκου είναι πλέον ιεροτελεστία και όχι καθημερινότητα. Η λύση που προτείνω; ένα μεταξωτό πανί, την εφαρμόζει γνωστός μου με μεγάλη επιτυχία στην κατασκονισμένη Λάρισα, στη μέση του Θεσσαλικού Κάμπου.
 

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,012
Λάρισα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Πάρτο όπου το βρεις,γιατί ίσως έχει ακόμα για 'σκότωμα' κάποιος,σε όλες τις εκδόσεις,αν βρεις βέβαια το Anniversary,τότε θα με θυμάσαι...αλλά και το PT TOO,το LPT,μπορεί βέβαια να μίλησα για διαφορά στις νέες τροποποιημένες εκδόσεις του Sondek,(όχι του Majik ,υπογραμμίζω),αλλά ας μου πει κάποιος αν υπάρχει σύγκριση του παλιού Pink με τις σχεδιάσεις του Arthur Khoubesserian (Funk Firm)....ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ KAI TO ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ!!!!
Τα παλιά ήταν ''ανοικτόηχα'' και πιο λεπτομερή και αν κοιτάξεις συστήματα αναφοράς πολλών reviewer ,ακόμα τα χρησιμοποιούν...σαν μέτρο σύγκρισης διαφάνειας,λεπτομέρειας,καθαρότητας,αέρα,και ..detail..σε κάποιο παλιότερο post,η παλιά καραβάνα εξήγησε το γιατί έχει έτσι αυτόν τον 'αέρα'..και δυστυχώς το κατάλαβα όταν χάλασε το ένα σημείο στήριξης(από βλακεία μου) ,πόσο δύσκολη ήταν η ανεύρεση ανταλλακτικού γιατί είχε κλείσει το παλιό εργαστάσιο και δεν είχε διαδοθεί ακόμα το ίντερνετ ..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

'παλιά καραβάνα' με το συμπάθιο εννοώ τον Πάνο..που θα ήθελα να τον ρωτήσω αν το 'κυψελωτό' subsasis που είναι της μόδας τελευταία ,αντιγράφηκε από τα Pink..

Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, ειρήνη στον κόσμο και προκοπή...!!!!!
Όλα αυτά που γράφεις τα κάνει το Πινκ με τον PT00? είσαι σίγουρος? το έχεις ακούσει? ή σου τα είπαν?
Καταρχήν γίνεται μια κουβέντα για μηχανήματα ήχου με θέσφατα, τα παλιά καλλίτερα από τα καινούρια ή το αντίθετο, γιατί δεν τα μετράμε να δούμε τι ψάρια πιάνει το καθένα, τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε. Μιλάτε για πικάπ χωρίς να έχετε εξηγήσει αν μιλάτε για πλατώ ή βραχίονα ή κεφαλή ή και ποιους συνδυασμούς. Μιλάτε για καλλίτερο ή χειρότερο ήχο χωρίς να ξεκαθαρίσετε ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτά και φυσικά επ' ουδενί λόγο δεν είναι τι μου αρέσει εμένα προσωπικά ή εσένα.
Δεν είδα πουθενά να γίνεται κουβέντα για τα 90db δυναμικής περιοχής σημερινών κεφαλών ενώ φέρνετε παράδειγμα την v15v.
Δεν είπατε πουθενά ποιος θα ρυθμίσει την ανάρτηση του lp12 διότι το πικαπ με ανάρτηση δεν είναι plug n' play, και ειδικά για lp12 την 10ετία του 70 ήρθε ο ίδιος o Tiefenburn και ρύθμισε όλα τα lp12 τότε (όσων τα έφεραν βέβαια) χρησιμοποιώντας το ειδικό τραπέζι που ο ίδιος είχε κατασκευάσει και που ομολογουμένως του έβγαινε το λάδι να ρυθμίσει την ανάρτηση να μην συντονίζει και μέχρι να το φέρουμε στη Λάρισα πάνω σε φουσκωτή σαμπρέλα και τελικά αυτό ξεσυντονίστηκε πάλι όπως ο ίδιος μας είπε μετά. Ποιός ξέρει εδώ να τα συντονίζει; και εαν το πρόβλημα λυνόταν με ένα κομμάτι λαμαρίνα και το πικάπ απογειώνεται πόσο καλός κατασκευαστής είναι (που είναι, εκτός όμως αυτού του λόγου)?
Η εξέλιξη σήμερα στα πικαπ δεν είναι να ακούγονται καλλίτερα από τα παλιά αλλά να μην ακούγονται, δηλαδή να μην συμμετέχουν. Ένα από τα επιτεύγματα είναι και το μαγνητικό πηγάδι της Clearaudio που και τριβές δεν έχει αλά και κρατάει την ανάρτηση μόνο στο πλατο ενώ στέλνει την ανάρτηση της πλίνθου στα αζήτητα κάνοντας χρήση μάζας με όλα τα καινούρια εξελιγμένα (από άλλες χρήσεις και αναγκαιότητες) υλικά, οι στηρίξεις κλπ.
Δεν ήθελα να τα γράψω αυτά αλλά να δεν μπορεί να λέμε ότι μια mercedes 1970 είναι καλλίτερη από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο γιατί είχε χοντρή λαμαρίνα να αντέχει στο τρακάρισμα ή επειδή δεν χαλάει και κυκλοφορούν ακόμα 10 σε ολόκληρο τον κόσμο.
Υπήρχε το nakamichi το 1000s με αυτοματισμούς και σχεδίαση που βάζει γυαλιά και σε σημερινά πικαπ, έ και? άσκηση επι χάρτου όμως ήταν μακράν πιο ήσυχο και χωρίς φουσκώματα από lin, pink thorens κλπ.
Το ότι το χρησιμοποιούν κάποιοι δημοσιογράφοι σαν αναφορά, μεταξύ αυτών και ο Σταματάκος, δεν σημαίνει τίποτα για τον απλό χομπίστα, άλλωστε ο ίδιος το εξήγησε τι σημαίνει συσκευή αναφοράς για τον δημοσιογράφο, δλδ συσκευή αναφοράς είναι αυτή που ξέρει καλά ο δημοσιογράφος την έχει μετρήσει στον χώρο του και ξερει την συμπεριφορά της,οπότε τα μηχανήματα που δοκιμάζει τα κατατάσσει ανάλογα πιο πάνω απο αυτήν ή πιο κάτω.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Εγώ πάντως έφτιαξα καπάκι plexiglass με λίγα ευρώ στην Νέα Ιωνία, στο μέγεθος που ήθελα, με 4 χιλιοστών πάχος υλικό, και για να μην υπάρχει πρόβλημα με το καλώδιο σύνδεσης, απλά το έκανα λίγο πιο μεγάλο στην μια του διάσταση (στην πίσω πλευρά και κάτω δλδ), οπότε αγκαλιάζει το μηχάνημα ολόκληρο κ υπάρχει μικρό κενό για το καλώδιο. Τεράστια η διαφορά στο θέμα σκόνης!!
 

