Πότε αλλαζουμε κεφαλή?

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,138
Ας μου επιτραπεί κι εμένα να γράψω την άποψη μου, το hi-end στον ήχο δεν είναι μόνο χρήματα ούτε έχει άμεση σχέση με την ηλικία είναι ένα σύνολο πραγμάτων που καμία φορά περιλαμβάνει τα παραπάνω. Είχα την ευτυχία να κάνω την αγάπη μου εργασία και υπήρξα επαγγελματίας στο χώρο μας για αρκετά χρόνια. Η εργασία μου απαιτούσε να επισκέπτομαι πελάτες με πολύ ακριβά συστηματα. Είδα πανάκριβα συστήματα με τραγικό ήχο και ταπεινά συστηματικά που με φτηνές αλλά έξυπνες λύσεις κελαηδούσαν. Ο κάθε άνθρωπος έχει τις ιδέες για το χώρο και το σύστημα του που μπορεί να είναι μοναδικές και να κάνουν τη διαφορά, για το λόγο αυτό θεωρω ότι δεν πρέπει να κρίνουμε ΚΑΝΕΝΑ. Γιατί τελικά κανένα μετρητικο μηχάνημα δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα που να μπορεί συνολικά να μου πει αυτό που μου λένε τα αυτιά μου. Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν δεν ξέρω αν θα μπορώ να πω το ίδιο μετά τα 68. Προς στιγμής είμαι μακριά ακόμα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Ενα στοιχειο που συνηθως εχουν οι φθαρμενες βελονες ειναι κατι σαν βραχναδα στις φωνες,σαν κακο tracking η θορυβος (που θυμιζει φθαρμενο η λερωμενο δισκο ενω δεν ειναι) που αναμειγνυεται με τις φωνες.Σιγουρα η καινουργια βελονα θα εχει την λεπτομερεια,αλλα επισης και την διαυγεια,χαμηλοτερο θορυβο κλπ.
Αυτο που προσεξα με τις sas & micro-ridge ειναι οτι οταν φθαρουν,ναι μεν μπορεις να το αντιληφθεις,αλλα δεν ειναι τοσο ενοχλητικες οπως ακιδες χειροτερης σχεδιασης/σχηματος.
Χανουν απο την ατακα γενικα και τα δυο ακρα χανουν την εκταση τους σε καποιο βαθμο.Εχουν γενικα πιο στρογγυλεμενο ηχο,και μαλλον γι αυτο δεν ειναι τοσο ενοχλητικες οπως π.χ μια ελλειπτικη η σφαιρικη ακιδα.
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Απάντηση: Re: Πότε αλλαζουμε κεφαλή?

@ geovar. φιλε Γιωργο,(αν μου επιτρεπειϛ να σε αποκαλω με το ονομα σου), το πλυσιμο στη μπανιερα δεν ηταν συμβουλη η κατευϴυνση. ουτε προτροπη σε αλλα μελη να ακολουϴησουν τον τροπο. απλα ηταν και εν μερη ειναι ο δικοϛ μου τροποϛ. 2 .."ακου τον ταδε δισκο και ϴα καταλαβειϛ αν ϴελει αλλαγη η κεφαλη σου..." Εεε δε νομιζω να`χω πει ποτε κατι τετοιο. 3. οταν ερϴει η ωρα να ζητησω συμβουλη για τιϛ κεφαλεϛ μου, φυσικα και ϴα το κανω. απλα εχουν λιγεϛ ωρεϛ ακομα. 4. αν βρω δισκο τεστ,ϴα τον αγορασω.5. με δισκουϛ ασχολουμαι απο την εφηβεια. τωρα ειμαι 52. αρκετουϛ στον περιγυρο μου εχω προτρεψει να ασχοληϴουν, κανειϛ δεν τα παρατησε. Και τελοϛ, εχειϛ ολο το ελευϴερο να σημειωνειϛ λαϴοϛ τεχνικεϛ, οδηγιεϛ, κλπ. πεϛ μου μονο αν δεν πρεπει να ξαναγραψω στο hi end, γιατι για μενα ειναι λιγο δυσδιακριτα τα συνορα-bye-

vlad66 μπορείς να γράφεις όπου θες και ότι θες , άλλωστε scripta manent . Δίσκο Τεστ μπορώ να σου δανείσω αν νομίζεις πως σου χρειάζεται παρ'όλο που εμπιστεύεσαι τα αυτιά σου ή να σου υποδείξω κάποιο καλό.Περίεργο πάντως, ασχολείσαι λες ~30 χρόνια με το βινύλιο και δεν έχεις νοιώσει την ανάγκη ενός δίσκου τεστ έστω και δανεικού;;;;!!!
