Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Το θέμα μου είναι εδώ https://r.tapatalk.com/shareLink?ur...share_tid=166563&share_fid=22588&share_type=t

Πρόβλημα εικόνας σε Samsung ku6400 55

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Από τις 6 του μήνα μέχρι σήμερα τι εξέλιξη έχεις; Σε ποιο service απευθυνθηκες; Η συσκευή αφού είναι εκτός εγγύησης το θέμα πρέπει να το αναλάβει το mm. Επίσης έκανες σε 3 διαφορετικους φορείς καταγγελία; Εγώ με μια αναζήτηση στο ίντερνετ βρήκα το efpolis. Τι διαφορά έχουν μεταξύ τους;
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Καμία εξέλιξη. Εμμένουν στο ότι η τηλεόραση είναι εντός προδιαγραφών και εντός ορίων ανοχής. Έκανα καταγγελία και στη samsung και στα Media Markt γιατι πήγα και τους εδειξα φωτογραφίες και μου το έπαιζαν τρελά του στυλ δίκιο έχει η Samsung, όλες οι τηλεοράσεις το έχουν και κάτι τέτοια. Οπότε η επέκταση εγγύησης του ΜΜ είναι μουφα τελικά και πεταμένα λεφτά. Καταγγελία έστειλα στο ΕΚΠΟΙΖΩ ( στο οποίο αν δεν είσαι μέλος απλά κοινοποιουν την καταγγελία σου) , στον Συνήγορο του πολίτη που επεμβαίνει εξωδικαστικα και στο εφπολις που δε γνωρίζω ακριβώς τι κάνει. Έστειλα όλο το ιστορικό, φώτο του προβλήματος, αποδείξεις, εγγύηση κτλ. Στο service που απευθύνθηκα είναι του Μαγγιώρου στην Ν. Ιωνία.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Η Samsung Electronics Hellas είναι υποχρεωμένη στην επισκευή του ελαττωματικού εξαρτήματος ή στην κατά την κρίση της αντικατάσταση του προϊόντος με λειτουργικά ισοδύναμη συσκευή.

Η διαδικασία της εγγύησης προβλέπει ότι το κάθε προϊόν ανάλογα με την κατηγορία του ελέγχεται από το αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών μας στο οποίο εκτιμάται η κατάστασή του και στη συνέχεια ενημερώνεται ο πελάτης για τις ενέργειές μας.

Στην εν λόγω περίπτωση το προϊόν UE49KS7000SXXH (σειριακός αριθμός 08UX3SCH700032M) ελέγχθηκε από το εξουσιοδοτημένο σέρβις μας και διαπιστώθηκε ότι η συσκευή χρήζει αλλαγής πάνελ , οπότε προχωρήσαμε στην επισκευή, αντικαθιστώντας το ελαττωματικό εξάρτημα με καινούριο, στα πλαίσια της εγγύησης.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.
Αυτή ειναι η απάντηση τους σε όλες τις ενστάσεις μου και στο μακροσκελές mail που τους έστειλα πριν μια εβδομάδα. Κοινώς δε μου λένε τίποτα παραπανω. Φυσικά για το θέμα του ήχου ούτε λόγος. Όπως επίσης και για την έξτρα εγγύηση που δε μου έστειλαν ποτέ. Όπως ακόμα και για το ότι δεν με πήρε ποτέ κανείς τηλέφωνο να μου εξηγήσει. Θα μου πεις τι να μου πει... Αφού και στο γραπτό λόγο τα ίδια μόνο μπορούν να πουν χωρίς καμία βάση. Πραγματικά μάγκες είναι τόσο απαράδεκτοι που με έχουν εξόργισει σε απίστευτο βαθμό. Δε θα τους περάσει όμως. Δε θα τους αφήσω σε χλωρό κλαρί. Κύριοι διαχειριστές, κύριοι παλαιοί και έμπειροι συμφορουμιτες μπορεί κάποιος να μου πει τη γνώμη του και να με συμβουλέψει περαιτέρω;
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
... και η δική μου απάντηση στο email τους. "Καλά κρασιά. Τέτοιες υπεκφυγές πρώτη φορά διαπιστώνω από εταιρία που θέλει να λέγεται σοβαρή. Μου λέτε πάλι τα ίδια με λίγο πιο επίσημο και επιστημονικό τρόπο. Καμία απάντηση δε μου δώσατε ακόμα μια φορά. Είστε πραγματικά ότι χειρότερο μπορεί να φανταστεί άνθρωπος σε after sales service...και καλά, πες ότι για το θέμα του πάνελ έχετε κάτι να πείτε αν και σε λίγο καιρό που θα το ξαναβγάλει θα μείνετε από δικαιολογίες. Για το θέμα του ήχου τίποτα; Γαργαρα; Θα δούμε τι θα πουν οι αρμόδιοι φορείς. Απαράδεκτοι ε απαράδεκτοι. "
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Ψυχραιμία φίλε μου. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Για αρχή ξεκινά με καταγγελίες και να δε βγει άκρη μπορείς να το κυνηγησεις και νομικά το θέμα. Βέβαια θέλει πολλή υπομονή και να ξέρεις ότι θα πάρει καιρό.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
... Και άλλο ένα στα καπάκια. "Επίσης για να έχουμε καλό ερώτημα το τηλέφωνο που περιμένω από την Παρασκευή δε θα γίνει ποτέ; Αποφεύγετε την απευθείας συνομιλία για να μπορέσετε να γράψετε τα ίδια και τα ίδια χωρίς αντίλογο; Δεν έχετε ποτέ σκοπό να εξηγήσετε τις απορίες και τις ενστάσεις μου στο mail που σας έστειλα την Κυριακή 10.2;Επισης η εγγύηση που περιμένω από την προηγούμενη Δευτέρα στο email μου που είναι; Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την εμπειρία της επαφής μαζί σας. Είστε ότι χειρότερο έχω συναντήσει. "
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Ψυχραιμία φίλε μου. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Για αρχή ξεκινά με καταγγελίες και να δε βγει άκρη μπορείς να το κυνηγησεις και νομικά το θέμα. Βέβαια θέλει πολλή υπομονή και να ξέρεις ότι θα πάρει καιρό.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλά κάτσε να δεις.Όταν θα έχω όρεξη θα την ξαναπάω στο service μόνο για τον ήχο. Αφού έτσι θέλουν έτσι θα παίξω. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Επίσης να πω ότι το email με όλες τις λεπτομέρειες, φωτογραφίες ανταλλαγή email και chat με την υποστήριξη τους κλπ έφυγε από χτες για το efpolis.
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Να κάνεις και στον συνήγορο του καταναλωτή.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

