ilias
Supreme Member
Εδω παντως η πολη, αν και επιπεδη, δεν ειναι φιλικη για ποδηλατα αλλα και δικυκλα γενικα... εκτος του οτι -πιθανως λογω κλιματος, μακρυς χειμωνας, αλλα και κοστους- οι μοτοσυκλετες/παπακια ειναι σπανιο ειδος, ακομα και τα ποδηλατα δεν βολευουν... δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι (πριν 5-6 μηνες εκαναν κατι υποτυπωδεις διπλα σε κεντρικες αρτηριες, τυπου θεσσ/νικης δηλαδη κοβονται αποτομα, σε βγαζουν σε πεζοδρομια ή εξαφανιζονται για καποια μετρα και συνεχιζουν μετα,, ουτε 5 χλμ δεν τους υπολογιζω, κοινως, μαλλον κανενα επιδοτουμενο προγραμμα εφαγε καποιος), οι δρομοι ειναι γεματοι λακουβες, σαμαρια, φαγωματα κτλ κτλ. οι σιδηροτροχιες απο τα τραμ δεν βοηθουν επισης, και το χειροτερο, οι οδηγοι μπορει να σεβονται τις διαβασεις πεζων, αλλα με τα δικυκλα παθαινουν αμοκ...
Αντιθετως... η Βιεννη ειναι η χαρα του ποδηλατη... δεν τολμω να φανταστω τι ισχυει σε ολλανδια ή γερμανια...
Καπως βελτιωνει τα πραγματα για το ποδηλατο/πατινια καποιοι επαρχιακοι παραδρομοι, ευθειες, παραλληλα με τις σιδηροτροχιες για Βουδαπεστη ή Βιεννη που ειναι 30-40 χλμ ασφαλτος, μονο για ποδηλατα, και καθε λιγο υπαρχουν καντινες... αυτοι τραβανε κοσμο και τον χειμωνα, και κυριως τα Σαββατοκυριακα...
Αντιθετως... η Βιεννη ειναι η χαρα του ποδηλατη... δεν τολμω να φανταστω τι ισχυει σε ολλανδια ή γερμανια...
Καπως βελτιωνει τα πραγματα για το ποδηλατο/πατινια καποιοι επαρχιακοι παραδρομοι, ευθειες, παραλληλα με τις σιδηροτροχιες για Βουδαπεστη ή Βιεννη που ειναι 30-40 χλμ ασφαλτος, μονο για ποδηλατα, και καθε λιγο υπαρχουν καντινες... αυτοι τραβανε κοσμο και τον χειμωνα, και κυριως τα Σαββατοκυριακα...