paplomatothiki
Senior Member
- 26 April 2011
- 404
Πω πω...είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα , ακριβώς !Ίδια σειρά τηλεόρασης , διαφορετικό μέγεθος ! Η συσκευασία άθικτη,η τηλεόραση αμεταχείριστη και μόλις την έβαλα στην πρίζα....ήταν λες κι έφαγε μπουνιά
Πρέπει να ξόδεψα πάνω από 100 ευρώ σε τηλεφωνήματα στην LG, στο Electroholic , στην τοπική εκτιμήτρια της εταιρίας. Έστειλα τα πάντα ,φωτογραφίες, αναλυτικό κείμενο που περιέγραφα τη βλάβη...τίποτα ! Στο τέλος βριστήκαμε με το ιντερνετικό κατάστημα , κυρίως γιατί επί 15 ημέρες με κορόιδευαν κι έλεγαν ότι θα προχωρήσουν στην αλλαγή της συσκευής αρκεί να τους έστελνα τις φωτο και την εκτίμηση της τεχνικούς , αλλά μόλις έφταναν στο προκείμενο...σιγή ιχθύος !
Ηθικό δίδαγμα : εάν ποτέ ξαναγοράσεις αντίστοιχη συσκευή από το ίντερνετ , θα την ανοιξεις στο πεζοδρόμιο αν είναι δυνατόν κι ας φωνάζει ο κουριεράς ΟΣΟ θέλει (στην πόλη μου είναι λες και τους έβαλες νέφτι ). Σε διαφορετική περίπτωση,κατευθείαν απευθύνεσαι στην εταιρία κούριερ , γιατί με τις πολλές συζητήσεις αποκαλύφθηκε ότι η ευθύνη του ιντερνετικού καταστήματος (Electoholic) τελειώνει από τη στιγμή που η συσκευή παραδίδεται στην κούριερ. Από εκεί και πέρα ο καταναλωτής έχει να κάνει με την ACS (αυτά μου είπαν,αυτά γράφω κι εγώ). Με δυο λόγια ,δηλαδή , υπεύθυνη για την αντικατάσταση του προιόντος (έστω και εντος 48 ωρών),είναι η ACS ,η οποία εάν κρίνει σκόπιμο θα κάνει την αντικατάσταση ( light on me and slip δηλαδή...)
Υ.Γ. : μήπως ήταν καμια παρτίδα ελαττωματικών τηλεοράσεων ?
Πρέπει να ξόδεψα πάνω από 100 ευρώ σε τηλεφωνήματα στην LG, στο Electroholic , στην τοπική εκτιμήτρια της εταιρίας. Έστειλα τα πάντα ,φωτογραφίες, αναλυτικό κείμενο που περιέγραφα τη βλάβη...τίποτα ! Στο τέλος βριστήκαμε με το ιντερνετικό κατάστημα , κυρίως γιατί επί 15 ημέρες με κορόιδευαν κι έλεγαν ότι θα προχωρήσουν στην αλλαγή της συσκευής αρκεί να τους έστελνα τις φωτο και την εκτίμηση της τεχνικούς , αλλά μόλις έφταναν στο προκείμενο...σιγή ιχθύος !
Ηθικό δίδαγμα : εάν ποτέ ξαναγοράσεις αντίστοιχη συσκευή από το ίντερνετ , θα την ανοιξεις στο πεζοδρόμιο αν είναι δυνατόν κι ας φωνάζει ο κουριεράς ΟΣΟ θέλει (στην πόλη μου είναι λες και τους έβαλες νέφτι ). Σε διαφορετική περίπτωση,κατευθείαν απευθύνεσαι στην εταιρία κούριερ , γιατί με τις πολλές συζητήσεις αποκαλύφθηκε ότι η ευθύνη του ιντερνετικού καταστήματος (Electoholic) τελειώνει από τη στιγμή που η συσκευή παραδίδεται στην κούριερ. Από εκεί και πέρα ο καταναλωτής έχει να κάνει με την ACS (αυτά μου είπαν,αυτά γράφω κι εγώ). Με δυο λόγια ,δηλαδή , υπεύθυνη για την αντικατάσταση του προιόντος (έστω και εντος 48 ωρών),είναι η ACS ,η οποία εάν κρίνει σκόπιμο θα κάνει την αντικατάσταση ( light on me and slip δηλαδή...)
Υ.Γ. : μήπως ήταν καμια παρτίδα ελαττωματικών τηλεοράσεων ?