iliverez

Established Member
2 January 2012
258
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, ειρήνη στον κόσμο και προκοπή...!!!!!
Όλα αυτά που γράφεις τα κάνει το Πινκ με τον PT00? είσαι σίγουρος? το έχεις ακούσει? ή σου τα είπαν?
Καταρχήν γίνεται μια κουβέντα για μηχανήματα ήχου με θέσφατα, τα παλιά καλλίτερα από τα καινούρια ή το αντίθετο, γιατί δεν τα μετράμε να δούμε τι ψάρια πιάνει το καθένα, τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε. Μιλάτε για πικάπ χωρίς να έχετε εξηγήσει αν μιλάτε για πλατώ ή βραχίονα ή κεφαλή ή και ποιους συνδυασμούς. Μιλάτε για καλλίτερο ή χειρότερο ήχο χωρίς να ξεκαθαρίσετε ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτά και φυσικά επ' ουδενί λόγο δεν είναι τι μου αρέσει εμένα προσωπικά ή εσένα.
Δεν είδα πουθενά να γίνεται κουβέντα για τα 90db δυναμικής περιοχής σημερινών κεφαλών ενώ φέρνετε παράδειγμα την v15v.
Δεν είπατε πουθενά ποιος θα ρυθμίσει την ανάρτηση του lp12 διότι το πικαπ με ανάρτηση δεν είναι plug n' play, και ειδικά για lp12 την 10ετία του 70 ήρθε ο ίδιος o Tiefenburn και ρύθμισε όλα τα lp12 τότε (όσων τα έφεραν βέβαια) χρησιμοποιώντας το ειδικό τραπέζι που ο ίδιος είχε κατασκευάσει και που ομολογουμένως του έβγαινε το λάδι να ρυθμίσει την ανάρτηση να μην συντονίζει και μέχρι να το φέρουμε στη Λάρισα πάνω σε φουσκωτή σαμπρέλα και τελικά αυτό ξεσυντονίστηκε πάλι όπως ο ίδιος μας είπε μετά. Ποιός ξέρει εδώ να τα συντονίζει; και εαν το πρόβλημα λυνόταν με ένα κομμάτι λαμαρίνα και το πικάπ απογειώνεται πόσο καλός κατασκευαστής είναι (που είναι, εκτός όμως αυτού του λόγου)?
Η εξέλιξη σήμερα στα πικαπ δεν είναι να ακούγονται καλλίτερα από τα παλιά αλλά να μην ακούγονται, δηλαδή να μην συμμετέχουν. Ένα από τα επιτεύγματα είναι και το μαγνητικό πηγάδι της Clearaudio που και τριβές δεν έχει αλά και κρατάει την ανάρτηση μόνο στο πλατο ενώ στέλνει την ανάρτηση της πλίνθου στα αζήτητα κάνοντας χρήση μάζας με όλα τα καινούρια εξελιγμένα (από άλλες χρήσεις και αναγκαιότητες) υλικά, οι στηρίξεις κλπ.
Δεν ήθελα να τα γράψω αυτά αλλά να δεν μπορεί να λέμε ότι μια mercedes 1970 είναι καλλίτερη από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο γιατί είχε χοντρή λαμαρίνα να αντέχει στο τρακάρισμα ή επειδή δεν χαλάει και κυκλοφορούν ακόμα 10 σε ολόκληρο τον κόσμο.
Υπήρχε το nakamichi το 1000s με αυτοματισμούς και σχεδίαση που βάζει γυαλιά και σε σημερινά πικαπ, έ και? άσκηση επι χάρτου όμως ήταν μακράν πιο ήσυχο και χωρίς φουσκώματα από lin, pink thorens κλπ.
Το ότι το χρησιμοποιούν κάποιοι δημοσιογράφοι σαν αναφορά, μεταξύ αυτών και ο Σταματάκος, δεν σημαίνει τίποτα για τον απλό χομπίστα, άλλωστε ο ίδιος το εξήγησε τι σημαίνει συσκευή αναφοράς για τον δημοσιογράφο, δλδ συσκευή αναφοράς είναι αυτή που ξέρει καλά ο δημοσιογράφος την έχει μετρήσει στον χώρο του και ξερει την συμπεριφορά της,οπότε τα μηχανήματα που δοκιμάζει τα κατατάσσει ανάλογα πιο πάνω απο αυτήν ή πιο κάτω.

