Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???
Δεν θυμηθηκα σωστα. Το αεροπλανο ηταν μεγαλο παντως.
Εδω φαινεται οτι ηδη το 2010 εχει ξεπεραστει ο μεσος ορος των απωλειων της δεκαετιας.
Εδω φαινεται η πορεια των ατυχηματων απο το 1959 εως το 2008 και η στατιστικη αναλυση ανα τυπο, ανα φαση της πτησης κτλ.
Στη σελιδα 19 φαινεται ξεκαθαρα η πτωτικη ταση των ατυχηματων απο το 59, αλλα και η σαφης πτωτικη ταση την τελευταια 20ετια.
Καθε συμβαν δημιουργει νεα γνωση. Προβληματα αναδεικνυονται που δεν θα ειχαν φανει αλλιως.
Διαβαζοντας τα συμπερασματα απο τη διερευνηση των ατυχηματων και τις συστασεις που ακολουθουν, και ενω δεν αποφευγω να γινω κυνικος, λεω το εξης:
Καθε φορα που συμβαινει ατυχημα ή δυστυχημα, μειωνονται οι πιθανοτητες να συμβει οταν θα ειμαι εγω μεσα στο αεροπλανο.
Δεν θυμηθηκα σωστα. Το αεροπλανο ηταν μεγαλο παντως.
Εδω φαινεται οτι ηδη το 2010 εχει ξεπεραστει ο μεσος ορος των απωλειων της δεκαετιας.
Εδω φαινεται η πορεια των ατυχηματων απο το 1959 εως το 2008 και η στατιστικη αναλυση ανα τυπο, ανα φαση της πτησης κτλ.
Στη σελιδα 19 φαινεται ξεκαθαρα η πτωτικη ταση των ατυχηματων απο το 59, αλλα και η σαφης πτωτικη ταση την τελευταια 20ετια.
Καθε συμβαν δημιουργει νεα γνωση. Προβληματα αναδεικνυονται που δεν θα ειχαν φανει αλλιως.
Διαβαζοντας τα συμπερασματα απο τη διερευνηση των ατυχηματων και τις συστασεις που ακολουθουν, και ενω δεν αποφευγω να γινω κυνικος, λεω το εξης:
Καθε φορα που συμβαινει ατυχημα ή δυστυχημα, μειωνονται οι πιθανοτητες να συμβει οταν θα ειμαι εγω μεσα στο αεροπλανο.