Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
καπου ειχα διαβασει οτι θελει λιγο κοψιμο, ενα μικρο φιλετο απο το σωμα του εργαλειου που εμποδιζει την μπαταρια να ερθει να κουμπωσει
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
εξαιρετικες τιμες σε φτηνα πραγματακια και πολυ καλο e-μαγαζι
πηρα μεχρι και πενσα με κατω απο 2 ευρω και ενω περιμενα τελειως μαπα , μια χαρα δουλιτσα κανει
κυανοακρυλικες τσαμπα, κατσαβιδακια παμφθηνα κλπ
θα ξαναπαραγγειλω διαφορα και πενσες παλι για μετατροπες
https://panora.gr/
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,132
ΑΘΗΝΑ
Mετά και από την πρόταση του Μπάμπη,στις 13/01 παραγγέλνω από το www.vida.gr την ψαλίδα της Total https://www.vida.gr/psalida-kladou-tileksopiki-me-bypass-65-85cm-total-thta1527406/
Κόστος 21 ευρώ ακι 3,5 ευρώ μεταφορικά.
Εν συνεχεία,κάνουμε την κουβέντα για τις βίδες στα πόμολα των ντουλαπιών και παραγγέλνω πάλι από το www.vida.gr τις βίδες-που όσες περισσέψουν θα πουλήσω στα χρωματοπωλεία της γειτονιάς μου- έχοντας ξεχάσει ότι από το ίδιο μαγαζί έχω παραγγείλει και την ψαλίδα.
Πάλι 3,5 ευρώ μεταφορικά.
Πριν λίγο παρέλαβα μαζί και τις 2 παραγγελίες και μέσα στο κουτί είχαν ένα σακουλάκι που είχε 3,5 ευρώ.
Τι να πω τώρα για αυτούς τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ;
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,305
Παραγγέλνω την περασμένη Πέμπτη μέσω του καλαθιού του σκρουτζ μια μικρή κασετίνα της Force με 7 θηλυκά καρυδάκια τορξ με 3/8 της ίντσας καρέ. Το προιόν φαινόταν άμεσα διαθέσιμο στη σελίδα του καταστήματος (segkostools).
Χθες το απόγευμα παραλαμβάνω μέσω ACS ένα φάκελο. Τον ανοίγω και διαπιστώνω ότι αντί για την κασετίνα που παρήγγειλα, έχουν βάλει άλλη συσκευασία (ράγα) της Force (αντί τη συσκευασία κασετίνας που παρήγγειλα), η οποία κανονικά έχει 12 καρυδάκια 3/8, αλλά αυτοί οι "μάγκες", την έχουν ανοίξει, έχουν αφαιρέσει τα 5 εξ αυτών κι έχουν αφήσει τα 7 νούμερα που είναι ίδια με αυτά που περιείχε η κασετίνα που παρήγγειλα. Έχουν μάλιστα τοποθετήσει στο φάκελο του δέματος κι ένα χαρτάκι όπου έγραψαν ότι ο κωδικός που παρήγγειλα έχει καταργηθεί, και ο τρέχων κωδικός είναι αυτός που μου έστειλαν (ράγα), φυσικά με τα 7 από τα 12 νούμερα καρυδάκια που κανονικά περιέχει...
Απορία πρώτη: Κι αν εγώ παρήγγειλα από αυτούς την συσκευασία κασετίνας (πιστεύοντας ότι όντως την είχαν σε στοκ στο μαγαζί τους) γιατί ήθελα να έχω τα καρυδάκια συμμαζεμένα σε κασετίνα; (όντως γιαυτό παρήγγειλα τη συγκεκριμένη συσκευασία). Με ρώτησαν πριν κάνουν την "πατέντα" τους; Όχι φυσικά... Ούτε τηλέφωνο ούτε μέηλ ούτε τίποτα. Όλα αυτονόητα σαυτή τη χώρα...
Απορία δεύτερη: Αν ήταν να αγοράσω τελικά τη συσκευασία ράγας, γιατί θα έπρεπε να την αγοράσω από το συγκεκριμένο κατάστημα, που την πουλούσε και λίγο πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό (πόσο μάλιστα με τα μισά σχεδόν καρυδάκια να έχουν αφαιρεθεί από πάνω της);
Φυσικά έκανα απευθείας αίτημα επιστροφής στο σκρουτζ (με πίστωση του ποσού αγοράς στην κάρτα μου), περισσότερο λόγω του ότι δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να με ενημερώσουν, ως όφειλαν.
Επιλέγω λοιπόν στη φόρμα επιστροφής του σκρουτζ την παράδοση από μέρους μου του δέματος στο κατάστημα ACS της περιοχής μου και στέλνω το αίτημα.
Μέσα σε 2 λεπτά έχω λάβει την απάντηση του σκρουτζ ότι το αίτημα γίνεται δεκτό, ότιτ α χρήματα θα επιστραφούν εντός των επόμενων ημερών, και μάλιστα. ότι δε χρειάζεται να επιστρέψω το προιόν, αλλά μπορώ να το κρατήσω...
Φυσικά ήταν μια απρόσμενα ευχάριστη εξέλιξη για μένα, μετά την τσαντίλα που ένιωσα για την κουτοπονηριά του Έλληνα εμπόρου, και μπράβο στο σκρουτζ για τη στάση του, όχι απλά γιατί μου χάρισε στο τέλος το προιόν, αλλά κυρίως γιατί μετά από ανάλογες κινήσεις, πιστεύω να καταλάβουν όσοι έμποροι συνεργάζονται μαζί τους και πουλάνε προιόντα μέσω της πλατφόρμας τους, ότι θα πρέπει να σέβονται τους πελάτες τους όπως τους αρμόζει και να μην ενεργούν στα τυφλά κατά το συμφέρον τους και μόνο.

 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,305
Δυστυχώς Κωστή ο ειλικρινής σεβασμός στον πελάτη (και στα χρήματά του) είναι (ακόμα) άγνωστη λέξη για αρκετούς εμπόρους στην Ελλάδα.
Ίσως φταίμε κι εμείς οι καταναλωτές, που αρκετοί εξ ημών ακόμα ανεχόμαστε κακές συμπεριφορές και πρακτικές τους.
Γενικότερα, δυστυχώς η τσαπατσουλιά και η αρπαχτή είναι ακόμα βαθιά ριζωμένες σε πολλούς τομείς της νεοελληνικής κοινωνίας. Δεν θα μπορούσαν να είναι εκτός και κάποιοι έμποροι, αφού κι αυτοί μέρος της κοινωνίας είναι.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and nickolas

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,898
Αθηνα
Συμφωνώ Νικόλα αλλά για να στηριχθεί ένα μαγαζί στην συνέχεια από το ίδιο τον κατανάλωση θα πρέπει να υπάρξει αμοιβαία στηρίξη εξ αρχής...
Εαν το μαγαζί θέλει να κρατήσει τον πελάτη φενεται από την συμπεριφορά,τον.τροπο λειτουργίας του,το προσωπικό του και την φερεγγυότητα του σε αυτά που δίνει...
Παυλατος,Toolplanet,Vidakatsavidi και Γαραφας είναι τα μαγαζιά που ως τώρα φέρονται σπαθί εξ ημών και δεν τα αλλάζω....
Οι σωστοί εμποροι επαγγελματίες αμείβονται σε βάθος χρόνου με την συμπεριφορά τους....
 

enduras1

Moderator
Staff member
Παω χθες Leroy να αγορασω κατι επιφανειες Βινταγορ που ηθελα για κατι ραφια στο εργαστηρι αλλα δυστυχως εδω και 1,5 χρονο λεει δεν εχουν ξαναφερει.
Πηρα OSB.

Ειχα σκοπο να φτιαξω μονος τις γωνιες στηριξης αλλα ειδα τις παρακατω σε καλη τιμη και λεω ας παρω 5 να μην ασχοληθω με κατασκευη....


Οπως και στο σαιτ στο ραφι γραφουν 1,39.

Ολα καλα μεχρι που στο ταμειο μου λενε 2,39 αξια η μια...

-Μα στο ραφι εγραφε 1,39
-Δυστυχως 2,39 μου βγαζει το συστημα.
-Οκ βγαλτε τις δε θα τις παρω.

Και σημερα πηγα στο χρωματοπωλειο της γειτονιας και τις πηρα με 1,2 ευρω....
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,433
Βριλήσσια
Moυ εχει τυχει και εμενα με αλλο προιον, αλλά ο λογος ηταν οτι ειχαν βαλει στη θεση αυτων που ηθελα να παρω, καποια άλλα που ηταν πιο ακριβα.

Αν ομως ηταν τα ιδια στηριγματα οπου στο ραφι γραφουν αλλη τιμη και στο ταμειο διαφορετικη...τοτε δεν υπαρχει δικαιολογια, καμμια.
 

nickmanak

AVClub Enthusiast
10 January 2013
869
Β. Ελλαδα
Παντως να ξερετε οτι στον αγορανομικο κανονισμο, ο πελατης πληρωνει την τιμη που γραφει η ταμπέλα ραφιού, και το λαθος το χρεωνεται το καταστημα. Από τοτε που το διάβασα πριν λιγα χρονια, το εχω εφαρμοσει αρκετες φορες σε σουπερμαρκετ και δεν αρνηθηκαν. Οι διευθυντες τα γνωριζουν, αλλα οι ταμιες πολυ πιθανο να μην ξερουν τον κανονισμο. Απο το να κανετε καταγγελία οπως αναφερει ο aetosa προσπαθηστε να παρετε το προιον πολιτισμενα στο ταμειο χωρις απειλες, λεγοντας τους το νομο και πιθανα προστιμα που παραμονευουν.
 

aetosa

AVClub Enthusiast
4 September 2006
910
Απο το να κανετε καταγγελία οπως αναφερει ο aetosa προσπαθηστε να παρετε το προιον πολιτισμενα
Τι θα τους πονέσει περισσότερο από τα δύο;
Ποιο από τα δύο θα τους αποτρέψει από το να το ξανακάνουν;