Βόλτα στο εργοστάσιο της Rega

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Αν αναπτύσσουν τα μηχανήματά τους σύμφωνα με τις ακροάσεις που κάνουν σε αυτό το listening room, καήκαμε....
Αναφέρεσαι για τον χώρο ακρόασης της rega?
 

rykios

Senior Member
25 June 2013
604
Χανιά
Μόνο εγώ είδα στο βίντεο μια μονάδα συναρμολόγησης,
και όχι μια μονάδα/εργοστάσιο/βιοτεχνία κατασκευής?

Μέιντ ιν πόλαντ ασσέμπλεντ ιν θε κρέιτ πρίταν
Μην είνα και τίποτα χειρότερο... μέιντ ιν τσάινα

Προφανώς δε μπορεί νακατασκευάζει η ρέγκα τα ΑΠΑΝΤΑ ενός πικάπ.
ΟΜΩΣ θα περίμενα τα βασικά μέρη να τα κατασκευάζουν αυτοί.

ΥΓ
εμείς εδώ στο ελλάντα το είχαμε αυτό με τα μπλουζάκια, φτιάχνονταν στη Βουλγαρία, ερχόταν εδώ για ...μια ραφή , τη ραφή στο ταμπελάκι! μέιντ ιν γκρίς
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Για να βάλουμε καποια πραγματα σε μια σειρά ...Έτσι νομιζω τουλάχιστον .

Όλες η εταιρίες ξεκίνησαν από μια μικρή βιοτεχνία σχεδίαζαν και υλοποιούσαν τα προιοντα τους ακόμη και σε ένα υπόγειο γιγαντώθηκαν,άλλες παρεμηναν στάσιμες και άλλες έκλεισαν ...
Σίγουρα η κάθε εταιρια εχει την φιλοσοφία της που αυτό μετατρέπεται σε ήχο,ποιος είναι ο σωστός ήχος θέλει πολύ μεγάλη συζητηση και δεν είναι επί του παρόντος.

Σε καμιά περίπτωση όμως δεν δέχομαι την απατεωνιά(προσωπικά).

1)Να συναρμολογεις της πλακέτες σε άλλη χώρα και μετά να βάζεις το made της χώρας σου.
2)Να συναντάς άλλα υλικά από αυτά που διάβασες και είδες σε διάφορα review .
3)Να μην έχεις τον κατάλληλο μηχανολογικό και ποιοτικό έλεγχο ώστε το συγκεκριμένο προιον να ρθει άρτιο στον καταναλωτή.

Για να μην παρεξηγηθώ τα σχόλια μου δεν πηγαινουνε στην rega ...Την οποία εκτιμώ σαν εταιρια θα ήταν μια από τις επιλογές μου για να χρησιμοποιησω τους βραχίονες της στο πλατό μου αλλά μέχρι εκεί .

Και βέβαια να μην έχεις χώρο ακρόασης με ηχεία αναφοράς μόνιτορ, αλλά να περιμένεις την τύχη ...Πως θα σου κάτσει .

Περάσανε τα χρόνια,την πατήσαμε μάθαμε και ακόμη μαθαίνουμε δεν μπορεί να ξέρουμε τα πάντα όχι όμως αλλο κάρβουνο ...

Για χώρο ακρόασης δεν λέγαμε...http://pr.denon.com/jp/Denon/Lists/Posts/Post.aspx?ID=439#.WE_zb-aLRPY
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,912
επαρχια
O Fremer επισκέπτεται το εργοστάσιο της Rega Research σε 5 videos.

part 1:
https://www.youtube.com/watch?v=h7elN5KCPvU


part 2:
https://www.youtube.com/watch?v=-jRMpdJvwMo

part 3:
https://www.youtube.com/watch?v=A9qsTjZ2QTo&t=1278s

part 4:
https://www.youtube.com/watch?v=-KIIOZtdqmI&t=333s

part 5:
https://www.youtube.com/watch?v=KdgECTh-B9s

Εξαιρετική παρουσίαση κατά τη γνώμη μου.

Με εντυπωσίασε πόσο καθαρά είναι όλα και πόσο χαρούμενο είναι το προσωπικό.Εντυπωσιακό είναι ότι o Roy Gandy γνωρίζει τον καθένα με το όνομά του και τι ακριβώς κάνει.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Όντως πολύ ωραία παρουσίαση.

Για μένα ΝΑΙ για τους βραχίονες της ΟΧΙ για το πλατό ,μοτέρ κτλ....Είπαμε το κάρβουνο που εχει πέσει τόσα χρόνια είναι απερίγραφτο αφού πιάνουν το mtf (χαρτοπολτός) και δείχνουν πόσο βαρύ είναι(τελευταίο βίντεο )...Η ακόμα για τα απίστευτα μοτέρ της που κολλιούνται με κόλα.