- Λες.... "τωρα ειμαι 52......" !! Σκιάχτηκα ρε φίλε, παρ´όλο που σου "ρίχνω" και καμιά εικοσαριά .
Το σταματάω εδώ γιατί μάλλον παρατράβηξε και με ευθύνη μου ίσως.-
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Και 'στρογγυλέματα' επίσης,χάνεται κάπως αυτό το 'sparkle',το τίμπρο 'ξύνει'...σαν κακή ρύθμιση όπως γραάψατε...
Έχει μήπως κάνει δοκιμές με εγγραφές σε χρωμίου,μετάλλου, και cd-r?ανά 6μηνο βέβαια...
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,138
Και 'στρογγυλέματα' επίσης,χάνεται κάπως αυτό το 'sparkle',το τίμπρο 'ξύνει'...σαν κακή ρύθμιση όπως γραάψατε...
Έχει μήπως κάνει δοκιμές με εγγραφές σε χρωμίου,μετάλλου, και cd-r?ανά 6μηνο βέβαια...
Νομίζω ότι με αυτή τη διαδικασία δεν μπορείς να βγάλεις άκρη τουλάχιστον με τα cd-r που δοκίμασα είναι μεγάλο το χάσιμο από την εγγραφη. Με κασσέτες δεν ξερω τι γινετε δεν έχω πια.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Ίσως το έχεις δει με μικρότερο ενδιαφέρον,όταν λέω cd r εννοώ το κάψιμο μέσω αναλογικής εξόδου,που όταν γίνει μ ένα καλό καλώδιο ,δίνει φοβερά αποτελέσματα..
Βέβαια οι digital κόπιες είναι ανώτερες ,αλλά πίστεψέ με έχουν καλό αποτέλεσμα και οι αναλογικές.
Έχω ξαναγράψει αν θυμάσαι ότι σύγκρινα αναφοράς εγγραφή,απ τις USA εκδόσεις δίσκου που μετέτρεψα σε cd -r σχετικά ακριβό,και έπειτα το σύγκρινα με το εμπορικό αντίτυπο σε cd ,που αγόρασα από ένα δισκάδικο Αθήνα...
Με την εγγραφή και μετά ακρόαση με ένα sony discman original
π.χ. https://www.ebay.co.uk/itm/SUPER-RA...4992?hash=item1ed6cb6db0:g:3XgAAOSw8DJaSSxY,ή μετάλλου σε Sony walkman ναι του 1983 με ακουστικά (που δεν είναι και πανάκριβα),ακούς ένας μέρος απ το στήσιμο του αναλογικού σου..
Παλιά κάποιοι ραδιοφωνικοί που έχω δουλέψει (αλλά και από γνωστούς μέσα)..κάπως έτσι διόρθωναν προβλήματα ...
Κοίταξέ το ,επειδή περνάνε πολλές πληροφορίες ,ακόμη και ambience...λεπτομέρειες εγγραφής και κυρίως ακούγεται αν είναι φθαρμένη μια ακίδα....
Έχω πολλά αντίτυπα σε μαγνητικά μέσα αποθήκευσης και ψηφιακά ,τεστάροντας αναλογικά απ το 80 περίπου..
Κατ αρχήν δεκαετία του 80 να σου πω ένα παράδειγμα,ακόμα και εγγραφές από δισκάδικα που παίρναμε οι παλιότεροι βλέπαμε διαφορές,αν ένα κανάλι είναι τσιμπημένο λόγω προχειρότητας ή αδιαφορίας.
