Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Πέρα από το χιούμορ, πώς γίνεται να βοηθήσουμε τον Dim-sat;
Κάθε καλοπροαίρετη συμβουλή είναι χρήσιμη πιστεύω.
περιμενουνε την τελικη εκβαση της υποθεσης,και εαν τελικα δουμε οτι εχει δικιο αλλα δεν εξυπηρετειται οπως πρεπει,
δυσφημουμε οπου και οποτε μπορουμε την sony.
σημερα μεσω των social και των forums,συν τις διαζωσης συζητησεις περι σχετικων θεματων,βγαινει τακο πολυ ευκολα ενα κακο after sale support(και οχι μονο).
αναμενουμε.
 
  • Like
Reactions: Paris2018
17 June 2006
23,870
Αθήνα
Προσωπικά θεωρώ ότι με αυτο το μήνυμα που αποτελεί απόφαση κλείνει δια παντός το παράθυρο διαλόγου η Sony και δεν έχει νόημα να κάνουμε οποιαδήποτε άλλη ανάλυση εμείς εδώ.
Πλέον αν έχει όρεξη και θέλει να το κυνηγήσει ο φίλος, απομένει μόνο η νομική οδός με ότι αυτό συνεπάγεται (μεγάλες καθυστερήσεις, έξοδα κλπ).
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Τελικα δεν πηγε η τηλεοραση για ενα τελευταιο side by side οπως ειχε ειπωθει?
Γιατι δεν συνέβη αυτό?
αφου εκανε λεει ενα vs και του μιλαγαν κινεζικα.
τι να παει να κανει σε δευτερο?
ειναι η κλασικη αντιμετωπιση κακου service που απλα θελει να ξεφορτωθει την περιπτωση και τα ριχνει ολα στο ¨εντος προδιαγραφων".
η τιβι που του σταλθηκε,ειναι καποια ταλαιπωρημενη με προβληματα εξωτερικα και εικονας(απ`οτι φαινεται)και καποιος επρεπε να την "φαει".
ο κληρος επεσε στον dim και ο dim τωρα τρεχει για να διεκδικησει τα αυτονοητα.
περιμενουμε νεα του-αυτην την στιγμη σαν φορουμ δεν μπορουμε να κανουμε κατι αλλο.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,928
Παλλήνη
αφου εκανε λεει ενα vs και του μιλαγαν κινεζικα.
τι να παει να κανει σε δευτερο?
ειναι η κλασικη αντιμετωπιση κακου service που απλα θελει να ξεφορτωθει την περιπτωση και τα ριχνει ολα στο ¨εντος προδιαγραφων".
η τιβι που του σταλθηκε,ειναι καποια ταλαιπωρημενη με προβληματα εξωτερικα και εικονας(απ`οτι φαινεται)και καποιος επρεπε να την "φαει".
ο κληρος επεσε στον dim και ο dim τωρα τρεχει για να διεκδικησει τα αυτονοητα.
περιμενουμε νεα του-αυτην την στιγμη σαν φορουμ δεν μπορουμε να κανουμε κατι αλλο.
Το πρόβλημα είναι πως δεν έγινε σωστά το VS. Αν είχε γίνει, κανείς δεν θα μπορούσε να του μιλήσει "κινεζικά".
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Χρήστο, αυτή ήταν η απάντηση, η επίσημη απάντηση τους. Μπορω να παραθέσω και το δικό μου μακροσκελές email που προηγήθηκε.
Δεν θα απαντήσουν τελικά ούτε για αυτά που αναφέρονται στις κλήσεις, ούτε για τα εξωτερικά ζητηματα, ούτε για την εικόνα.
Ασφαλως και δεν έχει κλείσει από μεριάς μου. Και ασφαλως αισθάνομαι τραγικά με την αντιμετώπιση που λαμβάνω.

Πραγματικά, οικογένεια έχω, παιδιά εχω, την a80j την αποθεωνα όταν την απέκτησα το τέλος Φεβρουαρίου του 22, ποιος ο λόγος να έμπαινα στην διαδικασία αν δεν είχα πρόβλημα?

