Εγω εχω αγορασει αυτο εδω ! ΑΚΑΙ GX - 75 MK II
η φωτο ειναι απο το ΕΒΑΥ ....
ειναι ακριβως το ιδιο αλλα με ξυλινα πλευρικα !!!!!!
3 κεφαλες 3 μοτερ κτλ, ........
ηχος ΑΨΟΓΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
το είχα σαν δεύτερο , για να μην " καίω " το dragon , είχε φάει ατελείωτες ώρες στο repeat γι α να μην μένει το σήμα στον πομπό κενό ,,, και ποτέ του δεν μάσησε :bigcry: τίποτε :2thumb22sup:Αλλα ευχαριστως αγοραζω και αυτο εδω .......
εργαλειοοοοοο!!!!
:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
ONKYO TA 2090
Αν και είμαστε offtopic, ακούς ακόμη απο κασσέτα?
Αν και είμαστε offtopic, ακούς ακόμη απο κασσέτα?
Χωρίς σύστημα αποθορυβοποίησης τόσο στην εγγραφή όπως φυσικά και στην αναπαραγωγή με κασέτες τουλάχιστον χρωμίου,όπου η πόλωση είναι στα 70 ms για λιγότερο φύσημα, υπάρχουν περισσότερα δυναμικά.
Aυτό που λες για τα δυναμικά δεν το έχω προσέξει...
Οι περισσότερες κασέτες μου είναι γραμμένες από δίσκους βινυλίου που δανειζόμουν από φίλους και γνωστούς, οπότε το βινύλιο δεν έχει και καμμιά τρομερή δυναμική περιοχή... Ισως για αυτό να μην το έχω προσέξει.
Τώρα όμως που το είπες θα δοκιμάσω να ηχογραφήσω μερικά κομμάτια από επιλεγμένα CDs με και χωρίς Dolby για να δω τι γίνεται. Ενδιαφέρον πάντως.
Και ακούγεται και λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Εφόσον το Dolby κατά την εγγραφή δυναμώνει +10dB τα πρίμα άρα θα μειώνεται αντίστοιχα και η δυναμική περιοχή τουλάχιστον σε αυτές τις συχνότητες που επεμβαίνει το Dolby.
Εγω γραφω με dolby B και ακουω χωρις dolby. Eχω διαπιστωσει οτι το dolby κατα την αναπαραγωγη, εκτος απο το θορυβο περιοριζει και το ευρος των υψηλων συχνοτητων (καθοτι και ο θορυβος αποτελει υψηλη συχνοτητα και δεν μπορει να αντιμετωπισθει επιλεκτικα).
Επειδη ο θορυβος εμφανιζεται βασικα μεταξυ των κομματιων (στα κενα ) της ηχογραφησης, οπου το σημα ειναι μηδενικο, γραφω τις κασετες χωρις καθολου κενο μεταξυ των τραγουδιων.
Αυτό απο που προκύπτει?...Τη θεωρητικη προσεγγιση που εκανες, την εχω κατα νου, δεδομενου οτι την εχω διαβασει σε περιοδικο του χωρου.
Στην πραξη ομως εχω διαπιστωσει, οχι μονο εμπειρικα-ακουστικως, αλλα με εργαλειο εναν αναλυτη φασματος που εχω στην κατοχη μου, οτι με τον τροπο που προαναφερα ο ηχος της κασετας ειναι πιο κοντα σε αυτον του cd απο την αποψη του ευρους της αποκρισης συχνοτητων, δεδομενης και της δυσκολιας του συστηματος (μαγνητικη ταινια - κεφαλη εγγραφης / αναπαραγωγης) να εγγραψει και να αναπαραγει συχνοτητες ανω των 13.000 Hz.
Τη θεωρητικη προσεγγιση που εκανες, την εχω κατα νου, δεδομενου οτι την εχω διαβασει σε περιοδικο του χωρου.