Και οι σταθμοί και τα clubs και τα καφέ ,και οι Disco είχαν το μέλημα της φθοράς και του ατυχήματος...και αυτοί δεν είχαν άλλο μέσο αναπαραγωγής,έπαιζαν μόνο δίσκο και θυμάμαι πάντα σε σταθμούς να υπάρχουν 3-4 ανταλλακτικά shure ,audio techn κ.λ.π
To θέμα καλού σήματος δεν απασχολεί μόνο εμάς,είναι θέμα της κοινότητάς μας απ τα τέλη του 70...απλά ήταν που παρακολουθούσαν περιοδικά όπως ήχος και σχετικές οδηγίες για στήσιμο κεφαλής ,αντισκέιτιγκ,vta,βάρος ανάγνωσης ..
Να πω και ένα παράδειγμα,1987 που επισκέφτηκε το club που δούλευα τεχνικός απ τη Liryc που τότε αντιπροσώπευε τα Linns,Magnepan,JBLs ,Mark,κάποια επαγγελματικά,μίκτες π.χ. και στο στήσιμο που πήγε να κάνει στα πλατό,έκανε πάρα πολύ ώρα και 2-3 ημέρες ,μετρούσε,και κανείς δεν καταλάβαινε..απλά πίστευαν κάποιοι ότι βάζουμε το βάρος έτσι απλά και θα παίξει...
Και όμως αυτό ρύθμιζε και άκουγε,ξανά άκουγε και έκανε εγγραφές,άσχετα αν αυτά τα συστήματα μπορούν να ρυθμιστούν λόγω equalizers και πολυενισχύσεων...
Προσωπικά έχω αντιγραφές απ τα πρώτα μου συστήματα και ακούω συχνά 'ντουμλπαρίσματα' δίσκων...απ το πρώτο μου Linn..
Και βέβαια μην ξεχνάμε όλοι το μοτό που πήγε να περάσει η Linn (με τρόπο που το περνούσε) και τα περιοδικά ,ότι ''rubbish in ...rubbish out''...
Σου έχει τύχει να ψάχνεις να υπάρχει πιθανότητα υπερβολικών συριστικών αλλά να μην προέρχονται απ την κεφαλή αλλά από κάποιο άλλο κρίκο της αλυσίδας?
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
μπορούν να ρυθμιστούν λόγω equalizers και πολυενισχύσεων...

να 'τιουναριστούν' εννοώ.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,138
Ίσως το έχεις δει με μικρότερο ενδιαφέρον,όταν λέω cd r εννοώ το κάψιμο μέσω αναλογικής εξόδου,που όταν γίνει μ ένα καλό καλώδιο ,δίνει φοβερά αποτελέσματα..
Βέβαια οι digital κόπιες είναι ανώτερες ,αλλά πίστεψέ με έχουν καλό αποτέλεσμα και οι αναλογικές.
Έχω ξαναγράψει αν θυμάσαι ότι σύγκρινα αναφοράς εγγραφή,απ τις USA εκδόσεις δίσκου που μετέτρεψα σε cd -r σχετικά ακριβό,και έπειτα το σύγκρινα με το εμπορικό αντίτυπο σε cd ,που αγόρασα από ένα δισκάδικο Αθήνα...
Με την εγγραφή και μετά ακρόαση με ένα sony discman original
π.χ. https://www.ebay.co.uk/itm/SUPER-RA...4992?hash=item1ed6cb6db0:g:3XgAAOSw8DJaSSxY,ή μετάλλου σε Sony walkman ναι του 1983 με ακουστικά (που δεν είναι και πανάκριβα),ακούς ένας μέρος απ το στήσιμο του αναλογικού σου..
Παλιά κάποιοι ραδιοφωνικοί που έχω δουλέψει (αλλά και από γνωστούς μέσα)..κάπως έτσι διόρθωναν προβλήματα ...
Κοίταξέ το ,επειδή περνάνε πολλές πληροφορίες ,ακόμη και ambience...λεπτομέρειες εγγραφής και κυρίως ακούγεται αν είναι φθαρμένη μια ακίδα....
