Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά!
Το Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2013 είχα αγοράσει από την τότε Electroworld, η οποία πλέον έχει συγχωνευθεί με τον Κωτσόβολο, την Samsung PS51E550. Πέρυσι τέτοια εποχή παρατήρησα πως στα δεξιά της οθόνης υπήρχε μια ελαφριά πράσινη λωρίδα. Αυτή η ελαφριά πράσινη, έκανε αδερφάκια και πλέον στην οθόνη βρίσκονται 3 από δαύτες, 1 αχνή (πάχος 1 χιλιοστό/pixel), 1 πιο έντονη (2-3 χιλιοστά/pixel) και 1 αρκετά έντονη γύρω στο 0.5 εκατοστό, όλες μαζεμένες στα αρκετά δεξιά της οθόνης. Το θέμα, παρόλο που είναι εν γνώση μου 1 χρόνο τώρα, δεν το κυνήγησα γιατί η τηλεόραση δεν βρίσκεται στην μόνιμη κατοικία μου, αλλά και γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω την απόδειξη αγοράς! Παρόλα αυτά έχω το επιβεβαιωτικό e-mail από την Electroworld πως η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί, το αυτόματο email, που έχει πάνω και τον κωδικό της παραγγελίας.
Γράφω λοιπόν εδώ, ώστε να ρωτήσω τι μπορώ να κάνω. Έχω σκεφτεί τις εξής επιλογές:
α) Να πάω στον Κωτσόβολο με τον κωδικό παραγγελίας και να προσπαθήσω να τους πίσω να μου εκδώσουν εκ νεου μια απόδειξη, με την οποία να απευθυνθώ στην Samsung απευθείας, καθώς νομίζω πως η Εγγύηση Κατασκευαστή είχε 5ετη διάρκεια.
β) Να πάρω κατευθείαν τηλέφωνο την αντιπροσωπεία της Samsung και να ελπίζω ότι θα μου την φτιάξουν χωρίς απόδειξη αγοράς.
γ) Να πληρώσω την επισκευή, αν αυτή είναι σε ένα εύλογο πόσο.
Τι μου προτείνετε; (Δυστυχώς έχω φάει το σπίτι και απόδειξη δεν βρίσκω, άρα πλέον έχω αποκλείσει αυτήν την επιλογή.)
Ευχαριστώ πολύ!
Το Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2013 είχα αγοράσει από την τότε Electroworld, η οποία πλέον έχει συγχωνευθεί με τον Κωτσόβολο, την Samsung PS51E550. Πέρυσι τέτοια εποχή παρατήρησα πως στα δεξιά της οθόνης υπήρχε μια ελαφριά πράσινη λωρίδα. Αυτή η ελαφριά πράσινη, έκανε αδερφάκια και πλέον στην οθόνη βρίσκονται 3 από δαύτες, 1 αχνή (πάχος 1 χιλιοστό/pixel), 1 πιο έντονη (2-3 χιλιοστά/pixel) και 1 αρκετά έντονη γύρω στο 0.5 εκατοστό, όλες μαζεμένες στα αρκετά δεξιά της οθόνης. Το θέμα, παρόλο που είναι εν γνώση μου 1 χρόνο τώρα, δεν το κυνήγησα γιατί η τηλεόραση δεν βρίσκεται στην μόνιμη κατοικία μου, αλλά και γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω την απόδειξη αγοράς! Παρόλα αυτά έχω το επιβεβαιωτικό e-mail από την Electroworld πως η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί, το αυτόματο email, που έχει πάνω και τον κωδικό της παραγγελίας.
Γράφω λοιπόν εδώ, ώστε να ρωτήσω τι μπορώ να κάνω. Έχω σκεφτεί τις εξής επιλογές:
α) Να πάω στον Κωτσόβολο με τον κωδικό παραγγελίας και να προσπαθήσω να τους πίσω να μου εκδώσουν εκ νεου μια απόδειξη, με την οποία να απευθυνθώ στην Samsung απευθείας, καθώς νομίζω πως η Εγγύηση Κατασκευαστή είχε 5ετη διάρκεια.
β) Να πάρω κατευθείαν τηλέφωνο την αντιπροσωπεία της Samsung και να ελπίζω ότι θα μου την φτιάξουν χωρίς απόδειξη αγοράς.
γ) Να πληρώσω την επισκευή, αν αυτή είναι σε ένα εύλογο πόσο.
Τι μου προτείνετε; (Δυστυχώς έχω φάει το σπίτι και απόδειξη δεν βρίσκω, άρα πλέον έχω αποκλείσει αυτήν την επιλογή.)
Ευχαριστώ πολύ!