AccelDrag

Senior Member
23 November 2010
356
Ο συνήγορος του καταναλωτή έχει κύρος και υποθέτω κάποια παρπάνω δυνατότητα πίεσης.
Μέχρι τώρα, ό,τι πήγε εκεί, έχει θετική έκβαση για τον καταναλωτή.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Έλαβα την απάντηση από το efpolis και μου είπαν πως δεν είναι αρμόδιοι και πρέπει να απευθυνθώ στον συνήγορο. Η πλάκα είναι πως τους είχα πάρει τηλέφωνο και τους ρώτησα και μου είπαν βεβαίως να μας στείλετε email κλπ.
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Re: Απάντηση: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Έλαβα την απάντηση από το efpolis και μου είπαν πως δεν είναι αρμόδιοι και πρέπει να απευθυνθώ στον συνήγορο. Η πλάκα είναι πως τους είχα πάρει τηλέφωνο και τους ρώτησα και μου είπαν βεβαίως να μας στείλετε email κλπ.
Το efpolis ούτε καν site δεν έχει πλέον.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Οι άνθρωποι είναι Θεοί στη Samsung. Την προηγούμενη εβδομάδα πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα για να ενημερώσω πως προχώρησα σε καταγγελία, τους έστειλα όλα τα mail που έχω ανταλλάξει με τη Samsung και με ενημέρωσαν πως θα το ελέγξουν. Την Παρασκευή με πήρε ο ίδιος νεαρός προϊστάμενος (ο οποίος παρεμπιπτόντως μου είπε πρώτη φορά πως δεν είναι τεχνικός) και μου είπε "Γειά σας μας ενημέρωσαν από το κατάστημα πως έχετε κάποια παράπονα, ποια είναι αυτά;" Χαχαχαχαχαχαχαχα. Έχω στείλει 10 email τους έχω χιλιοκραξει έχω τσακωθεί πενήντα φορές και ο άλλος με ρώτησε τι παράπονο έχω!!! Εγώ φυσικά του τα ξαναειπα όλα από την αρχή και φυσικά δεν έχω λάβει ακόμα καμία επικοινωνία. Μιλάμε ότι έχουν ξεπεράσει τον ίδιο τους τον εαυτό.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
... και το σημερινό τους χτύπημα στα νεύρα μου και την πίεση μου... Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση του καταστήματος και μου είπαν πως από τη Samsung το θέμα θεωρείται λήξαν!!!! Δηλαδή ότι ξανάείπα στον προϊστάμενο τους την προηγούμενη Παρασκευή πήγε στο βρόντο. Μιλάμε οι άνθρωποι έχουν βαλθεί να μου προκαλέσουν εγκεφαλικό. Τέτοιο πράγμα, τέτοια ασυνεννοησία, τέτοια κοροϊδία και αδιαφορία δεν έχω συναντήσει ποτέ μου. Ότι χειρότερο μπορεί να φανταστεί άνθρωπος.
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Πραγματικά το τμήμα των τηλεοράσεων της Samsung Hellas σου δίνει την εντύπωση ότι πάει για κλείσιμο. Ανοργανωσιά, ασυνεννοησία και μια πολιτική που έχει σκοπό να σου σπάσει τα νερά χωρίς να σέβεται στο ελάχιστο τα χρήματα που έχεις δώσει. Εγώ πάντως περιμενω το αποτέλεσμα της καταγγελίας και ετοιμάζω επιστολή για τα κεντρικά στην Κορέα. Πρέπει να μάθουν τι συμβαίνει εδώ, δε γίνεται αλλιώς.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

