Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δεν θυμηθηκα σωστα. Το αεροπλανο ηταν μεγαλο παντως.

Εδω φαινεται οτι ηδη το 2010 εχει ξεπεραστει ο μεσος ορος των απωλειων της δεκαετιας.


Εδω φαινεται η πορεια των ατυχηματων απο το 1959 εως το 2008 και η στατιστικη αναλυση ανα τυπο, ανα φαση της πτησης κτλ.

Στη σελιδα 19 φαινεται ξεκαθαρα η πτωτικη ταση των ατυχηματων απο το 59, αλλα και η σαφης πτωτικη ταση την τελευταια 20ετια.



Καθε συμβαν δημιουργει νεα γνωση. Προβληματα αναδεικνυονται που δεν θα ειχαν φανει αλλιως.
Διαβαζοντας τα συμπερασματα απο τη διερευνηση των ατυχηματων και τις συστασεις που ακολουθουν, και ενω δεν αποφευγω να γινω κυνικος, λεω το εξης:

Καθε φορα που συμβαινει ατυχημα ή δυστυχημα, μειωνονται οι πιθανοτητες να συμβει οταν θα ειμαι εγω μεσα στο αεροπλανο.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Υπάρχουν καί χειρότερα ..........................

Σουηδός πιλότος πετούσε 13 χρόνια με πλαστό δίπλωμα!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.thelocal.se/25330/20100303/

´.............. το δικαστήριο του επέβαλλε 2,000 ευρώ πρόστιμο!!!!!!!!

http://www.msnbc.msn.com/id/36463838/ns/travel-news/

.................. καί αυτοεκπαιδευόμενος μάλιστα!!!!!!!!!!!!!

http://www.dailymail.co.uk/news/wor...lies-Air-One-jets-13-years.html#ixzz0oCeeJ7GZ
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τα τελευταία λεπτά (ή μάλλον δευτερόλεπτα) των συνομιλιών στο πιλοτήριο του Πολωνικού αεροσκάφους που χάθηκαν 96 άνθρωποι:

10:39:49,9 - 10:39:52,3 ATC: Approaching outer marker, on course, on glideslope.
10:39:50,2 - 10:39:58,0 Sound. F=845Hz. Outer Marker.
10:39:52,2 - 10:39:53,7 U: Outer.
10:39:54,1 - 10:39:55,0 Capt: (...)
10:39:57,1 - 10:39:59,3 U: 400 meters.
10:40:02,6 - 10:40:15,6 U: (...)
10:40:06,7 - 10:40:06,8 TAWS: TERRAIN AHEAD:
10:40:13,5 - 10:40:14,6 ATC: 4 on course, on glideslope
10:40:16,7 - 10:40:17,6 Capt: On course, on glideslope
10:40:18,6 - 10:40:20.1 U: (...)
10:40:19,6 - 10:40:21,1 Nav: 300.
10:40:22,8 - 10:40:25,6 U: (250 meters)
10:40:24,6 - 10:40:26,7 (Nav): (250).
10:40:26,6 - 10:40:27,8 ATC: 3 on course, on glideslope
10:40:29,6 - 10:40:30,3 U: (...)
10:40:31,2 - 10:40:32,4 ATC: Turn on the lights.
10:40:32,4 - 10:40:33,5 TAWS: TERRAIN AHEAD.
10:40:32,9 - 10:40:33,6 Nav: 200.
10:40:34,0 - 10:40:34,8 Capt: Turned on.
10:40:37,1 - 10:40:38,1 Nav: 150.
10:40:38,7 - 10:40:39,9 ATC: 2 on course, on glideslope
10:40:39,4 - 10:40:42,0 TAWS: TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
10:40:41,3 - 10:40:42,6 U: 100 meters.
10:40:42,6 - 10:40:42,7 Nav: 100.
10:40:42,6 - 10:40:44,1 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:44,5 - 10:40:46,1 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:46,6 - 10:40:49,2 TAWS: TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
10:40:48,7 - 10:40:49,4 Nav: 100.
10:40:49,2 - 10:40:49,6 (FO): Normal.
10:40:49,6 - 10:40:50,1 Nav: 90.
10:40:49,8 - 10:40:51,3 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:50,0 - 10:40:51,3 Nav: 80.
10:40:50,5 - 10:40:51,2 FO: Go around.
10:40:51,5 - 10:40:58,0 Sound. F= 400Hz. Decision Height.
10:40:51,7 - 10:40:53,4 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:51,8 - 10:40:52,4 Nav: 60.
10:40:52,3 - 10:40:53,1 Nav: 50.
10:40:52,5 - 10:40:53,4 ATC: Horizon 101.
10:40:53,0 - 10:40:53,6 Nav: 40.
10:40:53,7 - 10:40:55,5 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:54,5 - 10:40:55,2 Nav: 30
10:40:54,7 - 10:40:56,4 ATC: Height control, horizon.
10:40:55,2 - 10:40:56,0 Nav: 20.
10:40:56,0 - 10:40:58,2 Sound. F=400 Hz. Autopilot disconnect.
10:40:56,0 - 10:40:58,1 Sound. F=800 Hz. Inner Marker.
10:40:56,6 - 10:40:57,7 Sound. F=400 Hz. Autothrottle disconnect.
10:40:56,6 - 10:40:58,2 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:58,6 - 10:41:00,2 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:59,3 - 10:41:04,6 Sound of the collision with obstacles.
10:41:00,3 - 10:41:01,4 FO: (censored)
10:41:00,5 - 10:41:01,8 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:41:02,0 - 10:41:03,4 ATC: Go around!
10:41:02,7 - 10:41:04,6 U: Scream (censored)
10:41:05,4 End of the transcript.

U - unidentified voice

TAWS: Terrain Awareness and Warning System
ATC: Air Traffic Control
(FO): Flight Officer
Nav: Navigator

Χωρίς άλλα σχόλια!!!! Κρίμα!!!
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

10:40:54,7 - 10:40:56,4 ATC: Height control, horizon.
10:40:55,2 - 10:40:56,0 Nav: 20.
10:40:56,0 - 10:40:58,2 Sound. F=400 Hz. Autopilot disconnect.
10:40:56,0 - 10:40:58,1 Sound. F=800 Hz. Inner Marker.
10:40:56,6 - 10:40:57,7 Sound. F=400 Hz. Autothrottle disconnect.
10:40:56,6 - 10:40:58,2 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:58,6 - 10:41:00,2 TAWS: PULL UP; PULL UP.
10:40:59,3 - 10:41:04,6 Sound of the collision with obstacles.

Δεν ειναι καθολου λογικο που ο αυτοματος αποσυνδεθηκε τοσο αργα. 20 μετρα απο το εδαφος.

Φαινεται οτι πηγαιναν σε προσγειωση με τον αυτοματο. Αυτο βεβαια ειναι περιεργο γιατι το αεροδρομιο ειναι αρχαιο (ψαξτε Smolensk στο Google Earth) ακομα και αν το αεροπλανο ειχε τα απαραιτητα ραδιοβοηθηματα.

Επισης, σημαινει οτι ο αυτοματος εκανε λαθος, αφου πετουσε το αεροπλανο. Κι αυτο περιεργο.

20 δευτερολεπτα πριν την προσκρουση ακουστηκε προειδοποιηση "TAWS: PULL UP; PULL UP." συνολικα 6 φορες. Δεν αντεδρασε κανεις.

Υπαρχουν ηδη θεωριες συνομωσιας για το συγκεκριμενο δυστυχημα, που βασιζονται στο οτι στην Πολωνια υπηρχαν δυο μετωπα, ενα φιλοΡωσσικο και ενα φιλοΑμερικανικο. Παρα πολλα στελεχη του ενος εκ των δυο, ηταν στο αεροπλανο.
 
Last edited:

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Θυμάται κανείς τα ¨σκαμνάκια¨ στα υπεραστικά ............ δεκαετίες πρίν?

Λοιπόν μάλλον ήρθε η ώρα γιά τούς ¨ορθίους¨ καί στα αεροπλάνα!

Δράστης καί πάλι η Ryanair αν καί κατά την προσωπική μου γνώμη είναι άλλη μιά ¨εμμεση διαφήμιση¨ γιά να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας!

http://www.dailymail.co.uk/news/art...4--funded-charging-passengers-use-toilet.html
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Οταν λεει "εμπορικο", εννοει Cargo?
Aν ειναι τετοιο, θα ηταν λιγα ατομα μεσα.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ητανε Cargo καί η επίσημη ανακοίνωση:

official LH statement:

According to the latest reports, a Lufthansa Cargo MD-11 freighter crashed this morning at 11.38 a.m. (local time) in Riyadh, Saudi Arabia. The aircraft, coded Flight LH 8460, was on a flight to Riyadh from Frankfurt, Germany.

The plane was piloted by a two-man crew, according to initial reports. Both pilots are being treated in hospital.

On board Flight LH 8460 were 80 tonnes of freight. It is not yet known exactly what type of freight it was or which customers are affected.