Τύφλα να έχουν τα πικάπ του παρελθόντος μπροστά στην Rega .

https://www.youtube.com/watch?v=DUf0aU3O8Xk

Τα μοτέρ της είναι τόσο προηγμένα που αλλάζεις τις στροφές με το χέρι ...Θα πρέπει όμως να πληρώσεις το ανάλογο αντίτιμο για αναβάθμιση.
Το να αλλάζεις τις στροφές με το χέρι είναι τεχνολογικό επίτευγμα αφού με αυτόν τον τρόπο συμμετέχεις στην μουσική και δεν χαλάει ο ήχος.:flipout:
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,912
επαρχια
Όντως πολύ ωραία παρουσίαση.

Για μένα ΝΑΙ για τους βραχίονες της ΟΧΙ για το πλατό ,μοτέρ κτλ....Είπαμε το κάρβουνο που εχει πέσει τόσα χρόνια είναι απερίγραφτο αφού πιάνουν το mtf (χαρτοπολτός) και δείχνουν πόσο βαρύ είναι(τελευταίο βίντεο )...Η ακόμα για τα απίστευτα μοτέρ της που κολλιούνται με κόλα.

Τύφλα να έχουν τα πικάπ του παρελθόντος μπροστά στην Rega .

Τα μοτέρ της είναι τόσο προηγμένα που αλλάζεις τις στροφές με το χέρι ...Θα πρέπει όμως να πληρώσεις το ανάλογο αντίτιμο για αναβάθμιση.
Το να αλλάζεις τις στροφές με το χέρι είναι τεχνολογικό επίτευγμα αφού με αυτόν τον τρόπο συμμετέχεις στην μουσική και δεν χαλάει ο ήχος.:flipout:


Για να υπάρχει ακόμα η εν λόγω εταιρία από το 1973 σημαίνει ότι κάτι κάνει σωστά. Αλλιώς θα είχε κλείσει.
Το "θάψιμο" είναι άκομψο, ανεδαφικό, δεν προσφέρει στο θέμα μας και για μενα συνηγορεί υπέρ της εταιρίας.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Επιβίωσε λόγω βραχίονα και το γνωστό σε όλους marketing με την συμβολή και των Αγγλικών περιοδικών .
Δεν πείθει όταν βλέπεις τέτοιες κατασκευές για αυτό και έν λόγο θάψιμο .
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: Βόλτα στο εργοστάσιο της Rega

Επιβίωσε λόγω βραχίονα και το γνωστό σε όλους marketing με την συμβολή και των Αγγλικών περιοδικών .
Δεν πείθει όταν βλέπεις τέτοιες κατασκευές για αυτό και έν λόγο θάψιμο .

Μην αγοράσεις rega.......
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,476
Πειραιάς
Το γεγονός ότι η αλλαγή στροφών γίνεται με το χέρι και όχι με μηχανισμό είναι το σωστότερο καθώς αποφεύγονται περιττοί μηχανισμοί οι οποίοι πάντα προσθέτουν αρνητικά στοιχεία στα πλατό.
Αυτό γίνεται σε όλους σχεδόν τους κατασκευαστές ανεξαρτήτως τιμής του πλατό.

Κ φυσικά κ από εμένα :worshippy: στην rega για την πορεία που ακολουθεί, τίμια κ ποιοτική.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,476
Πειραιάς
Εντάξει, γούστα είναι αυτά αλλά τα κουμπάκια και τα διάφορα μηχανικά-ηλεκτρονικά καλούδια των εν λόγω δεκαετιών ήταν κ είναι παραδείγματα προς αποφυγή, όσον αφορά την ακουστική-ηχητική απόδοση των πλατό.
Για αυτό κ τα λίγο ακριβότερα πλατό δεν έχουν καν το μοτέρ ενσωματωμένο στο πλατό αλλά σε ξεχωριστή συσκευή.
Όσο λιγότερα μηχανικά μέρη τόσο το καλύτερο, πιο ήσυχο.
 
Μα δεν χρησιμοποιούσαν μηχανικά μέρη για να αλλάζουν την ταχύτητα. Απλά τα μοτέρ που χρησιμοποιούσαν είχαν δυο "modes λειτουργίας", ένα για τις 33 και ένα για τις 45. Την αλλαγή την έκανε ένας απλός διακόπτης.

