Απάντηση: Re: Βενζινάδικα με νοθευμένα καύσιμα.
ΜΌΝΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΎΕΣΤΕ ......ΤΊΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
+1
α) Ο πατέρας μου γέμιζε V-Power (κατά κανόνα) από συγκεκριμένο Shell σε κεντρικό δρόμο της δυτικής Θεσσαλονίκης. Μια μέρα το οδήγησα και η διαφορά ήταν εμφανής κατά την εκκίνηση, οπότε τον ρώτησα «άλλαξες βενζινάδικο;» και ξαφνιάσθηκε. Είχε βάλει από άλλο Shell, λίγο έξω από τον περιφερειακό.
β) Το 1ο παραπάνω βενζινάδικο ανακαινίσθηκε και βολεύει πολύ λόγο της θέσης του, οπότε ο πατέρας μου βάζει από εκείνο μερικές φορές. Τότε, ακόμη και η μητέρα μου καταλαβαίνει ότι «το αυτοκίνητο δεν πάει όπως πήγαινε».
β) Ο αδελφός μου πήρε το αυτοκίνητο για διακοπές και όταν επέστρεψε το πήρα για να πάω κάπου με την μητέρα μας. Πολύ αργό το αυτοκίνητο, χάλι, κατέβαζα ταχύτητα και πάλι σχεδόν δεν αντιδρούσε στο γκάζι. Τον ρώτησα από που γέμισε, αναμένοντας να μου πει ότι ξέχασε ή βαριόταν να βάλει πριν φύγει και έβαλε στον προορισμό του (στα τουριστικά μέρη είναι συνήθως κακή η βενζίνη).
-«Έβαλα V-Power από το Shell στον δρόμο για το χωριό» (διαφορετικό από τα παραπάνω πρατήρια).
γ) Προσφάτως οδήγησα πάλι το αυτοκίνητο και ήταν τσα-μπου-κα-λε-μέ-νο, οπότε ρώτησα «Μάνα, από πού βάζεις βενζίνη;».
Επέστρεφε από το χωριό και είχε γεμίσει από ένα ελεύθερο πρατήριο πριν την Λητή, στην μέση του πουθενά.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Avensis, 18 ετών (παρά 3-4 μήνες) πια. Βαρύ, με κινητήρα που έφαγε τα 11 πρώτα χρόνια του με 1η-2η ταχύτητα στην κίνηση της πόλης και μαζί πολλά από τα 110 άλογα που είχε κάποτε. Οπότε, η αλλαγές στην απόδοση φαίνονται έντονα στην εκκίνηση, κυρίως στην αρχή της 1ης ταχύτητας.
Ιδίως σε ανηφόρες, όπου το βάρος δρα ακόμη πιο αρνητικά, είναι εμφανέστατη η διαφορά. Αν είναι κακή η βενζίνη, ξεκινάς με αρκετό γκάζι και προσοχή στο άφημα του συμπλέκτη, ώστε να μη σβήσει. Αν είναι καλή, απλώς ξεκινάς.