The cause of the accident is still being investigated. At the moment, we have no further details. We will communicate any further information immediately. This accident might have an influence on our operation for the next few weeks. Lufthansa Cargo will do its best to operate a stable flight schedule. Updates are also available at www.lufthansa-cargo.com.
Best regards

Lufthansa Cargo
J. Florian Pfaff
Vice President
Europe & AfricaLufthansa Cargo
Nils Haupt
Director
Communications

Πληροφοριακά, και για περισσότερες φώτογραφίες ........ http://www.pprune.org/rumours-news/422319-lufthansa-cargo-plane-crash.html
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1848276

και άλλο , το γκαντεμιάσαμε ....

Συνήθως συμβαίνει καί 3ο ατύχημα!!!!!!

Η ανακοίνωση της εταιρείας:

http://www.airblue.com/index.asp

Καί η ανακοίνωση της Airbus:

http://www.airbus.com/crisis/index.html

The aircraft involved in the accident, registered under AP-BJB, was MSN (Manufacturer Serial Number) 1218, initially delivered from the production line in 2000. The aircraft is leased to airblue in January 2006. The aircraft had accumulated approximately 34,000 flight hours in some 13,500 flights. It was powered by IAE V2533 engines. At this time no further factual information is available.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197

data

AVClub Addicted Member
17 November 2009
2,846
Enterprise
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Θανατηφόρα πτώση επιβατικού αεροσκάφους στη βόρεια Σιβηρία

Μόσχα, Ρωσία
Παρά τις πληροφορίες που αρχικά ανέφεραν ότι δεν υπάρχουν επιζώντες, τουλάχιστον 11 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους κατά τη συντριβή επιβατικού αεροσκάφους στη Σιβηρία, όπως αναφέρουν οι ρωσικές Αρχές.

Πρόκειται για αεροσκάφος τύπου AN-25 που συνετρίβη λίγο πριν προσγειωθεί στη βόρεια Σιβηρία, στη πόλη Ιγκάρκα, όπως αναφέρει το υπουργείο Εκτάκτων Περιστατικών. Πολλοί πυροσβέστες και συνεργεία αρωγής έχουν αποσταλεί στην περιοχή, πρόσθετουν οι Αρχές.

Στη πτήση επέβαιναν 10 επιβάτες και πέντε άτομα πλήρωμα.

Η πτήση ξεκίνησε από το Κρασνογιάρσκ, πρωτεύουσα της ομώνυμης περιφέρειας.
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231054227
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Το όνομα της εταιρείας Katekavia που πετάει από το 1995 καί είχε 12 (τώρα 11) Αντόνωφ ΑΝ-24RV καί 1 Τουπόλεφ ΤU-134-A-3.

Οι πρώτες πληροφορίες μιλάνε γιά 4 επιζώντες - 1 επιβάτης καί 3 μέλη πληρώματος - (ο ένας σε κρίσιμη κατάσταση)
 

Attachments

  • an24.jpg
    an24.jpg
    33.1 KB · Views: 44

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Xωρις υπερβολη, και χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο, ουτε να ξεχασω οτι προκειται για δυστυχημα, αυτα τα αεροπλανα τετοιων εταιριων, ειναι 50-50 το αν θα προσγειωθουν. Ειναι παλια, πετουν ακομα με ελλειπη συντηρηση και με διαδικασιες απλουστευμενες.

Φυσικα, και αεροπλανα "καθωσπρεπει" εταιριων σε προηγμενες χωρες, εχουν πεσει εξαιτιας αστειων λαθων.

Με Τu-154 ειχα πεταξει το 87 για Πραγα, με την CSA.
http://www.airliners.net./photo/CSA...1635360/&sid=2b5932f5de9b87d16c1da4a8601d99f6Τοτε φαινοταν μια χαρα, αλλα τωρα δεν το πιστευω οτι μπηκα σε τετοιο....

Δειτε εδω πως ειναι το πιλοτηριο http://www.airliners.net./photo/CSA---Czech/Tupolev-Tu-154M/1635360/&sid=2b5932f5de9b87d16c1da4a8601d99f6
 
Last edited:
16 July 2006
7,499
HAMBURG
Απάντηση: Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Xωρις υπερβολη, και χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο, ουτε να ξεχασω οτι προκειται για δυστυχημα, αυτα τα αεροπλανα τετοιων εταιριων, ειναι 50-50 το αν θα προσγειωθουν. Ειναι παλια, πετουν ακομα με ελλειπη συντηρηση και με διαδικασιες απλουστευμενες.

