Virtual Production

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,475
H νέα μόδα που αναπτύσσεται ταχύτατα λόγω συνθηκών κορωνοϊού αλλά και εξέλιξης τεχνολογίας.
Πάμε προς σταδιακή ανατικατάσταση των chroma key sets απο χώρους γεμάτους με seamless led panel.
Η τεχνική υπήρχε απο παλιά με χρήση προβολής ωστε να υπάρχει ενσωμάτωση φόντου με πρωταγωνιστές σε φωτισμό και αντανακλάσεις, και χρησιμοποιήθηκε σε πολλές ταινίες και παραγωγές, απλά τώρα πλέον μπορούν και χρησιμοποιούν live paralax για ρεαλιστικές κινήσεις της κάμερας και μετατόπιση φόντου που ήταν δύσκολο παλαιότερα.
Πολύ χρήσιμο για πολλούς λόγους:

Ρεαλιστικές αντανακλάσεις.
Στα chroma keying ηθελε πολύ δουλεια στο post, ηταν ιστορία να αφαιρεθούν green casts κλπ. Ενας λόγος που στο Mandalorian επέλεξαν να δοκιμάσουν τη τεχνολογία αυτή.

Όλα γυριζονται live!
Οι ηθοποιοί (αλλα και σκηνοθέτες και παράγοντες) ζούνε τη σκηνή - δε τη φαντάζονται οπως σε green screen. - και βλέπουν άμεσα το αποτέλεσμα!
Αλλαγές γίνονται live. Επι τόπου 3d sets, μπορούν να αλλάξουν να μπούν props να αλλάξει φωτισμός κλπ. Όλα τα τμήματα δηλαδή δουλεύεουν ταυτόχρονα.

Γυρίσματα σε χρονοδιάγραμμα, ανεξάρτητα απο καιρικές συνθήκες, μερα/ νυκτα κλπ.
Λαμβάνουν πλάνα απο πρίν αλλά δε εξαρτώνται απο εξωγενείς συνθήκες, να προλάβουν συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, τί καιρό έχει κλπ.

Μειωμένο κόστος παραγωγής.
Δεν απαιτείται πλέον μετάβαση σε μακρινές περιοχές απο όλη τη παραγωγή για το γύρισμα.







Σημείωση:
Επειδή το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα εδω μέσα μήπως να έρθουν οι αναφορές απο τα άλλα νήματα εδώ;
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,190
Εκεί ψηλά.....
Δεν νομιζω οτι χρειαζεται Εvan.

Εκανες και πολυ ωραια εισαγωγη και πολυ περιγραφικη. Μια χαρα αρχη μιας τετοιας κουβεντας θα ελεγα εγω.

Μακαρι να επενδυσει καποιος και στην Ελλαδα καποια στιγμη για τετοια εγκατασταση αλλα ενα ενα τετοιο project θα απαιτουσε σταθερη εισροη αντιστοιχων εργασιων και προφανως και μιας ολοκαινουργιας καστας επαγγελματιων τεχνικων που θα μπορουν να παραμετροποιησουν ενα τετοιο ledorama (ας το πουμε ετσι) οχι μονο τεχνικα αλλα και φωτιστικα γιατι τελικα ο αψογος συνδυσμος τους ειναι που κανει την διαφορα.
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,475
Γίνονται τρελές εξελίξεις και στα πάνελ και στις δυνατότητες real time live 3d με το unreal engine σε κόστη που λίγο παλιότερα μόνο παραγωγή Κάμερον υποστήριζε..
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,190
Εκεί ψηλά.....


Ειναι σε αυτην την παραγωγη που θα μεινει για παντα η λεζαντα οτι ηταν πιονεροι σε αυτην την τεχνολογια και το πρωτοεκαναν τοσο σημαντικο για την εξελιξη του γυρισματος.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,819
Athens
Δεν εννοώ τα τωρινά CGI, αλλά την δυνατότητα να έχουμε μοντέλα με ακόμα καλύτερη φυσική κίνηση και λεπτομέρια και από τα κορυφαία games.
Έχουμε ακόμα... και να γίνονται εννοείται render στην ίδια ανάλυση με την ταινία όμως :D
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,190
Εκεί ψηλά.....
θα δουμε το avatar τα χριστουγεννα να δουμε αν προοδευσαν καπως. Αν εχει επιτευχθει ο Καμερον θα το εχει κανει.
 
  • Like
Reactions: billpeppas

themoodoflk

New member
9 August 2023
12
Είχα την ευκαιρεία να παρακολουθήσω ένα απο τα σεμιναρία για virtual production απο την VpVordic στη Σουηδία. Έχουν ένα απο τα πιο μεγάλα στούντιο οσο αναφορα virtual production με projection. 24 μέτρα μήκος και 8 μέτρα ύψος. 'Εχω την έδρα μου Ολλανδία και με μια ομάδα προσπαθούμε να φτιάξουμε ενα friendly budget σετ, το οποίο θα βασίζεται σε projection και όχι σε led screens. Ενα απο τα μεγάλα πλεονεκτήματα του προτζέκτορα έιναι οτι δεν έχει Moire Effect αλλά για να βγαίνει φωτεινή ή εικόνα χρειάζεται ειδική γκρι βαφή και κάμερα να μπορεί να ανεβάζει υψηλά ISO.
Έχουμε βάλει στόχο να πετύχουμε το σετ αυτο κάτω απο τα 100κ , αλλά άμα υποθέσεις ότι ένα καλός προτζέκτορας (20000 lumen) είναι γύρω στα 25κ και μια a6000 ada rtx στα 10κ , γρήγορα γρήγορα το budget αυτο δε φαίνεται και πολύ υψηλό. Τουλάχιστον με το καινούριο tracking system της Vive γίνεται αυτό το μέρος λίγο πιο προσιτό.
 
  • Like
Reactions: evanfotis and Kosh