Απάντηση: Re: Sony Playstation 4 tech specs and others...
The PS3 does about 25gflops at double precision. The i7 920 does 80gflops at double precision.
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2214327
Πριν 6 χρόνια μπορεί να ήταν ισχυρός , πλέον είναι ξεπερασμένος κατά πολύ.
ανοίγεις κουβέντα για benchmarking σε επεξεργαστές διαφορετικής αρχιτεκτονικής...ΛΑΘΟΣ! θέλουμε σελίδες ολόκληρες για να το αναλύσουμε και πάλι άκρη δεν θα βρούμε. Θα απαντήσω όμως στα γρήγορα...
Επειδή αναφέρθηκες σε πράξεις με ακρίβεια double precision (πρακτικά στο FPU του επεξεργαστή), ειναι ενα κομμάτι που έχει περάσει σχεδόν αποκλειστικά στις GPU και τα τελευταία χρόνια μεσω CUDA κτλ. Οι CPU ΔΕΝ κάνουν για αυτή τη δουλειά, ειναι αργές. Αλλά ακόμα και οι GPU οι οποίες rendreριάζουν σχεδόν τα πάντα σε floating point, μόνο μερικοί shaders ίσως χρησιμοποιούν λίγο single precision και ακόμα πιο ελάχιστα double precision υπολογισμούς αν λάβουμε υπόψιν οτι τρέχουμε ενα 3D παιχνίδι.
Στο θέμα του CELL vs i7 τώρα, κανείς δεν μετράει double precision (64bit) για τον λόγο ότι είναι πράξεις πολύ βαριές ,πολύ εξειδικευμένες και πολυ σπάνια θα χρειαστούν σε εφαρμογές ...πόσο μάλλον σε μια κονσόλα! Δεν ξέρω οι τιμές που έγραφε ο άλλος στο forum πως βγήκαν, αλλά σύμφωνα με τα επίσημα papers τα πράγματα έχουν ως εξης:
CELL
http://www.ibm.com/developerworks/power/library/pa-cellperf/?ca=drs-#table4
25.5 GFLOPS ανα SPU σε single precision
σύνολο 204
INTEL i7 920
http://download.intel.com/support/processors/corei7/sb/core_i7-900_d.pdf
47GFLOPS ανα core σε single precision
σύνολο 188
όπως βλέπεις δεν ειναι τόσο ξεπερασμένο chip. Εχει πολλά αποθέματα ισχύς ακόμα και σήμερα με την δυσκολία όμως να τα βγάλεις από μέσα του λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας. Ομως ενα τέτοιο benchmark πραγματικά δεν λέει και πολλά πράγματα. Τα SPU του cell με το περιορισμένα instruction set ,μπορούν να τρέξουν πολύ γρήγορα αυτές τις λίγες εντολές τους, ενώ τα core ενός i7 με το βαρύ instruction σετ θα το κάνουν πιο αργά αλλά τρέχοντας λιγότερο κώδικα. Τώρα τελικά ποιος θα βγεί πρώτος άντε βρες άκρη...