Έχω πολλά αντίτυπα σε μαγνητικά μέσα αποθήκευσης και ψηφιακά ,τεστάροντας αναλογικά απ το 80 περίπου..
Κατ αρχήν δεκαετία του 80 να σου πω ένα παράδειγμα,ακόμα και εγγραφές από δισκάδικα που παίρναμε οι παλιότεροι βλέπαμε διαφορές,αν ένα κανάλι είναι τσιμπημένο λόγω προχειρότητας ή αδιαφορίας.
Και οι σταθμοί και τα clubs και τα καφέ ,και οι Disco είχαν το μέλημα της φθοράς και του ατυχήματος...και αυτοί δεν είχαν άλλο μέσο αναπαραγωγής,έπαιζαν μόνο δίσκο και θυμάμαι πάντα σε σταθμούς να υπάρχουν 3-4 ανταλλακτικά shure ,audio techn κ.λ.π
To θέμα καλού σήματος δεν απασχολεί μόνο εμάς,είναι θέμα της κοινότητάς μας απ τα τέλη του 70...απλά ήταν που παρακολουθούσαν περιοδικά όπως ήχος και σχετικές οδηγίες για στήσιμο κεφαλής ,αντισκέιτιγκ,vta,βάρος ανάγνωσης ..
Να πω και ένα παράδειγμα,1987 που επισκέφτηκε το club που δούλευα τεχνικός απ τη Liryc που τότε αντιπροσώπευε τα Linns,Magnepan,JBLs ,Mark,κάποια επαγγελματικά,μίκτες π.χ. και στο στήσιμο που πήγε να κάνει στα πλατό,έκανε πάρα πολύ ώρα και 2-3 ημέρες ,μετρούσε,και κανείς δεν καταλάβαινε..απλά πίστευαν κάποιοι ότι βάζουμε το βάρος έτσι απλά και θα παίξει...
Και όμως αυτό ρύθμιζε και άκουγε,ξανά άκουγε και έκανε εγγραφές,άσχετα αν αυτά τα συστήματα μπορούν να ρυθμιστούν λόγω equalizers και πολυενισχύσεων...
Προσωπικά έχω αντιγραφές απ τα πρώτα μου συστήματα και ακούω συχνά 'ντουμλπαρίσματα' δίσκων...απ το πρώτο μου Linn..
Και βέβαια μην ξεχνάμε όλοι το μοτό που πήγε να περάσει η Linn (με τρόπο που το περνούσε) και τα περιοδικά ,ότι ''rubbish in ...rubbish out''...
Σου έχει τύχει να ψάχνεις να υπάρχει πιθανότητα υπερβολικών συριστικών αλλά να μην προέρχονται απ την κεφαλή αλλά από κάποιο άλλο κρίκο της αλυσίδας?

Σπανια κανω κατι με μικρο ενδιαφερον. Προ περιπου δεκαετίας δοκιμασα με τα παρακατω μεσα να ψηφιοποιησω
πικαπ
http://www.tnt-audio.com/sorgenti/audiomeca-romance_e.html
Phono Stage
http://www.audiovalve.info/sunilda/sunildaneu2.htm
Eγγραφεας
http://pdf.textfiles.com/manuals/STARINMANUALS/Sony Audio/Archive/CDR-W66.PDF
Κεφαλή
https://www.kosmasaudiovideo.gr/showprod.php?id=4474
Kαλωδια Interconnect GOLD BIWIRE 4000 RCA
http://www.nexusacoustics.com/NEXUSACOUSTICSEXCLUSIVE PRODUCTS201703.pdf
Δεν χωραει αντιρηση οτι πολλες απο τις εγγραφες αν οχι ολες ηταν καλυτερες απο τα γνησια cd αλλα μεχρι εκει.
 
Last edited:

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Δεν θέλω να αμφισβητήσω ότι λες,αλλά να βοηθήσω την εξέλιξη της συζήτησης σχετικά με το ερώτημα του threat.
