Σε unipivot βραχιωνα η τοποθετηση βαρους στην θεση της κεφαλης πρεπει να αποφευγεται. αλλαζει η ισορροπια κατανομων βαρους. για αυτο τον λογο ο Moerch δινει την δυνατοτητα 3 διαφορετικων σωληνων.
περαν αυτου, ο Σταυρος δεν περιγραφει προβλημα συντονισμων, κακο tracking η κατι που μας κανει να φοβομαστε οτι ειναι λαθος το ματσαρισμα.
τα υλικα κατω απο το πικαπ, μπορει να μην ειναι ιδανικα (το συζηταμε) αλλα και αυτα δυσκολα θα εχουν επηρεασει αρνητικα σε τετοιο βαθμο τον ηχο.
και γενικοτερα, δεν υπαρχει καλο και κακο υλικο για μια βαση στηριξης η την ιδια την κατασκευη του πικαπ. ειναι θεμα αρχικου σχεδιου απο θεωρητικης πλευρας και συνδιασμου των υλικων αναλογα με τα χαρακτηριστικα τους οπως ελαστικοτητα (σε σκαλα durometer), αποροφησης (σε σκαλα rail) και συχνοτητας ιδιοσυντονισμου.
κατω απο ενα πικαπ με αναρτηση, γενικα, το υλικο διαδραματιζει λιγοτερο ρολο απ οτι σε ενα σχεδιο μαζας.