Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
Ο ΠΛΉΡΗΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ!

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ!

Ήρθαν οι "κύριοι να με πείσουν ότι σε κάθε υλικό που τους έδειχνα, είναι σκηνοθετική επιλογή ο θόρυβος, εστιάστε στο πρόσωπο και όχι στον θόρυβο κλπ.

ΉΡΘΑΝ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΑΙΞΟΥΝ.

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

Τους εβαλες να παιξει καποιο demo/υλικο που να ειναι "κρύσταλλο" η εικόνα ?
Τι αρχεια/υλικο ακριβώς τους έδειξες?
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Πρόλαβα και τους έβαλα το Τζόκερ από bluray και μια σειρά από το netflix.
Προσπάθησα να βάλω κ άλλα, κ ο τύπος αποχωρούμε από τον χώρο θέασης και έλεγε ότι δεν γίνεται αλλαγη με βάση την επιθυμία κάποιου!

Στο μεταξύ, στο υλικό που πρόλαβαν να δουν, τα pixels ΧΌΡΕΥΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

ΟΙ αιτίες, για εσας τους αδαείς, προς γνώση είναι:
Σκηνοθετική επιλογή.
Κακή εστιαση του ματιού (δείτε την τριχα από το χέρι πως φαίνεται)
Κοιτάμε το προσωπικό και ο
ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ!!!
 
  • Like
Reactions: Paris2018

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Επίσης να ξέρετε, η τηλεόραση είναι για να δείχνει, μην κοιτάτε τα κουμπώματα των συνδέσεων, τα περιμετρικά σημάδια και χτυπηματα, και το μη ομαλό κρυσταλλο.

Δείχνει?

Ειναι εντός προδιαγραφών!
 
  • Like
Reactions: Paris2018

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπερα και απο εμενα. Διαβαζω το αρθρο σου και στενοχωριεμαι οταν ενας καταναλωτης παιδευεται σαν εσενα. Θα σου προτεινα να ερθεις σε επαφη με τον Κο Καστρουνη (https://perfectimage.gr/contact-us/) ο οποιος ειναι Professional calibrator με τεραστια εμπειρια και με ορεξη σε αυτο που κανει. ΝΑΙ ειναι με κοστος η επισκεψη του (θεωρω) αλλα θα σου ρυθμισει την τηλεοραση σου οπως πρεπει η΄προτου ξεκινησει την διαδιακασια θα σου κανει λογικα Reset σε ολες τις ρυθμισεις και θα την δει πως ειναι OutOf The Box η εικονα. Ετσι θα λαβεις και την επιβεβαιωση οτι κατι δεν παει καλα και θα μπορεις να επανελθεις στην Sony με στοιχεια απο εναν ανθρωπο που τον ξερει η Sony (και πολλες αλλες εταιρειες του χωρου) και θα μπορεις να πας παρακατω το κυνηγι σου. Ξερω κοραζουν ολα αυτα αλλα κριμα. Εισαι ακομη στην πρωτη εγγυηση μεσα. Στην καλυτερη (και στο ευχομαι) αν ολα ειναι φυσιολογικα και τελικα ειναι θεμα καποιας ρυθμισης , θα στην τελειοποιησει και θα χαιρεσαι την τηλεοραση σου περισσοτερο , οπως κανω και εγω με την δικη μου Oled (A8) καθε μερα. Καλη συνεχεια και καλες γιορτες να εχεις. Υγεια πανω απο ολα!!!!
 
  • Like
Reactions: Dim-sat

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Φίλε μου, σε ευχαριστώ πολύ.
Είναι 101% σίγουρο, ότι δεν είναι θέμα ρύθμισης ολα αυτά.

Σιγουρα ένα επαγγελματικό calibration θα αναδείξει κάθε τηλεόραση στην βέλτιστη κατάσταση της.

