Philips & Service!!
Καλησπέρα σε όλους.
Ήθελα με αυτό το post να καταθέσω την εμπειρία από την Philips.
Έχω στην κατοχή μου ένα BDP9500, 2 χρόνια και 2-3 μήνες. Το μηχάνημα έχει χαλάσει 2 φορές και αυτή είναι η τρίτη.
Την πρώτη φορά, κοβόταν η εικόνα τελείως.
Την δεύτερη φορά δεν έκανε upscale, δεν έπαιζε Blueray και αν θυμάμαι καλά έκανε και κάποια κόλπα με την εικόνα πάλι, νομίζω γινόταν μπλε ή κάτι τέτοιο.
Το τελευταίο ταμπελάκι του service από πίσω γράφει 27/1/2012. Η εγγύηση έληξε τον Μάρτιο και τώρα είναι πάλι χαλασμένο με το ίδιο πρόβλημα όπως και την τελευταία φορά (δεν κάνει upscale & δεν παίζει Bluray).
Το μηχάνημα δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα είναι η αλήθεια. Πριν λίγες ημέρες λοιπόν που έβλεπε ο γιός μου ένα DVD, παρατήρησα ότι η εικόνα είναι άθλια. Έβαλα ένα Blueray και όντως όπως υποψιάστηκα δεν έπαιζε. Έστειλα επιτόπου ένα e-mail στην Philips σε έντονο ύφος καταλήγοντας ότι δεν θέλω να έχω σχέση με εταιρείες που πουλάνε σκουπίδια και πριν λήξει η εγγύηση βάζουν μέσα ότι σκουπίδι ανταλλακτικό έχουν για να ξαναχαλάσει σε λίγους μήνες και να αναγκαστεί ο πελάτης να πληρώσει από την τσέπη του. Η απάντηση ήρθε σήμερα το πρωί και έλεγε ότι κατέγραψαν τις παρατηρήσεις μου και με ευχαριστούν και αν ήθελα κάτι άλλο να επικοινωνήσω μαζί τους. Το είχα ξεχάσει είναι η αλήθεια και δεν θα ξανασχολούμουν, αλλά αυτό το e-mail με έκανε τούρκο όπως καταλαβαίνεται! Ούτε ένα συγνώμη, ούτε έχετε δίκιο ούτε τίποτα. Απλά ότι με αρχειοθέτησαν. Και το αστείο είναι ότι αυτός που το διάβασε, δεν έκανε τον κόπο να κλίνει το όνομά μου, έκανε απλό copy-paste από την φόρμα που το συμπλήρωσα. Για τόσο μεγάλο γράψιμο....
Όπως ήταν αναμενόμενο, πήρα τηλέφωνο. Απάντησε μια κοπέλα ευγενέστατη, η οποία τα άκουσε χωρίς φωνές όμως. Της εξέθεσα το πρόβλημά μου και τη ρώτησα τι πρέπει να κάνω και πώς να προστατευτώ από τέτοια φαινόμενα.
Μου πρότεινε να πάρω το service και να τους ζητήσω επειδή έχει μόλις λήξει η εγγύηση και ξαναέχει το ίδιο πρόβλημα να το κοιτάξουν χωρίς χρέωση και να ζητήσουν αντικατάσταση εφ’ όσον παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και τρίτη φορά. Πήρα το service και η κοπέλα αφού έκανε μια παύση (ρώτησε κάποιον προϊστάμενό της) μου είπε ότι μπορούν να το κοιτάξουν χωρίς χρέωση, αλλά θα πληρώσω την επισκευή. Σε δεύτερο τηλ προς την Philips, τους μετέφερα την απάντηση και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Κοινώς μου είπαν να βάλω ένα blueray 400ων Ευρώ στον απαυτό μου.
Δεν με εξέπληξε το ότι βάζουν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μέσα γι’ αυτό και ξαναέχει το ίδιο πρόβλημα, το ήξερα από την τηλεόραση που έχω που μου είχαν βάλει μεταχειρισμένο πανελ μέσα, με εξέπληξε όμως ότι η Philips δεν έχει δικό της service στην Ελλάδα, συνεργάζεται με 2 εταιρείες απ’ ότι κατάλαβα, η μια λέγεται Astra Service με την οποία μίλησα σήμερα και την άλλη μου την είπαν Sound and Vision αν θυμάμαι καλά!!! Όταν τους είπα κι όλας ότι έβαλαν μεταχειρισμένο πανελ στην τηλεόραση και χάνεται η φωτηνότητά της που και που μου λέει η κοπέλα από την Philips και γιατι δεν την ξαναφέρατε? Αυτή τη δουλιά θα κάνουμε της λέω, θα πληρώνω 50άρικα για να πηγαίνει και να έρχεται η τηλεόραση. Και ποιός θα μου εγγυόταν ότι θα την φτιάχνατε σωστά την δεύτερη φορά? Φυσικά δεν απάντησε και προχωρήσαμε παρακάτω.
Αυτά. Καλό απόγευμα σε όλους και καλή πρωτομαγιά.-bye-