ΠΡΟΣΟΧΗ! Κίνδυνος υποκλοπής στοιχείων σας στην Εθνική Τράπεζα

Καλημέρα σε όλους

Παρ' όλο που το τραπεζικό σύστημα έχει προσπαθήσει να διασφαλίσει τους πελάτες του που χρησιμοποιούν τις διαδικτυακές υπηρεσίες (Internet Banking), μέσω συγκεκριμένων ασφαλιστικών δικλείδων (όνομα χρήστη και κωδικός ασφαλείας εισόδου, συν κάτι άλλο, π.χ. κάποιο μοναδικό κωδικό που στέλνεται στο κινητό ή χρήση συσκευής κωδικών i-code κλπ.), εν τούτοις οι ανά τον κόσμο χάκερς εφευρίσκουν τρόπους παράκαμψης αυτών των συστημάτων. Έτσι κι εγώ χθες έπεσα θύμα τέτοιας απάτης, μέσω ενός παραπλανητικού email, το οποίο φαινόταν εντελώς αθώο, απλά με ειδοποιούσε ότι κάτι αλλάζει στο σύστημα του i-banking της Εθνικής και ότι απλά θα πρέπει να μπω στο λογαριασμό μου και να επιβεβαιώσω τα στοιχεία μου.

Υποτίθεται φυσικά ότι μπαίνοντας στο λογαριασμό του χρήστη, αυτός προστατεύεται μέσω του συστήματος ασφαλείας της τράπεζας, αφού πλην των κωδικών, πρέπει να εισαχθεί και ο μοναδικός κωδικός της εξωτερικής συσκευής i-code, που έχει δώσει η τράπεζα σ' αυτόν.

Αμ δέ!

Έτσι και σε μένα χθες, με απλή είσοδο στο λογαριασμό μου, υποκλάπηκαν τα στοιχεία μου και ο χάκερ πήρε από το λογαριασμο μου 8100 ευρώ, τα οποία μετέφερε σε δικό του λογαριασμό σε κάποια άλλη τράπεζα εξωτερικού.

Σήμερα το πρωί, μου τηλεφώνησαν από την Εθνική (υπηρεσία ασφαλείας την είπανε) και με ενημέρωσαν ότι έπεσα θύμα, αλλά ταυτόχρονα - προς τιμήν τους - με καθοδήγησαν πώς να ακυρώσω τη συναλλαγή και να αλλάξω και τους κωδικούς μου.

Οι χάκερς έχουν προχωρήσει μάλλον. Η υπάλληλος της Εθνικής, που ειδοποίησε για το συμβάν, με ενημέρωσε ότι η παραπομπή του παραπλανητικού email στην ιστοσελίδα του χάκερ, ενώ σου δείχνει ότι είσαι στη σελίδα της Εθνικής, ΔΕΝ είσαι στην πραγματικότητα, αλλά στη δική του. Ο μοναδικός κωδικός της συσκευής i-code κρατάει μόνο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά απενεργοποιείται. Μέσα σ' αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα, ο χάκερ καταφέρνει να μπει στο λογαριασμό σου και να κάνει τη μεταφορά.

Αυτό που έχει σημασία και που τόνισα και στην αρχή είναι ότι η τράπεζα (καμιά τράπεζα) δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να επικοινωνήσει με πελάτη της με email, εκτός κι αν, για οποιοδήποτε λόγο, έχει ξεκινήσει αλληλογραφία από τη μεριά του ίδιου του πελάτη και απλά λαμβάνει απαντητικά emails, σχετικά με αυτήν. Αλλά και πάλι δεν μπορεί αυτού του είδους τα μηνύματα να περιέχουν τέτοιες παραπομπές και παραινέσεις. Αυτό πρέπει να έχουμε κατά νου και φυσικά αυτό πρέπει κι εγώ να έχω κατά νου από δω κι εμπρός

Κι εδώ είναι που την πάτησα!. Η ηλεκτρονική διεύθυνσή του χάκερ είχε μέσα το χαρακτηριστικό ...nbg.gr, που είναι και το χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας και της εξ αυτής προερχόμενης επίσημης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Εθνικής. Αλλά επειδή εγώ ποτέ στο παρελθόν δεν είχα χρειαστεί να επικοινωνήσω με email με την Εθνική, εξαπατήθηκα (μη γνωρίζοντας φυσικά αυτό που μου είπε η υπάλληλος, ότι δηλαδή ποτέ η τράπεζα δεν στέλνει email σε πελάτη από μόνη της).

