1) Μπορεί να συνδεθεί ενας παλιότερος av receiver (Onkyo 5007) με τον Yamaha CX-A5100;
2) αν ναι, περα απο τα νέα φορμα atmos, DTS-X, θα κερδίσουμε σε ποιότητα ήχου, εντάση κτλ;
3) μπορεί να γίνει μελλοντική υλοποίηση atmos 5.1.2 ή 5.1.4 με Onkyo 5007 + Yamaha 5100;
Αν εννοεις να συνδεσεις τον Onkyo σαν τελικό, οχι, δεν εχει νοημα καθως θα εχεις 2 προενισχυτικά σταδια σε σειρα
Γενικα, αν θες pro (σαν τον 5100) θες και τελικό ενισχυτη. Ο συνδυασμός δινει σαφως καλύτερο ήχο (κυρίως λόγω των κακών ενισχυτικών σταδίων όλων των ολοκληρωμένων)
Εναλλακτικά ενας ολοκληρωμένος (οπως ο 3060 που λες) μαζί με εναν τελικό για τα ''κυρίως'' καναλια (πχ R-L-C) και με τα υπολοιπα καναλια να παιζουν με τα τελικά σταδια του ολοκληρωμενου ειναι, μια ''ενδιαμεση'' καλη λυση.
Κι εμένα μονο σα μεταβατική λύση μέχρι την αγορά τελικού μου φαντάζει. Εκτός αν βρεις τεχνικό όπως ειχαμε αναφέρει και σε άλλο νήμα να στον χεριασει και να κανει bypass τα προενισχυτικα και συνδέσει τα τελικά σταδια απευθείας στην πολυκάναλη είσοδο του ενισχυτή.
Τώρα με τον onkyo παίζεις; Σε ενδιαφέρει το atmos;
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Γενικά πάντως ένας τελικός "μένει". Με τους προενισχυτές και τους ολοκληρωμένους όπως τά έχουν κάνει (dacs, formats, hdmi, επεξεργασίες και "υπηρεσίες") πάνω από πενταετία δύσκολο το κόβω.
Πάντως σου εύχομαι πάντα τόσο ευχάριστους προβληματισμούς να έχεις
Ναι τώρα έχω μόνο τον ονκυο 5007.
Και έλεγα σε κάποια φάση να έκανα atmos αλλά πάντα σε βάθος χρόνου. Το θέμα είναι από που να αρχίσω; και καθε 6μηνο να περνάω στο επόμενο βήμα. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα να τα πάρω όλα μαζί.
Στάλθηκε από το ONE E1003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Mε δεδομένο ότι τα ηχεία σου δεν είναι και τέρατα απέναντι σε ένα ενισχυτή και αφού μιλάμε και μόνο για πεντάδα, η ιστορία με τον anthem ή τον arcam έχει ιδαίτερο ενδιαφέρον. Είναι να σου σηκώνεται.... η τρίχα με τον anthem
Βάλε σε αγγελια τον ονκυο και με τα λεφτα του παρε τελικο .
Εσυ μετα θα αποφασίσεις εαν πάρεις προ η ολοκληρωμένο με τα υπόλοιπα χρήματα που διαθέτεις .
Αν το Budget είναι 3000 τότε μπορείς πολύ απλά να πάρεις έναν τελικό με μέχρι 2.400ε και έναν av receiver με pre out ότι μάρκα θες με 600ε περίπου. Εφόσον μιλάμε για πολυκαναλο δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα;
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
....και γερός να σαι...τον επόμενο Δεκέμβριο αγοράζεις ένα προενισχυτή δικάναλο αφού συμβουλευτείς εδώ τα παιδιά, που να ταιριάζει με ότι εχεις διαλέξει μέχρι τοτε και το πας και στο high end 2καναλο για ακρόαση μουσικής άμα λάχει.
Και γιατί όχι έναν sr7010 + δικάναλο ή τρικάναλο τελικό; Θα σου βγει πολύ πιο οικονομικά... Και στην συνέχεια προσθέτεις κι άλλους τελικούς αν θες. Νομίζω έχει προενίσχυση - επεξεργασία για 13 κανάλια
το θεμα ειναι οτι στο σπίτι που ειμαι (προς το παρον δεν υπάρχει προοπτική να μετακομίσω) δεν μπορώ να βάλω flοοrstand.