Το αν η γνώμη του ανθρώπου, θα έχει σημασία για την εταιρεία, δεν μπορώ να το γνωρίζω.
Το μόνο που πρότειναν, είναι να ξαναπάει η τηλεόραση στο service, και να την συγκρίνουν ξανά με μια ομοια.
Την έζησα την διαδικασία, με στησανε, έχασα 4 ώρες από την ζωή μου, για να μου πουν ότι μάλλον έφταιγε ότι το expert1 είναι πολύ κίτρινο....

Αλλωστε κ ο εκπρόσωπος ήταν σαφής:
"ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΊΧΝΕΤΕ!
ΑΛΛΑ.........Δεν αλλάζουμε το προϊόν με την επιθυμία κάποιου".
Επίσης σαφής όταν ανέφερε ότι:
"Το ΝΕΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ "!!!!

αυτά και άλλα πολλά σοφά, ακούσαμε στο τέλος του 2022 από τους εκπροσώπους της SONY για ένα κορυφαίο προϊόν των 1300€, που δείχνει χειρότερα από f&u , αλλά δείχνει..
 
  • Like
Reactions: Paris2018

leonkoum

Supreme Member
20 December 2008
4,893
Φέρε τον επαγγελματία calibration να στη ρυθμίσει, ή έμπαση περίπτωση να σου εξηγήσει επακριβώς του τι γίνεται.
Στείλε mail στα κεντρικά (Ευρώπη ή Ιαπωνία) και εξήγησε το προβλημα σου με παραδείγματα.
Αν βρεις και εκεί τοίχο απλά φώναξε έναν τσακαλάκι ηλεκτρονικό να σου κάψει το πάνελ όμορφα ωραια και επιστημονικά και τους την γυρίζεις πίσω ως ‘χαλασμενη’ πια και αίτήσαι αντικατάστασης
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
ομορφιες...
καλο ειναι να δημοσιευονται ΟΛΑ οσα ειπωθηκαν,για να γνωριζει ο εχων ή ο μελλοντικος αγοραστης sony,τι εχει να αντιμετωπισει στην περιπτωση προβληματος.
και επειδη πια μαθαινονται ολα σε χρονο ντε-τε,βλεπω τον...παγκοσμιο κολοσσο sony να πηγαινει περιπατο η καλη προσπαθεια που εκανε και σε lcd και σε oled τα τελευταια χρονια.
δυστηχως κυρα-sony μου,θα σε φαει και εσενα το κακιστο after sale support σου.
εγω θα ανεβαζα και σε ολα τα social φωτο με την τηλεοραση που μου εστειλαν.
καλο θα ειναι να ενημερωνεται και ασχετος κοσμος με το αντικειμενο....

@Dim-sat ηρεμια,ψυχραιμια,επιμονη,υπομονη.θα βρεθει η ακρη απλα θα ταλαιπωρηθεις λιγο παραπανω.
επισης θα επιμεινω στο θεμα της τηλεορασης που σου ηρθε,οσο αναφορα-τουλαχιστον-την εξωτερικη κατασταση της και θα ξεκινουσα απο εκει.
νομιζω οτι βαση αυτου μπορεις να τους στριμωξεις αρκετα.
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Φίλε μου δυστυχώς οι άνθρωποι ήρθαν προκατελειμενοι να σνατρεψουν με κάθε αστείο επιχειρημα τοσο την εξωτερική κατάσταση, την εικόνα, οσο και το ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΝΕΑ,που κατ αυτους δεν σημαίνει καινούργια!!