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΛΟΙΠΟΝ! Οποιοδήποτε email, που φαίνεται ότι προέρχεται από την τράπεζα, ΔΕΝ είναι από αυτήν. Δεν χρειάζεται καν να το ανοίξετε ή να απαντήσετε σε αυτό. Αρκεί και μόνο η προσπάθεια να κάνετε login στο λογαριασμό σας (υπάρχει πάντα ένα link, που σε παραπέμπει στο να κάνεις login). Από κει και πέρα, όλα τα συστήματα ασφαλείας, συμπεριλαμβανόμενης και της εξωτερικής συσκευής i-code, παρακάμπτονται, γίνεται υποκλοπή στοιχείων και μετά.... τα υπόλοιπα τα ξέρετε!

Καλό απόγευμα και Καλό Πάσχα.
-
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,772
Εκεί ψηλά.....
Γνωστα αυτα με τα email.

Γενικως παντα τα αγνοεις και τα οδηγεις στα σπαμ.

Τελικως τα γλυτωσες τα χρηματα ? Την εχω πατησει και εγω στο παρελθον με κλοπη στοιχειων πιστωτικης καρτας οπου μου χρεωθηκαν αγορες απο την Ιταλια που ειχα να παω 10 χρονια.

Ανεστραφη ομως το εμβασμα τελικα.(μου ειχε συμβει στην Πειραιως.)
 

Sorath

Senior Member
29 September 2010
648
Athens, Greece
Εδώ ρε παιδιά, μια μέρα με παίρνουν απο το αντίστοιχο τμήμα της Citibank, και με ρώτησαν αν είμαι Ελλάδα. Φυσικά τους απαντάω, και ρωτώ τι έγινε. Μου λένε οτι η debit κάρτα που έχω χρησιμοποιήθηκε στο Wallmart στην Αμερική και έγιναν αγορές 1000 !

Μια κάρτα την οποία ποτέ μου δεν έχω χρησιμοποιήσει στο internet. Μου επέστρεψαν τα λεφτά μεν, μετά απο ένα μήνα δε, και χωρίς να λάβω κάποια απάντηση για το πως μπόρεσαν και αντέγραψαν την κάρτα.
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Μου ήρθε και μένα σε άψογα ελληνικά!!...Και να πεις οτι έχω λογαριασμό στην Εθνική! :flipout:





Αγαπητοί πελάτες,

Τα αρχεία μας δείχνουν ότι η σύνδεση του λογαριασμού σας έχει παγώσει λόγω της
ακόλουθους λόγους.

Είσοδος σε δίκη με ανακριβείς πληροφορίες.

Ελλιπής ή ελλείποντα στοιχεία που χρησιμοποιούνται για την ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Σας προτρέπουμε να αποκαταστήσει την σε απευθείας σύνδεση λογαριασμού αμέσως να αποτρέψει το κλείσιμο του λογαριασμού σας.

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να αποκατασταθεί η Εθνική Τράπεζα ηλεκτρονικό λογαριασμό:

---------------------------


© 2015 ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ



υγ: Αφαίρεσα το λινκ, μην το πατήσει κανείς....!
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Καλά το μέιλ είναι λίγο το κοπι τι πιττα και τα χρωματα που αρχιζουν απο θήτα και πι είναι ταλλασι και πλε. Και το κοπυραιτ στο τέλος ολα τα λεφτά.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,316
127.0.0.1
Είναι απλό...
Οι τράπεζες δεν στέλνουν ποτέ email για τέτοια πράγματα. :smile:
 

stargr

Senior Member
8 March 2009
477
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΔΡΑΜΑ
Μου στέλνουν κάθε εβδομάδα τελευταία...Θέλει προσοχή και αν έχουμε απορία καλύτερα τηλέφωνο σε εξυπηρέτηση πελατών.
 
Γλύτωσα, ευτυχώς...

....
Τελικως τα γλυτωσες τα χρηματα?
...

