Πρόβλημα με LG Plasma 42" και service LG

etnica

New member
23 January 2008
91
Λάρισα
Καλησπέρα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα

η τηλεόραση είναι μια Plasma LG42PG300 η οποία αγοράστηκε στα μέσα Φεβρουαρίου του 2009 και κρεμάστηκε με universal βάση σε τοίχο. Μια εβδομάδα πριν τα χριστούγγενα (18-12-2010) και ενώ έπαιζε σε κανάλι κάνει ένα θόρυβο και σβήνει, πατάω το κουμπί για να ανοίξει αλλά τίποτα ,πλησιάζοντας την τηλεόραση διαπιστώνω ότι έχει ραγίσει το πάνελ εσωτερικά οριζόντια απο την μια ακρη της τηλεόρασης εως την άλλη.Εξωτερικά είναι άθικτη ούτε χτύπημα και σε αριστη κατασταση. Πηγαίνω λοιπόν την τηλεόραση στο εξουσιοδοτημένο σέρβις αφού είναι εντός εγγύησης και αφού στέλνει φωτογραφίες στα κεντρικά με e-mail χωρίς να ανοιχτεί η τηλεόραση έρχεται απάντηση μετά απο 3 εβδομάδες ότι είναι εκτός εγγύησης και είναι δικία μου υπαιτιότητα διότι δέχθηκε πλευρική πίεση απο την οποία προκλήθηκε το ράγισμα. Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών και αιτούμε να μιλήσω με τον τεχνικό που έκανε την διάγνωση μέσω φωτο για να μου εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί πλευρική πίεση. Δέχομαι τηλέφωνο απο τον τεχνικό και μου απαντάει ότι τα πάνελ δεν ραγίζουν απο μόνα τους και δέχτηκε πλευρική πίεση η τηλεόραση και πιθανός να έσφιξα παραπάνω τη βίδα της βάσης του τοίχου και απ' αυτό να προήλθε το ράγισμα είτε απο κάποιο τράνταγμα-χτύπημα (απ' έξω η τηλεόραση κανένα χτύπημα η κάποιο γδαρσιμο το οποίο να παραπέμπει σ' αυτό) και ανένδοτος ότι φταίω εγώ και είναι εκτός εγγύησης. Την επόμενη στιγμή με το που κλείνω το τηλέφωνο κάνω επώνυμη καταγγελία στο 1520 (γενική γραμματεία καταναλωτή) αναφέροντας τα παραπάνω. Σήμερα με ενημέρωσαν απο τη γεν. γραμ. καταναλωτή ότι θα στείλουν επιστολή στο κεντρικο σερβις της LG και θα περιμένουν απάντηση αλλά δεν έχουν τεχνικούς για να διαπιστώσουν τι ακριβώς βλάβη έχει η τηλεόραση, κοινώς απ' ότι κατάλαβα απο τα λεγόμενα τους δύσκολα τα πράγματα. Γνωρίζει κανείς κάποια ανάλογη περίπτωση ή κάποια ιδέα τι να κάνω;

Επίσης αξίζει να αναφέρω ότι στο σέρβις που πήγα μια εβδομάδα πριν για να τους πω ότι μου είπαν απο την γεν. γραμ. καταναλωτή να αφήσω την τηλεόραση εκεί μέχρι να δούμε τι θα γίνει γνώρισα ένα παιδί το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε μία LG 50PG3000 την οποία είχε πάνω σε τραπέζι με την επιδαπέδια βάση της και του είπαν ακριβώς το ίδιο παραμύθι για πλευρική πίεση.

Συγνώμη και για το μακροσκελές ποστ και κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
 

kostas69

New member
9 October 2010
37
Πειραιας
Φιλε μου μπορω να σε καταλαβω , γιατι τραβηξα τα χειροτερα με το servis της lg kai εγω. Ημουν τυχερος γιατι ανακατεψα το μαγαζι που την ειχα αγορασει (media markt) και μου εφεραν αλλη καινουρια. Συμφωνα με τη γραμματεια καταναλωτη και το μαγαζι απο το οποιο την αγορασες εχει ευθυνη απεναντι σου , οτι και αν σου πουν. Επισης η εγγυηση σου διαρκει τουλαχιστον 2 χρονια οποτε βιασου να προλαβεις αν μπορει να γινει κατι. Καλη τυχη και μην εισαι υποχωρητικος γιατι δεν καταλαβαινουν απο ευγενιες.
 