Πλέον δεν θέλω νέα, θέλω τα λεφτά μου πίσω και μακρυά.
Ηρθαν μεσα στο σπίτι μου να με κοροϊδέψουν. Κάπου έλεος.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Φέρε τον επαγγελματία calibration να στη ρυθμίσει, ή έμπαση περίπτωση να σου εξηγήσει επακριβώς του τι γίνεται.
Στείλε mail στα κεντρικά (Ευρώπη ή Ιαπωνία) και εξήγησε το προβλημα σου με παραδείγματα.
Αν βρεις και εκεί τοίχο απλά φώναξε έναν τσακαλάκι ηλεκτρονικό να σου κάψει το πάνελ όμορφα ωραια και επιστημονικά και τους την γυρίζεις πίσω ως ‘χαλασμενη’ πια και αίτήσαι αντικατάστασης
αυτη εκτος του οτι ειναι μια ταλαιπωρημενη επιστροφη,ειναι πολυ πιθανο καποιος expert τεχνικος της sony, να την εχει πειραξει μεσα απο το service menu και να την εχει αλλαξει τα φωτα.!
να πληρωσει για να επιβεβαιωσει κατι που κατα μεγαλο ποσοστο ειναι γενικοτερα χρεπι?
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
αυτη εκτος του οτι ειναι μια ταλαιπωρημενη επιστροφη,ειναι πολυ πιθανο καποιος expert τεχνικος της sony, να την εχει πειραξει μεσα απο το service menu και να την εχει αλλαξει τα φωτα.!
να πληρωσει για να επιβεβαιωσει κατι που κατα μεγαλο ποσοστο ειναι γενικοτερα χρεπι?

Ειμαι πολύ σίγουρος, οτι η Sony Ελλάδος γνωρίζει την ποιοτητα και την δουλειά του κ. Καστρουνή.
Θα πάρει σιγουρα στα σοβαρα τυχον πορισμα του.
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Χρήστο, ενώ ήταν μια εταιρία αγαπημένη μου η sony, πλέον αμφιβάλλω για οποιαδήποτε σοβαρότητα εκ μέρους της, με το πέρας της σημερινής επίσκεψης. Δυστυχώς.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Ειμαι πολύ σίγουρος, οτι η Sony Ελλάδος γνωρίζει την ποιοτητα και την δουλειά του κ. Καστρουνή.
Θα πάρει σιγουρα στα σοβαρα τυχον πορισμα του.
ναι βρε-εννοειται και γνωριζω πολυ καλα την δουλεια του Μανου αφου μου εχει καλιμπραρει 3 τηλεορασεις.
εδω ομως απο τις φωτο και τα λεγομενα του dim,δεν μοιαζει για τηλεοραση με αρυθμιστη εικονα,αλλα για μια τηλεοραση με προβληματικη εικονα.
που σημαινει οτι ο Μανος-πιθανοτατα-θα την διορθωσει αλλα εαν υπαρχει θεμα,παλι σωστα δεν θα παιζει.
οποτε ακομα ενα επιπλεον κοστος χωρις λογο.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
ναι βρε-εννοειται και γνωριζω πολυ καλα την δουλεια του Μανου αφου μου εχει καλιμπραρει 3 τηλεορασεις.
εδω ομως απο τις φωτο και τα λεγομενα του dim,δεν μοιαζει για τηλεοραση με αρυθμιστη εικονα,αλλα για μια τηλεοραση με προβληματικη εικονα.
που σημαινει οτι ο Μανος-πιθανοτατα-θα την διορθωσει αλλα εαν υπαρχει θεμα,παλι σωστα δεν θα παιζει.
οποτε ακομα ενα επιπλεον κοστος χωρις λογο.

Οχι χωρίς λογο.

Αν το πορισμα λεει οτι η οθονη εχει θεμα αργοστασιακα και δεν "ερχεται" ουτε με ρυθμιση, θα μαθευτεί απο τους ανθρωπους του χώρου.
Νομιζω οτι στο τελος θα υπάρξει θετική εκβαση, θα χρειαστεί ομως μεγαλύτερη ψυχραιμία και υπομονή.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
δηλαδη να επιβαρυνθει ενα σημαντικο ποσο,για να επιβεβαιωθει-κατα πασα πιθανοτητα-οτι υπαρχει θεμα στο πανελ.
και αντε οτι ειναι θεμα ρυθμισεων γιατι αυτο το κομματι ηταν αλλου εντελως απο εργοστασιο.
γιατι να κρατησει μια τηλεοραση σε αυτην την κατασταση?εχει πληρωσει την τηλεοραση και την 5ετη επεκταση και θα δεχθει να την κρατησει?
δεν ξερω-εγω προφανως ειμαι αλλης νοοτροποιας και απαιτω απο την στιγμη που πληρωνω να περνω αυτο που πληρωνω.
διαφορετικα θα αγοραζα μια fujugum και δεν θα ειχα και απαιτησεις.
απο την στιγμη ομως που αγοραζω sony,την πληρωνω και απαιτω ποιοτητα,εξυπηρετηση και σεβασμο.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,928
Παλλήνη
Συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω. Πρέπει να έρθει ένας επαγγελματίας να σου δώσει μια διάγνωση. Αν όντως έχει πρόβλημα, αποκλείεται η Sony να κάνει την τρελή.
 