Φυσικα, και αεροπλανα "καθωσπρεπει" εταιριων σε προηγμενες χωρες, εχουν πεσει εξαιτιας αστειων λαθων.

Με Τu-154 ειχα πεταξει το 87 για Πραγα, με την CSA.
http://www.airliners.net./photo/CSA...1635360/&sid=2b5932f5de9b87d16c1da4a8601d99f6Τοτε φαινοταν μια χαρα, αλλα τωρα δεν το πιστευω οτι μπηκα σε τετοιο....

Δειτε εδω πως ειναι το πιλοτηριο http://www.airliners.net./photo/CSA---Czech/Tupolev-Tu-154M/1635360/&sid=2b5932f5de9b87d16c1da4a8601d99f6

με τετοιο πεταξα και εγω το 1996 για Αμβουργο με τη ΜΑΛΕΦ απο την Βουδαπεστη !

μια χαρα μου φανηκε και λιγακι πιο ευρυχωρο απο το προηγουμενο Μποινγ με το οποιο ειχα φτασει εκει ...

σιγουρα ειναι παλια και ισως κακοσυντηριμενα αλλα δεν φταινε παντα τα αεροπλανα ....

στη Σαουδικη αραβια προχτες ο πιλοτος το εσκασε στον διαδρομο κυριωλεκτικα κατα την προσγειωση και ηταν καινουργιο
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Το Τουπόλεφ 154 μπορεί να χαρακτηριστεί σαν το ¨γαιδούρι¨ των αερομεταφορών (όπως καί Boeing 727) καί σχεδιάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του ´60.

Μπορεί να χαρακτηριστεί επίσης από τα πιό γρήγορα (με τελική 975 χιλ/ώρα). καί μπορεί να προσγειωθεί ακόμα σε χωμάτινους διαδρόμους καί η Αεροφλότ το χρησιμοποίησε μέχρι τον Ιανουάριο του 2010.

Ενα περιστατικό που το ξέρουν λίγοι: Οταν περάσετε από το αεροδρόμιο Μακεδονία, θα δείτε παρακαρισμένο ένα 154 (μπλέ/άσπρο). Ανήκε στην Μάλεβ καί ο πιλότος ξέχασε να κατεβάσει τους τροχούς ............ καί σύρθηκε στο διάδρομο γιά κάποια απόσταση. Ο πιλότος το ξανασήκωσε καί το προσγείωσε αργότερα χωρίς το παραμικρό. Το αεροπλάνο έχει χαρακτηριστεί ώς άχρηστο, αλλά πολύ λίγα αεροσκάφη θα μπορούσαν να αντέξουν το ίδιο καλά όπως αυτό.

Μειονεκτήματα η κατανάλωση καί ο θόρυβος, αλλά με τις κατάλληλες βελτιώσεις θα πετάει μέχρι το 2016.

σιγουρα ειναι παλια και ισως κακοσυντηριμενα αλλα δεν φταινε παντα τα αεροπλανα ....

Αυτό πού ανέφερε ο Βαγγέλης είναι πολύ σωστό. Τα 737-200 της Ολυμπιακής είχαν συμπληρώσει 25ετία ............ αλλά όταν πετούσαμε, κανείς μας δεν ρωτούσε πόσο παλιό είναι το αεροπλάνο σας?
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Θανατηφόρα πτώση επιβατικού αεροσκάφους στη βόρεια Σιβηρία

Μόσχα, Ρωσία
Παρά τις πληροφορίες που αρχικά ανέφεραν ότι δεν υπάρχουν επιζώντες, τουλάχιστον 11 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους κατά τη συντριβή επιβατικού αεροσκάφους στη Σιβηρία, όπως αναφέρουν οι ρωσικές Αρχές.

Πρόκειται για αεροσκάφος τύπου AN-25 που συνετρίβη λίγο πριν προσγειωθεί στη βόρεια Σιβηρία, στη πόλη Ιγκάρκα, όπως αναφέρει το υπουργείο Εκτάκτων Περιστατικών. Πολλοί πυροσβέστες και συνεργεία αρωγής έχουν αποσταλεί στην περιοχή, πρόσθετουν οι Αρχές.

Στη πτήση επέβαιναν 10 επιβάτες και πέντε άτομα πλήρωμα.

Η πτήση ξεκίνησε από το Κρασνογιάρσκ, πρωτεύουσα της ομώνυμης περιφέρειας.
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231054227

Συμπληρώσαμε κι άλλη μια τριάδα ...................

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=161973&cid=5

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4587977