Δεν πιστεύω ότι τα παλιά είναι αναγκαστικά καλύτερα από τα καινούρια και δεν τα βάζω όλα σε ένα τσουβάλι. Προφανώς και φτιάχνονται πολύ καλά πικάπ σήμερα. Σίγουρα όμως υπάρχουν κάποια παλιά που στέκονται πολύ καλά ακόμα και σήμερα. Πιθανότατα ξεπερνούν αρκετά από τα σημερινά και ταυτόχρονα μπορούν να αποκτηθούν σε ανάλογες ή και χαμηλότερες τιμές.

Για το Linn δεν έχω άποψη, με λίγο ψάξιμο στο δίχτυ είδα ότι μετράει κάπου στα 65db S/N (A - weighted). Όλα αυτά που ανέφερα στο #2, μετράνε απο 80db και πάνω.
* Yamaha GT2000 85db (DIN-B)
* Pioneer PL-7L 85db (DIN-B)
* Kenwood KP1010/9010/990 90db

To δικό μου (RPM9) και το classic που αναφέρθηκε στο νήμα
* Project RPM 9.2 evolution (73db)
* Project Classic (71db)

Αυτά για τα πλατώ, το θέμα βραχίονα είναι ακόμα πιο περίπλοκο...

Δυστυχώς, δεν αναφέρουν όλοι με πιο standard έγινε η μέτρηση για πιο ασφαλή συμπεράσματα. Κοιτώντας όλα αυτά και προσπαθώντας να βγάλω κάποια άκρη έπεσα και σε ένα ενδιαφέρον link:
www7a.biglobe.ne.jp/~yosh/recspecs.htm

To clearaudio performance dc φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον. Μπορεί και να 'ναι το επόμενο..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγώ πάντως έφτιαξα καπάκι plexiglass με λίγα ευρώ στην Νέα Ιωνία, στο μέγεθος που ήθελα, με 4 χιλιοστών πάχος υλικό, και για να μην υπάρχει πρόβλημα με το καλώδιο σύνδεσης, απλά το έκανα λίγο πιο μεγάλο στην μια του διάσταση (στην πίσω πλευρά και κάτω δλδ), οπότε αγκαλιάζει το μηχάνημα ολόκληρο κ υπάρχει μικρό κενό για το καλώδιο. Τεράστια η διαφορά στο θέμα σκόνης!!

Επειδή ο μικρός φτάνει σιγά σιγά στο σημείο που θα αρχίσει να κόβει βόλτες στο σπίτι, μπορείς να στείλεις περισσότερες πληροφορίες (και καμιά φωτογραφία αν γίνεται; )
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, ειρήνη στον κόσμο και προκοπή...!!!!!
Όλα αυτά που γράφεις τα κάνει το Πινκ με τον PT00? είσαι σίγουρος? το έχεις ακούσει? ή σου τα είπαν?
Καταρχήν γίνεται μια κουβέντα για μηχανήματα ήχου με θέσφατα, τα παλιά καλλίτερα από τα καινούρια ή το αντίθετο, γιατί δεν τα μετράμε να δούμε τι ψάρια πιάνει το καθένα, τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε. Μιλάτε για πικάπ χωρίς να έχετε εξηγήσει αν μιλάτε για πλατώ ή βραχίονα ή κεφαλή ή και ποιους συνδυασμούς. Μιλάτε για καλλίτερο ή χειρότερο ήχο χωρίς να ξεκαθαρίσετε ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτά και φυσικά επ' ουδενί λόγο δεν είναι τι μου αρέσει εμένα προσωπικά ή εσένα.
Δεν είδα πουθενά να γίνεται κουβέντα για τα 90db δυναμικής περιοχής σημερινών κεφαλών ενώ φέρνετε παράδειγμα την v15v.
Δεν είπατε πουθενά ποιος θα ρυθμίσει την ανάρτηση του lp12 διότι το πικαπ με ανάρτηση δεν είναι plug n' play, και ειδικά για lp12 την 10ετία του 70 ήρθε ο ίδιος o Tiefenburn και ρύθμισε όλα τα lp12 τότε (όσων τα έφεραν βέβαια) χρησιμοποιώντας το ειδικό τραπέζι που ο ίδιος είχε κατασκευάσει και που ομολογουμένως του έβγαινε το λάδι να ρυθμίσει την ανάρτηση να μην συντονίζει και μέχρι να το φέρουμε στη Λάρισα πάνω σε φουσκωτή σαμπρέλα και τελικά αυτό ξεσυντονίστηκε πάλι όπως ο ίδιος μας είπε μετά. Ποιός ξέρει εδώ να τα συντονίζει; και εαν το πρόβλημα λυνόταν με ένα κομμάτι λαμαρίνα και το πικάπ απογειώνεται πόσο καλός κατασκευαστής είναι (που είναι, εκτός όμως αυτού του λόγου)?
Η εξέλιξη σήμερα στα πικαπ δεν είναι να ακούγονται καλλίτερα από τα παλιά αλλά να μην ακούγονται, δηλαδή να μην συμμετέχουν.