Tον recorder τον είχα και γω και έχω λιώσει περίπου 4,που 2 έχω ακόμα σαν players μόνο.
Θα αναφέρω και ένα παράδειγμα,που με βοήθησε με τον ίδιο τρόπο που ανέφερα ,δλδ με τη χρήση αποθηκευτικού μέσου bit by bit,ή ένα προς 1,ή χωρίς ταχύτητα,όπως θέλετε πάρτε το.
Ήταν μέσα 90ς και μόλις αγόρασα την δεύτερη μου MC1,που χρησιμοποιούσα στο Pink/Alphason..πολύ εθισμένος με τον ήχο,οι ώρες χρήσης περίπου 500 με τα χίλια ζόρια..
Ακούγοντας πολλούς μεταχειρισμένους και προσπαθώντας να κοπιάρω κάποιους δανεικούς...προφανώς προκάλεσα φθορά (πάντα κατά τη γνώμη μου),το πρόβλημα εστιαζόταν στις φωνές και στα όργανα 'πρώτου ακουστικού πλάνου',όπου τα τοποθετούσε μία ιδέα,κάποια εκατοστά προς τ αριστερά,δηλαδή ελάχιστα απ το κέντρο.Κάποιοι δίσκοι είναι όντως έτσι γραμμένοι,αλλά σε μία ακρόαση με μόνο φωνητικά μου μπήκε η ιδία,αν άκουγα μόνο μουσικές παραγωγές ίσως θα αργούσα...
Αντιγράφοντας σε χρωμίου κυρίως ή και σε cd-r ,τα έπαιρνα στη δουλειά...και εκεί είχα αυτήν την αίσθηση.
Σε επικοινωνία με αντιπρόσωπο μου είπε ότι είναι η ιδέα μου,η κάποια αλλαγή-προσθήκη στον χώρο ακρόασης..αλλά έλα που εκείνη την εποχή είχα και τον Xerxes και το LP12 σε άλλο χώρο,οπότε έγιναν δοκιμές που όμως δεν ήταν τόσο ξεκάθαρες όπως η αντιγραφή σε μέσο γνωστών αγαπημένων κομματιών .
Με ακουστικά των 150-200 ευρώ μέσω του προ,αλλά και απ το Sony Walkman ,και discman είχα βεβαιωθεί.
Δεν έπαιζε τό ένα κανάλι δυνατότερα,απλά οι φωνές είχαν εστίαση αριστερότερα,και ναι όταν είναι Duo,ή κάποιες παραγωγές συμβαίνει και πολλούς δίσκους που μ αρέσουν τους ξέρω απ έξω,αλλά όχι όλοι!!
Η κεφαλή πήγε και ήρθε 4 φορές απ την Ολλανδία,και την πρώτη φορά μου απαντούν ότι είναι η ιδέα μου,αλλά χρειάζεται μια αναβελόνοση έστω πρόωρα έστω και να έπαιζε καλά ,αλλά στην επιστροφή πάλι το ίδιο...την δεύτερη φορά μετρήθηκε και απ τον αντιπρόσωπο και το Εργοστάσιο και μου λένε ότι ήταν ακριβέστατη και καμιά ούτε εκατοστό κλίση προς το άλλο κανάλι..Μα ούτε εκατοστό...μάλιστα την έπαιξαν κιόλας στο αναφορά.
Τρίτη φορά ,και άρχισαν να ενοχλούνται,όμως ακόμα και σε Rega βραχίονα,Linn Basic LV,Linn S,Ekos 1,σε άλλα πλατό φίλων ακούγοντας προσεκτικά από τα φορητά με ακουστικά,είχα την ίδια αντίληψη.
Τελικά την τέταρτη μου ζήτησε εγγράφως συγγνώμη και έκανε προτάσεις αποκατάστασης της ταλαιπωρία,τονίζοντας μου ότι έχω καλή ακοή!!!!!