Ευτυχώς, ναι. Λειτούργησε το σύστημα με την ακύρωση της συναλλαγής. Η Εθνική βέβαια, είχε μπλοκάρει προληπτικά τη μεταφορά, προκειμένου να βεβαιωθεί γι αυτήν, μιλώντας μαζί μου. Αλλά η διαδικασία της ακύρωσης ήταν ασφαλώς απαραίτητη ενέργεια εκ μέρους μου.

Πάλι καλά, να λέω. Μαθαίνουμε!
-
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ,

δεν πατάμε links από e-mails ή τυχαίες ιστοσελίδες όταν θέλουμε να πάμε σε σάιτ τράπεζας ή άλλης κρίσιμης υπηρεσίας,

γράφουμε μόνοι μας την αρχική διεύθυνση πχ eurobank.gr και τσεκάρουμε τι γράφει στην address bar ή το βάζουμε στα bookmarks για να το έχουμε


(ξέρω είναι κατι λεπτομέρειες που δεν τισ τηρούμε ευλαβικά, αλλά αν το κάνουμε γλιτώνουμε από μπελάδες)
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που δεν ξέρουν πολλοί είναι ότι το @ σε μια διεύθυνση στο ίντερνετ σημαίνει "κωδικός". Πολλοί βλέπουν τη διεύθυνση που ξεκινάει, π.χ. από nbg.gr και μετά έχει ένα κατεβατό γράμματα (όπως συμβαίνει στις περισσότερες φόρμες) και την πατάνε. Κάπου παρακάτω υπάρχει το @ και μετά ακολουθεί το πραγματικό url της διεύθυνσης!

Εμένα μια φορά μου συνέβει πρόβλημα με πιστωτική. Ήμουν στην Κίνα και καμιά βδομάδα μετά το ταξίδι με ενημέρωσαν από την τράπεζα ότι μπλόκαραν μια συναλλαγή από την Κίνα που είχε γίνει με την κάρτα μου. Και αμέσως μου άλλαξαν κάρτα.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Εγώ από την άλλη,κάνω ακριβώς το αντίθετο.Πάντα πατάω πάνω στο link,(το οποίο στον chrome κάτω αριστερά σου δείχνει ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με nbg.gr) και μιας και δεν έχω λογαριασμό στην ΕΤΕ,συμπληρώνω άλλα αντί άλλων στοιχεία,τύπου f@ck you στο ονοματεπώνυμο κτλ.Είναι τόσο καλά οργανωμένοι που φυσικά δεν γίνονται δεκτά τα όσα τους γράφω,όμως δεν είναι λίγο να ξέρεις ότι κάποιος θα τρελλάθηκε από τη χαρά του-έστω για λίγο-,βλέποντάς με να μπαίνω στο ebanking της Εθνικής και στο τέλος να διαπιστώνει ότι είναι μάπα το καρπούζι.
Τέλος, δεν ξέρω αν σας κάνει να αισθάνεστε πιο ήσυχοι,αλλά όλες οι τράπεζες έχουν άριστα συστήματα ελέγχου της ηλεκτρονικής απάτης, τα οποία πιθανόν να μην μπορούν να προλάβουν το άνοιγμα της πόρτας από τον χρήστη στον απατεώνα,μπορούν όμως να διαπιστώσουν 100% αν η κίνηση είναι απάτη ή όχι και γι´αυτό αποζημιώνουν τον πελάτη τους.

Υ.Γ.
Μόλις μου ήρθε κι εμένα το email


Αγαπητοί πελάτες,
Τα αρχεία μας δείχνουν ότι η σύνδεση του λογαριασμού σας έχει παγώσει λόγω της

ακόλουθους λόγους.

>
Είσοδος σε δίκη με ανακριβείς πληροφορίες.
Ελλιπής ή ελλείποντα στοιχεία που χρησιμοποιούνται για την

ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Σας προτρέπουμε να αποκαταστήσει την σε απευθείας σύνδεση
λογαριασμού αμέσως να αποτρέψει το κλείσιμο του λογαριασμού σας.

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να αποκατασταθεί η Εθνική Τράπεζα
ηλεκτρονικό λογαριασμό

http://grandcanyon.com.es/img/glyph/1qwerty1/" target="_self">https://ibankretail.nbg.gr/sts/Account/Login/web?loginPageID=dv7UJfd23x</A><BR><BR>
<hr align="left" width="730"><BR>© 2015 
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ



Δεν ξέρω αν έγινε μπλοκάρισμα του link μετά από καταγγελίες,πατώντας επάνω πάντως,ο chrome μου εμφανίζει μήνυμα "Προβλέπεται επίθεση ηλεκτρονικου ψαρέματος" κτλ.
 