tarantules

Senior Member
15 August 2007
302
Για μένα , πολύ σημαντικό θα ήταν να στείλεις ένα email στα κεντρικά της Sony.Κατά το παρελθόν είχα χείριστη αντιμετώπιση από άσχετο κολοσσό (ΙΚΕΑ) , με ταλαιπώρησαν όσο δεν πάει , άκρη δεν έβγαζα με κανέναν τους από Ελλάδα , και τα πήρα στην κράνα και τους έριξα ένα καλό ξεχέ.... κοινοποιώντας την ταλαιπωρεία μου σε όλα τα departments της Σουηδίας.Έκανα από τα νεύρα μου forward το mail μου σε ότι email τμήμα υποστήριξης βρήκα μπροστά μου στο κεντρικό τους site.Δεν πέρασε ούτε μια ώρα κυριολεκτικά και με ενημέρωσαν από Σουηδία οτι ζήτησαν προσωπική ακρόαση με βιντεοκλήση από το διευθυντή του υποκαταστήματος της Ελλάδας , με παίρναν τηλέφωνα για συγνώμες , πήρα δωροεπιταγές και γενικότερα η ηθική μου ικανοποίηση για την έκβαση της υπόθεσης ήταν η μέγιστη.Πολλές φορές , ενω τα κεντρικά δίνουν σαφέστατες οδηγίες για το after sale service που πρέπει να ακολουθούν , τα υποκαταστήματα κάνουν του κεφαλιού τους εν αγνοία της μητρικής εταιρίας.Και εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς αυτή η τακτική είναι σύνηθης.
 

wasteland

New member
26 September 2022
46
Πραγματικά πώς να κρατήσει κανείς την ψυχραιμία του; Το να σε εμπαίζουν εντός της οικίας σου είναι το κερασάκι στην τούρτα.
Αυτή την κακή αντιμεπετώπιση με τον χαρακτηρισμό «νέα» tv, ενώ εννοούν «άλλη οποιασδήποτε κατάστασης» την άκουσα πριν λίγο καιρό και από υπάλληλο των public. Πρότειναν σε πελάτη τους αντικατάσταση της tv του με άλλο μοντέλο μεταχειρισμένο.
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΣΑΙ.-
 
17 June 2006
23,870
Αθήνα
Ο Μανώλης αν δει ότι υπάρχει πρόβλημα-προβλημα δεν θα κάτσει να σου κάνει ολόκληρη ρύθμιση. Λόγω εμπειρίας θα καταλάβει αν το πρόβλημα είναι hardware ή είναι θέμα ρύθμισης.
Και επειδή έχει πάντα το θάρρος της γνώμης του, θα του ζητήσεις να σου στείλει γραπτώς κι ενα email για να το προωθήσεις στην Sony Ελλας.

Εδώ τον εμπιστεύτηκε η Sony να ρυθμίσει στις εκθέσεις όχι μόνο την κορυφαία τηλεόραση της αλλά επίσης και δύο κορυφαία προβολικά αξίας 20+ χιλιάδες ευρω. Οπότε καταλαβαίνεις για τι μιλαμε.

Ψυχραιμία και περιμένουμε νέα σου 👍
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Ευχαριστώ που με κάνατε να βγάλω τις Sony από τη shortlist μου, μιλάμε για τραγελαφική αντιμετώπιση εν ετει 2023 για ελαττωματικό προϊόν. Ντροπή τους. Είμαι το ίδιο θυμωμένος με το φίλο με αυτά που διαβάζω.
 
  • Like
Reactions: Paris2018