Αστειότητες.....
Κατά την πρώτη αλλαγή panel (εντός εγγύησης) τους είχα δώσει την απόδειξη αγοράς (λογικό), αλλά σε όλες τις μετέπειτα επικοινωνίες που είχα μαζί τους, μου ζήταγαν μόνο τα Customer No, Ticket No, Serial No συσκευής και ο υπάλληλος μου έλεγε μόνος του αν έχει εγγύηση και πότε αγοράστηκε. Οπότε την απόδειξη αγοράς την έχουν ήδη καταχωρημένη (αφού βάσει αυτής έγινε η πρώτη εντός εγγύησης επισκευή) και η οποία είναι "ζευγάρι" με το Serial No της τηλεόρασης.
Αυτό αλλωστε φαίνεται και στην φόρμα δήλωσης βλάβης την οποία συμπληρώνει ο πελάτης και φαίνεται η πορεία επισκευής ( http://cybersvc1.samsungcsportal.com...n=N&ssoLang=en ).
Όσο για το δεν ξέρουν αν υπάρχει panel .....τι να πω...αφού δεν υπήρχε 30/9/15, θα υπάρχει σήμερα; ( http://avclub.gr/forum/showthread.p...ρία!!!?p=1057477919&viewfull=1#post1057477919 )
Κατά την πρώτη αλλαγή panel (εντός εγγύησης) τους είχα δώσει την απόδειξη αγοράς (λογικό), αλλά σε όλες τις μετέπειτα επικοινωνίες που είχα μαζί τους, μου ζήταγαν μόνο τα Customer No, Ticket No, Serial No συσκευής και ο υπάλληλος μου έλεγε μόνος του αν έχει εγγύηση και πότε αγοράστηκε. Οπότε την απόδειξη αγοράς την έχουν ήδη καταχωρημένη (αφού βάσει αυτής έγινε η πρώτη εντός εγγύησης επισκευή) και η οποία είναι "ζευγάρι" με το Serial No της τηλεόρασης.
Αυτό αλλωστε φαίνεται και στην φόρμα δήλωσης βλάβης την οποία συμπληρώνει ο πελάτης και φαίνεται η πορεία επισκευής ( http://cybersvc1.samsungcsportal.com...n=N&ssoLang=en ).
Όσο για το δεν ξέρουν αν υπάρχει panel .....τι να πω...αφού δεν υπήρχε 30/9/15, θα υπάρχει σήμερα; ( http://avclub.gr/forum/showthread.p...ρία!!!?p=1057477919&viewfull=1#post1057477919 )