Χρονια πολλα και απο μενα.
Απο τις εμπειριες μου με πολλα πικαπ αναρτησης,Ευαγγελε,θα ελεγα ναι,το ΡΙΝΚ ΡΤ ΤΟΟ & ANNIVERSARY κανουν ανετα τα πιο πανω και καθολου τυχαια.Ειναι απο τα πικαπ που αποδεδειγμενα/μετρημενα συμμετεχουν λιγοτερο στον συνολικο ηχο και αποτελουν ως τετοια μια σωστη -κατα το δυνατον- βαση για αναλογα αξιολογους βραχιονες και κεφαλες για ενα συνολο αναφορας.Δεν ηταν δηλαδη απο τα πικαπ εκεινα των οποιων ο τελικος ηχος εξαρτατο σχεδον απολυτα απο το ποιος θα ηταν ο βραχιονας η ποια θα ηταν η κεφαλη (βλεπε συνεργεια Linn πικαπ,βραχιονα ,κεφαλης για να μην πω και υπολοιπου συστηματος). Δεν μπορω να σκεφτω πολλα πικαπ σημερα που μπορουν να "παραδοσουν μαθηματα" σε ενα Anniversary.

Το τραπεζι για ρυθμιση του sondek δεν ειναι και κατι περιεργο.Καλως το σχεδιασε ο Ivor για το πικαπ του.Κατι αναλογο μπορει να φτιαξει καποιος για ολα τα πικαπ.Το μεγαλο "πλεονεκτημα" του τραπεζιου Linn απλα ηταν το οτι , αφου τελειωνες με τις ρυθμισεις (στο αλφαδιασμενο sondek) μπορουσες να βιδωσεις και την βαση χωρις να χρειαστει να γερνει το πικαπ δεξια / αριστερα μεχρι να μπουν ολες οι βιδες στην θεση τους και εν συνεχεια να τοποθετηθει το πικαπ σε ενα ηδη αλφαδιασμενο ρακ.Τιποτα αλλο.

Οι δε ρυθμισεις του sondek δεν ειναι καθολου δυδκολες η κατι μυστικο.Μου φαινεται περιεργο που λες οτι βγηκε η πιστη του Ivor να το ρυθμισει.Παλαιοτερα,υπηρχε ενα θεμα με τα top grommets του sondek,που ηταν υπευθυνα για τους αποσυντονισμους της αναρτησης κατα την μεταφορα του πικαπ (προσωπικα ειχα λυση για το θεμα αυτο απο το 1980 και την εφαρμοζα σε καθε sondek που ρυθμιζα με απολυτη επιτυχια),κατι που δεν συμβαινει σημερα με τα νεα top grommets η δεν συνεβαινε απο τοτε με τα πλειστα γνωστα πικαπ αναρτησης,και ειδικοτερα με τα ΡΙΝΚ, Thorens,Ariston,Systemdek,Heybrook (που τυγχανει να γνωριζω και να εχω ρυθμισει παρα πολλα).Αν θελεις το αναλυουμε αυτο,σχολαστικα.

Τελος, να πω οτι με πικαπ του παρελθοντος σε διαφορες κατηγοριες τιμων (σαν reference) οπως systemdek,ariston rd80,most thorens,heybrook tt2, pink pt too/anniversary κλπ , δεν βλεπω θα ελεγα σημερα στις αναλογες τιμες,καλυτερα πικαπ(με την εννοια που το λες),ακομη και βραχιονες.Στις κεφαλες υπαρχει μια σημαντικη βελτιωση απο μερικους κατασκευαστες και συμφωνω μαζι σου.My 2 cents. :ernaehrung004:
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,188
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Δεν πιστεύω ότι τα παλιά είναι αναγκαστικά καλύτερα από τα καινούρια και δεν τα βάζω όλα σε ένα τσουβάλι. Προφανώς και φτιάχνονται πολύ καλά πικάπ σήμερα. Σίγουρα όμως υπάρχουν κάποια παλιά που στέκονται πολύ καλά ακόμα και σήμερα. Πιθανότατα ξεπερνούν αρκετά από τα σημερινά και ταυτόχρονα μπορούν να αποκτηθούν σε ανάλογες ή και χαμηλότερες τιμές.

Για το Linn δεν έχω άποψη, με λίγο ψάξιμο στο δίχτυ είδα ότι μετράει κάπου στα 65db S/N (A - weighted). Όλα αυτά που ανέφερα στο #2, μετράνε απο 80db και πάνω.
* Yamaha GT2000 85db (DIN-B)
* Pioneer PL-7L 85db (DIN-B)
* Kenwood KP1010/9010/990 90db

To δικό μου (RPM9) και το classic που αναφέρθηκε στο νήμα
* Project RPM 9.2 evolution (73db)
* Project Classic (71db)

Αυτά για τα πλατώ, το θέμα βραχίονα είναι ακόμα πιο περίπλοκο...

Δυστυχώς, δεν αναφέρουν όλοι με πιο standard έγινε η μέτρηση για πιο ασφαλή συμπεράσματα. Κοιτώντας όλα αυτά και προσπαθώντας να βγάλω κάποια άκρη έπεσα και σε ένα ενδιαφέρον link:
www7a.biglobe.ne.jp/~yosh/recspecs.htm

To clearaudio performance dc φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον. Μπορεί και να 'ναι το επόμενο..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Επειδή ο μικρός φτάνει σιγά σιγά στο σημείο που θα αρχίσει να κόβει βόλτες στο σπίτι, μπορείς να στείλεις περισσότερες πληροφορίες (και καμιά φωτογραφία αν γίνεται; )
Ξεκινησα αυτο το thread γιατι μου γεννηθηκε η απορία του τιτλου. Ολα ξεκινησαν αφου άκουσα αρκετά πικαπ - συστηματα πλατο βραχιονα κεφαλής - σε συγκριση με το δικό μου ταπεινό lurne romance που εχω εδω και πολλα χρόνια. Ολα τα πικάπ ηταν συγχρονα ακουστηκαν φυσικά στο ίδιο συστημα με το ιδιο phono stage το οποιο διαθετει διπλή εισοδο (audio valve sunilda), και στο 90% -μερικοι ιδιοκτητες δεν θελησαν - ακουστηκαν με την ιδια κεφαλή. Δεν το κρυβω οτι απογοητευτικα, τα περισσότερα απο οσα ακουσα ηταν βασισμένα στο design και την ευκολία χρήσης και τα ακριβα στην υπεραναλυση και τον εντυπωσιασμό. ΚΑΝΕΝΑ δεν ειχε τη μουσικοτητα του lurne μου.