Στην πραξη ομως εχω διαπιστωσει, οχι μονο εμπειρικα-ακουστικως, αλλα με εργαλειο εναν αναλυτη φασματος που εχω στην κατοχη μου, οτι με τον τροπο που προαναφερα ο ηχος της κασετας ειναι πιο κοντα σε αυτον του cd απο την αποψη του ευρους της αποκρισης συχνοτητων, δεδομενης και της δυσκολιας του συστηματος (μαγνητικη ταινια - κεφαλη εγγραφης / αναπαραγωγης) να εγγραψει και να αναπαραγει συχνοτητες ανω των 13.000 Hz.
Τη θεωρητικη προσεγγιση που εκανες, την εχω κατα νου, δεδομενου οτι την εχω διαβασει σε περιοδικο του χωρου.
Στην πραξη ομως εχω διαπιστωσει, οχι μονο εμπειρικα-ακουστικως, αλλα με εργαλειο εναν αναλυτη φασματος που εχω στην κατοχη μου, οτι με τον τροπο που προαναφερα ο ηχος της κασετας ειναι πιο κοντα σε αυτον του cd απο την αποψη του ευρους της αποκρισης συχνοτητων, δεδομενης και της δυσκολιας του συστηματος (μαγνητικη ταινια - κεφαλη εγγραφης / αναπαραγωγης) να εγγραψει και να αναπαραγει συχνοτητες ανω των 13.000 Hz.
Αυτό απο που προκύπτει?...
Εγώ πάντως μόλις απέκτησα το πρώτο 3κέφαλο κασετόφωνό μου (Teac κάτι.. το '96) συνειδητοποίησα το πόσο λάθος (σε σχέση με το CD) παίζει η κασέτα.
Αυτό συνέβη ενώ έγραφα από CD, κατά τη διάρκεια την ρύθμισης του bias, ενώ άκουγα από τα ακουστικά και άλλαζα μεταξύ εισόδου (από το CD) και monitoring του σήματος που μόλις είχε γραφτεί στην ταινία. Τρομακτική η διαφορά. Ο ήχος πολύ πιο "ζεστός", αλλά προφανώς και "λάθος", σε σχέση με το CD.
Αυτό ήταν ένα παλιό κόλπο που το κάναμε σε κασετόφωνα με μειωμένη απόκριση.Eάν μιλάς για ένα κασετόφωνο με απόκριση συχνότητος έως τα 13.000Hz που σημαίνει -3dB εκεί, το να σηκώσει το Dolby +10dB τις συχνότητες αυτές, δηλαδή να τις φέρει στο +7dB τότε σαφώς και αυξάνεται το εύρος συχνοτήτων του συγκεκριμένου κασετοφώνου με αυτό το "τέχνασμα" να γράφεις δηλαδή με Dolby και να παίζεις χωρίς. Αν όμως μιλάμε για ένα κασετόφωνο το οποίο φθάνει άνετα τα 19~20Khz τότε αυτό το "κόλπο" δεν θα αυξήσει το εύρος συχνοτήτων, απλώς θα κάνει τα πρίμα να ακούγονται δυνατότερα.
Αυτό απο που το συμπέρανες?Εγώ πάντως μόλις απέκτησα το πρώτο 3κέφαλο κασετόφωνό μου (Teac κάτι.. το '96) συνειδητοποίησα το πόσο λάθος (σε σχέση με το CD) παίζει η κασέτα.
Αυτό συνέβη ενώ έγραφα από CD, κατά τη διάρκεια την ρύθμισης του bias, ενώ άκουγα από τα ακουστικά και άλλαζα μεταξύ εισόδου (από το CD) και monitoring του σήματος που μόλις είχε γραφτεί στην ταινία. Τρομακτική η διαφορά. Ο ήχος πολύ πιο "ζεστός", αλλά προφανώς και "λάθος", σε σχέση με το CD.