Καλησπερα και απο εμενα εχω και εγω το γνωστο προβλημα με τον ηχο που τριζει το ανεφερα σημερα στο live chat της samsung και μου ειπαν να κανω αιτημα για service μιας και η τηλεωραση εχει ακομα εγγυήση,,,,
ποια ειναι η γνωμη σας θα κανουν τιποτα η απλα θα φαω τον χρονο μου μαζι τους ???? εχει κανεις καμια παρομια εμπειρια με service στο σπιτι ????
Ευχαριστω .
πηγαινε ρυθμισεις ηχου στον ισοσταθμιστη και κατεβασε τις χαμηλες συχνοτηττες (ειναι οι 2 πρωτες επιλογες) ετσι θα βελτιωθει εαν δεν εχει καει καποιο μεγαφωνο..
Αλλαζοντας τον ισοσταθμιστη θα χαθουν τα μπασα ομως.
Και για να απαντησω στην ερωτηση του darkman74 ειχα παρει μια τηλεοραση πριν 4-5 χρονια απο το πλαισιο και την επομενη μερα ηθελα να την αλλαξω επειδη ειχε προβληματα με την κεραια. Στο τηλεφωνο της samsung μου ελεγαν να παρω το πλαισιο, στο πλαισιο μου λεγαν να παρω την samsung, βγαλε ακρη τωρα. Τελικα με λιγο μπινελικι την αλλαξαν απο το πλαισιο.
Δεν ξερω αν αλλαξαν τα πραγματα τωρα, παντως θα ηθελα να μαθω πως λειτουργει το σερβις αυτην την στιγμη. Μπορει βεβαια να εχει απαντηθει στο φορουμ καπου, δεν εψαξα.