Αν μη τι άλλο, το σπίτι μου έχει απο vcr sony που δουλεύει ακόμη, stereo με κασέτα που δουλεύει ακόμη, ολα σχεδόν τα playstation, laptop Vaio, xperia, και μια xf7096 στον πεθερό μου.

Δεν με λες και εναντίον της εταιρίας
 
  • Like
Reactions: Paris2018

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Το πρόβλημα είναι πως δεν έγινε σωστά το VS. Αν είχε γίνει, κανείς δεν θα μπορούσε να του μιλήσει "κινεζικά".
και αυτο ποιος το καθοριζει ρε συ Τακη?
ο πελατης,ή το επισημο service?
εισαι η sony και δεν ξερεις πως να συγκρινεις σωστα 2 συσκευες εικονας,αλλα περιμενεις τον πελατη να σε καθοδηγησει για το how to?
πριν χρονια(2006) η πρωτη πλασμα panasonic που αγορασα,ειχε θεμα.
μετα απο αρκετο τρεξιμο,πηγα στην αντιπροσωπεια,εβαλαν την δικια μου μαζι με αλλη ιδια και επαιζαν και οι 2 το ιδιο ακριβως υλικο με τις ιδιες ακριβως ρυθμισεις απο ενα dvd player.
μεσω αυτου του vs,κατεληξαν οτι η δικια μου εχει θεμα,μου εκοψαν πιστωτκο στο καταστημα που την ειχα αγορασει,και πηρα αλλη καινουργια.
και μιλαμε τωρα για 16 χρονια πριν που δεν υπηρχαν ουτε media players,ουτε blueray ουτε ιδεα ψηφιακου μεσου.
τον Σεμπτεμβριο του 21,η Oled lg B6 λιγο πριν κλεισει την 5ετη της επεκταση,εβγαλε burn in.
εστειλα απλα φωτο και μεσα σε 3 ημερες μου εστειλαν καινουργια τηλεοραση.ουτε μα,ουτε μου...
του dim του εβγαλε προβλημα τηλεοραση 6μηνου,εχει πληρωσει την 5ετια,του δωσανε χρεπι τηλεροαση και το παιζουν και καμποσοι.
τι να λεμε τωρα?παρακολουθουμε που και πως θα καταληξει και το βλεπουμε.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Η επιλεκτική σου εστιαση και σχολιασμός, η εμφανής προσπάθεια υποβάθμισης του ζητήματος, αλλά και οι μειωτικοι χαρακτηρισμοι σου τύπου "θεουλης" στο πρόσωπό μου, δείχνουν με τον πλέον εμφανή τρόπο, τον σκοπό της παρουσίας σου στον χώρο.


Αρχικά, είμαι ενεργο μέλος εδω και 15 χρονια με κοντά στα 500 ποστ *οχι μελος φάντασμα, γράφω για πολλά και διαφορετικά ζητηματα, και προφανώς είναι άτοπο αυτο που αναφέρεις. Δεν θα σχολιάσω την δική σου παρουσία και συχνότητα.

Μια τηλεόραση επιπέδου a80j, ασφαλως δειχνει απίστευτα ένα "απλο" bluray ,χωρίς σπασμένα μαύρα, χωρίς χιονια, χωρίς χρωματικές αλλοιώσεις.
Επίσης σε περίπτωση που σου διέφυγε εσκεμμένα ή όχι, έγραψα για την ίδια ταινία ότι το έκανε κσι στο 4κ hdr!!

Η συγκεκριμένη τηλεόραση σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις ή που σου διέφυγε, εσκεμμένα ή όχι, εχει κορυφαίο upscaler, και απο την εμπειρία μου με το ίδιο μοντέλο, γνωρίζω ότι παρουσιάζει την εικόνα χωρίς σπασμένα μαύρα, χωρίς χιονια, χωρίς χρωματικές αλλοιώσεις. Επισης ανεφερα ότι οι εγγραφές μέσω digea ήταν μια από τις πολλές αποδείξεις, οπως ta bluray, ta hdr4k bluray,to ps5, to netflix,to apple tv+.

Όταν μια τηλεόραση έχει ζητηματα τοσο στην εμφάνιση, οσο στην συναρμολογηση, αλλά και στην εικόνα, θα εστιάζω σε ΟΛΑ γιατί έχω πληρώσει για αυτή.

