Στο nova account στην ενότητα ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ/ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ δεν εμφανίζονται οι πληροφορίες τηλεόρασης (SOLVED)

Ntino

New member
6 September 2018
1
Χρησιμοποιώντας την Φόρμα επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών μου ζητήθηκαν επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με το αίτημά μου: αν έχω κατεβάσει το νέο app, το λειτουργικό π.χ. ios, android της συσκευής, τον κατασκευαστή πχ Samsung & το μοντέλο της συσκευής. Σε νέα επικοινωνία στέλνω τις ζητούμενες διευκρινήσεις και ένα recording αναπαραγωγής του προβλήματος πάλι μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπ. Πελατών.
Το μήνυμα που λαμβάνω με email:
«Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την σύνδεση Υ-ΥΥΥΥΥΥΥ, σας ενημερώνουμε ότι έγινε έλεγχος και το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε εκ νέου"

Δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο.
ΤΗΝΧ! στους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης της NOVA.
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,441
Χρησιμοποιώντας την Φόρμα επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών μου ζητήθηκαν επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με το αίτημά μου: αν έχω κατεβάσει το νέο app, το λειτουργικό π.χ. ios, android της συσκευής, τον κατασκευαστή πχ Samsung & το μοντέλο της συσκευής. Σε νέα επικοινωνία στέλνω τις ζητούμενες διευκρινήσεις και ένα recording αναπαραγωγής του προβλήματος πάλι μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξυπ. Πελατών.
Το μήνυμα που λαμβάνω με email:
«Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την σύνδεση Υ-ΥΥΥΥΥΥΥ, σας ενημερώνουμε ότι έγινε έλεγχος και το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. Παρακαλούμε δοκιμάστε εκ νέου"

Δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολο.
ΤΗΝΧ! στους εργαζόμενους της εξυπηρέτησης πελατών και της τεχνικής υποστήριξης της NOVA.
Εγώ έχω στείλει σε αυτή τη φόρμα που λες από το 2020 και ακόμα περιμένω απάντηση.... Πιστεύω μέσα σε 6-7 χρόνια το πρόβλημά μου να λυθεί.....