panpan

Established Member
5 July 2006
200
Δυστυχως η SAMSUNG εχει παρει πολυ ψηλα τον αμανε και μαλλον πρεπει να συνελθουν και να υποστηριζουν τα προιοντα που πουλανε και οχι να μας γραφουν γιατι αν τους γραψουμε και εμεις θα τους πω μετα εγω .....αντε γιατι φτανει πια ...μια με την μπακαλιστκη λυση της υβριδικης στις τηλεορασεις και την αλλαγη της χωρας σε Ισπανια (ωραια λυση βρηκανε....που οι τηλεορασεις πανε δυο ωρες μπροστα) μια με την καταργηση του DTS μια με το γελοιο local dimming μμια με τις ηλιθιες απαντησεις τους στα emaill που γραφουνε ...ε...φτανει πια !!
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Μετά από δεκάδες e-mail, τηλέφωνα και φωνές τόσο στη samsung όσο και στο κατάστημα, με πήραν την Παρασκευή να μου πουν για το πρόβλημα στον ήχο. Για το πάνελ λέει ορθώς έπραξαν αλλά αν έχει πρόβλημα στον ήχο θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση συσκευής. Την πήγα σήμερα στο service και περιμένω. Εννοείται πως ο τεχνικός το ξαναδιςπιστωσε το πρόβλημα και το έγραψε απλώς πρέπει να περιμένω να το στείλει στη Samsung Hellas, αυτοί στη Samsung Europe, να πάρουν απαντηση και μετά να αποφασίσουν για την αντικατάσταση. Μετά αν είναι θετική η απάντηση να πάω πάλι να πάρω την τηλεόραση, να την πάω στο κατάστημα και να λάβω την πίστωση. (Άγνωστοι οι χρόνοι που αφορούν το κατάστημα αλλά από την εμπειρία μου θα είναι μεγάλοι...)
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Αντε ωραία! Ακόμη λίγο και τελειώνει το μαρτύριο σου! Με ρυθμούς γραφειοκρατίας δημοσίου η samsung.

Στάλθηκε από το SM-T820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Απάντηση: Re: Samsung UE KS7000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Να σαι καλά ρε φίλε αλλά ακόμα και τώρα δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος. Για να δούμε.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,187
Καλά έκανα και δεν ήμουν αισιόδοξος, με κάλεσε ο εξουσιοδοτημενος τεχνικός και μου είπε πως του απάντησαν πως το συγκεκριμένο πρόβλημα το θεωρούν φυσιολογικό. Μιλάμε έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι, δεν πάει άλλο. Πήρα το κατάστημα στα καπάκια κάντε ότι καταλαβαίνετε με τη Σαμσουνκ εγώ απαιτώ αντικατάσταση συσκευής από εσάς που έδωσα τα λεφτά μου γιατί μου πουλήσατς ένα προϊόν που δεν κάνει αυτά που λέει. Αν μέσω οπτικής ίνας κάνει αυτόν τον θόρυβο και καθιστά τη συνδεση απαγορευτική, τότε εγω πλήρωσα ένα προϊόν που δεν συμφωνεί με τις απαιτήσεις μου και τις δυνατότητες τις οποίες με βάση τα χαρακτηριστικά του διαθέτει. Αδέρφια δεν αντέχω άλλο, με έχουν αρρωστήσει ένα μήνα τώρα, τι φταίω να ανεβάζω πίεση το κέρατο μου μέσα.