Για αυτούς λοιπόν τους λόγους, παρακαλώ το φόρουμ να μην ανέχεται τις διαρκείς μειωτικες και προσβλητικες αναφορές περι τεχνασματων, εκβιασμών, και τις ειρωνείες περί black and white κλπ.

Ο ενθουσιασμός σου για την έκβαση είναι έκδηλος.
Εφόσον λοιπόν βρίσκεις δίκαιη την αντιμετώπιση που έχω ως τώρα, εύχομαι ετσι να σε αντιμετωπίζουν και εσένα στην ζωή σου. Και ευχαριστώ για το follow πρωι πρωι. Ίσως με βρίσκεις ενδιαφέρον, διαβασμένο ή ίσως απλά θέλεις να μου δείξεις κάτι.


Θα είναι και η τελευταία φορά που ασχολούμαι με δικό σου ποστ.
Ειναι δύσκολο πράγμα να κάνεις κριτική στις πράξεις κάποιου άλλου και ακόμα πιο δύσκολο αν είσαι "μετα Χριστον προφήτης"

Ακόμα πιο δύσκολο όμως είναι να δεχθείς την κριτική.

Βάση του αποτελέσματος, θα πρέπει να δεις τα δικά σου λάθη, τα οποία σε έφεραν σε πολύ δύσκολη θέση.
Πίσω απο τα όποια αρνητικά συναισθήματα σου δημιούργησε η κριτική της pervmar, οι 3 πρωτες σειρες του post της είναι απόλυτα ακριβείς.

Η στρατηγική που χάραξες σε έφερε εδώ, όχι το τι βλέπουν απο φωτογραφίες και σχολιάζουν τα μέλη ενός φόρουμ. Εδω μέσα μπορείς να βρείς την στρατηγική του MakisM που είναι ωραίο παράδειγμα του πως πρέπει να αντιμετωπίζεις αυτή τη διαδικασία, μπορείς να πάρεις ιδέες απο γνώστες και γνώμες απο μέλη που έχουν περάσει αντίστοιχες καταστάσεις.

Δεν τα γράφω για να παίξω με τα νεύρα σου γιατί καταλαβαίνω απόλυτα την φάση που βρίσκεσαι. Τα γράφω για να σου πω άσε τι νομίζεις και ρώτα αυτούς που ξέρουν. Εχεις κάνει μια εμπορική συναλλαγή με ένα κατάστημα, αυτό είναι το μόνο υπεύθυνο, απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή για να διαμεσολαβήσουν και συμβουλεύσου έναν δικηγόρο. Εδω που έχεις φτάσει πρέπει να κάνεις άμεσα ενέργειες και να είναι αποτελεσματικές γιατί ο χρόνος κυλά εις βάρος σου.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,869
Athens
Τα κλασικά θέματα των αντιπροσώπων που κάνουν ότι θέλουν δίχως να τους νοιάζει η εικόνα του brand name που εκπροσωπούν.
Το ότι δεν έχουν τον εξοπλισμό ή δεν ξέρουν πως να ελέγξουν ένα προϊόν πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.
Ένα μάτσο άσχετοι που τους βρήκαν από αγγελία στο FB Marketplace τρέχουν το τεχνικό τμήμα; Ξέρουν αλλά φοβούνται γιατί το αφεντικό δαγκώνει και το παίζουν τρελίτσα;
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,928
Παλλήνη
και αυτο ποιος το καθοριζει ρε συ Τακη?
ο πελατης,ή το επισημο service?
εισαι η sony και δεν ξερεις πως να συγκρινεις σωστα 2 συσκευες εικονας,αλλα περιμενεις τον πελατη να σε καθοδηγησει για το how to?
πριν χρονια(2006) η πρωτη πλασμα panasonic που αγορασα,ειχε θεμα.
μετα απο αρκετο τρεξιμο,πηγα στην αντιπροσωπεια,εβαλαν την δικια μου μαζι με αλλη ιδια και επαιζαν και οι 2 το ιδιο ακριβως υλικο με τις ιδιες ακριβως ρυθμισεις απο ενα dvd player.
μεσω αυτου του vs,κατεληξαν οτι η δικια μου εχει θεμα,μου εκοψαν πιστωτκο στο καταστημα που την ειχα αγορασει,και πηρα αλλη καινουργια.
και μιλαμε τωρα για 16 χρονια πριν που δεν υπηρχαν ουτε media players,ουτε blueray ουτε ιδεα ψηφιακου μεσου.
τον Σεμπτεμβριο του 21,η Oled lg B6 λιγο πριν κλεισει την 5ετη της επεκταση,εβγαλε burn in.
εστειλα απλα φωτο και μεσα σε 3 ημερες μου εστειλαν καινουργια τηλεοραση.ουτε μα,ουτε μου...
του dim του εβγαλε προβλημα τηλεοραση 6μηνου,εχει πληρωσει την 5ετια,του δωσανε χρεπι τηλεροαση και το παιζουν και καμποσοι.
τι να λεμε τωρα?παρακολουθουμε που και πως θα καταληξει και το βλεπουμε.