Το πλεξι δεν θα σε σωσει απο το μικρο αν πεσει πάνω και το σπασει μπορει να κοπει χειροτερα, βαση τοίχου ψηλα ειναι η λυση που ακολουθησα εγω.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Πράγματι, σε ότι αφορά το παιδί σου, συμφωνώ κ εγώ για την βάση ψηλά, καθώς το καπάκι καλό είναι αλλά δεν θα σε σώσει απαραίτητα.
Θα τον αποτρέψει βέβαια από το βάλει το χέρι του στο πικάπ κ τον βραχίονά σου.

Το μαγαζί είναι στην Αλέκου Παναγούλη 32 στην Νέα Ιωνία, το τηλ είναι 6974497873 και ο ιδιοκτήτης του είναι ο κος Στάθης Ποθητός.
Μόνο καλά λόγια μπορώ να γράψω !! :a0210:
Του έδωσα τα μέτρα και το έφτιαξε σε λίγες ημέρες.
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: Πίσω στο βασικό ερώτημα κλασσικη αξία ή νεο αίμα

Έχω την εντύπωση ότι αυτό που ψάχνεις δεν υπάρχει. Ψάχνεις για καπάκι που να προστατεύει το πικάπ από τη σκόνη, που σημαίνει ότι πρέπει να κουμπώνει αεροστεγώς. Μπορείς άνετα να το ξεχάσεις, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα πλέον, αν υπήρξε ποτέ. Το καπάκι, όπου προσφέρεται, σκοπό έχει την προστασία από ατυχήματα, από κάτι που θα πέσει πάνω στο πικάπ και θα κάνει ζημιά στη βελόνα, το δίσκο κλπ. Κάτι που είχε νόημα παλιά, όταν είχε πικάπ ο καθένας και δεν το προσεχε ιδιαίτερα γιατί ήταν χρηστικό αντικείμενό όπως είναι τώρα η τηλεόραση ή το DVD Player. Για παράδειγμα ένα Thorens που είχα διέθετε καπάκι από plexiglass και είχε μιά ωραιότατη σχισμή από κάτω που άφηνε να περνάει ένα κάρο σκόνη. Αυτή η ανάγκη δεν υπάρχει πλέον γιατί όσοι έχουν πικάπ είναι φανατικοί και τα προσέχουν σαν τα μάτια τους, το παίξιμο ενός δίσκου είναι πλέον ιεροτελεστία και όχι καθημερινότητα. Η λύση που προτείνω; ένα μεταξωτό πανί, την εφαρμόζει γνωστός μου με μεγάλη επιτυχία στην κατασκονισμένη Λάρισα, στη μέση του Θεσσαλικού Κάμπου.

Πολύ ωραία ιδέα,αυτή του μεταξωτού πανιού!
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, ειρήνη στον κόσμο και προκοπή...!!!!!
Όλα αυτά που γράφεις τα κάνει το Πινκ με τον PT00? είσαι σίγουρος? το έχεις ακούσει? ή σου τα είπαν?

Το ακούω και καθημερινά αν θέλω,δεν μου το είπε κάποιος και δεν μιλώ χρησιμοποιώντας την φαντασία μου..δεν έκανα μετρήσεις,αλλά εμπιστεύομαι την ακοή μου που την έχω εξασκήσει από το 1986 που μπήκα σ αυτό το χόμπι..
Έχω το Pink Export GTi,και είναι το αγαπημένο μου πλατώ,επιπλέον έχω ακούσει και το Anniversary ,γι αυτό και το προτείνω,ενώ για το Sondek ,που και αυτό το έχω και το αγόρασα 3 φορές τουλάχιστον,οι ακουστικές μου εμπειρίες είναι ..χθεσινές ,γιατί το άκουσα με πολύ προσοχή στο Γκέτεμποργκ ,και σε μαγαζί ,αλλά και σε γνωστό τρελλαμένο με πλατώ...που βρέθηκα χθες...
Από μετρήσεις,όχι δεν ξέρω ,αλλά με τη σειρά μου θα ρωτήσω,έχεις ακούσει αυτά που με ρωτάς αν εγώ έχω ακούσει???'Εστω και σε γνωστό ακούγοντας αγαπημένους σου δίσκους?
Με συγχωρείς ..δεν έχω τα χρυσά αυτιά,αλλά έχω και γω τις εμπειρίες μου,την πορεία μου,τους φίλους και γνωστούς,τις 'αναζητήσεις' μου και πίστεψε με δεν είμαι ξερόλας ,αλλά ούτε και ψώνιο.
Μπορεί τα 7-8 πλατώ που έχω να μην είναι στημένα όπως θα ήθελα (αυτό το έγραψα πολλάκις),αλλά πιστεύω ότι συγκρίνοντας με διάφορα συστήματα,εκθέσεις,και με άυλα και cd ...δεν είμαι και άσχετος...
Μάλλον σε πείραξε που κάποια πλατώ που είναι παλιότερης γεννιάς τα πρότεινα..αλλά αυτό που ακούω από κάποια παλιά τουλάχιστον το ακούω και δεν το...φαντάζομαι...ούτε και έχω κάποιο συμφέρον.....
PTOO είναι το πτώτο πλατώ της Pink και δεν είναι βραχίονας,αλλά το μοντέλο με τροφοδοτικό μπαταρίας.....
Για το sondek...μάλλον όλα τα έντυπα παγκοσμίως και όλοι οι reviewers παραλληρούν εβρισκόμενοι υπό την επηροήν ουσιών ...αλλά σε ξαναερωτώ ΕΣΥ ΕΣΎ ΈΧΕΙς ΑΚΟΎΣΕΙ ΣΎΓΧΡΟΝΟ sondek??και ακόμα απάντησέ μου γιατ'ι αυτός ο καημός πολλών μετατροπών από διάφορες εταιρίς όπως Inspire,Origin,Funk Firm,Pink Link,Audio Origami,hercules κ.λ.π.
όλες αυτές πάσχουν από ' placebo ' ?????