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Επίσης να διευκρινίσω,ότι δεν ανέφερα το θέμα με τις κόπιες για θέματα κόντρας ψηφιακών-αναλογικών κ.λ.π,αλλά για σύγκριση με το αντίστοιχο ψηφιακό δείγμα ,ώστε να διαγνωστούν τυχόν φθορές,ανισορροπία καναλιών,θέματα ανάρτησης ,παλαιότητα ακίδας...
Με το να κοπιάρεις σε ένα cd -r audio των 1o ευρώ σαν και αυτά που έκανε τεστ και ο Ήχος και 3-4 που δεν έχανα τεύχος για 20ετία,ΚΑΙ συγκρίνοντάς το με το ψηφιακό ,δεν θα βγάλεις κάποια συμπεράσματα ότι κάπου η κεφαλή σου έχει φθαρεί?
Δηλαδή κόπιαρα το Jazz at the Pawnshop LP,αγορασμένο λίγο μετά την παραγωγή και το συγκρίνω με το cd που έχει γίνει και αναφοράς ,δεν θα καταλάβω ακούγοντας με ακουστικά ότι πέρα απ το θόρυβο επιφανείας του δίσκου που πέρασε στο ψηφιακό του αντίγραφο,το jitter ,δεν υπάρχει μια αλλοίωση-διαφορά στην αναπαραγωγή ??
Μπορεί να μην έχω μηχανήματα τελευταίας κυκλοφορίας,αλλά 2 αποθηκευτικά μέσα που το ένα έχει εγγραφεί από δίσκο που διάβασε η 103 μου,(εδώ και καιρό στη σύνταξη) σε σύγκριση με το ίδιο έργο της εταιρίας σε αυθεντικό cd,θα δείξει ότι ..έφαγε τα ψωμιά της για τον άλφα ή β λόγο...
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
MC ONE,την ιστορία την ξέρεις,τα παμε..ήταν η δεύτερη,μετά πήγα frog.
Kαι τότε έβαλα 'μέσο' κάποιον εκπρόσωπο της εταιρίας του στο Rotterdam,είχα δώσει τα στοιχεία του αν θυμάσαι στο φόρουμ ...δεν ισχύουν βέβαια να θυμίσω τώρα.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
vdh MC1 (modified EMT) η MC ONE ?

Τότε είχα στείλει και διαγράμματα κ.λ.π για μετρήσεις που έκανε και έβγαινα 'βαρύκοος',στο τέλος όμως είχα αυτιά...
Γενικά είχαν και άλλοι πρόβλημα απ ότι ξέρω με misstracking,ήρθαμε σε επικοινωνία μέσω γνωστού από άλλη αντιπροσωπία,όμως εμένα έπαιζε καλά και πιθανότητα λόγο της κακής συνήθειας να μην πλένω ή να μην προσπαθώ να πλύνω...την έφθειρα...
Οφείλω να πω ότι έπαιζε φανταστικά ,μόνο το θεματάκι αυτό ήταν και γινόταν ακουστό μόνο σε φωνές...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Τότε είχα στείλει και διαγράμματα κ.λ.π για μετρήσεις που έκανε και έβγαινα 'βαρύκοος',στο τέλος όμως είχα αυτιά...
Γενικά είχαν και άλλοι πρόβλημα απ ότι ξέρω με misstracking

:a0210:
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,138
Επίσης να διευκρινίσω,ότι δεν ανέφερα το θέμα με τις κόπιες για θέματα κόντρας ψηφιακών-αναλογικών κ.λ.π,αλλά για σύγκριση με το αντίστοιχο ψηφιακό δείγμα ,ώστε να διαγνωστούν τυχόν φθορές,ανισορροπία καναλιών,θέματα ανάρτησης ,παλαιότητα ακίδας...
Με το να κοπιάρεις σε ένα cd -r audio των 1o ευρώ σαν και αυτά που έκανε τεστ και ο Ήχος και 3-4 που δεν έχανα τεύχος για 20ετία,ΚΑΙ συγκρίνοντάς το με το ψηφιακό ,δεν θα βγάλεις κάποια συμπεράσματα ότι κάπου η κεφαλή σου έχει φθαρεί?