Επειδή ακριβώς μπορείς να πέσεις σε άσχετο τεχνικό και επειδή είμαστε μέλη σε τεχνολογικό φόρουμ, άρα υποψιασμένοι, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάρει ο φίλος μαζί 2 στικάκια με pattern και υλικό για να γίνει σωστά η σύγκριση. Προφανώς θα έπρεπε το Service της Sony να τα έκανε όλα αυτά από μόνο του, αλλά γιατί να μείνεις με την αμφιβολία; Διότι σύγκριση με Netflix και nova δεν είναι σοβαρή αν θες να δεις τι πραγματικά παίζει.
 
  • Like
Reactions: sosimple

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Το φόρουμ το συμπεριέλαβα, οχι σαν μοχλο πίεσης, αλλά για να αναδείξω την έως τότε αδιαφορία της εταιρίας, η οποία απαξιουσε καν να απαντήσει επι πολλές πολλές ημέρες.
Αρα, αν ήταν προϊόν στρατηγικής, θα το χρησιμοποιουσα εξ αρχής.
Δυστυχώς η μη ανταπόκριση με έφερε στο συγκεκριμένο τοπικ. Γιατί οκ, τα πράγματα μπορούν να μην κυλήσουν ομαλά,ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί κ πάμε παρακάτω.
Ότι δεν έπρεπε να δεχθώ το προϊόν είναι απολύτως ακριβές.
Ότι παραπλανηθηκα και απο εκεί και πέρα προσπαθει η εταιρεία να ωραιοποιησει καταστάσεις και να δίνει επιλεκτικές, υποκειμενικες απαντήσεις, χωρίς να δει τις δικές της παρατυπίες, τα δικά της λάθη και το πρόβλημα που έχει ένας καταναλωτής, είναι και αυτο ένα ζήτημα.
Κριτική ασφαλως κσι δέχομαι και αποδέχομαι. Ειρωνείες και χαιρεκακιες, ασφαλως και όχι.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,886
φιλος καταγγειλε γραπτως με μειλ στο συνηγορο του καταναλωτη μαγαζι και εταιρια για pc monitor αφου μεσα στην εγγυηση παρουσε προβλημα και το σερβις δεν δεχονταν υπαιτιοτητα της εταιριας,
αργησανε πανω απο μηνα να κουνηθουν (λογο πολλων υποθεσεων?) αλλα μολις κουνηθηκαν και ενοχλησαν εταιρια και μαγαζι
του εστειλαν νεο μονιτορ και ζητησαν και συγνωμη, επρεπε να ειχες κινηθει ηδη...
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Επειδή ακριβώς μπορείς να πέσεις σε άσχετο τεχνικό και επειδή είμαστε μέλη σε τεχνολογικό φόρουμ, άρα υποψιασμένοι, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πάρει ο φίλος μαζί 2 στικάκια με pattern και υλικό για να γίνει σωστά η σύγκριση. Προφανώς θα έπρεπε το Service της Sony να τα έκανε όλα αυτά από μόνο του, αλλά γιατί να μείνεις με την αμφιβολία; Διότι σύγκριση με Netflix και nova δεν είναι σοβαρή αν θες να δεις τι πραγματικά παίζει.
εμ αυτο λεω..εαν περιμενεις να σε καθογησει ο πελατης,φεξε μου και γλιστρησε.
και αφου προφανως μιλαμε για τεχνικους του κιλου,οτι και πατερνς να τους βαλεις,αυτοι τα ιδια θα βλεπουν.ου μπλεξεις..
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Το φόρουμ το συμπεριέλαβα, οχι σαν μοχλο πίεσης, αλλά για να αναδείξω την έως τότε αδιαφορία της εταιρίας, η οποία απαξιουσε καν να απαντήσει επι πολλές πολλές ημέρες.
Αρα, αν ήταν προϊόν στρατηγικής, θα το χρησιμοποιουσα εξ αρχής.
Δυστυχώς η μη ανταπόκριση με έφερε στο συγκεκριμένο τοπικ. Γιατί οκ, τα πράγματα μπορούν να μην κυλήσουν ομαλά,ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί κ πάμε παρακάτω.
Ότι δεν έπρεπε να δεχθώ το προϊόν είναι απολύτως ακριβές.
Ότι παραπλανηθηκα και απο εκεί και πέρα προσπαθει η εταιρεία να ωραιοποιησει καταστάσεις και να δίνει επιλεκτικές, υποκειμενικες απαντήσεις, χωρίς να δει τις δικές της παρατυπίες, τα δικά της λάθη και το πρόβλημα που έχει ένας καταναλωτής, είναι και αυτο ένα ζήτημα.
Κριτική ασφαλως κσι δέχομαι και αποδέχομαι. Ειρωνείες και χαιρεκακιες, ασφαλως και όχι.
στo ειπα εξαρχης..
αλλα αυτο δεν σημαινει οτι επειδη την δεχτηκες απο κεκτημενη ταχυτητα,θα πρεπει να θεωρειται σωστο να κρατησεις μια χτυπημενη τηλεοραση με στραβα κουμπωματα και ξεκολλημενα αυτοκολλητα με γελοιες δικαιολογιες απο την πλευρα των...experts...
 
Last edited:

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,886
θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της λανθασμένης προσέγγισης απο την πλευρά σου σχετικά με την κατάσταση της τηλεόρασης.
Θα είχες περισσότερες πιθανότητες αν εστίαζες μόνο στην εξωτερική εμφάνιση και σε ζητήματα που δεν θα μπορούσαν από κανέναν να αμφισβητηθούν (προβληματικά label) και ήταν μετρήσιμα (ανομοιομορφία στο κρύσταλο=> εύκολα μετρήσιμο ελλάτωμα με την χρήση ενός κανόνα).
Αντί αυτών έδωσες μεγαλύτερη βαρύτητα σε ποιοτικά θέματα εικόνας ενέργεια που τελικά δεν έπεισε ούτε την Sony αλλά και αρκετούς απο το εν λόγω forum και μιλώ για αυτούς που είδαν την υπόθεσή σου υπό την σωστή γωνία.
Αν ήθελες να αναδείξεις πρόβλημα απεικόνισης η σωστή οδός είναι ο έλεγχος με σωστό υλικό και όχι με τεχνάσματα του στυλ ......δεν έδωσα το 4k HDR δίσκο αλλά το απλό!!! .....ή δεν δοκιμάστηκε σε σήμα κεραίας (αν είναι δυνατόν να ελέγξουμε 4k oled TV Με την χρήση DVB-T σήμα ....πάλι καλά που δεν ζήτησες να την ελέγξεις με την Video ταινία ''Της Κακομοίρας'' και όχι το έγχρωμο αλλά το black/white.......
Επίσης στην συνάντησή σου με τους τεχνικούς της Sony θα μπορούσες να ζητήσεις την βοήθεια του Forum (Μανώλης Καστρουνής) ώστε να τους βάλετε στην γωνία.
Το forum θεωρώ ότι το χρησιμοποίησες περισσότερο σαν μοχλό πίεσης προς την Sony παρα σαν αρωγό στην προσπάθειά σου για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Αν παράλληλα με τα εξωτερικά θέματα ......προσωπικά η φωτό με το πλαϊνο δεν με έπεισε ........ είχαμε και την γνώμη το ΜΚ ότι η TV είναι για πέταμα δεν πιστέυω ότι καμία Sony δεν θα εκανε τον καμπόσο και θα προχωρούσε σε αντικατάσταση και άμεσα.

