Καλησπέρα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα
η τηλεόραση είναι μια Plasma LG42PG300 η οποία αγοράστηκε στα μέσα Φεβρουαρίου του 2009 και κρεμάστηκε με universal βάση σε τοίχο. Μια εβδομάδα πριν τα χριστούγγενα (18-12-2010) και ενώ έπαιζε σε κανάλι κάνει ένα θόρυβο και σβήνει, πατάω το κουμπί για να ανοίξει αλλά τίποτα ,πλησιάζοντας την τηλεόραση διαπιστώνω ότι έχει ραγίσει το πάνελ εσωτερικά οριζόντια απο την μια ακρη της τηλεόρασης εως την άλλη.Εξωτερικά είναι άθικτη ούτε χτύπημα και σε αριστη κατασταση. Πηγαίνω λοιπόν την τηλεόραση στο εξουσιοδοτημένο σέρβις αφού είναι εντός εγγύησης και αφού στέλνει φωτογραφίες στα κεντρικά με e-mail χωρίς να ανοιχτεί η τηλεόραση έρχεται απάντηση μετά απο 3 εβδομάδες ότι είναι εκτός εγγύησης και είναι δικία μου υπαιτιότητα διότι δέχθηκε πλευρική πίεση απο την οποία προκλήθηκε το ράγισμα. Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών και αιτούμε να μιλήσω με τον τεχνικό που έκανε την διάγνωση μέσω φωτο για να μου εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί πλευρική πίεση. Δέχομαι τηλέφωνο απο τον τεχνικό και μου απαντάει ότι τα πάνελ δεν ραγίζουν απο μόνα τους και δέχτηκε πλευρική πίεση η τηλεόραση και πιθανός να έσφιξα παραπάνω τη βίδα της βάσης του τοίχου και απ' αυτό να προήλθε το ράγισμα είτε απο κάποιο τράνταγμα-χτύπημα (απ' έξω η τηλεόραση κανένα χτύπημα η κάποιο γδαρσιμο το οποίο να παραπέμπει σ' αυτό) και ανένδοτος ότι φταίω εγώ και είναι εκτός εγγύησης. Την επόμενη στιγμή με το που κλείνω το τηλέφωνο κάνω επώνυμη καταγγελία στο 1520 (γενική γραμματεία καταναλωτή) αναφέροντας τα παραπάνω. Σήμερα με ενημέρωσαν απο τη γεν. γραμ. καταναλωτή ότι θα στείλουν επιστολή στο κεντρικο σερβις της LG και θα περιμένουν απάντηση αλλά δεν έχουν τεχνικούς για να διαπιστώσουν τι ακριβώς βλάβη έχει η τηλεόραση, κοινώς απ' ότι κατάλαβα απο τα λεγόμενα τους δύσκολα τα πράγματα. Γνωρίζει κανείς κάποια ανάλογη περίπτωση ή κάποια ιδέα τι να κάνω;
Επίσης αξίζει να αναφέρω ότι στο σέρβις που πήγα μια εβδομάδα πριν για να τους πω ότι μου είπαν απο την γεν. γραμ. καταναλωτή να αφήσω την τηλεόραση εκεί μέχρι να δούμε τι θα γίνει γνώρισα ένα παιδί το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε μία LG 50PG3000 την οποία είχε πάνω σε τραπέζι με την επιδαπέδια βάση της και του είπαν ακριβώς το ίδιο παραμύθι για πλευρική πίεση.
Συγνώμη και για το μακροσκελές ποστ και κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
η τηλεόραση είναι μια Plasma LG42PG300 η οποία αγοράστηκε στα μέσα Φεβρουαρίου του 2009 και κρεμάστηκε με universal βάση σε τοίχο. Μια εβδομάδα πριν τα χριστούγγενα (18-12-2010) και ενώ έπαιζε σε κανάλι κάνει ένα θόρυβο και σβήνει, πατάω το κουμπί για να ανοίξει αλλά τίποτα ,πλησιάζοντας την τηλεόραση διαπιστώνω ότι έχει ραγίσει το πάνελ εσωτερικά οριζόντια απο την μια ακρη της τηλεόρασης εως την άλλη.Εξωτερικά είναι άθικτη ούτε χτύπημα και σε αριστη κατασταση. Πηγαίνω λοιπόν την τηλεόραση στο εξουσιοδοτημένο σέρβις αφού είναι εντός εγγύησης και αφού στέλνει φωτογραφίες στα κεντρικά με e-mail χωρίς να ανοιχτεί η τηλεόραση έρχεται απάντηση μετά απο 3 εβδομάδες ότι είναι εκτός εγγύησης και είναι δικία μου υπαιτιότητα διότι δέχθηκε πλευρική πίεση απο την οποία προκλήθηκε το ράγισμα. Μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών και αιτούμε να μιλήσω με τον τεχνικό που έκανε την διάγνωση μέσω φωτο για να μου εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί πλευρική πίεση. Δέχομαι τηλέφωνο απο τον τεχνικό και μου απαντάει ότι τα πάνελ δεν ραγίζουν απο μόνα τους και δέχτηκε πλευρική πίεση η τηλεόραση και πιθανός να έσφιξα παραπάνω τη βίδα της βάσης του τοίχου και απ' αυτό να προήλθε το ράγισμα είτε απο κάποιο τράνταγμα-χτύπημα (απ' έξω η τηλεόραση κανένα χτύπημα η κάποιο γδαρσιμο το οποίο να παραπέμπει σ' αυτό) και ανένδοτος ότι φταίω εγώ και είναι εκτός εγγύησης. Την επόμενη στιγμή με το που κλείνω το τηλέφωνο κάνω επώνυμη καταγγελία στο 1520 (γενική γραμματεία καταναλωτή) αναφέροντας τα παραπάνω. Σήμερα με ενημέρωσαν απο τη γεν. γραμ. καταναλωτή ότι θα στείλουν επιστολή στο κεντρικο σερβις της LG και θα περιμένουν απάντηση αλλά δεν έχουν τεχνικούς για να διαπιστώσουν τι ακριβώς βλάβη έχει η τηλεόραση, κοινώς απ' ότι κατάλαβα απο τα λεγόμενα τους δύσκολα τα πράγματα. Γνωρίζει κανείς κάποια ανάλογη περίπτωση ή κάποια ιδέα τι να κάνω;
Επίσης αξίζει να αναφέρω ότι στο σέρβις που πήγα μια εβδομάδα πριν για να τους πω ότι μου είπαν απο την γεν. γραμ. καταναλωτή να αφήσω την τηλεόραση εκεί μέχρι να δούμε τι θα γίνει γνώρισα ένα παιδί το οποίο έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε μία LG 50PG3000 την οποία είχε πάνω σε τραπέζι με την επιδαπέδια βάση της και του είπαν ακριβώς το ίδιο παραμύθι για πλευρική πίεση.
Συγνώμη και για το μακροσκελές ποστ και κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη