Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ξαναρωτώ... για τη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει κάλυψη από κάποια οδηγία για τον αγοραστή? Αλλιώς δεν έχει νόημα ότι και να κάνει...
Ότι είσαι καλυμμένος είναι σίγουρο. Δεν ξέρω με ποιον νόμο και παράγραφο, αλλά είσαι καλυμμένος.
Όπως είπαν και τα παιδιά, με το 1520 θέλω και εγώ να πιστεύω και εγώ πως θα βγάλεις άκρη.

Οτιδήποτε νεότερα έχεις θα χαρούμε να μας ξαναγράψεις.
Και ειδικά, αν έχεις θετική εξέληξη στο θέμα σου. -bye-
 

geopan973

AVClub Enthusiast
26 October 2009
1,184
Πειραιάς
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Καλησπέρα.

Ο φίλος pontios είναι ήδη ενήμερος για το θέμα και διάβασα σε παλιότερο ποστ εδώ για κάποιον φίλο που είχε παρόμοιο -και χειρότερο- πρόβλημα τρεις (!!!) φορές.
Επισκευασμένη τηλεόραση που επισκευάστηκε εντός εγγυήσεως παρουσιάζει βλάβη στο ίδιο ανταλλακτικό και αυτή τη φορά εκτός εγγυήσεως και με περεταίρω βλάβη οφειλόμενη στο προαναφερθέν. Ο φίλος pontios μου γράφει ότι η εγγύηση ανανεώνεται για το επισκευασμένο ανταλλακτικό ξανά στα δύο χρόνια αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι που να το αναφέρει γραπτώς.

Παρεπιμπτόντως ακολούθησα τη συμβουλή σου και έκανα μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ αν και δεν βλέπω φως (απαισιόδοξος χαρακτήρας, το ξέρω).

http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=64897
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,754
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Καλησπέρα.

Ο φίλος pontios είναι ήδη ενήμερος για το θέμα και διάβασα σε παλιότερο ποστ εδώ για κάποιον φίλο που είχε παρόμοιο -και χειρότερο- πρόβλημα τρεις (!!!) φορές.
Επισκευασμένη τηλεόραση που επισκευάστηκε εντός εγγυήσεως παρουσιάζει βλάβη στο ίδιο ανταλλακτικό και αυτή τη φορά εκτός εγγυήσεως και με περεταίρω βλάβη οφειλόμενη στο προαναφερθέν. Ο φίλος pontios μου γράφει ότι η εγγύηση ανανεώνεται για το επισκευασμένο ανταλλακτικό ξανά στα δύο χρόνια αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι που να το αναφέρει γραπτώς.

Παρεπιμπτόντως ακολούθησα τη συμβουλή σου και έκανα μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ αν και δεν βλέπω φως (απαισιόδοξος χαρακτήρας, το ξέρω).

http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=64897
Αυτο μου συνεβη σε μια LG οπου μεσα στην εγγυηση αλλαχθηκε το πανελ και μετα απο ενα χρονο (εκτος εγγυησης) παρουσιασε παλι το ιδιο προβλημα στο ιδιο σημειο (ενα λεκε στα 30εκ x 10εκ)
Καλυπτομαι με καποιο τροπο?
 

mpetou

AVClub Enthusiast
22 May 2010
1,282
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

παρτε το 1520 καντε επωνυμη καταγγελια εξηγωντας αναλυτικα και θα βρειτε ακρη
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,840
Clermont-Ferrand, France
Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αυτο μου συνεβη σε μια LG οπου μεσα στην εγγυηση αλλαχθηκε το πανελ και μετα απο ενα χρονο (εκτος εγγυησης) παρουσιασε παλι το ιδιο προβλημα στο ιδιο σημειο (ενα λεκε στα 30εκ x 10εκ)
Καλυπτομαι με καποιο τροπο?