Last edited:

dimitris__

AVClub Addicted Member
23 November 2007
2,013
Γλυκά Νερά Αττικής
Συγνώμη αν θα ακουστεί κάπως, αλλά είναι κρίμα να βλέπεις σήμερα την πλειοψηφία των χρηστών να είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητοι.

Η ελληνική κοινωνία στην πλειοψηφία της δεν έχει αντιληφθεί τι είναι το internet και το σημαντικότερο... δεν την ενδιαφέρει. Συναντώ ανθρώπους που νομίζουν ότι internet είναι το facebook ή το google search... Και παρόλα αυτά δεν την ψάχνουν καθόλου, χρησιμοποιώντας κάτι που δεν γνωρίζουν πως δουλεύει, δίνοντας τα προσωπικά τους δεδομένα στον οποιοδήποτε.

Στην προκειμένη περίπτωση:
1. Όταν βλέπουμε ανορθόγραφο ή συντακτικά λάθος mail ή γενικότερα μήνυμα, τότε δεν είναι από τράπεζα.
2. Όταν μπαίνουμε σε ένα site όπου μας ζητούνται προσωπικά στοιχεία πρέπει να βεβαιωθούμε πριν γράψουμε οτιδήποτε ότι:
α. το site ανήκει σε αυτόν που θέλουμε να δώσουμε τα στοιχεία μας
β. ότι η σύνδεσή μας με το site είναι κρυπτογραφημένη.
Όλα τα site που υποστηρίζουν χρηματικές συναλλαγές πιστοποιούν τα α και β μέσω του SSL και των Certificates. Που σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι η διεύθυνση (της εθνικής π.χ.) ξεκινάει από https:// και όxι από http:// και ότι δίπλα στη διεύθυνση υπάρχει το εικονίδιο ενός κλειδωμένου λουκέτου το οποίο αν πατήσουμε μας πιστοποιεί ότι αυτό το site ανήκει στην τράπεζα. Τότε και μόνο τότε μπορούμε να βάλουμε άφοβα τα στοιχεία του λογαριασμού μας ή της πιστωτικής μας κάρτας.
 

stel67

Moderator
Staff member
30 March 2013
8,913
Αθήνα
Όπως λέει ο dimitris__, είναι σημαντικό το να βλέπει κανείς το κλειδωμένο λουκέτο δίπλα στη διεύθυνση του site. Και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν δίνουμε TAN πριν τσεκάρουμε ότι είμαστε με κλειδωμένο λουκέτο στη σωστη διεύθυνση.
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,841
Clermont-Ferrand, France
Συγνώμη αν θα ακουστεί κάπως, αλλά είναι κρίμα να βλέπεις σήμερα την πλειοψηφία των χρηστών να είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητοι.

Η ελληνική κοινωνία στην πλειοψηφία της δεν έχει αντιληφθεί τι είναι το internet και το σημαντικότερο... δεν την ενδιαφέρει. Συναντώ ανθρώπους που νομίζουν ότι internet είναι το facebook ή το google search... Και παρόλα αυτά δεν την ψάχνουν καθόλου, χρησιμοποιώντας κάτι που δεν γνωρίζουν πως δουλεύει, δίνοντας τα προσωπικά τους δεδομένα στον οποιοδήποτε.

Στην προκειμένη περίπτωση:
1. Όταν βλέπουμε ανορθόγραφο ή συντακτικά λάθος mail ή γενικότερα μήνυμα, τότε δεν είναι από τράπεζα.
2. Όταν μπαίνουμε σε ένα site όπου μας ζητούνται προσωπικά στοιχεία πρέπει να βεβαιωθούμε πριν γράψουμε οτιδήποτε ότι:
α. το site ανήκει σε αυτόν που θέλουμε να δώσουμε τα στοιχεία μας
β. ότι η σύνδεσή μας με το site είναι κρυπτογραφημένη.
Όλα τα site που υποστηρίζουν χρηματικές συναλλαγές πιστοποιούν τα α και β μέσω του SSL και των Certificates. Που σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι η διεύθυνση (της εθνικής π.χ.) ξεκινάει από https:// και όxι από http:// και ότι δίπλα στη διεύθυνση υπάρχει το εικονίδιο ενός κλειδωμένου λουκέτου το οποίο αν πατήσουμε μας πιστοποιεί ότι αυτό το site ανήκει στην τράπεζα. Τότε και μόνο τότε μπορούμε να βάλουμε άφοβα τα στοιχεία του λογαριασμού μας ή της πιστωτικής μας κάρτας.


