Ως προς τα φθηνά μηχανάκια με 0,47" chip, θα συμφωνήσω. Πεταμένα λεφτά. Κατά την ταπεινή μου άποψη, όμως, δεν ισχύει το ίδιο για αυτά με το 0,67" chip. Απ'ότι ξέρω, η Texas έχει και 0,97" chip που είναι ακόμη καλύτερο. Έτσι και αλλιώς, native 4k έχω την εντύπωση πως δεν πρόκειται να δούμε από αυτή την εταιρεία. Sony στα πέντε χιλιάρικα και Jvc στα 6, δεν είναι για τον πολύ κόσμο. Τα μικροκαθρεπτάκια, από την άλλη, είναι αρκετά γρήγορα σε συνδυασμό με το wobulation που κάνουν για επαρκή 4κ-like εικόνα επί της οθόνης. Για να μιλήσω στην πράξη, την τελευταία εβδομάδα συγκρίνω με τα ίδια 4κ ντέμο κλιπάκια έναν Acer 0,65", έναν Optoma 0,95" με φακό γομάρι και έναν Acer M550 με το 0,67" dmd. O Acer 0,65" τρώει το ξύλο της αρκούδας από τον μεγάλο του αδελφό που είναι καλύτερος σε όλα. Ο Optoma 0,95" τα πάει καλύτερα με την ξυραφένια ευκρίνεια και το βελτιωμένο μαύρο, λόγω ίριδας, αλλά και πάλι δε σου δίνει αυτήν την επιπλέον λεπτομέρεια και την αίσθηση του hdr που σου δίνει το 0,67" 4κ dmd, παρόλο που η πραγματική του ανάλυση είναι 2,7κ και ο φακός του m550, λόγω κόστους, δεν είναι τίποτα το τρομερό. Θεωρώ ότι έκανα ξεκάθαρη αναβάθμιση και τα 1400 ευρώ που έδωσα είναι καλό deal σε σχέση με τα 5-6000 ευρώ των native 4κ μοντέλων. Από κει και πέρα, η αναπάντητη απορία που έχω τα τελευταία 10 χρόνια είναι γιατί δεν έχει εμφανιστεί μια σχεδίαση που να εισάγει ένα επιπλέον μονοχρωματικό dmd στο οπτικό μονοπάτι με σκοπό να συλλέγει το διαφυγέν φως και να βελτιώνει δραματικά το μαύρο, όπως έχει κάνει η Zeiss στους dlp που τοποθετεί σε πλανητάρια. Θέμα κόστους ή είναι κάποια πατέντα που δε θέλει να δώσει αλλού;
Ποιος Optoma; ο uhd51;
δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο φίλτατε σε όλα όσα έγραψες :a0210:
Ως προς το τελευταίο, γιατί?γιατί κάποια εταιρία να επενδύσει χρήματα τη στιγμή που μια χαρά πουλάνε τις κινέζικες πλαστικούρες των 100 ευρώ στα 700 και 800?Επίσης οι γνωστές εταιρίες του χώρου έχουν καταντήσει γραφεία που βάζουν το λογότυπο τους πάνω σε φασόν μηχανάκια της delta, δεν έχουν πλέον τμήματα έρευνας όπως παλιότερα.
Όχι, φίλε μου. Ο παρακάτω: https://www.projectorjunkies.com/πρόβλημα-σε-optoma-hd800xlv/
Τον είχα...
Μπορεί να μην είχε αυτόματη γρηγορη ίριδα, αλλά ήταν τιμιοτατος με απίστευτο design...
Λες και το κάνουν επίτηδες και δεν βγάζουν ένα μηχάνημα και με το μεγάλο DMD και με δυναμική ίριδα ( και κατά προτίμηση και με καλό lens )
Οριστε βρε αχάριστοι και ενας DLP της προκοπης...
https://www.benq.eu/en-eu/projector/cinepro-pro-cinema/w11000.html
Συγκριτικά με τους υπολοιπους DLP συζητούσαμε βρε.
Ασε που προφανώς ο Acer ειναι κλώνος του Benq και οχι το αντίθετο.
Περι τιμής, μαζί σου.
Για τις μικρές εταιρείες να το καταλάβω ότι χρησιμοποιούν έτοιμες λύσεις από το ράφι. Εδώ δεν έχει εμφανιστεί αυτή η οπτική μηχανή (3 chip dlp+ 1 single dmd) έστω και σε ένα εμπορικό μηχάνημα αστρονομικού κόστους, πέρα από τους dlp πλανηταρίου και εξομοίωσης της Zeiss: https://www.zeiss.com/content/dam/s...solutions/downloads/zeiss-velvet-1600-sim.pdf. Αντιγράφω από την μπροσούρα:
The proprietary »True Black Projection
Technology« developed by ZEISS
is based on DMDTM imagers from
Texas Instruments. DLP® technology
offers decisive advantages over other
video technologies. Arguably the
greatest benefit is that the image
remains stable for many years. Unlike
other technologies, where images
suffer losses in color saturation and
homogeneity after a few thousand operating hours, ZEISS VELVET lets you
and your audience enjoy the imagery
for a long time to come. Thanks to
many technical and structural solutions,
our projectors are designed to have
a service life of 15 years or longer,
with operating expenses that are
comparatively much lower than with
competitors’ systems.
Άρα, μάλλον μιλάμε για αποκλειστική πατέντα της Zeiss που δεν τη δίνει αλλού. Αν την έδινε, θα τη βλέπαμε και στους επαγγελματικούς dlp με το 1.38" 4κ dmd των κινηματογράφων που είναι περιορισμένοι σε αντίθεση 2.000:1. Πάντως, είναι τρελό αυτό το πράγμα! Να υπάρχει λύση εδώ και πάνω από μια δεκαετία για το μαύρο των dlp και να μη μπορεί να εφαρμοστεί. Όσοι έχουν δει αυτά τα μηχανήματα, μιλάνε για πίσσα μαύρο και μηδενική διαρροή φωτός από το περίβλημά τους. Δώσε, μωρή Zeiss, την πατέντα στον κοσμάκη, να γλυτώσουμε από την γκριζίλα.