@gigal:Αυτή τη λεπτομέρεια φίλε,ομολογώ ότι δεν την είχα σκεφτεί.Μπορεί και να ισχύει αυτό που λες.Δε νομίζω όμως να είναι έτσι.Εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με την ενημέρωση μερικών υπαλλήλων.Και το λέω αυτό,επειδή όταν μου είπαν από τη Forthnet στο τηλέφωνο ότι έχουν οι συνδρομητές της καλοκαιρινής προσφοράς αυτή τη δυνατότητα,ο υπάλληλος στο τηλέφωνο έψαχνε το mail που τους ενημέρωνε γι αυτό,γιατί ενώ το είχε διαβάσει και το ήξερε,έψαξε και το βρήκε για να με ενημερώσει με ακρίβεια.Και μου είπε μάλιστα ότι αυτό ισχύει από 18/9.Ήμουνα κι εγώ λίγο δύσπιστος στην αρχή,μήπως πάω στο κατάστημα και μου πουν ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο,όπως λένε κάποιοι άλλοι εδώ.Ο υπάλληλος όμως στο τηλέφωνο με καθησύχασε και μου είπε μάλιστα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι ενημερωμένοι στα καταστήματα.Και όντως,στο κατάστημα όταν πήγα δεν έδωσα ούτε τον αριθμό του τηλεφώνου μου,ούτε το όνομά μου για να μου πουν αν δικαιούμαι αυτή την προσφορά ή δυνατότητα,όπως θέλετε πείτε το.Τους είπα ότι έχω το καλοκαιρινό πακέτο με τα novasports και θέλω να προσθέσω τα novacinema στην τιμή των 54,90 ευρώ το μήνα για πάντα.Έχω το δικαίωμα αυτό?Ούτε τους είπα αρχικά αν είχα μιλήσει με τη Forthnet ή κάτι άλλο.Ρώτησα αυτό ακριβώς που αναφέρω.Και ο υπάλληλος με μία χαρακτηριστική κίνηση των ματιών σαν να σκέφτηκε,μετά από 1 δευτερόλεπτο μου απάντησε ότι ναι,με το συγκεκριμένο πακέτο έχω αυτή τη δυνατότητα.Δεν κάναμε ούτε 1 λεπτό μάλιστα για να κάνουμε την αίτηση μετατροπής.Μου έκανε εντύπωση τόσο η ευκολία που κάναμε αμέσως την αίτηση,όσο και άμεση ενεργοποίηση των καναλιών(μετά από περίπου 1,5 ώρα).Στο τηλέφωνο μάλιστα μου είχαν πει ότι αν δεν ήθελα τα κινητά,η τιμή θα ήταν 49,90 για πάντα.Και δεν ήταν ειδικά για μένα,αφορούσε όλους τους συνδρομητές του καλοκαιρινού πακέτου.Ήταν συνεννοημένοι με τηλεπάθεια δηλαδή και χωρίς να τους έχω πει στο κατάστημα ότι μίλησα με τη Forthnet,μου είπαν ακριβώς τα ίδια?Όχι τίποτα άλλο δηλαδή,αλλά το μόνο που δε θέλω είναι να φαίνομαι αναξιόπιστος γι αυτά που γράφω.Έχει παρατηρηθεί άλλωστε πολλές φορές,ότι πάνε κάποιοι σε ένα κατάστημα και τους λένε διαφορετικά πράγματα από αυτά που τους έχουν πει σε άλλο κατάστημα.Χαρακτηριστική περίπτωση που γνωρίζω,ενός θείου μου που ενώ ήθελε να μετατρέψει Forthnet και Nova σε 3play Full,δεν του έδιναν στο κατάστημα το δικαίωμα για 12 μήνες δωρεάν multivew,λέγοντάς του μάλιστα ότι δεν γνωρίζουν να ισχύει κάτι τέτοιο!!!Πήγε,ξαναπήγε,τα ίδια του έλεγαν.Κατηγορηματικά όχι.Όταν μου τα είπε αυτά ο θείος μου,σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο εγώ ο ίδιος και να κάνω παράπονο στη Forthnet.Πώς είναι δυνατό δηλαδή να μην του δίνουν στο κατάστημα κάτι που δικαιούται?Και τότε του είπα σαν τελευταία προσπάθεια,να πάει σε ένα άλλο κατάστημα που ήταν κι αυτό κοντινό.Όπως καταλαβαίνετε του έδωσαν αυτό που δικαιούται χωρίς φασαρίες,χωρίς απορίες.Θα πω λοιπόν κάτι για τελευταία φορά,γιατί όταν λέω κάτι είμαι πρώτα 1000% σίγουρος και γράφω αυτά που ξέρω με μοναδικό κριτήριο να βοηθήσω έστω και ένα μέλος που θα με διαβάσει.Όταν σας λένε για κάτι που ρωτάτε ότι δεν ισχύει,ενώ γνωρίζετε ακριβώς το αντίθετο,να μην φεύγετε από το κατάστημα αν μπροστά σας δεν πάρουν τηλέφωνο στα κεντρικά,στο αρμόδιο τμήμα.Έχω προσωπική πείρα και το λέω αυτό.Το έχω αντιμετωπίσει ο ίδιος.Προς αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως,θέλω για μία ακόμα φορά να πω από εδώ,ότι η συγκεκριμένη προσφορά αφορά ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητές του καλοκαιρινού πακέτου,δεν είναι ούτε τηλεφωνική,ούτε γίνεται επιλεκτικά με κάποια άγνωστα κριτήρια.Την έχω πάρει κι εγώ και όπως μου είπαν και από τη Forthnet και από το κατάστημα αφορά όλους τους συνδρομητές αυτής τη κατηγορίας.Τελεία και παύλα.