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Kαι μένα δεν μ άρεσε η απάντηση που άκουσε χθες ,από αντιπρόσωπο στν Χώρα που έρχομαι εδώ και 33 χρόνια,όταν ζήτησα δηλαδή ένα σετ springs με τα λάστιχα ,ώστε να προσπαθήσω να κάνω τη ρύθμιση μόνος μου (τα δικά μου έχουν φθαρεί εντελώς),μου είπε στη ψύχρα να το φέρω γιατί μόνο οι εξοικειωμένοι 'μπορούν',αλλά δεν παραβλέπω το γεγονός ότι είναι το μοναδικό πλατώ που ξεπέρασε τα 100.000 σε νούμερα πωλήσεων,ότι μπήκε σε μουσεία τέχνης δίπλα σε μεγάλα ονόματα Μηχανικής και ότι όλοι που ακούν Linn είναι άσχετοι και δεν ξέρουν να ακούν,όπως είπε σε Έκθεση γνωστός αντιπρόσωπος σε επισκέπτη στούντιο στην Athens Hi End Show ,αφήνοντας άναυδους τους επισκέπτες όλους ...

Για την πρόταση που έκανα στον συμφορουμίτη τώρα,αν διάβασες καλά το τόνισα ότι σε θέμα 'ανοικτόηχου' χαρακτήρα,να πάρει ΈΝΑ απ τα παλιά Pink..το τόνισα και το ξαναείπα και αν θες άκουσε δίπλα δίπλα ένα απ τα πικάπ που ανέφερες με ένα Pink....ε,,θα ξαφνιαστείς και σύ όπως και τόσοι που ξέρω...ή με SME IV ή με ALPHASON που έχω εγώ,αλλά και με τους παλιούς Rega ακόμα...
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Την διαφορά που ακούω εγώ προσωπικά ,σαν χρήστης του LP 12 παραπάνω από 3 δεκαετίες,είναι το άνοιγμα της σκηνή,το instrument separation,και δεν ξέρω αν φταίει ο 'ντενεκκές' (όπως λεει κάποιος Τούρκος γνωστός με Linn),εννοώ το Keel ,ή τις παραλλαγές,αλλά πάντως 'εξελίχθηκε' ακούγοντας το με Βραχίονα Ekos και Lingo ,αλλά και Klimax.....μπορεί το HiFi Choice να το έθαβε γράφοντας ότι δεν είναι ουδέτερο,αυτό όμως που άκουγα εγώ είναι το 'γλυκό' γκριζάρισμα των Βρετανικών ενισχυτικών..δεν ήταν με τίποτα το ανοικτό άκουσμα ούτε του Ariston,ούτε του Manticore Mantra,αλλά και του Pink...μιλώ για τέλη του 88, κάπου εκεί ,που άκουσα με απλούς ολοκληρωμένους σε σύγκριση μεταξύ τους σε μεγάλο κατάστημα εκεί που ανέφερα και πριν και με εμπορικούς δίσκους μεταχειρισμένους,όπως ακούω και τώρα.....
'Ετσι και το απέκτησα λίγο αργότερα ,συγκρίνοντας Βρετανικά πλατώ με cyrous ΚΑΙ Celestion SL 600 ...
Το τονίζω για το ανοικτόηχο για μένα ηχόχρωμα που κάποιοι έλεγαν ουδετερότητα...γι αυτό και το σύστησα γιατί αν το βρει κάπου με κανα 900 άρι ευρώ που είδα πρόπερσι σε αγγελία...θα χρειαστεί 5πλάσια για να πάρει σύγχρονο και το ΕΝΝΟΩ....σου προτείνω βέβαια να το ακούσεις δίπλα δίπλα ....
Για τα Linn αν όπως λες έχεις εμπειρία ακροάσεων,όλες οι προεναφερθείσες προσπάθειες αναβάθμισης από άλλες εταιρίες είχαν βάση το 'ρυθμό' και 'ροή' ...με προορισμό την ουδετερότητα,λεπτομέρεια..και για μένα κάτι άλλο...
Αυτές οι ιδιαιτερότητες των πλατώ που ανέφερα και που ζω μαζί,δεν αλοιώνονταν απ τα συνοδά...που σημαίνει πολλά.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

..και χρονιάρες μέρες επειδή δεν θέλω να παρεξηγούμαι,στις προτάσεις που έκανα,υπονοώ τις πολύ τσιμπημένες τιμές των καλών σημερινών πλατώ,που σε σύγκριση με τιμές παλιότερων υλοποιήσεων δεν ανταποκρίνονται στις ακουστικές διαφορές...
Ακόμα και στα 4 μεταχειρισμένα δισκάδικα χθες που πήγα,νόμιζα ότι μπήκα σε φαρμακείο για να πάρω 'χημειοθεραπείες'..'
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Την διαφορά που ακούω εγώ προσωπικά ,σαν χρήστης του LP 12 παραπάνω από 3 δεκαετίες