Δηλαδή κόπιαρα το Jazz at the Pawnshop LP,αγορασμένο λίγο μετά την παραγωγή και το συγκρίνω με το cd που έχει γίνει και αναφοράς ,δεν θα καταλάβω ακούγοντας με ακουστικά ότι πέρα απ το θόρυβο επιφανείας του δίσκου που πέρασε στο ψηφιακό του αντίγραφο,το jitter ,δεν υπάρχει μια αλλοίωση-διαφορά στην αναπαραγωγή ??
Μπορεί να μην έχω μηχανήματα τελευταίας κυκλοφορίας,αλλά 2 αποθηκευτικά μέσα που το ένα έχει εγγραφεί από δίσκο που διάβασε η 103 μου,(εδώ και καιρό στη σύνταξη) σε σύγκριση με το ίδιο έργο της εταιρίας σε αυθεντικό cd,θα δείξει ότι ..έφαγε τα ψωμιά της για τον άλφα ή β λόγο...
Φυσικά έχεις απόλυτο δίκιο δεν διαφωνώ καθολου, απλά αναφερω ότι μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει να καταλάβω από το cd ούτε φθορά βελόνας ούτε δίσκου. Ίσως το σχολαστικό πλύσιμο και το σωστό στήσιμο να έχει βοηθήσει και να μην υπαρχει μεγάλη φθορά καθώς επίσης και η συχνή αλλαγή κεφαλών.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Χρόνια Πολλά σε όλους.
Ένα πολύτιμο track για εκτίμηση κατάστασης stylus,ανάρτησης,ρύθμισης που χρησιμοποιώ χρόνια και γνωρίζω ότι ένας retipper διεθνούς φήμης το χρησιμοποιεί όπως μου είπε για τεστ σε επισκευασμένες, το: Moon ,George Winston .Autumn C-102 .
Windham Hill Music BMI.

Ακούγοντας το σε μία Rega Exact ,είναι σαν να μου φωνάζει ότι κάτι δεν πάει καλά και πράγματι ακούγοντας το ίδιο με μα ολοκαίνουρια το επιβεβαιώνω.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,138
Νομίζω οτι δεν εχω αναφέρει πουθενά στο νήμα το ακόλουθο σύστημα που εθεσα σε εφαρμογη σχετικά πρόσφατα.
Βγάζω μια κοντινή καθαρή φωτογραφία της ολοκαίνουργιας βελόνας την πρώτη στιγμή που ξεκινά να διαβάσει το πρώτο βυνιλιο.
Καθε 300 περίπου ωρες χρήσης βγάζω φωτογραφία στις 600 ξανά κτλ.
Απο τις 1000 και μετά η φθορά αρχίζει να είναι εμφανής και με γυμνό μάτι.
Απο εκει και πάνω ολα εχουν να κάνουν με το πόσο σωστά ρυθμισμένο ειναι το σύστημα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,761
Με γυμνο ματι δεν μπορεις να δεις φθορα σε τετοιου μεγεθους επιφανεια οσο ειναι η ακιδα στα σημεια επαφης με το αυλακι ......
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,138
Επιστρέφω στο θέμα για να διορθώσω καποια πράγματα που εγραψα και πιθανά να δημιουργησουν λάθος εντυπώσεις σε οσους δεν εχουν ψάξει το θέμα σε βάθος.
Αρχικά ο πωλητής για να με κάνει να αγοράσω τοτε τη zyx εκανε λόγο για 6000 ωρες νούμερο τρεις φορές μεγαλύτερο απο την πραγματικότητα.
Στην πραγματικότητα αν καταφέρουμε πανω απο 1500-1800 ωρες εχουμε τις τέλειες ρυθμίσεις και παιζουμε πάντα σε πεντακάθαρους δίσκους πραγμα πολύ δύσκολο.
Η βελόνα πάνω απο τις 1500-1800 ωρες μπορεί να βγάζει μέν ήχο αλλα η ζημιά στο διαμάντι ειναι τόση πλεον που σκάβει τα αυλάκια καταστρέφοντας τους πολύτιμους δίσκους μας.
 
Last edited: