Καλημέρα FABIAWRC.
Καταρχάς, ευχαριστούμε πολύ για τις κατατοπιστικότατες φωτογραφίες!! Όντως η ''μαύρη χήρα'' είναι ένα εκπληκτικό μείγμα με άριστα αποτελέσματα. Τα συγχαρητήρια πάνε στα παιδιά του hometheatershack που το πάλευαν πολύ καιρό μέχρι να καταλήξουν σε αυτή τη φόρμουλα. Θα ήθελα να κάνω μια-δυο παρατηρήσεις...
Το κακό με τις φωτογραφίες μισές-μισές είναι ότι δεν μπορείς να ρυθμίσεις brightness/contrast ταυτόχρονα και στις 2. Έτσι, αν το ρυθμίσεις σωστά για τη ''χήρα'' η διπλανή εικόνα θα φαίνεται πεπλάτη, ενώ αν ρυθμίσεις τη δίπλα, η ''χήρα'' θα φαίνεται κρασσαρισμένη. Φυσικά, αυτό τίποτα δεν αλλάζει ότι η διαφορά θα είναι αναλογική ακόμα και αν υπήρχε τρόπος να ρυθμίσουμε φωτεινότητα και κόντραστ ξεχωριστά σε κάθε εικόνα.
Αυτό που γράφεις για τα λευκά και τα μαύρα, ισχύει στο ακέραιο. Η ''χήρα'' παίζει στο Ν7.5, παρόλ' αυτά και λόγω του αλουμινοχρώματος, το φως που κόβει είναι της τάξης του 20% ενώ πετυχαίνει σχεδόν τα ίδια μαύρα με ένα γκριζάκι τυπικό κλίμακας Ν7.5. Η διαφορά είναι στα λευκά, όπου στη δεύτερη περίπτωση μέτρησα μείωση της τάξης του 40%.
Τέλος, θέλω να σε ρωτήσω κάτι...
Γράφεις ότι είχες ανομοιομορφία στο βάψιμο. Φαντάζομαι χρησιμοποίησες το ρολό που προτείνεται. Επειδή και 'γω είχα το ίδιο φαινόμενο, όμως, το είχα αποδώσει στο eggshell φινίρισμα της μπογιάς (είναι ελαφρώς glossy-τεράστιο λάθος!!), θέλω να σε ρωτήσω το εξής:
Είχες κάθετες λωρίδες με μπογιά ματ?
Επίσης, από hotspot πως πας? Διότι με το eggshell είχα τεράστιο hotspot.
Κάτι τελευταίο...
Η ''χήρα'' μπορεί να είναι γκρίζο Ν7.5, αλλά, λόγω του αλουμινοχρώματος παίζει με κέρδος 0,9. Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις πολύ φωτεινών προβολέων ότι λαμπυρίζουν εξαιτίας των μικροσκοπικών κομματιών αλουμινίου. Όλα αυτά κρίνονται στην πράξη και ανάλογα με το πόσο φως χτυπάει την οθόνη. Πάντως, σαν γενική αρχή, τα παιδιά πέρα από τον Ατλαντικό, δεν προτείνουν τη ''χήρα'' σε πολύ φωτεινούς προβολείς, αλλά, ένα ουδέτερο γκριζάκι.