Σε σύγκριση με τα τροποποιημένα των τελευταίων βελτιώσεων που αδυνατώ να ακολουθήσω...έστω και τις κόπιες τους,που όμως ακούγονται πολύ καλά..το δικό μου βγήκε απ το χορό των βελτιώσεων το 2003 (κάτι αλλαγές βέβαια που αφορούσαν βίδες και αλλαγή trampolin,και ένα τιουνάρισμα το 2008)..
Αυτά με το τραπέζι είναι εν μέρει υπερβολές..ο ίδιος ο αντιπρόσωπος της ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ το 2008 προσφέρθηκε να μου το στείλει στην Κω,προς τιμή του,και να ακουθήσω κάποιες οδηγίες που έστω και εμπειρικά ή προσπαθώντας στα χρόνια που πέρασαν,πιστεύω ότι έμαθα...
Να υπενθυμίσω ότι το 1993 προσπαθώντας να 'φέρω στα ίσια' τα αριστερόστροφα springs του Linn Nirvana (μετά έγιναν δεξιόστροφα στο Valhala,τα έχω 2 ζεύγη ακόμα και στα αναρτώ να τα θυμηθείς με την επιστροφή),καταίδρωσα και βγάζοντας_βάζοντας το ρεύμα,´για να τσεκάρω,κόντεψα να φύγω αδιάβαστος..από ηλεκτροπληξία,μετά από δεκάωρο προσπάθειας...γι αυτό και το πούλησα εκείνο και πήρα ολοκαίνουριο ,απ τα νεύρα μου..όμως στο ίδιο phono,σε σύγκριση με το Axis και το Mitchell και με τους ίδιους δίσκους κατάλαβα ότι δεν απείχε πολύ απ το σωστό γιατί έπαιζε πιο καλά...μπορεί να έγινε και τυχαία..οδηγό είχα ένα βιβλίο που πήρα απ το Accesories του Hi Fi News...
Όμως αυτό που είναι αλήθεια πρέπει να λέγεται..το καινούριο βελτιωμένο Sondek είναι καλύτερο...αλλά με τόσα λεφτά..προτιμώ Pink και Xerxe..
Nα πω και λίγο για το Michell ,ότι έπαιξε πολύ καλύτερα από τότε που το είχα ,αλλά με Illustrius βραχίονα..
Οι συγκρίσεις και τα πορίσματα για τις διαφορές ή και υπεροχές των πλατώ που είχα δεν άλλαζαν είτε στο Phono της Linn,είτε στον Luxman,Cyrous 1/ 2 ,ή σε κάτι γαιδούρια Onkyo pro-power.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,188
Mισο λεπτο να ριξουμε --σεντόνι-- εστω και μεταξωτο πανω απο το πικάπ αυτό θυμιζει μετακομιση οχι λυση, ασε που ειναι το πιο ωραιο διακοσμητικό στο σαλόνι.
Τα εργα τεχνης μπαινουν σε διαφανο για να θαυμαζονται και να γλυτώνουν και ενα 70% απο τη σκόνη. Για το αλλο 30%, υπαρχει και το ξεσκονιστηρι.
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Σ'αυτή την άτιμη ζωή,χρειάζονται και οι συμβιβασμοί.
Οπότε δίνεις προτεραιότητες!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το μεταξωτό είναι αντιστατικό.

Στάλθηκε από το SM-T210 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

..και ανεπαίσθητου βάρους!
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Δεν είπατε πουθενά ποιος θα ρυθμίσει την ανάρτηση του lp12 διότι το πικαπ με ανάρτηση δεν είναι plug n' play, και ειδικά για lp12 την 10ετία του 70 ήρθε ο ίδιος o Tiefenburn και ρύθμισε όλα τα lp12 τότε (όσων τα έφεραν βέβαια) χρησιμοποιώντας το ειδικό τραπέζι που ο ίδιος είχε κατασκευάσει και που ομολογουμένως του έβγαινε το λάδι να ρυθμίσει την ανάρτηση να μην συντονίζει και μέχρι να το φέρουμε στη Λάρισα πάνω σε φουσκωτή σαμπρέλα και τελικά αυτό ξεσυντονίστηκε πάλι όπως ο ίδιος μας είπε μετά. Ποιός ξέρει εδώ να τα συντονίζει; και εαν το πρόβλημα λυνόταν με ένα κομμάτι λαμαρίνα και το πικάπ απογειώνεται πόσο καλός κατασκευαστής είναι (που είναι, εκτός όμως αυτού του λόγου)?