Ναι φίλε μου, καλύπτεσαι. Διαβάστε τον νόμο προσεκτικά και ειδικά στο σημείο που λέει για ανανέωση της εγγύησης σε περίπτωση βλάβης.
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,754
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Άρθρο 5: Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις Νόμος 2251/1994



  1. [*]Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος. και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή , τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.
    [*]Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.
    [*]Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκειά της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής τους προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.
    [*]Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
    [*]Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη.

    Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτήν δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή
    [*]Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.
    [Ο τίτλος και οι παρ. 3 έως 5 του άρθρου 5 αντικαταστάθηκαν ως άνω από το άρθρο 3 ν. 3043/2002] Δηλαδη ποσο διαρκεια θα εχει η εγγυηση του ανταλλακτικου?
 

kostas5579

AVClub Addicted Member
31 May 2010
1,827
THESSALONIKI/GREECE
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Καλημέρα παιδιά. Είδα σήμερα σέ κάποιο φυλλάδιο γερμανικού καταστήματος ηλεκτρονικών να γράφει εγγύηση 1 έτους για κάποιο laptop. Έχει αλλάξει κάτι ή απλά παρανομούν? Εγώ γνωρίζω πως η κοινοτική οδηγία μιλά για minimum 2 χρόνια εγγύηση σε κάθε συσκευή. Εκτός κι αν εννοούσαν κάποια εγγύηση απ'το κατάστημα και όχι απ'τον κατασκευαστή.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,763
Εκεί ψηλά.....
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Image.ashx


Πώς προστατευόμαστε από τις πρακτικές του εμπορίου αν αγοράσουμε ελαττωματική συσκευή, ηλεκτρική ή ηλεκτρονική








Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Οσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία» σχολιάζει ο κ. Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος.

«Τα καταστήματα βέβαια “σκαρφίζονται” δεκάδες δικαιολογίες, όπως το να κατηγορούν τον καταναλωτή για τη βλάβη ή να ισχυρίζονται ότι πέρασε η προθεσμία της εγγύησης. Ο καταναλωτήςόμωςοφείλει να παραμείνει ανένδοτος και εν ανάγκη να προβεί σε έγγραφη καταγγελία» σχολιάζειη κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου, δικηγόρος και αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ. «Ας σημειωθεί δε ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων τολμούν να υποβάλουν καταγγελία δικαιώνονται, καθώς η παρανομία είναι πασιφανής. Απλώς, τα καταστήματα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά μας για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους» καταλήγει.
Ετσι σώζουμε τα λεφτά μας

Αν η συσκευή «έβγαλε» ελαττώματα στα πρώτα δύο χρόνια



- Ζητούμε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση

Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα). Μην ανεχθείτε αλλεπάλληλες επισκευές που απλώς επιτρέπουν στα καταστήματα να κερδίζουν χρόνο.

- Απαιτούμε επιστροφή χρημάτων

Αν παρά την επισκευή τα προβλήματα παραμένουν, έχετε δικαίωμα να δηλώσετε ότι «υπαναχωρείτε από την πώληση» και να απαιτήσετε την επιστροφή του τιμήματος. Η επιστροφή οφείλει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, όχι με «πιστωτικά», «δωροκάρτες» ή άλλες... ευφάνταστες εφευρέσεις.



- Απευθυνόμαστε μόνο στο κατάστημα πώλησης

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτικήπέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται- είναι επίσης και... παράνομη!

- Αρνούμαστε να πληρώσουμε έξοδα αποστολής

Αν το κατάστημα αγοράς αποφασίσει να στείλει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι εκεί υπάρχει «εξειδικευμένο σέρβις» ή ότι επιθυμεί να κάνει χρήση των προνομίων της εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα το κατάστημα και όχι τον καταναλωτή. Αν επιχειρήσουν να σας χρεώσουν απειλήστε με καταγγελία.

- Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίες



Τα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτή η νόμιμη προθεσμία υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ρήτρας, ακόμη και αν αναγράφεται στα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου αγοράς.


- Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες


Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής.
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ρε παιδιά εγώ είχα άλλο πρόβλημα με την νέα samsung le40c653 που αγόρασα πριν ενάμιση μήνα με απόδειξη αγοράς.
Φίλε fits τι σου είπαν οτι θα κάνουν αλλαγή με καινούργια ή αλλαγή πάνελ. Ρώτησέ τους. Ήρθαν στο σπίτι την είδαν και έκαναν έκθεση ή στο είπαν από το τηλεφωνο?
Για αντικατάσταση τηλεόρασης που τους ρώτησα μου είπαν δεν υπάρχει περίπτωση για αντικατάσταση τηλεόρασης με τη καμία.
Μόνο επισκευή. Αφού εδώ δεν δίνουν εγγύηση για τα πιξελ που θα φτιάξουν γιατί μου είπαν εχεις 2 χρόνια εγγύηση αν σου ξαναχαλάσει την ξαναπαίρνουμε.

Ναι αλλά ακόμα και αν είναι 1 και μόνο πιξελ και όχι χρωματιστό?
Μολις ήρθαν παίδες και μου είπε θα κάνει έκθεση αλλά επειδη στην ουσία από τα 3 καμένα μόνο το 1 φαίνεται πολύ και αυτό όταν είναι μόνο σε κόκκινο φόντο μου είπαν δεν ξέρει αν θα το δεχτούν για αλλαγή πάνελ.

Εγω τι κάνω από εκεί και πέρα γιατί τους εξήγησα ότι καινούργια τηλεόραση 1 μίση μηνός και να έχει καμένο πιξελ δεν είναι σωστό και μου είπαν αφού δεν την βλέπεις καν πάρα μόνο όταν είναι σε κόκκινο φόντο τι σε απασχολεί και τους εξήγησα ότι δουλεύω στο pc και τυχαίνει να έχει κόκκινο φόντο σε εκείνο το σημείο φαίνεται πολύ.
Δυστυχώς η samsung καλύπτει μόνο τα χρωματιστά πίξελ και όχι τα μαύρα. Το οτι έχεις χρωματιστό καμμένο αυτό μετράει. Από την στιγμή που θα σου αλλάξουν πάνελ έχεις 2 χρόνια εγγύηση από την στιγμή που θα σου την ξαναφέρουν. Θα σου δώσουν χαρτί παράδοσης με την ημερομηνία. Αν έχεις μαύρο πίξελ καμένο δυστυχώς δεν κάνουν τίποτα...... Σε μένα για να μην μου την κρατήσουν πολύ καιρό μου είπαν οτι θα παραγγείλουν το πάνελ (το οποίο έκανε 2 εβδομάδες) και όταν το έφεραν μου τηλεφώνησαν και μου την πήραν για 2 μέρες. 1 μέρα για το πάνελ και μια για να την δοκιμάσουν. Αυτό να τους πεις αν δεν στο προτείνουν οι ίδιοι. Να την πάρουν όταν τους έρθει το πάνελ.......
Περίμενε την απάντηση τους πρώτα για τα περαιτέρω..... Σε πόσες μέρες σου είπαν θα την έχεις?
Μην πειράξεις τίποτα...... Περίμενε την απάντησή τους. Πιστεύω θα σου την αλλάξουν γιατί είναι χρωματιστό πίξελ. Το ίδιο πάνελ σου βάζουν....
Μολις μου απάντησαν και μου είπαν το αναμενόμενο ότι δηλαδη αν δεν έχει 7 καμένα πιξελ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

Τι στο δια... κάνουν στη γαμ... samsung???

Δηλαδη πρέπει η τηλεόραση να έχει 7 καμένα πιξελ για να την αλλάξουν?

Τι μπορώ να κάνω εγώ ρε παιδιά τώρα?

Υπάρχει τρόπος να κάνω την τηλεόραση να εμφανίσει άλλα 6 καμένα πιξελ ή τι μπορώ να κάνω για να μου αλλάξουν το πανελ γιατί τώρα μου την έδωσε που μου είπαν ότι πρέπει να εμφανιστούν άλλα 6 καμένα πιξελ για να την αλλάξουν.