Από τότε έχουν περάσει τόσα χρόνια, αλλά αντί να βελτιώσουν αυτές τις λειτουργίες τις αφαίρεσαν, πιθανότατα επειδή εξαφανίστηκε το ενδιαφέρον για τέτοια μοτέρ οπότε δεν παράγονται πια μαζικά.

Τα ακριβότερα πλατό που έχουν το μοτέρ εκτός έχουν συνήθως και (προαιρετικά ή στάνταρ) speed controllers τα οποία... αλλάζουν τις στροφές με ένα κουμπάκι. ;)
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,476
Πειραιάς
Έγραψα μηχανικά-ηλεκτρονικά μέρη. :a0210:
Τα πρώτα πλατό είχαν μηχανικό μηχανισμό αλλαγής στροφών, βλέπε πχ thorens.
Τα πλατό που έχουν το μοτέρ ξεχωριστά, δεν είναι απαραίτητο να έχουν κ speed controllers.
Κ φυσικά οι εν λόγω ελεγκτές δεν αλλάζουν τις στροφές με κουμπί απαραίτητα, αλλά επεμβαίνουν στο μοτέρ για σωστή περιστροφή στις στροφές που είναι επιλεγμένες.
Για αυτό άλλωστε μπορείς να βάλεις τέτοιους ελεγκτές άλλων εταιρειών εάν θες σε διαφορετικά πλατό.

πχ το ακριβότερο λίγο τέτοιο μοντέλο της project :
speedboxse.jpg
 
Re: Απάντηση: Βόλτα στο εργοστάσιο της Rega

Έγραψα μηχανικά-ηλεκτρονικά μέρη. :a0210:
Τα πρώτα πλατό είχαν μηχανικό μηχανισμό αλλαγής στροφών, βλέπε πχ thorens.
Τα πλατό που έχουν το μοτέρ ξεχωριστά, δεν είναι απαραίτητο να έχουν κ speed controllers.

Αυτό ακριβώς είπα και εγώ: "έχουν συνήθως και (προαιρετικά ή στάνταρ) speed controllers".

Κ φυσικά οι εν λόγω ελεγκτές δεν αλλάζουν τις στροφές με κουμπί απαραίτητα, αλλά επεμβαίνουν στο μοτέρ για σωστή περιστροφή στις στροφές που είναι επιλεγμένες.

Το πως το κάνουν είναι αδιάφορο για τον καταναλωτή, αυτός ξέρει ότι πατάει ένα κουμπί και αλλάζουν οι στροφές. :smile:

Και τα μοτέρ των 2 που φορούσαν παλιά τα πικάπ speed controller είχαν, αλλά τον είχαν ενσωματωμένο. Τώρα έχει καταντήσει να είναι εξεζητημένο feature των hi-end υλοποιήσεων.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,476
Πειραιάς
Ξαναλέω πάντως ότι τα τρέχοντα speed boxes δεν έχουν απαραίτητα αλλαγή στροφών αλλά ρύθμιση αυτών, όπως το παραπάνω project προϊόν.
Ναι υπάρχουν και άλλα που επεμβαίνουν και αλλάζουν και τις στροφές αλλά αυτό θα πρέπει να το υποστηρίζει και το αντίστοιχο μοτέρ.
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,912
επαρχια
Για τα rega ξέρω ότι τα 3 μεγαλύτερα μοντέλα έχουν εξωτερικό τροφοδοτικό που επιτρέπει την αλλαγή στροφών με το πάτημα ενός κουμπιού. Για το planar 3 προσφέρεται ως kit αναβάθμισης με έξτρα κόστος.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Η όλη συζήτηση που έκανα έγινε καλοπροαίρετα και δεν ζητάω από την νέα γενιά να γνωρίζει την χρυσή εποχή των πικαπ ειδικότερα του 70,80,90.
Ειδικότερα όμως εμείς που ζήσαμε τις εποχές αυτές θεωρώ αυτονόητο να προβάλουμε εκείνες τις κατασκευές που είχαν κάτι να πουν και όχι πικαπ που λόγω οικονομίας ,κέρδους ,marketing θυσιάζουν τα αυτονόητα ...
Ας ανατρέξει και να διαβάσει κάποιος στα όνειρα αναλογικής νυχτός τι εργαλεία έβγαιναν και τι βλέπουμε σήμερα .
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,912
επαρχια
Να υπενθυμίσω ότι το θέμα του νήματος είναι "βόλτα στο εργοστάσιο της Rega" κι όχι αν τα σημερινά πικαπ έχουν υποδεέστερη ποιότητα κατασκευής από αυτά προηγούμενων δεκαετιών. Εφόσον υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα με τίτλο: "όνειρα αναλογικής νυκτός", δεν έχει νόημα να γράφονται τα ίδια και εδώ.