Δημήτρη, μην σκέφτεσαι με την ηλικία σου. Ο Παναγιώτης, είναι λίγο μεγαλούτσικος (αλλά παιδί στην καρδιά) και αν και έχει ζήσει άλλες εποχές, το έχει παλέψει και έχει γίνει αστέρι της τεχνολογίας (που να τον δεις να ψάχνει τι παίζει με τα NAS).
Όταν υπάρχει ένας τέτοιος τεράστιος όγκος από spam-phising emails, μπορεί μέσα στην φούρια σου, κάποιο να σου ξεφύγει. Δεν έχει να κάνει με αντίληψη, όταν ψυχολογικά ή νοητικά είσαι αλλού εκείνη την στιγμή.
Γενικά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι οι τράπεζες δεν στέλνουν ποτέ email. Απλά η τακτική του δακτυλογραφώ μόνος μου την διεύθυνση, είναι η καλύτερη.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Δημήτρη, μην σκέφτεσαι με την ηλικία σου. Ο Παναγιώτης, είναι λίγο μεγαλούτσικος (αλλά παιδί στην καρδιά) και αν και έχει ζήσει άλλες εποχές, το έχει παλέψει και έχει γίνει αστέρι της τεχνολογίας (που να τον δεις να ψάχνει τι παίζει με τα NAS).
Όταν υπάρχει ένας τέτοιος τεράστιος όγκος από spam-phising emails, μπορεί μέσα στην φούρια σου, κάποιο να σου ξεφύγει. Δεν έχει να κάνει με αντίληψη, όταν ψυχολογικά ή νοητικά είσαι αλλού εκείνη την στιγμή.
Γενικά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι οι τράπεζες δεν στέλνουν ποτέ email. Απλά η τακτική του δακτυλογραφώ μόνος μου την διεύθυνση, είναι η καλύτερη.
+1
 
Με εποικοδομητική κριτική μαθαίνουμε

Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλα, Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

Η υπόθεση του του δικού μου "πατήματος" συνοψίζεται όλη σε μια λέξη που έγραψε στο παραπάνω μήνυμα ο Μάριος (pontios): ΦΟΥΡΙΑ

Από κει και πέρα, η αλήθεια είναι ότι προσέχω πολύ, τόσο την αλληλογραφία μου όσο και την επισκεψιμότητα στο Internet. Αλλά κάποια (κακιά) στιγμή μπορεί κάποιος να την πατήσει. Ε, έλαχε σε μένα να γίνει. Το ευτύχημα είναι ότι αφ' ενός μεν λειτούργησε η ασφάλεια των πελατών της Τράπεζας (και υποθέτω ότι και οι άλλες τράπεζες πρέπει να έχουν ανάλογη συμπεριφορά) και αφ' ετέρου έμαθα και κάτι ακόμα: Να προσέχω ΠΑΝΤΑ και ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, τόσο την αλληλογραφία μου όσο και την επισκεψιμότητα.

Άλλωστε, ο λόγος που άνοιξα το νήμα είναι ακριβώς αυτός. Να μάθουν κι άλλοι, δηλαδή, τί παίζεται σήμερα εκεί έξω.

Κατά τα λοιπά, η κριτική είναι ευπρόσδεκτη, όταν είναι εποικοδομητική. Και απορριπτέα όταν είναι δηκτική και υπεροπτική.

Και πάλι πολλές ευχές.
-
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,856
Θεσσαλονίκη
Re: Με εποικοδομητική κριτική μαθαίνουμε

Η υπόθεση του του δικού μου "πατήματος" συνοψίζεται όλη σε μια λέξη που έγραψε στο παραπάνω μήνυμα ο Μάριος (pontios): ΦΟΥΡΙΑ
-

Ετσι. Ο καθενας μπορει να τη πατησει πανω στη βιασυνη
και γι αυτο εχουν δικλειδες ασφαλειας οι τραπεζες.