etnica

New member
23 January 2008
91
Λάρισα
Φιλε μου μπορω να σε καταλαβω , γιατι τραβηξα τα χειροτερα με το servis της lg kai εγω. Ημουν τυχερος γιατι ανακατεψα το μαγαζι που την ειχα αγορασει (media markt) και μου εφεραν αλλη καινουρια. Συμφωνα με τη γραμματεια καταναλωτη και το μαγαζι απο το οποιο την αγορασες εχει ευθυνη απεναντι σου , οτι και αν σου πουν. Επισης η εγγυηση σου διαρκει τουλαχιστον 2 χρονια οποτε βιασου να προλαβεις αν μπορει να γινει κατι. Καλη τυχη και μην εισαι υποχωρητικος γιατι δεν καταλαβαινουν απο ευγενιες.

Μα και στο μαγαζί απ´όπου την αγόρασα να την πάω στo σερβις της LG θα την πάει και θα μου πει τα ίδια απλά εγώ μίλησα κατευθείαν στην πηγή. Τώρα το μαγαζί και το κάθε μαγαζί δεν μπορεί να ξέρει αν η κάθε τηλεόραση που πουλάει θα χαλάσει και γι´αυτό νομίζω δίνουν 2 έτη εγγύηση αντιπροσωπείας και όχι καταστήματος. Απο τα λίγα που έψαξα και διάβασα σε νόμους και διάφορα σάιτ (ΙΝ.ΚΑ.-ΚΕ.Π.ΚΑ.-Γ.Γ.Καταναλωτή) και κατάλαβα εγώ τουλάχιστον , το κατάστημα θα είχε ευθύνη εαν δεν υπήρχε αντιπροσωπέια στην Ελλάδα. Επίσης ούτε με το εξουσιοδοτημένο σερβις έχω κάτι , οι άνθρωποι έκαναν αυτό που έπρεπε. Με τα κεντρικα σερβις της LG τα έχω που έβγαλαν διάγνωση χωρίς να ανοιχτεί η τηλεόραση μέσω φωτογραφιών.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Ο πωλητης υποχρεουται να δινει 2 χρονια εγγυηση αρα το καταστημα ειναι το πρωτο στο οποιο πρεπει να απευθυνθεις.

Τραβηξε οσο μπορεις την κατασταση στα ακρα , να παιρνεις συνεχεια τηλεφωνα μεχρι να βρεθει λυση. Μην υποχωρησεις. Πες τους οτι τα λεφτα που θα χασουν με την δυσφημιση που θα κανεις σε LG και καταστημα σε ολα τα site/περιοδικα/εφημεριδες ειναι πολυ περισσοτερα απο το κοστος μιας τηλεορασης.

Καλη επιτυχια.
 

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,754
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Εκτος εγγυησης για κανενα λογο δεν εισαι απο την στιγμη που η TV παρουσιαστηκε στο εξ.σερβις εντος εγγυησης. Το θεμα ειναι να παει μεσω του εξ.σερβις στα κεντρικα για ελεγχο.
Το καταστημα δεν νομιζω να εχει να κανει με την εγγυηση.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Την επόμενη στιγμή με το που κλείνω το τηλέφωνο κάνω επώνυμη καταγγελία στο 1520 (γενική γραμματεία καταναλωτή) αναφέροντας τα παραπάνω.
Σήμερα με ενημέρωσαν απο τη γεν. γραμ. καταναλωτή ότι θα στείλουν επιστολή στο κεντρικο σερβις της LG.
Από τον Νοέμβριο έχω κάνει επώνυμη καταγγελία στο 1520 και πριν δύο εβδομάδες ξεκίνησαν την υπόθεσή μου, οπότε καταλαβαίνεις...............:violent-smiley-030:
 

etnica

New member
23 January 2008
91
Λάρισα
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με LG Plasma 42" και service LG

Από τον Νοέμβριο έχω κάνει επώνυμη καταγγελία στο 1520 και πριν δύο εβδομάδες ξεκίνησαν την υπόθεσή μου, οπότε καταλαβαίνεις...............:violent-smiley-030:

Τουλάχιστον κάνουν τίποτα ή απλά μια καταγγελία και ως εκεί...ελπίζω να κάνουν τίποτα και ας πάρει και καιρό
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Με το που έγραψα το κείμενο, είδα πως είχα ταχυδρομείο, πως έγινε οι κοινοποίηση στο κατάστημα
και πως σε 10 μέρες είναι υποχρεωμένοι από το κατάστμα να απαντήσουν γραπτώς στην καταγγελία που έχω κάνει.

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=66485&page=3