Αν πάω στο "Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών" θα αλλάξει τίποτα ή όχι?
Φιλε fits79.
Ειχα και γω το ιδιο προβλημα (κολλημενο υποπιξελ).
Μου εγινε αντικατασταση και τη δικαιουσαι και συ.
Επιμενω παρε τηλεφωνο στο 1520 και πες τους τι συμβαινει.
Μα πήρα είδη τηλ. στο 1520 και μου ειπανε ότι γράφει στην εγγύηση του προϊόντος σου.

Τι κάνω ρε φίλε που να κοιτάξω και τι να πω στη samsung ωστε να μου αλλάξει το πάνελ.

Γενικώς τι πρέπει να κάνω για να αναγκάσω τη samsung να μου αλλάξει το πάνελ?
Ναι το θέμα είναι ποιο χαρτί εγγύησης λες?
Αυτό που ήτανε μαζί με το manual μέσα στο κουτί της τηλεόρασης?
Γιατί αυτό όντως ΔΕΝ αναφέρει τίποτα για καμένα πιξελς.
Όποιος γνωριζει ρε παιδιά τι ακριβώς παιζει με τα καμένα πιξελς και αν υπογράφουμε πουθενά ότι σε κάτω των 3 ή 7 καμένων πιξελς δεν απαιτούμε επισκευή της tv ας μου το πει.

Εν ολίγης αν δεν το γράφει η εγγύηση και απλά το έχει πει η samsung σε όλους τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς της τότε αυτό από μεριάς samsung ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΣΤΙΑ γιατί μπορούμε όλοι εμείς που έχουμε καμένα πιξελς να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την επισκευή της tv ακόμα και με 1 πιξελ.

Αν λοιπόν γνωριζει κάποιος περισσότερα πράγματα επάνω σε αυτό το θέμα ας μας διαφωτίσει.

thanks.

Οπότε νομικά τι ακριβώς μπορώ να κάνω?
Θέλω συγκεκριμένα πράγματα όσο αφορά την samsung hellas και τα Saturn στο σταθμό Λαρισης.

Μπορώ να απαιτήσω από τα saturn να έρθουν να πάρουν αυτή την tv και να μου φέρουν άλλη μετά από 1μιση μήνα με ημερομηνία αγοράς ή αφού έχουν περάσει οι 14 μέρες δεν μπορώ?

Και αυτό το λέω γιατί το εκανα αυτό και 4 μέρες μετά την αγορά της πρώτης τηλεόρασης και μου έκαναν άμεση αντικατάσταση της με τη νέα που και αυτή μετά από 1 μήνα έβγαλε καμένο πιξελ.
 
Last edited:

hipis

New member
1 October 2010
52
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ρε παιδιά εγώ είχα άλλο πρόβλημα με την νέα samsung le40c653 που αγόρασα πριν ενάμιση μήνα με απόδειξη αγοράς.











Οπότε νομικά τι ακριβώς μπορώ να κάνω?


Επωνυμη καταγγελια.
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μάλλον για εκεί με κόβω θα προβώ σε επώνυμη καταγγελία λοιπόν στη γενική γραμματεία καταναλωτή και βλέπουμε.

Έχει προσφύγει κανένας άλλος στη γ.γ.κ. ποτέ του και αν ναι ποιο ήταν το αποτέλεσμα και η όλη διαδικασία?
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εγώ πολύ πρόσφατα, και αναμένω αποτελέσματα.

Έχω πάρει μια TV που ολοκαίνουρια αλλάχθηκε και ξαναλλάχθηκε και ξαναλλάχθηκε και άλλη αλλαγή δεν γίνεται γιατί δεν υπάρχει stock.
Ζητούσα από την πρώτη αλλαγή τα λεφτά μου και δεν τα έδιναν!
Το θέμα είναι πως και τώρα δεν μου επιστρέφουν λεφτά παρά θέλουν αναγκαστικά να αγοράσω κάτι!