Αυτά τα ολίγα ............................

Στο συγκεκριμένο post προτάθηκε από φίλο να χρησιμοποιηθεί τζιμανι τεχνικός και να καταστρέψει την TV ώστε η Sony αναγκαστικά να προχωρήσει σε αντικατάσταση ...........και δυστυχώς κανείς δεν το σχολίασε.
Θα περίμενα οι διαχειριστές να επενέφεραν τον φίλο στην τάξη και άμεσα να διαγράψουν το post καθώς αποτελεί ντροπή για το forum τέτοιου τύπου προτάσεις

Ευχαριστώ
Ρε συ τηλεοραση δεν πηρε , δεν θα βλεπει τηλεοπτικο σημα? γιατι να μην τεσταρει? οταν παιρνεις τιβι μονο για το 4κ την αγοραζεις?
εσκασε το παραδακι μενει με το χρεπι και πρεπει
να παρει τεχνικο και να τον πληρωσει ,
να γνωρζει εκ των προτερων χωρις να του χει ξανασυμβει υποθετω τι πρεπει να αναδειξει και τι οχι
να πηγαινοερχεται στο μαγαζι,
μηπως να βγαλει και διπλωμα καλιμπρατορα για καλυτερη υπερασπιση?
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
στο μόνο που σου δίνω ένα δίκιο είναι στην προτροπή της καταστροφής του πάνελ..
κατά τα άλλα, ο φίλος με το πρόβλημα της τιβί του, έχει όλα τα δίκαια του κόσμου.
το αν "χειρίστηκε" σωστά την κατάσταση είναι ένα θέμα , αλλά στο κάτω κάτω δείχνει ότι δεν είχε δόλο απέναντι στην Σόνυ
Δεν μίλησα για δόλο απλά ο φίλος φούσκωσε την υπόθεση χωρίς λόγο. Θα μπορούσε κάλλιστα να σταθεί στα label και να απαιτήσει αντικατάσταση - χωρίς 2η κουβέντα ή να αρνούταν την παραλαβή για την θεώρησε μεταχειρισμένη.
Αν είσαι to the point έχεις πιθανότητα γιατί τώρα η Sony έβαλε σε 1ο πλάνο την εικόνα που δεν είχε πρόβλημα και άφησε στην άκρη τα cosmetic 🤫

Καληνύχτα γυρίζω στο χωριό μου 😀 Κουνάβοι Πεδιάδος Ηρακλείου Κρήτης 👍
 

pervmar

New member
5 July 2007
55
Πέρα από το χιούμορ, πώς γίνεται να βοηθήσουμε τον Dim-sat;
Κάθε καλοπροαίρετη συμβουλή είναι χρήσιμη πιστεύω.
Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι παραλληλισμός με ίδια συσκευή και την παρουσία έμπειρου τεχνικού να υποστηρίξει τα προβλήματα που θα προκύψουν
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Δεν μίλησα για δόλο απλά ο φίλος φούσκωσε την υπόθεση χωρίς λόγο. Θα μπορούσε κάλλιστα να σταθεί στα label και να απαιτήσει αντικατάσταση - χωρίς 2η κουβέντα ή να αρνούταν την παραλαβή για την θεώρησε μεταχειρισμένη.
Αν είσαι to the point έχεις πιθανότητα γιατί τώρα η Sony έβαλε σε 1ο πλάνο την εικόνα που δεν είχε πρόβλημα και άφησε στην άκρη τα cosmetic 🤫

Καληνύχτα γυρίζω στο χωριό μου 😀 Κουνάβοι Πεδιάδος Ηρακλείου Κρήτης 👍
ναι -βεβαια..!αφου η προσοχη επεσε στην εικονα(που προφανως ειναι και το πρωτο ζητουμενο) ηρθε σε δευτερη μοιρα το χρεπι που του σταλθηκε.
αφου πολυ απλα οπως ειπε ο απεσταλμενος....expert της sony,οτι το στραβωκουμπωμενο και το χτυπημενο ειναι μεσα στο προγραμμα και το θεμα "χρεπι" απλα εληξε...
μου θυμιζει τον μαστορα που εχω για το beverly,που οταν του λες κατι..."περιεργο" οτι ακους σου λεει πολυ φυσιολογικα και απλα "ετσι κανουν αυτα." και το θεμα ληγει..:cool:
μιλαμε για πολυ σοβαρη αντιμετωπιση after sale support και τεκμηριωμενες απαντησεις τωρα...οχι αστεια... :LOL: :LOL:
 