Ουδεις ασφαλτος που λεει και η αοιδός. :eek:perator:
Καλη ανασταση.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,889
Οταν κανουμε internetbanking μπορει να ειναι μια ευκολια για μας,αλλα στην ουσια δουλευουμε για την τραπεζα εκτελουμε χρεη υπαλληλου,πληκτρολογωντας ολα αυτα που μας ζητουνται ,επισης εκει που χρεωνονταν η τραπεζα καποια λαθη τα χρεωνεται τωρα ο πελατης π.χ δωσεις λαθος εντολη και κανεις ανακληση,την ανακληση(οταν χρεωνεται) την χρεωνεται ο πελατης,ετσι εχουν πολλαπλα οφελη και γλιτωνουν ουκ ολιγα σε ανθρωπινο δυναμικο εγκαταστασεις κλπ,θα οφειλαν τουλαχιστον με διαφορες μορφες να κανουν καλυτερη και πιο εμπεριστατωμενη ενημερωση..
 
Last edited:

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΟΧΗ! Κίνδυνος υποκλοπής στοιχείων σας στην Εθνική Τράπεζα

Οταν κανουμε internetbanking μπορει να ειναι μια ευκολια για μας,αλλα στην ουσια δουλευουμε για την τραπεζα εκτελουμε χρεη υπαλληλου,πληκτρολογωντας ολα αυτα που μας ζητουνται ,επισης εκει που χρεωνονταν η τραπεζα καποια λαθη τα χρεωνεται τωρα ο πελατης π.χ δωσεις λαθος εντολη και κανεις ανακληση,την ανακληση(οταν χρεωνεται) την χρεωνεται ο πελατης,ετσι εχουν πολλαπλα οφελη και γλιτωνουν ουκ ολιγα σε ανθρωπινο δυναμικο εγκαταστασεις κλπ,θα οφειλαν τουλαχιστον με διαφορες μορφες να κανουν καλυτερη και πιο εμπεριστατωμενη ενημερωση..

Δηλαδή στις 8,9,10,11 ποιά τράπεζα έχει κατάστημα ανοιχτό;Και ποιός σου είπε ότι η τράπεζα χρεώνει τον πελάτη της αν ανακαλέσει μιά εντολή του;
Το ότι μπορείς να κάνεις από την καρέκλα του σπιτιού σου με ασφάλεια και χωρίς να ταλαιπωρηθείς περιμένοντας σε ουρές,ένα σκασμό δουλειές-πληρωμες ΔΕΚΟ,εφορια,εμβασματα κτλ-είναι μόνο όφελος για την τράπεζα;
Kαι στο κάτω-κάτω το internet banking είναι τεχνολογικό δώρο και υποχρέωση της τράπεζας να στο παρέχει.Δεν σου βάζει κανείς τη θηλιά στο λαιμό να το χρησιμοποιήσεις.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,889
Re: Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΟΧΗ! Κίνδυνος υποκλοπής στοιχείων σας στην Εθνική Τράπεζα

Δηλαδή στις 8,9,10,11 ποιά τράπεζα έχει κατάστημα ανοιχτό;Και ποιός σου είπε ότι η τράπεζα χρεώνει τον πελάτη της αν ανακαλέσει μιά εντολή του;
Το ότι μπορείς να κάνεις από την καρέκλα του σπιτιού σου με ασφάλεια και χωρίς να ταλαιπωρηθείς περιμένοντας σε ουρές,ένα σκασμό δουλειές-πληρωμες ΔΕΚΟ,εφορια,εμβασματα κτλ-είναι μόνο όφελος για την τράπεζα;
Kαι στο κάτω-κάτω το internet banking είναι τεχνολογικό δώρο και υποχρέωση της τράπεζας να στο παρέχει.Δεν σου βάζει κανείς τη θηλιά στο λαιμό να το χρησιμοποιήσεις.

Ακριβως αυτο που λες,δουλευει υπερωριες weekend γιορτες χωρις να πληρωνει δεκαρα τσακιστη....εκτος οτι δουλευει και τις εργασιμες
Ποιος μου το πε?σελ 20 κεφ 5.
Και στο φιναλε δεν λεω να καει στην πυρα ,ειναι προφανες οτι μας διευκολυνει λεω οτι οφειλει να ενημερωνει τους πελατες σε επαρκη επιπεδο