Ε, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

Το πρόβλημα με την τηλεόραση.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=66485
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εμένα φίλε μου άλλαξαν αμέσως την πρώτη tv λόγο 3 καμένων πιξελς και τη δεύτερη(Τωρινή) ΔΕΝ δέχονται ούτε να μου την επισκευάσουν γιατί εκτός του ότι έχουν περάσει κοντά 2 μήνες δεν δέχονται επισκευή σε κάτω των 3 ή 7 καμένων πιξελς.

Εσύ πόσο καιρό έχεις ξεκινήσει την καταγγελία σου και σε τι στάδιο βρίσκεται τώρα?
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Την προηγούμενη εβδομάδα και μου είπαν πως λογικά δεν θα πάρει πάνω από μήνα. Για να δούμε.
Εύχομαι εκτός από το να πάρω τα λεφτά μου, να τους ρίξουν και ένα γερό πρόστιμο!
 

fits79

Banned
22 January 2008
2,389
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Και αφού κάνεις την καταγγελία ασχολούνται αυτοί χωρίς να πληρώσεις κάτι και να ξανά ασχοληθείς εσύ έτσι δεν είναι?
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ακριβώς έτσι.
Καλό είναι να κάνεις την καταγγελία επώνυμα και να δώσεις όσο περισσότερα στοιχεία του προβλήματος.
 

kostas69

New member
9 October 2010
37
Πειραιας
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εχω και εγω προβλημα με τιν lg. Eδωσα πισω την τηλεοραση στις 20κατι μερες γιατι ειχε ασπριλες, μου εστειλαν πισω τηλεοραση με νεο πανελ (ειπαν) με χειροτερο προβλημα και σημερα ξανα τα ιδια. Πηρα να κανω καταγγελια στη Γ.Γ.Κατα/ων αλλα με παρεπεμψαν στο συνηγορο του καταναλωτη, κατι που δε νομιζω οτι θα με καλυψει. Πλεον ομως θα ζητησω ευθυνες και απο το mediamarkt. Tην τηλεοραση δεν εχω δεχθει να την παραλαβω αφτιαχτη. Αν εχει καποιος πρακτικα εφαρμοσιμη συμβουλη ειμαι ολος αυτια.
 

vasilik

Senior Member
1 September 2009
369
Athens, Vironas
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχω πρόβλημα με εταιρία που εδρεύει στη Γαλλία διότι δεν δέχεται λόγω κόστους να αναλάβει την επισκευή προϊόντος που είναι σε εγγύηση. Αφορά την αγορά μιας ψηφιακής κορνίζας Lg από το pixmania-pro. Η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα δεν μπορεί να το επισκευάσει διότι το προϊόν δεν εισάγεται και συνεπώς δεν έχουν τον κωδικό του ανταλλακτικού. Που μπορώ να απευθυνθώ ?
 

flyaway

New member
8 February 2011
12
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αγορασα τηλ philips πριν 3 μηνες περιπου κ μου παρουσιασε προβλημα στην οθονη (σκια ).Στο service που την πηγα μου ειπαν οτι η philips δεν καλυπτει με εγγυηση το συγκεκριμενο προβλημα!!! Εκανα καταγγελια στο 1520 φυσικα.Πιστευετε οτι θα δικαιωθω?
 

vasilik

Senior Member
1 September 2009
369
Athens, Vironas
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αγορασα τηλ philips πριν 3 μηνες περιπου κ μου παρουσιασε προβλημα στην οθονη (σκια ).Στο service που την πηγα μου ειπαν οτι η philips δεν καλυπτει με εγγυηση το συγκεκριμενο προβλημα!!! Εκανα καταγγελια στο 1520 φυσικα.Πιστευετε οτι θα δικαιωθω?
Αν δεν καλύπτει αυτό, τότε τι καλύπτει? ! Είναι σίγουρο ότι δεν έχεις κάνει κάτι για να ακυρώσεις την εγγύηση ?