Συμφορουμίτες μου έτυχε ένα έκτακτο!
Ψευτο-Επαγγελματίας ακύρωσε τελευταία στιγμή για τη Βάφτιση πολύ καλού μου φίλου στα Φιλιατρά Μεσσηνίας αυτό το Σάββατο.
Επειδή δεν υπάρχει χρόνος (και δυστυχώς ούτε χρήμα για κάτι έκτακτο και καλό), μου ζητήθηκε να καλύψω εγώ την Βάφτιση.
Έχω ξανακάνει μυστήρια αλλά υπήρχε και επαγγελματίας φωτογραφος και εκμεταλλευόμουν τα σταθερά φώτα του και είχα και την χρονική άνεση και τα περιθώρια να παίζω με τις ρυθμίσεις.
Τώρα τα φώτα θα είναι δύο δικά μου flash για τα οποία δεν έχω gel για χρώμα.
Θα έχω diffuser μπροστά, μάλλον ομπρέλες και στα δύο.
Είναι Yongnuo 560 II & III που ισχυρίζονται colour temperature 5600 Kelvin
Ελπίζω να μην έχει πρόβλημα ο παπάς με τα φλας.
Διαφορετικά μόνο άσπρο χαρτόνι για reflection του ηλιακου φωτος.
Κάμερες:
Nikon d5100 + 35mm f1.8
Sony a6000 + 50mm f1.8 + Sel 16-50 kit για τα ευρυγώνια.
Ερώτηση:
Επειδή θα φωτογραφίζω και έξω στον ήλιο (12 το μεσημέρι), και μέσα στην εκκλησία (όπου δε ξέρω ακόμα πόσο φωτεινά θα είναι),
τι προτείνετε να κάνω με το white balance τη στιγμή που θα έχω περιορισμό χρόνου;
Να βάλω κάποια θερμοκρασία σταθερή;
Να παίρνω δείγμα white balance σε κάθε σκηνή (έξω απο εκκλησια, μέσα, κτλ) - αλλά φοβάμαι ότι θα χάνω χρόνο δεδομένου ότι θα έχω δύο κάμερες.
Πώς λειτουργούν οι επαγγελματίες με τέτοια πίεση χρόνου;
Άλλες ρυθμίσεις μέσα και άλλες έξω ή είναι αρκετό το post-processing να καλύψει την διαφορά;
Ψευτο-Επαγγελματίας ακύρωσε τελευταία στιγμή για τη Βάφτιση πολύ καλού μου φίλου στα Φιλιατρά Μεσσηνίας αυτό το Σάββατο.
Επειδή δεν υπάρχει χρόνος (και δυστυχώς ούτε χρήμα για κάτι έκτακτο και καλό), μου ζητήθηκε να καλύψω εγώ την Βάφτιση.
Έχω ξανακάνει μυστήρια αλλά υπήρχε και επαγγελματίας φωτογραφος και εκμεταλλευόμουν τα σταθερά φώτα του και είχα και την χρονική άνεση και τα περιθώρια να παίζω με τις ρυθμίσεις.
Τώρα τα φώτα θα είναι δύο δικά μου flash για τα οποία δεν έχω gel για χρώμα.
Θα έχω diffuser μπροστά, μάλλον ομπρέλες και στα δύο.
Είναι Yongnuo 560 II & III που ισχυρίζονται colour temperature 5600 Kelvin
Ελπίζω να μην έχει πρόβλημα ο παπάς με τα φλας.
Διαφορετικά μόνο άσπρο χαρτόνι για reflection του ηλιακου φωτος.
Κάμερες:
Nikon d5100 + 35mm f1.8
Sony a6000 + 50mm f1.8 + Sel 16-50 kit για τα ευρυγώνια.
Ερώτηση:
Επειδή θα φωτογραφίζω και έξω στον ήλιο (12 το μεσημέρι), και μέσα στην εκκλησία (όπου δε ξέρω ακόμα πόσο φωτεινά θα είναι),
τι προτείνετε να κάνω με το white balance τη στιγμή που θα έχω περιορισμό χρόνου;
Να βάλω κάποια θερμοκρασία σταθερή;
Να παίρνω δείγμα white balance σε κάθε σκηνή (έξω απο εκκλησια, μέσα, κτλ) - αλλά φοβάμαι ότι θα χάνω χρόνο δεδομένου ότι θα έχω δύο κάμερες.
Πώς λειτουργούν οι επαγγελματίες με τέτοια πίεση χρόνου;
Άλλες ρυθμίσεις μέσα και άλλες έξω ή είναι αρκετό το post-processing να καλύψει την διαφορά;