  • Like
Reactions: Paris2018

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Ρε συ τηλεοραση δεν πηρε , δεν θα βλεπει τηλεοπτικο σημα? γιατι να μην τεσταρει? οταν παιρνεις τιβι μονο για το 4κ την αγοραζεις?
εσκασε το παραδακι μενει με το χρεπι και πρεπει
να παρει τεχνικο και να τον πληρωσει ,
να γνωρζει εκ των προτερων χωρις να του χει ξανασυμβει υποθετω τι πρεπει να αναδειξει και τι οχι
να πηγαινοερχεται στο μαγαζι,
μηπως να βγαλει και διπλωμα καλιμπρατορα για καλυτερη υπερασπιση?
Μα γιαυτό ακριβώς η εικόνα δεν έχει τόση σημασία.. Δεν μπορείς να ξέρεις και απο εικόνα και απο ήχο και απο ψυγεία και απο φόδρες και απο αερόσολες παπουτσιών...
Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι μία. Επιστρέφω προιόν και θα πάρω άλλο σε κατάσταση τουλάχιστον ίδια με αυτή που είχα. Αμα μου δώσεις μια TV / πλυντήριο / σακάκι που είναι σα στραβοχυμένος λουκουμάς, δεν θα το δεχτώ. Δεν μπορείς να κάνεις τον "ειδικό" και απέναντι σου η εταιρία βάζει πολές φορές κάποιον πιστοποιημένο ειδικό (μηχανικό - τεχνικό κλπ)
Πρέπει να μείνεις στο εμπορικό επίπεδο, εκτός αν το μόνο κουσούρι τις συσκευής είναι στο τεχνικό σκέλος
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,886
Μετα Χριστον προφητες ομως δεν γινεται, ο ανθρωπος ειπε οτι δεχθηκε καλη την πιστη την ref
ειδε ομως την εικονα και εμεινε καγκελο, το θεμα ειναι τι κανει μετα ,οχι να του κουναμε το δαχτυλο τι δεν εκανε (και αυτο πρεπει να ειπωθει, αλλα οχι να μεινεις σε αυτο)
δηλαδη αφηνουμε σε δευτερη μοιρα θεμα το οτι το σερβις δεν εκανε στην προκειμενη καλα την δουλεια του συμφωνα με αυτα που ειπε ο συνφρουμιτης , δεν του φερε νεο μοντελο οπως του ειπαν, του φερε χρεπι ,η αντιπαραθεση ηταν αστεια κλπ κλπ'
και μπανει σε πρωτη μοιρα οτι ηθελε να διευκολυνει το σερβις ενω δεν ηταν ευθυνη του και δεχθηκε την ref
στην ουσια του λετε οτι βρηκε και τα κανε το σερβις γιατι δεν κινηθηκε σωστα
ενω αν επεφτε στον billpeppas π.χ θα τα βρισκε λιγο σκουρα
αυτο οτι το σερβις βρισκει και τα κανει δεν ειναι καταδικαστεο?
η γενικη αποψη μου ειναι οτι μια εταιρια κολοσσος σε περιπτωσεις εγγυησης σερβις πρεπει να ειναι αψογη απεναντι στον καταναλωτη και ακομα και εαν ο καταναλωτης εχει λιγο λαθος κανει τα στραβα ματια ..
η να το πω καλυτερα ας προσεχει ποιους βαζει στο σερβις, γιατι που ξερω γω εαν ο τεχνικος που εκανε την αξιολογηση δεν ειναι ο ιδιος που εφτιαξε την εν λογω και με τιποτα δεν θα θελε να ρθει πισω (γιατι θα σημαινε οτι δεν την εφτιαξε καλα)..
 
Last edited: