Θέμα με Novabox HD831

Panos1979

New member
10 October 2017
4
Ο αποκωδιποιητής ελέχθηκε και αναβαθμίστηκε σε κατάστημα Nova, άρα το πρόβλημα είναι στο πιάτο. Δεν γλιτώνω την επίσκεψη τεχνικού όπως δεν γλιτώνω και την αμοιβή του. Σας φαίνεται σωστό να ζητάει η nova να επιβαρύνονται οι συνδρομητές αυτό το έξοδο? Ειδικά αυτοί που έχουν το full πακέτο 3play με 50άρα VDSL? Αυτή είναι η πάγια τακτική?
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Απο την μια, αν το προβλημα ειναι του κατοπτρου ή του LNB, ειναι κομμάτι του εξοπλισμου και θα ηταν λογικό να καλυπτεται απο εγγυηση οπως και ο αποκωδικοποιητης. Η εγκατασταση σχετιζεται με τις καιρικες συνθηκες, με επεμβασεις του χρηστη, κτλ, οποτε δε καλυπτεται απο εγγυηση. Οπως ειπε και ο Χρηστος παραπανω οι εξωτερικοι συνεργατες πρεπει να ερθουν στον χωρο σου και ο χρονος τους κοστιζει. Το ιδιο ειναι και στις δυο πλατφορμες και ειναι δυσκολο να πουμε αν ειναι σωστό ή όχι.

Η αποψη μου ειναι να κανεις τις εξης απλες ενεργειες: 1. να παρατηρησεις ολες τις συνδεσεις και ολα τα βυσματα και να σιγουρεψεις πως ειναι βιδωμένα καλα, δεν εχει χαλαρώσει το καλώδιο σε σχεση με το F-type και δεν βραχυκυκλωνει το μπλενταζ του καλωδιου (τα ψιλά συρματακια) με το κεντρικό. 2. Να δεις αν το κατοπτρο δεν εχει καποιο φανερό χτυπημα ή στραβωμα. 3. Να ελεγξεις το LNB για ρωγμές και εμφανη αλλοιωση.

Αν ολα ειναι στη θεση τους, δοκιμασε να περιστρεψεις το κατοπτρο κατα 1-2 χιλιοστα δεξια-αριστερα (ελαχιστα, εως ανεπαισθητα. Μην πειραξεις το πανω-κατω) και να δεις αν βρισκει σημα ο δεκτης σου. Οι δορυφοροι της Νοβα και της Cosmote ειναι πολυ ευκολοι στη λήψη, οποτε με σχετική ευκολία μπορει καποιος να τα καταφερει.
 
Last edited:

Panos1979

New member
10 October 2017
4
'Ηρθε εξωτερικός τεχνικός άλλαξε το lnb και πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Έλεγξε τις ενώσεις και τις βρήκε μία χαρά (χωρίς να έχει μαζί του πεδιόμετρο (αν το λέω σωστά) για να ελέγξει και το εισερχόμενο σήμα απ τον δορυφόρο. Το κάτοπτρο δεν έχει κάποιο χτύπημα ή στράβωμα. Ο τεχνικός θα έρθει πάλι αύριο με πεδιόμετρο και μια κουλούρα καλώδιο μήπως και βγάλουμε άκρη. Καλύτερα να μην πειράξω μόνος μου την σκόπευση του κατόπτρου. Καταλαβαίνω την θέση σας αλλά η προσωπική μου άποψη είναι ότι η παρεχόμενη υπήρεσια πρέπει να καλύπτει και αυτά τα προβλήματα. Οι καιρικές συνθήκες ήταν άψογες όταν χάθηκε ΤΕΛΕΙΩΣ (0%) το σήμα, δεν υπάρχει καμία παρέμβαση του χρήστη και ο εξόπλισμος είναι (και φαίνεται) σε πολύ καλή κατάσταση. Γνώμη μου είναι ότι η επίσκεψη πρέπει να είναι δωρεάν και το συζητάμε για το τις πταίει... Ευχαριστώ για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας.
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Σε καταλαβαινω και εχεις ενα δικιο (εξαλλου η πλειοψηφια των συνδρομητων δεν ενδιαφερεται να πειραζει σηματα, πιατα κτλ), δυστυχως ομως δε μπορουμε να κανουμε πολλά. Επεσες και σε φορουμ που μας αρεσει να τα φτιαχνουμε οι ιδιοι :) Τουλαχιστον τωρα με τον τεχνικό, εχεις μια "εγγυηση" αν κατι συμβει στο κοντινό μελλον.