https://www.youtube.com/watch?v=S-oKp__mHMY
Αναρωτιέμαι αν έχεις δει αυτήν τη λαμαρίνα από κοντά και πως απομωνώνει,δουλεύει και ρυθμίζεται..δεν εννοώ τα 80ς,αλλά τώρα...και δεν ξεριθμίζεται καθόλου εύκολα πια..
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Το βιντεο δεν θα το χαρακτηριζα και πολυ βοηθητικο.
Οι ρυθμισεις της αναρτησης του sondek δεν εχουν να κανουν μονο με το πανω/κατω αλλα και με την περιστροφη του καθε ελατηριου γυρω απο τον εαυτο του ωστε και τα τρια αφου ρυθμιστουν σωστα να κεντραρουν το armboard τελεια σε σχεση με το plinth/top plate.
Οι απορυθμισεις του sondek προερχονταν απο την μετακινηση των ελατηριων γυρω απο τον εαυτο τους καιοχι απο το πανω/κατω.Αυτο ειχε να κανει με τα top rubber grommets που δεν μπορουσαν να συγκρατησουν τα ελατηρια απο το να περιστρεφονται κυριως κατα την μεταφορα του πικαπ(γι αυτο και τα ρυθμισμενα πικαπ απορυθμιζονταν μεχρι να τα πας σπιτι :smile: ).Επισης ολες οι ρυθμισεις γινονται χωρις το καλωδιο του βραχιονα το οποιο μπαινει μετα τις ρυθμισεις και στερεωνεται στην θεση με το σωστο τεντωμα εκει οπου δεν θα ενοχλησει το κεντραρισμα του armboard που ηδη εγινε.To καλωδιο,αφου μπει τελευταιο,αποτελει πλεον μερος της αναρτησης.
 
Last edited:

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Παρ όλα τα αναφερθέντα σχόλια για τον ήχο του utube,μπορείς χρησιμοποιώντας ακουστικά να ακούσεις κάποια βίντεο και να βγάλεις κάποια συμπεράσματα.
Σ αυτό παίζει με λαμπάτους οδηγώντας τα JBL 4525 (μεγάλο και απατηλό όνειρο μου) με sub και superteeter....
https://www.youtube.com/watch?v=gQFRvq0RbeU&t=198s

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το βιντεο δεν θα το χαρακτηριζα και πολυ βοηθητικο.
Οι ρυθμισεις της αναρτησης του sondek δεν εχουν να κανουν μονο με το πανω/κατω αλλα και με την περιστροφη του καθε ελατηριου γυρω απο τον εαυτο του ωστε και τα τρια αφου ρυθμιστουν σωστα να κεντραρουν το armboard τελεια σε σχεση με το plinth/top plate.
Οι απορυθμισεις του sondek προερχονταν απο την μετακινηση των ελατηριων γυρω απο τον εαυτο τους καιοχι απο το πανω/κατω.Αυτο ειχε να κανει με τα top rubber grommets που δεν μπορουσαν να συγκρατησουν τα ελατηρια απο το να περιστρεφονται κυριως κατα την μεταφορα του πικαπ(γι αυτο και τα ρυθμισμενα πικαπ απορυθμιζονταν μεχρι να τα πας σπιτι :smile: ).Επισης ολες οι ρυθμισεις γινονται χωρις το καλωδιο του βραχιονα το οποιο μπαινει μετα τις ρυθμισεις και στερεωνεται στην θεση με το σωστο τεντωμα εκει οπου δεν θα ενοχλησει το κεντραρισμα του armboard που ηδη εγινε.To καλωδιο,αφου μπει τελευταιο,αποτελει πλεον μερος της αναρτησης.

Αυτό το βίντεο το έβαλα κιόλας για ένα σχόλιο που έχει κάνει κάποιος πιο κάτω για έναν 'αλλο τρόπο"...
Έχεις δίκιο για τα παλιά και αυτό προσπάθησα να πω χθες βράδυ,ότι έκανα κάποιες προσπάθειες και κόντεψα να σκάσω παλιά,γιατί ρυθμίζοντας το ένα σε σχέση με τα άλλα,κάτι άλλαζε ...και ξανά...όμως δεν είναι έτσι τώρα Πάνο,με τα καινούρια υλικά και έχω παρακολουθήσει από κοντά γνωστό μου που ήταν Linn Dealer , (έκλεισε βέβαια επειδή έπρεπε να πουλά μόνο Linn αλλά τον διέρρηξαν κιόλας)...
Αυτοί που το κάνουν έχουν αποκτήσει την επιδεξιότητα να το φέρνουν με λίγες κινήσεις εκεί που πρέπει και να μην ξερυθμίζεται εύκολα....
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Αυτοί που το κάνουν έχουν αποκτήσει την επιδεξιότητα να το φέρνουν με λίγες κινήσεις εκεί που πρέπει και να μην ξερυθμίζεται εύκολα....
Ακριβως.Οι κινησεις ειναι απλες και για καποιον που ξερει το "σκεπτικο" ειναι πολυ απλο. Τα νεα ελατηρια/grommets το κανουν ακομη πιο ευκολο λογω σταθεροτητας :a0210:
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Πάντως με το finger push check ,δεν γαίνεται να κάνει οριζόντια κίνηση...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κρίμα που δεν έχει τα καινούρια grommets ,να δείξω τη διαφορά..με τα παλιά δικά μου ...που σαν μερικές αναρτήσεις ηχείων παμπάλαιες(π.χ. τις παλιές των Spendor μου)...,είχαν γίνει κάτι ανάμεσα σε πέτσα και σκληρό λάστιχο .. αποτρέποντας τις 'πλάγιες κινήσεις ',που δείχνουν πόσο ...αρρύθμιστο είναι ένα ντεκ αυτής της φιλοσοφίας ..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αυτό το άτομο έχει πάντως πάρα πολλά βιντεάκια ,από πολλά πλατό που πουλάει αφού τα ανασκευάζει,ή απλά ρυθμίζει..αξίζει να δει κάποιος μερικά,ώστε να καταλάβει την εμπειρία ,αλλά το ότι το κατέχει το άθλημα..δεν είμαι διαφημιστής του,κάτι mail ανταλλάξαμε.....ίσα ίσα που το ξανάπα για τον Πάνο ότι εδώ μέσα ξέρει τι λέει χωρίς προκαταλήψεις ή θαψίματα όπως κάνουν κάποιοι...