Η οθονη πιανει απο την μία μεριά του τοιχου, μέχρι τον άλλο τοιχο, οπότε αναγκαστηκά, πηρα τα bookself Klipsch 160M
καταρχήν, θα ήθελα την γνώμη σας, αν τα συγκεκριμένα ηχεια θα παίξουν καλύτερα με τελικό και με έναν PRO και θα υπάρχει διαφορά από την ολοκληρομένη
ναυαρχίδα της κάθε εταιρίας; Δηλαδή θα έχω καποιο ώφελος αν παω στην λύση PRO+τελικός με τα συγκεκριμένα ηχεία;
Front: Κlipsch RP-160M
SPECIFICATIONS
FREQUENCY RESPONSE
45-25kHz +/- 3dB
SENSITIVITY
96dB @ 2.83V / 1m
POWER HANDLING (CONT/PEAK)
100W/400W
NOMINAL IMPEDANCE
8 Ohms Compatible
CROSSOVER FREQUENCY
1500Hz
HIGH FREQUENCY DRIVER
1" Titanium LTS Tweeter with Hybrid Tractrix Horn
LOW FREQUENCY DRIVER
6.5" Cerametallic Cone Woofer
ENCLOSURE MATERIAL
MDF
ENCLOSURE TYPE
Bass Re ex via rear- ring Tractrix port
INPUTS
Dual binding posts/bi-wire/bi-amp
Center:
Klipsch RP-450C
SPECIFICATIONS
FREQUENCY RESPONSE
58-25kHz +/- 3dB
SENSITIVITY
97dB @ 2.83V / 1m
POWER HANDLING (CONT/PEAK)
150W/600W
NOMINAL IMPEDANCE
8 ohms compatible
CROSSOVER FREQUENCY
500Hz/1500Hz
HIGH FREQUENCY DRIVER
1" Titanium LTS Tweeter with Hybrid Tractrix Horn
LOW FREQUENCY DRIVER
Quad 5.25" Cerametallic Cone Woofers
ENCLOSURE MATERIAL
MDF
ENCLOSURE TYPE
Bass Re ex via rear- ring Tractrix port
INPUTS
Single Binding Posts
Surround: Klipsch RP-250S
SPECIFICATIONS
FREQUENCY RESPONSE
58-25kHz +/- 3dB
SENSITIVITY
95dB @ 2.83V / 1m
POWER HANDLING (CONT/PEAK)
100W/400W
NOMINAL IMPEDANCE
8 Ohms Compatible
CROSSOVER FREQUENCY
1400Hz
HIGH FREQUENCY DRIVER
Dual 1" Titanium LTS Tweeters with Hybrid Tractrix Horns
LOW FREQUENCY DRIVER
Dual 5.25" Cerametallic Woofers
Kαλησπερα,το ειχαμε συζητησει το θεμα ξανα σε αλλο νημα,γιατι εχω τον γιαμαχα ζ9 και ενδιαφερομαι για ανανεωση στα νεο φορμα με 5100 η 3060.Εχω να πω τα εξης αφου εκανα καποιες επαφες και βεβαια ξαναδιαβασα το μανιουαλ.Πρωτα η μαμα γιαμαχα απαντησε θετικα οτι μπορω να εχω τον ζ9 σαν τελικο απο τα multi in 7.1 συν τελικο για 5100 η χωρις για το 3060.Σε επισκεψη μου σε γνωστο μαγαζι μου προτειναν εναν προ μαραντζ που κλειδωνω στα 7.1 multi in yamaha συν δικαναλο/τετρακαναλο τελικο για ατμος.Τελος σε συζητηση που εχω με γνωστο καλιμπρατορα του χωρου μου απαντησε επισης θετικα για την χρηση του ζ9 σαν τελικου αν και δεν το συνηθιζουν πολλοι αλλα αυτος μου εντοπιζει ενα αλλο προβλημα.Ζ9 και 3060 εχουν το ιδιο κοντρολ if μαλλον ξεπερνιεται,αλλα ειναι ενα προβλημα.Αρα αφου γινεται αυτη η συνδεση [εστω παραξενη για μερικους,οικονομικη για αλλους]δεν εχουμε δυο σταδια προενισχυσης η παλι δεν καταλαβα καλα;
Αυτα απο εμενα,σορυ αν ειμαι λιγο οφ τοπικ.
Εχεις δυο σταδια προ ενίσχυσης και δεν είναι οτι καλυτερο. Αλλα είναι λειτουργικό. Δηλαδή η βρωμιά των προενισχυτικων του z9 στακαρει με τη βρωμιά του marantz εν προκειμένω.
Απάντηση: Re: Σύνδεση AV receiver με Yamaha CX-A5100
Eδω ακριβως ειναι το σημειο που κολλαω /δεν καταλαβαινω .Εφοσον κατασκευαστικα σε αφηνει να συνδεσεις εναν προ,λογικα θα πρεπει να απομονωνει τα δικα του προ.Γιατι αν δεν το κανει οπως λετε ,θα γινεται αχταρμας.
Πάνω κάτω...
Αλλά Σκέψου τι μηχάνημα είναι ο z9 και να παιζει και με όλα τα ψηφιακά στο off. Η συνολική βρωμιά που θα βάζει παιζει να είναι και λιγότερη απο σκετους τελικούς της οκκας. Και ειδικα για surround... Αν θυμάμαι απο τελικο κάτι είχες εσύ ουτως ή άλλως.
Parasound A21 για τα main
''Αλλά Σκέψου τι μηχάνημα είναι ο z9 και να παιζει και με όλα τα ψηφιακά στο off. Η συνολική βρωμιά που θα βάζει παιζει να είναι και λιγότερη απο σκετους τελικούς της οκκας. Και ειδικα για surround.''
Λέω οτι πιθανόν με όλα τα dsp απενεργοποιημενα στην πολυκάναλη είσοδο του, ακόμα και με το σήμα να περνάει απο το προενισχυτικο του στάδιο μπορεί τα επίπεδα παραμόρφωσης που συνολικά εισάγει σα μηχάνημα να είναι αντίστοιχα με αυτά σημερινών φτηνών τελικών.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.